quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:23 schreef patrickt37 het volgende:
Dit nieuws had ik voor geen goud willen missen.
Nu hopen dat mijn vrouw genoten heeft van Tarzan.
Of heeft Cruijff van Basten daarom aanbevolen bij Barcelona en neemt hij Rijkaard mee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef Nashje het volgende:
Van Basten dus zeker de nieuwe trainer.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef VoreG het volgende:
Jaakke en co hebben ook toegezegd weg te gaan als de neiuwe mensen voor het nieuwe bestuur bekend zijn
aldus www.ajax.nl
Klikkerdeklikquote:Deze structuur zal de komende maanden worden uitgewerkt en ingevuld. Het huidige Bestuur, bestaande uit voorzitter John Jaakke, bestuurslid technische zaken Hennie Henrichs en bestuurslid financiėle zaken Joop Saan, is van mening dat bij een nieuwe structuur ook een nieuwe personele invulling hoort. Het bestuur heeft daarom aangegeven dat zij terug zal treden zodra de nieuwe structuur vormgegeven is met inbegrip van de personele invulling. Dit zal uiterlijk voor het einde van het lopende voetbalseizoen afgerond zijn. De bevoegdheden van het Bestuur van de vereniging zullen tot dat moment van kracht blijven. Tevens blijven de leden van het Bestuur in deze periode in functie als commissaris van Ajax NV.
Ik kan niet slapen van de opwindingquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef toma het volgende:
[..]![]()
whaha, succes met het afmaken van de klus
ik ga slapen
Investeren in zo een villa park?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Van de week maar eens kijken voor een mooie villa plus golfbaan, of niet Johan?
laten we hopen de samenvattingen ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
VI is laat met het nieuws
voetbalzone is inmiddels zover.
Maar die primeur gaat naar de NOS.
Voetbal bij de NOSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
montana wil dat graagquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GOED NIEUWS!
Maaree... hoezo Rijkaard welkom terug? Wat heb ik gemist..
bijna net zo mooi als kampioen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Maar straks komen er allemaal oude lulletjes/maatjes van cruijff die ons cluppie over nemen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
Ik moet janken van geluk.
Je zou toch slapen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |