Baten? Dat wordt geld bijleggen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
De vlag uit!! Exit Jaakke en consorten.
Eerste taak van Johan is bouwen volgend jaar aan een kampioenselftal en daarbij is het behouden van Heitinga en Huntelaar crusiaal.
Verkoop Urzais, Colin, Delorge en Kennedy en Rommedahl en met de baten kun je de twee H's behouden.
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
De vlag uit!! Exit Jaakke en consorten.
Eerste taak van Johan is bouwen volgend jaar aan een kampioenselftal en daarbij is het behouden van Heitinga en Huntelaar crusiaal.
Verkoop Urzais, Colin, Delorge en Kennedy en Rommedahl en met de baten kun je de twee H's behouden.
Misschien in Rotterdam slijten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Dat dachten we ooit ook van Harry.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Urzaiz stopt die levert niets op. En de andere spelers raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Die mag van mij blijven, al wordt wsl het gehele bestuur geslachtofferd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef patrickt37 het volgende:
Wat doen we overigens met Slop?
Tuurlijk komt Hiddink niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:43 schreef Longmen het volgende:
Dat Hiddink verhaal is een verhaal waar ook alleen de snor steeds mee komt...
nou, die was dan ook nog wel iets beter dan de namen die hier staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van Harry.
Ach, ik heb vertrouwen in JC en de toekomst. Bij Barcelona heeft ie er ook de bezem doorgehaald. En met s6.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk komt Hiddink niet..
Maar het blijft leuk om er over te speculeren.. Het is de enige manier om psv nog een hak te zetten, ben ik bang..
De dag is al bijna voorbij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:54 schreef Roi het volgende:
Goed nieuws! Mooi begin van de dag.
Dat was toch de verdienste van Fontein?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
Dankzij Slop hebben we natuurlijk wel onze nieuwe sponzert.
Dan nam men hier aan, maar bleek dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat was toch de verdienste van Fontein?
Dan zijn we alweer kampioen manquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of John Jaakke & co daadwerkelijk al zijn opgestapt, als wij deel 1.000 bereiken.
Ah logisch. Sorry!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De szes natuurlijk.
Jezus, ben je dom ofzo
quote:
s6? Watte?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoewel ik het logo op dit moment de laagste prioriteit vind hebben.
Laatste grote s6 was ook met het nieuwe logo.
Was het maar zo, moet zo nog werken tot 9quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laatste grote s6 was ook met het nieuwe logo.
Zou JC zo ver gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:12 schreef Pritt het volgende:
Nu nog die slagers bij de medische staf weg!
Oude logo zal eerder terugkeren met Ajacieden in het bestuur dan met ijsverkopers, hockeyers en cricketters.quote:
Als hij constateert dat het ruk is zal ie er geen moeite mee hebben lijkt me.....quote:
Bron? Dat lijkt me namelijk zéér onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef Fathom het volgende:
er gaan geruchten dat Rijkaard TD word
Als ie geen prijs pakt is hij weg bij Barca na dit seizoen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat Rijkaard liever nog op het veld staat.
Rijkaard en JC liggen elkaar toch niet zo goed?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Bron? Dat lijkt me namelijk zéér onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |