Al gedaan, hij zegt dat hij er alleen om de koffie is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef koemleit het volgende:
iemand die misschen ff met cruijff kan smsen over hoe de vergadering verloopt?
Al ruim 10 jaar geen prijs lees ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Gaal 1991 1997
KNVB-beker: 1993
Kampioen: 1994, 1995 en 1996.
Supercup: 1993, 1994 en 1995.
UEFA Cup: 1992
CL: 1995
Wereldbeker: 1995
Dit zijn toch wel een beetje de statistieken waar aan gehouden moet worden lijkt mij.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Jasza het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)iding__.html?cid=rss
Supportersvereniging?![]()
![]()
Elke week is het raak met ze..quote:Het is niet de eerste keer dit seizoen dat deze supportersvereniging van Ajax zich roert. Al tweemaal ging de eigen fansite op 'zwart' als protest tegen het huidige beleid.
Sorry lord Tilburg, ik zag het net pas voor het eerst..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
het is niet anders geweest dan zoals het nu is hoor.
"Hej jochie. Ja gaat redelijk. We hebben de bal, dus zij kunnen niet scoren. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Jaakke is een goede sint maar verder. Ieder voordeel heeft zo z'n nadeel. We mikken tussen de palen. Komt goed. Adios, J."quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef koemleit het volgende:
iemand die misschen ff met cruijff kan smsen over hoe de vergadering verloopt?
hohoho. Lord Goirle hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sorry lord Tilburg, ik zag het net pas voor het eerst..
?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
stilte is al weer gevallen na het onderzoek.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
stilte is al weer gevallen na het onderzoek.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:55 schreef Noshiba het volgende:
Goeiemiddag, johan cruijff
Zag ik 't nou goed en reed ie in een Audi R8?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:55 schreef Noshiba het volgende:
Goeiemiddag, johan cruijff
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zag ik 't nou goed en reed ie in een Audi R8?![]()
ach maar 146.000 voor hemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou opzichquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax-delegatie loting UEFA Cup 2007
[ afbeelding ]
Ajax-delegatie loting Champions League 2008
Johanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax-delegatie loting UEFA Cup 2007
[ afbeelding ]
Ajax-delegatie loting Champions League 2008
Moeten we wel zien te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax winnaar Champions League 2009
Gast, er is een spoedvergadering al urenlang bezig vanaf 6 uur! Er gaat heus wel wat gebeuren vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je hoort er niks meer over in de media, en er is geen kop gevallen
En hier heb je meteen de kern van jullie probleem : de verwende supporter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax winnaar Champions League 2009
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef PaRaR het volgende:
Jaakke naar huis, volgens sportjournal!
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef De.Kromme het volgende:
R.I.P. Vitesse.
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef jna het volgende:
Terwijl hij daar z'n hele verhaal staat te vertellen rijdt de hele vergadering de slagbomen door
Het was een busje van een schildermaatschappij ofzo die 2e, wat moet die daarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
Vergadering lijkt voorbij, volgens Joep Schreuder (NOS). Ben benieuwd of er iets gebeurt, heb goede hoop.
Kan je het niet hebben dat een Ajax supporter is verwend met goed en aantrekkelijk voetbal?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En hier heb je meteen de kern van jullie probleem : de verwende supporter.
Johan is zijn kantoor al aan het inrichten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was een busje van een schildermaatschappij ofzo die 2e, wat moet die daar
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En hier heb je meteen de kern van jullie probleem : de verwende supporter.
Een aanslag, Amsterdam Arena opblazen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was een busje van een schildermaatschappij ofzo die 2e, wat moet die daar
Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef jna het volgende:
Er is niks over Jaakke gezegd hoor in het sportjournaal
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Johan is zijn kantoor al aan het inrichten.
Mooi hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef jna het volgende:
Terwijl hij daar z'n hele verhaal staat te vertellen rijdt de hele vergadering de slagbomen door
Ik zou liever verwend worden met prijzenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat een Ajax supporter is verwend met goed en aantrekkelijk voetbal?
Dat komt goed met het nieuw bestuur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zou liever verwend worden met prijzen. Maar ik weet niet of je het doorhebt : jullie beste spelers Huntelaar en Heitinga zijn volgend seizoen weg en ik zou niet weten wie hun plek in zou moeten nemen. Europees overwinteren zou dus al knap zijn, zeker met van Basten als coach.
SERIEUS??????//quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
Martin zat gezellig bij het ABN Ambro toernooi naar SLuiter te kijken vanavond.
Bwahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
Martin zat gezellig bij het ABN Ambro toernooi naar SLuiter te kijken vanavond.
Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat komt goed met het nieuw bestuur.
Terug naar Cruijff en Van Basten, dus terug naar De Meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aanslag, Amsterdam Arena opblazen!
Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef toma het volgende:
wachten wachten wachten .................
Jaakke eruit en Fontein benoemen tot Commercieel directeur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef super-mario het volgende:
Geen nieuws over Jaakke...Cruijff aanwezig bij Ledenraad vergadering en Martin van Geel bij ABN Amro Toernooi in 010....ik snap het allemaal niet meer ......
Gewoon Jaakke en Fontein eruit klaar!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.
Zit ik hier voor de katse k*t te wachten.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"
[..]
Mijn vrouw had zin in sex. Heb haar verteld dat er belangrijk nieuws over Ajax komt.
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
hehe zou wel erg grappig zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten ze allemaal in hun auto te wachten op het parkeerdek en bij het zien van Schreuder op een tv klonk massaal: "JA NU!"
Jaakke met zijn mijterquote:
HEB JIJ EEN GLAZEN BOLL!?!?!?!?!?!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:21 schreef DANILXL het volgende:
ik zou als ik jullie was ook maar hopen op rijkaard
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Morgen wordt Jaakke opgepikt![]()
Wacht even..... ''we''?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef DANILXL het volgende:
kunnen we andy murray niet contracteren?
hij zal wel business zitjes hebben gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:24 schreef Jasza het volgende:
Hij zat echt te genieten van Sluiter, moest wss van ABN.
Wat een vuile verraderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:24 schreef Jasza het volgende:
Hij zat echt te genieten van Sluiter, moest wss van ABN.
Telegraaf morgenochtend:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:24 schreef DANILXL het volgende:
laatste nieuws: jaakke geliquideerd. De daders vluchtten in een schildersbusje
...en afgezet in de kuipquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
BREAKING NEWS
[ afbeelding ]
Morgen wordt Jaakke opgepikt![]()
En bij de eerste wedstrijd van het seizoen komt Johan van de tribune naar beneden en neemt plaats naast Leo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef patrickt37 het volgende:
Wie vult het in?
Algemeen directeur Johan Cruijff
Financieel directeur Johan Cruijff
Technisch directeur Johan Cruijff
Voorzitter ledenraad Johan Cruijff
Trainer Leo Beenhakker
zondag 1 minuut stilte ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:24 schreef DANILXL het volgende:
laatste nieuws: jaakke geliquideerd. De daders vluchtten in een schildersbusje
quote:
OMFGquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef patrickt37 het volgende:
Hup, naar NED1
die MILF ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG. Die loempiavouwer gaat nu door het lint, en écht ook
![]()
![]()
Nope, Ismaďl Aissati.quote:
Ik zat ook te kijken. Wat een bitchquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG. Die loempiavouwer gaat nu door het lint, en écht ook
![]()
![]()
makkelijk. Als we op deze manier doorgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoppa! Pagina 4 alweer
Zou het voor 00:00 uur nog lukken om door dit topic heen te raggen?
ja maar ik boycot de vergaderingquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
nog mensen van fok in de leden raad ?
dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
Moet Cruijff algemeen directeur of voorzitter worden? Wat is het verschil überhaupt?
Als algemeen directeur speel je op 5 december voor sinterklaas. En als voorzitter nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
Moet Cruijff algemeen directeur of voorzitter worden? Wat is het verschil überhaupt?
ja en mn Audi A6 heeft ie ook meteen meegenomenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk je stoeltje af gestaan aan JK.
Dat Feyenoord de overige 73% van de aandelen van Ajax heeft opgekochtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
wat komt er zometeen na deze uitzending over ajax op ned 1 ?
omg
nou eens serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord de overige 73% van de aandelen van Ajax heeft opgekocht
Oktober/November ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:
wanneer is er weer aandeelhoudersvergadering?
Andersom toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Als algemeen directeur speel je op 5 december voor sinterklaas. En als voorzitter niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, gezien Jaakke beide is.
Of niet?
yupquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef Sony_Nintendo het volgende:
die sonja bakker is wel een milf zeg
Nee Jaakke is alleen voorzitter, verder niks (behalve sinterklaas)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, gezien Jaakke beide is.
Of niet?
die wist het gister natuurlijk al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Zou de Snor al wat weten?
Was al vermeld,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
Nog steeds niks wat er gezegd is tijdens de ledenvergadering? Weten jullie trouwens dat Martin van Geel vanavond NIET in de ArenA was maar lekker in Rotterdam als ABN AMRO relatie bij de afscheidswedstrijd van Raymond Sluiter zat? Veelzeggend...
ECHT? ZOMG DAT MEEN JE NIET?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
Nog steeds niks wat er gezegd is tijdens de ledenvergadering? Weten jullie trouwens dat Martin van Geel vanavond NIET in de ArenA was maar lekker in Rotterdam als ABN AMRO relatie bij de afscheidswedstrijd van Raymond Sluiter zat? Veelzeggend...
Misschien is die voor de vergadering al op non-actief gesteld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:55 schreef thloreg het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben jij fan van zeker
Wat is daar nou raar aan?quote:
Je kan toch moeilijk verwachten dat hij thuis zit te duimen dat zn vriendje mag blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan?
Dit is iets tussen de RvC en de ledenraad, de directie heeft er niks mee te maken.
Dan kies ik voor het laatste.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, haar of je seizoenskaart......
Ik was ZWAAR sarcastisch bezig dat het al 20x gezegd wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan?
Dit is iets tussen de RvC en de ledenraad, de directie heeft er niks mee te maken.
Lekker tussendoortje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
N**ken op zondagmiddag is ook leuk hoor.
100% haar, voor de rest van het seizoen danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, haar of je seizoenskaart......
Jezus wat een vreselijke kapsonelijer zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)laarEnKoevermans.htm
![]()
denk eens na..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vind iedereen het zo opmerkelijk dat van Geel niet in de Arena was?
Terrorist Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:46 schreef Sony_Nintendo het volgende:
die sonja bakker is wel een milf zeg
Yep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuw bestuursmodel, maar ook zeker nieuwe poppetjes?
100% zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
Johan neemt kompleet technisch verhaal op zich. Jaakke en Fontein en v. Geel weg.
Ajax gaat genezen.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Nashje het volgende:
Nieuw bestuursmodel dus, en tot die tijd zullen de huidige blijven zitten. Zal mij benieuwen hoe lang dat gaat duren dan.
Hij mag en is normaal ook nooit aanwezig bij een ledenraadvergadering. Daarbij was dit sponsoraangelegenheidje waarschijnlijk al lang en breed vastgelegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:07 schreef toma het volgende:
denk eens na..
kom op robbie je kunt het!
Cruijff gaat zich bemoeien met het beleid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme wat werd er nou gezegd?
Na dit seizoen zijn ze dus weg.quote:Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
quote:Ajax kiest nieuw bestuursmodel
Amsterdam, 19 feb 2008
De Ledenraad en het Bestuur van de vereniging Ajax hebben zojuist hun vergadering afgesloten. In de vergadering is het rapport van de commissie Coronel op hoofdlijnen besproken.
De eerste aanbeveling die de Ledenraad en het Bestuur heeft overgenomen betreft de wijzigingen inzake het bestuursmodel.
- De Directie van AFC Ajax NV is verantwoordelijk voor het beleid en de uitvoering daarvan.
- Deze Directie staat onder leiding van een algemeen directeur die tevens het boegbeeld van de club wordt.
- De Raad van Commissarissen opereert op afstand en vervult een controlerende en adviserende functie.
- De Ledenraad vervult uitsluitend nog de rol van aandeelhouder en blijft binnen de vereniging bevoegd tot aanstellen en ontslag van de bestuurders van de vereniging.
Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
De als erelid bij de ledenraadvergadering aanwezige Johan Cruijff is door de Ledenraad gevraagd vorm te geven aan het voetbaltechnisch beleid van Ajax. Cruijff heeft verklaard hiertoe bereid te zijn. Over de invulling daarvan vindt overleg plaats.
Bron: Ajax.nl
Door de ledenraad werd aan Cruijf gevraagd of hij heel het technisch gebeuren bij Ajax onder zijn leiding wil nemen. Cruijf heeft hierin toegestemd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:14 schreef Noshiba het volgende:
Godverdomme wat werd er nou gezegd?
het hele bestuur gaat op de schop dus ik neem aan dat zij daar ook bij horen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nergens de namen van Fontein & van Geel....?
In het bericht wordt "het bestuur" aangegeven als Jaakke, Henrichs & Saan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef toma het volgende:
het hele bestuur gaat op de schop dus ik neem aan dat zij daar ook bij horen.
Jaakke en Fontein noemde hij ook letterlijk toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Door de ledenraad werd aan Cruijf gevraagd of hij heel het technisch gebeuren bij Ajax onder zijn leiding wil nemen. Cruijf heeft hierin toegestemd.
Ook gaat het bestuur een nieuwe vorm krijgen, en volgens de verslaggever met nieuwe namen.
Daaruit kan ik maar 1 conclusie trekken. Einde tijperk Jaakke, Fontein en v. Geel.
Nu hopen dat hij, het nieuwe bestuur, en Van Basten minimaal 5 jaar blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:19 schreef Jasza het volgende:
Wel netjes nieuws, Johan die zich meer gaat bemoeien met de technische zaken lijkt me zeker goed.
Jaakke werd in ieder geval wel bij naam genoemd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Jaakke en Fontein noemde hij ook letterlijk toch?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
Dit nieuws had ik voor geen goud willen missen.
Nu hopen dat mijn vrouw genoten heeft van Tarzan.
Of heeft Cruijff van Basten daarom aanbevolen bij Barcelona en neemt hij Rijkaard mee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef Nashje het volgende:
Van Basten dus zeker de nieuwe trainer.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef VoreG het volgende:
Jaakke en co hebben ook toegezegd weg te gaan als de neiuwe mensen voor het nieuwe bestuur bekend zijn
aldus www.ajax.nl
Klikkerdeklikquote:Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiële zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
Ik kan niet slapen van de opwindingquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef toma het volgende:
[..]![]()
whaha, succes met het afmaken van de klus
ik ga slapen
Investeren in zo een villa park?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Van de week maar eens kijken voor een mooie villa plus golfbaan, of niet Johan?
laten we hopen de samenvattingen ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
VI is laat met het nieuws
voetbalzone is inmiddels zover.
Maar die primeur gaat naar de NOS.
Voetbal bij de NOSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
montana wil dat graagquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GOED NIEUWS!
Maaree... hoezo Rijkaard welkom terug? Wat heb ik gemist..
bijna net zo mooi als kampioen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Maar straks komen er allemaal oude lulletjes/maatjes van cruijff die ons cluppie over nemen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Je zou toch slapen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
Dat zal wel meevallen, en je kan lastig zeggen dat Johan voetbaltechnisch niet 1 van de slimste is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maar straks komen er allemaal oude lulletjes/maatjes van cruijff die ons cluppie over nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |