Ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef Messenga het volgende:
Ik had een veul betere TT in gedachte.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef rubbereend het volgende:
deze was te vroeg, slotje!
Ray vindt vast van niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:28 schreef rubbereend het volgende:
bovendien is mijn TT veel leuker
Halemeel niet!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[HOOLS] De VBL-feesttent #1733; Hoera voor Memento-Mori *O* daar moeten we zijn
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:47 schreef VoreG het volgende:
Ik had om 14.00 uur de afspraak bij de opticien en ik ben net terug.
Wat is dat lastig zeg om die lenzen in te doen. En ik zag niet eens veel beter, dichterbij was waziger en veraf kon ik wel wat scherper zien.
Hehe. M'n ogen zijn nu al rooddoorlopen door dat gepor in m'n oog.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over twee weken, na 13 dagen met rooddoorlopen ogen rond hebben te gelopen en iedereen denkt dat je 24/7 aan drugs zit, kan je niet meer zonder.
Het indoen bij mn 1e oog (rechts) ging eigenlijk per ongeluk (na 20 minuten..) bij het andere oog duurde het echt langquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitdoen is niet zo eng, met je vinger richting je oog is een stuk vervelender.
Je went er snel genoeg aan. Lenzen zijn relaxed.
Goed om te weten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef pascalheister het volgende:
thuis
weekendkaarten pinkpop nu al uitverkocht
Gelukkig heb ik morgen dan geen last van al die metalgasten op mn werk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig heb ik er 1 weten te bemachtigen
Hoe laat werk je morgen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik morgen dan geen last van al die metalgasten op mn werk.
Je bent nieuw met lenzen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef VoreG het volgende:
Pffff. Lenzen proberen in te doen, knipper net te vroeg met m'n ogen. Lens kwijt. 30 minuten wezen zoeken en op het moment dat ik het wil opgeven zie ik em. Bovenop de kraan, welliswaar helemaal gekrompen etc.
Dan maar even in de vloeistof en probeer ik het straks of morgen wel weer.
Wat een gedoe die dingen!
Vanmiddag opgehaald bij de opticien. Ik heb die dingen nog niet in en ik zie er al uit alsof ik 24/7 in de coffeeshop heb gezetenquote:
quote:
Ffetjes wennen en je wilt nooit anders.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag opgehaald bij de opticien. Ik heb die dingen nog niet in en ik zie er al uit alsof ik 24/7 in de coffeeshop heb gezeten.
Had ik maar een bril, lenzen zijn eng
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ffetjes wennen en je wilt nooit anders.
4 a 7 dagen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?
sterkte VoreG !quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geloof het best, al had ik niet het idee dat m'n zicht er beter op werd. Hoe lang moet je aan zoiets wennen?
Ze negeren die minuut, wat ik je brom!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, je hoort het ook zó vaak
En jeetje, is er nou nogsteeeeds niet in die 15e minuut gescoort?
900 doelpunten al gevallen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |