die gaat gewoon stakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Martin faalde dus ook bij het binnenhalen van Cahais.
Nu mogen wij hem weer voor een achterlijk bedrag van Grunn overnemen...
[..]
Polonaise P2?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen is ons bitch-clubjedie Cahais kopen we wel even
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Zou niet eens zo gek zijn, alleen Luque niet want die slokt het hele salarisbudget van Grunn opquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
Das logischquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Longmen het volgende:
Moet JC vanavond ook niet gewoon CL doen voor de NOS?
Arm Groningenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Martin v Geel bij Groningen aan de bak gaat als TD. Er zouden als gesprekken zijn met Urzaiz, Luque, Colling & Dellorge.
wie zijn Colling en Dellorge?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Who cares? Over 2 jaar kent niemand ze meer..quote:
Dan spelen ze in Qatar, want ja... Ze hebben wel bij Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Over 2 jaar kent niemand ze meer..
Ik zou het wel heel gek vinden als de succesvole, en daardoor enigszins narcistische, Hans Nijland zijn nieuwste aartsvijand TD laat worden bij FC Groningen. Bovendien slaat het ook nog nergens op, want Luque en Colin kwamen op verzoek van Ten Cate, en niet omdat Van Geel nou zo gek op ze is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou niet eens zo gek zijn, alleen Luque niet want die slokt het hele salarisbudget van Grunn op>
fijn he die retorische opmerkingen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Het bulkt hier weer van de voorbarige conclusies. De invulling van de rol van Johan Cruijff is nog niemand echt duidelijk, maar men loopt alweer in de polonaise langs P2. Ik moet het allemaal nog zien, hoewel natuurlijk iedere dwaas een verbetering is ten opzichte van die cliché brakende en politiek correcte kwal John Jaakke.
quote:
Dat is geen 'retorische opmerking'.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
fijn he die retorische opmerkingen?
He Jan, wie ben jij nou eigenlijk? Onder welke username postte je hiervoor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
Dan kan je lang wachten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wil hem van de tribune zien komen om op de bank plaats te nemen wanneer het fout dreigt te gaan tijdens een wedstrijd.
Doet dat ter zake?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
He Jan, wie ben jij nou eigenlijk? Onder welke username postte je hiervoor?
Jij vindt het gek dat het overgrote gedeelte van de supporters positief en erg blij is met de komst van Cruijff.. terwijl zijn rol nog niet bekend is.. daarna zeg je dat "iedere dwaas" beter is dan Jaakke..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:50 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat is geen retorische opmerking.
Ik vind het niet zozeer gek dat men blij is met de komst van Cruijff, want hij is natuurlijk een man die beschikt over een geweldig aandeel aan voetbalkennis, maar ik vind het wel wat overdreven dat sommige (dus niet alle!) mensen lijken te denken dat het lek nu boven is. Het moet altijd maar blijken hoe het uitpakt. Zelfs Cruijff is geen garantie tot succes. Het is een mooie eerste stap, maar voorlopig is Ajax er nog niet bovenop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jij vindt het gek dat het overgrote gedeelte van de supporters positief en erg blij is met de komst van Cruijff.. terwijl zijn rol nog niet bekend is.. daarna zeg je dat "iedere dwaas" beter is dan Jaakke..
Nou.. laat die dwaas nou net DE Johan Cruijff zijn.. lijkt me niet geheel onterecht dat dat de meeste mensen positief zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |