Baten? Dat wordt geld bijleggen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
De vlag uit!! Exit Jaakke en consorten.
Eerste taak van Johan is bouwen volgend jaar aan een kampioenselftal en daarbij is het behouden van Heitinga en Huntelaar crusiaal.
Verkoop Urzais, Colin, Delorge en Kennedy en Rommedahl en met de baten kun je de twee H's behouden.
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
De vlag uit!! Exit Jaakke en consorten.
Eerste taak van Johan is bouwen volgend jaar aan een kampioenselftal en daarbij is het behouden van Heitinga en Huntelaar crusiaal.
Verkoop Urzais, Colin, Delorge en Kennedy en Rommedahl en met de baten kun je de twee H's behouden.
Misschien in Rotterdam slijten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Dat dachten we ooit ook van Harry.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Die mag van mij blijven, al wordt wsl het gehele bestuur geslachtofferd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wat doen we overigens met Slop?
Tuurlijk komt Hiddink niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:43 schreef Longmen het volgende:
Dat Hiddink verhaal is een verhaal waar ook alleen de snor steeds mee komt...
nou, die was dan ook nog wel iets beter dan de namen die hier staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van Harry.
Ach, ik heb vertrouwen in JC en de toekomst. Bij Barcelona heeft ie er ook de bezem doorgehaald. En met s6.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk komt Hiddink niet..
Maar het blijft leuk om er over te speculeren.. Het is de enige manier om psv nog een hak te zetten, ben ik bang..
De dag is al bijna voorbij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:54 schreef Roi het volgende:
Goed nieuws! Mooi begin van de dag.
Dat was toch de verdienste van Fontein?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
Dankzij Slop hebben we natuurlijk wel onze nieuwe sponzert.
Dan nam men hier aan, maar bleek dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat was toch de verdienste van Fontein?
Dan zijn we alweer kampioen manquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of John Jaakke & co daadwerkelijk al zijn opgestapt, als wij deel 1.000 bereiken.
Ah logisch. Sorry!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De szes natuurlijk.
Jezus, ben je dom ofzo
quote:
s6? Watte?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoewel ik het logo op dit moment de laagste prioriteit vind hebben.
Laatste grote s6 was ook met het nieuwe logo.
Was het maar zo, moet zo nog werken tot 9quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laatste grote s6 was ook met het nieuwe logo.
Zou JC zo ver gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:12 schreef Pritt het volgende:
Nu nog die slagers bij de medische staf weg!
Oude logo zal eerder terugkeren met Ajacieden in het bestuur dan met ijsverkopers, hockeyers en cricketters.quote:
Als hij constateert dat het ruk is zal ie er geen moeite mee hebben lijkt me.....quote:
Bron? Dat lijkt me namelijk zéér onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef Fathom het volgende:
er gaan geruchten dat Rijkaard TD word
Als ie geen prijs pakt is hij weg bij Barca na dit seizoen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat Rijkaard liever nog op het veld staat.
Rijkaard en JC liggen elkaar toch niet zo goed?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Bron? Dat lijkt me namelijk zéér onwaarschijnlijk.
Wakker worden?? Slaapkop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat een heerlijk bericht![]()
Zeer lekker wakker worden
En nieuwe stoeltjes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Fathom het volgende:
Laten we trouwens ook gelijk al het grijze beton even rood/wit schilderen van de Arena.
Ja maar die zaten al in de planning geloof ik... Toch?quote:
Dat is van meer dan tien jaar geleden als speler/coach. Rijkaard is in Barcelona in het zadel geholpen door JC.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Rijkaard en JC liggen elkaar toch niet zo goed?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Fathom het volgende:
Laten we trouwens ook gelijk al het grijze beton even rood/wit schilderen van de Arena.
Er zat zoveel in de planning. Ook dat we dit jaar kampioen zouden worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:29 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja maar die zaten al in de planning geloof ik... Toch?
Noemen ze dat ding maar Fruitschaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:30 schreef BOYS1985 het volgende:
Hoezo is de JC schaal nu geen joodse prijs... met thuisvoordeel? (buiten dat jullie die niet gaan spelen volgend jaar... of de knvb moet weer wat nieuws bedenken)
Misschien iets voor Ajax?quote:Lubo¨ Kalouda staat op de verlanglijst van diverse Europese clubs. De twintigjarige middenvelder, veelvuldig jeugdinternational, van het Tsjechische FC Brno wordt naast Chelsea, Newcastle United en Juventus ook gelinkt aan PSV. CSKA Moskou zou echter al in vergaande onderhandelingen zijn. (Mlada Fronta Dnes)
ja? Dan zijn er geen andere clubs waar hij liever op t veld gaat staan? Denk dat hij ook nog geen TD wil zijn..quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Als ie geen prijs pakt is hij weg bij Barca na dit seizoen.
Iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
ja? Dan zijn er geen andere clubs waar hij liever op t veld gaat staan? Denk dat hij ook nog geen TD wil zijn..
Dat is punt 2. Maar vooralsnog zijn er geen besluiten genomen inzake de directie. Daartoe is de ledenraad niet bevoegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk ook wel dat het einde oefening van Van Geel is.
Even een kleine nuancering. Bron is het immer betrouwbare voetbalcentraal.nl.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:47 schreef patrickt37 het volgende:
Johan Cruijff nieuwe technisch directeur bij Ajax
Gepubliceerd op 20-02-08 om 11:48 door Nick Velten
Johan Cruijff nieuwe technisch directeur bij AjaxVoetballegende Johan Cruijff wordt de nieuwe technisch directeur van Ajax. De ledenraad van de Amsterdamse club koos voor een nieuw bestuursmodel waardoor het huidige bestuur zal aftreden.
"Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort.
Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling." De plek voor de persoon die het voetbaltechnisch beleid van de club moet voeren wordt daardoor opgevuld door Cruijff die aangaf daartoe bereid te zijn. "Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld", meldt Ajax op de officiële website.
Dit klopt ook weer niet. Want in dit geval zou dat einde oefening v. Geel betekenen.
te gaan beweren dat ie TD is geworden slaat sowieso nergens op.quote:." De plek voor de persoon die het voetbaltechnisch beleid van de club moet voeren wordt daardoor opgevuld door Cruijff die aangaf daartoe bereid te zijn. "
Daarom zeg ik ook dat het niet klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even een kleine nuancering. Bron is het immer betrouwbare voetbalcentraal.nl.
Dit is verder nog nergens terug te vinden.
Weet ik toch, ik nuanceerde het bericht alleen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet klopt.
+1 scherpquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Martin doet verkoop.
Johan doet de inkoop.
Verschil tussen John en Johan is maar 1 letter, ben benieuwd of die ene letter het verschil maakt. Natuurlijk niet geheel ontoevallig dat het de A van Ajax is. Ik ruik conspiracy.
quote:Ajax greep ook naast Cahais
woensdag 20 februari, door SV, Amsterdam, 12:48u, VI
Nadat eerder bekend was gemaakt dat Ajax de aanvaller Balazs Dzsudzsak wilde hebben van PSV, meldt de VI woensdag dat de Amsterdammers ook naast Matias Cahais grepen.
De twintigjarige Argentijn heeft in de winterstop een contract getekend bij FC Groningen en kwam van Boca Juniors. De 20-jarige verdediger werkt momenteel zijn wedstrijden af bij de beloftes van de Groningers.
Heb je vannacht ergens klem gelegen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Pritt het volgende:
Martin doet verkoop.
Johan doet de inkoop.
Verschil tussen John en Johan is maar 1 letter, ben benieuwd of die ene letter het verschil maakt. Natuurlijk niet geheel ontoevallig dat het de A van Ajax is. Ik ruik conspiracy.
Dat heb ik ook al aangegeven. Heel de samenstelling van het bestuur word op de schop genomen. Hoe het eruit gaat zien, en met welke namen is niet bekend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
die gaat gewoon stakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Martin faalde dus ook bij het binnenhalen van Cahais.
Nu mogen wij hem weer voor een achterlijk bedrag van Grunn overnemen...
[..]
Polonaise P2?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen is ons bitch-clubjedie Cahais kopen we wel even
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Zou niet eens zo gek zijn, alleen Luque niet want die slokt het hele salarisbudget van Grunn opquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
Das logischquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Arm Groningenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
wie zijn Colling en Dellorge?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Who cares? Over 2 jaar kent niemand ze meer..quote:
Dan spelen ze in Qatar, want ja... Ze hebben wel bij Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Over 2 jaar kent niemand ze meer..
Ik zou het wel heel gek vinden als de succesvole, en daardoor enigszins narcistische, Hans Nijland zijn nieuwste aartsvijand TD laat worden bij FC Groningen. Bovendien slaat het ook nog nergens op, want Luque en Colin kwamen op verzoek van Ten Cate, en niet omdat Van Geel nou zo gek op ze is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou niet eens zo gek zijn, alleen Luque niet want die slokt het hele salarisbudget van Grunn op>
fijn he die retorische opmerkingen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
quote:
Dat is geen 'retorische opmerking'.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
fijn he die retorische opmerkingen?
He Jan, wie ben jij nou eigenlijk? Onder welke username postte je hiervoor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Dan kan je lang wachten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil hem van de tribune zien komen om op de bank plaats te nemen wanneer het fout dreigt te gaan tijdens een wedstrijd.
Doet dat ter zake?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
He Jan, wie ben jij nou eigenlijk? Onder welke username postte je hiervoor?
Jij vindt het gek dat het overgrote gedeelte van de supporters positief en erg blij is met de komst van Cruijff.. terwijl zijn rol nog niet bekend is.. daarna zeg je dat "iedere dwaas" beter is dan Jaakke..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:50 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat is geen retorische opmerking.
Ik vind het niet zozeer gek dat men blij is met de komst van Cruijff, want hij is natuurlijk een man die beschikt over een geweldig aandeel aan voetbalkennis, maar ik vind het wel wat overdreven dat sommige (dus niet alle!) mensen lijken te denken dat het lek nu boven is. Het moet altijd maar blijken hoe het uitpakt. Zelfs Cruijff is geen garantie tot succes. Het is een mooie eerste stap, maar voorlopig is Ajax er nog niet bovenop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jij vindt het gek dat het overgrote gedeelte van de supporters positief en erg blij is met de komst van Cruijff.. terwijl zijn rol nog niet bekend is.. daarna zeg je dat "iedere dwaas" beter is dan Jaakke..
Nou.. laat die dwaas nou net DE Johan Cruijff zijn.. lijkt me niet geheel onterecht dat dat de meeste mensen positief zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |