Nou, je mag creatief zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef schaap001 het volgende:
Hoi!![]()
Hij is lastig... weet er tot nu toe maar 2.
Met huizen is niet zo moeilijk: maar het moet gaan over huizen kópen?...
Our housequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef katerwater het volgende:
my house, in the middle of the street, my house
Nou okee: maar niet klagen dan, he?quote:
Men in blackquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben u zeer erkentelijk [ afbeelding ]
Welk album en van wie?
[ afbeelding ]
quote:The album's first single was "W W Y S," featuring John Popper of Blues Traveler on harmonica.has stated during performances that the solo performed by Popper was done in only five to ten minutes, while
was in the bathroom.
quote:The album was dedicated "In memory of Anne" for' older sister Anne, who was killed by her husband in 1994 in a murder-suicide. Included in the jewel case packet is a picture of
and one of Anne's children.
Dave Matthews Band - Under The Table And Dreaming (met een beetje fantasie, nietwaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:26 schreef knars het volgende:
Dave Mathhews Band - Under The Table And Drunk?
onder de tafel gedronken --> op naar droomlandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dave Matthews Band - Under The Table And Dreaming (met een beetje fantasie, nietwaar?)
knars + 1
PS: Under The Table And Drunk was wél een leukere titel geweest![]()
Eigenlijk Geparafineerde Veiligheids Tandestokers, dus een GVTquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef Gambolputty het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn overigens Paraffinerade Veiligheids Tandenstokers, ook wel PVT
Mellotron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:44 schreef knars het volgende:
Genesis - The Musical Box
Queen - Great King Rat
waar maken beide liedjes gebruik van?
Dan moeten we er samen uit kunnen komen, ik ken het genesis nummer namelijk niet..quote:
Ik ken het Genesis nummer wel, maar niet zo heel goed. Wat ik wel weet is dat het voornamelijk laaaaaaang duurtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we er samen uit kunnen komen, ik ken het genesis nummer namelijk niet..
Een triangel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:44 schreef knars het volgende:
Genesis - The Musical Box
Queen - Great King Rat
waar maken beide liedjes gebruik van?
quote:Great king rat died today
Born on the twenty first of may
Died syphillis forty four on his birthday
Every second word he swore
Yes he was the son of a whore
Always wanted by the law
Tuurlijk! Burnett +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef Burnett het volgende:
hahahaha doe maar
Ik dacht dat je een grapje maakte...quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:00 schreef n0r het volgende:
Beter moeten kijken![]()
![]()
Die 2e van links, what'shisname, die lijkt er wel op zeg
Die 2e van links zijn Ruby Carmichael en Paul Santos...quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:00 schreef n0r het volgende:
Beter moeten kijken![]()
![]()
Die 2e van links, what'shisname, die lijkt er wel op zeg
Niks meer aan doen: Neleos +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:07 schreef Neleos het volgende:
Gerard Joling
Of Piet Dekker...quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:08 schreef Burnett het volgende:
[..]
MadMaster kent zijn klassiekers!
Dat is heel iemand anders en die staat niet op deze Doe Maar foto...quote:
Knap gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ashanti?
Ik bedoel eigenlijk dat Hennie V. de opvolger was van Piet D. bij Doe Maar op bas en zang...quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is heel iemand anders en die staat niet op deze Doe Maar foto...
Ruby C en Paul S. zijn hier al een paar keer voorbij gekomen.
Daar zit sowieso één van de Marsalis telgen in (Branford), dus die valt per definitie al af.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Buckshot Lefonque?
Dat zijn gewoon Britten, geen Fransen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:56 schreef Neleos het volgende:
Simian Mobile Disco?
Juistem! Grobbel +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Britten, geen Fransen.
Daft Punk is het ook niet. Cassius, wellicht?
Queen:quote:Old King Cole was a merry old soul
And a merry old soul was he;
He called for his pipe, and he called for his bowl
And he called for his fiddlers three.
quote:Great King Rat was a dirty old man
And a dirty old man was he
Now what can I tell you?
Would you like to see?
quote:
Zoiets, maar die is het niet. Overigens (reeds) een stuk legendarischer dan Halford.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef Burnett het volgende:
(met dank voor de gillen-tip)
schaap001 +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef schaap001 het volgende:
Roger Glover
Ritchie Blackmore
Ian Paice
Jon Lord
quote:Four members ofcome from London while their singer Tim is from Toronto, Canada.
Tim played lead in the Rod Stewart musical "Tonight' s The Night" in London during 2004 and the sold out musical "Rent" on Broadway. It's not strange that he got these roles coz Tim has an enchanting voice and sings with lots of soul like he hasn't been doing anything else for his entire life.
This is the kinda record that you start to love mostly because of the stunning vocal performance from Tim; how do I describe their music then? Ok, if you think about Joe Walsh' lovely soundtrack song "In the city" from the classic movie The Warriors (1979) and let it marry Wings' 70's hit "Band on the run", then their children would be these songs on's wonderful debut.
Die zijn het in elk geval niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van Jets zijn Belgen he?
Het viel mij tegen, eik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:21 schreef Burnett het volgende:
alleen sailing
http://www.youtube.com/watch?v=BGBdsJxxWn4&feature=relatedquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef knars het volgende:
En wat een ruknummer, eik.
knars +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef knars het volgende:
styx
dire straits was een tipnotering..., rest is goedquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef peaceman het volgende:
Baker Street - Garry Raffety
Dancing in de street - Davie Bowie & Mick Jagger
Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen
The Wall Street Shuffle - 10 cc
On Every Street - Dire Straits
Street Spirit - Radiohead
brother52 +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:40 schreef brother52 het volgende:
u2 - where the streets have no name
Bowie & Jagger - Dancing in the street
Gerry Rafferty - Baker Street
Radiohead - Street spirit (fade out)
10cc - Wall street shuffle
Bruce Springsteen - Streets of philadelphia
da's mooi fuck!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
dire straits was een tipnotering..., rest is goed
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Biffy Clyro met gok ....Puzzle?
Toch een kutband. Maar om te zorgen dat je dit jaar geen festival zult missen:quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:31 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik zie net dat Biffy vorig jaar op Lowlands stond, helemaal gemist
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef brother52 het volgende:
Coachella
Rock am Ring
Pinkpop
Wacken open air
Glastonbury
Roskilde
Lowlands
??
Schande en 2 omdraaien en je bent er.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef knars het volgende:
Coachella
Pinkpop
Rock Am Ring
Glastonbury
Wacken Open Air
Roskilde
Lowlands
Coachella zegt me eigenlijk niks.
C_R+1quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Coachella
Pinkpop
Rock Am Ring
Glastonbury
Roskilde
Wacken Open Air
Lowlands
?
quote:"Gerechtelijke balans" naMusic Festival
De 19de editie van hetFestival, die het voorbije weekend zowat 144.000 mensen lokte -of zowat 36.000 festivalgangers per dag, heeft ook aanleiding gegeven tot enkele gerechtelijke tussenkomsten, voornamelijk voor drugs. Het parket van Bergen maakte dinsdagmorgen de "gerechtelijke balans" op van vier dagen
Music Festival.
De douanediensten hebben tijdens het festival 107 processen-verbaal opgesteld voor drugs. Agenten namen 931 xtc-pillen, 10 kilogram marihuana, 621 gram cannabis, 10 gram heroďne, 6 gram cocaďne, 5 gram amfetamine, 26 pakketjes speed, 405 gram hallucinogene paddestoelen, 14 gram MDMA, 7 gram DTM, 100 gram ephedra en 99 papaverzaden in beslag.
Twee individuen, die in het bezit waren van respectievelijk 700 xtc-pillen en 8,597 kilogram marihuana, werden door een onderzoeksrechter uit Doornik aangehouden.
Bij een meer gerichte actie donderdag in het station van Saint-Ghislain, waar de meeste festivalgangers toekwamen, werden een dertigtal politiemannen ingezet. Ook daar ontdekten ze tientallen grammen hasj, 179 gram marihuana, 8 joints, 2 gram cocaďne, 46 gram hallucinogene paddestoelen, 3 gram MDMA, 211 xtc-pillen en ook nog 25 gram heroďne bij een persoon, die de komende maanden voor de correctionele rechtbank zal moeten verschijnen. Drie andere jongeren moeten al op 22 augustus verschijnen voor het bezit van hallucinogene paddestoelen en xtc.
Op het festivalterrein, waar de veiligheid verzekerd werd door de organisatoren, werd een toename van het aantal diefstallen met geweld vastgesteld. Het aantal relletjes daalde maar waren wel gewelddadiger. In de nacht van zaterdag op zondag werden daarvoor twaalf mensen administratief aangehouden.
Daarnaast was er ook het fenomeen van de "clandestiene taxi's". Voor tien euro per persoon zouden enkele individuen festivalgangers van het station van Saint-Ghislain naar het festivalterrein brengen. Maar ze dumpten hun slachtoffers ergens op het platteland in de buurt van Quiévrain.
Tot slot werd ook een dossier rond een verkrachting geopend. Een Engelse, die cocaďne innam met twee jongeren die ze niet kende, werd enkele uren later wakker met pijn aan de geslachtsdelen. Medische onderzoeken achteraf blijken niet echt bewijskrachtig. Er is ook geen sprake van geweld, aldus het parket.
Sack_Blabbath +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dour?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nicotine,,
,
, extacy and alcohol... cccccccccccccccccccccccocaine
quote:
Ik bedenk me dat er meer dan de helft van de tekst in mijn huis aanwezig isquote:
Coachella is echt fantastisch, de line-up, de locatie, fantastisch. Alleen zo'n tering eind weg ...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:49 schreef knars het volgende:
Coachella
Pinkpop
Rock Am Ring
Glastonbury
Wacken Open Air
Roskilde
Lowlands
Coachella zegt me eigenlijk niks.
brother52 +1quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef brother52 het volgende:
Leeds Reading?
Had een betere gok geweestquote:
Dank je. Ik kon zo snel ook geen andere vraag bedenkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:34 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd, brother52!![]()
Wat een subtiele hint
Creatief zijn mag altijdquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef ranja het volgende:
beetje creattief mag?
Stevie Wonder - Happy Birthday
Sugarcubes - Birthday
Altered Images - Happy Birthday
Leslie Gore - It's My Party
Crowded House - Chocolat Cake
Velvet Underground - The Gift
Gorki - Ik word oud
Johnny Logan - What's Another Year
Sonic Youth - Candle
Skee-lo - I Wish (bij het kaarsjes uitblazen)
en gefeliciteerd
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zou een goede hoes zijn voor "Knock on Wood", maar ja dat wordt gezongen door een vrouw
Hebbes! Een van de mooiste beeldende hoezen uit de popgeschiedenisquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ohh Eddie Floyd!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
G-Spot
quote:
Een band kan je het nauwelijks noemen, ze hebben gezamenlijk één single uitgebracht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef Mark het volgende:
De ander is iig geen Junkie XL, en de enige andere band van Rudeboy (naast UDS) die ik ken is The League of Extraordinary Gentlemen. Daar maar op gokken dus
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
D-Day?
Het is Dom.I.No, dus zo is toch wel een beetje Rudeboy-style...quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef Mark het volgende:
Domino
Vond D-Day meer bij Rudeboy passen
Keur ik goed, het is All Star Fresh, DJ bij o.a van King Bee, maar ook producer van een aantal nummers van Capella en diverse anderen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Burnett het volgende:
King Bee..., King Bee...
Is het iets met Fresh?
Ho ho.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:16 schreef ranja het volgende:
Ha. Blood Red Shoes waren gaaf én uitverkocht. En dat voor een band die niemand hier kent
Dat nummer is echt lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keur ik goed, het is All Star Fresh, DJ bij o.a van King Bee, maar ook producer van een aantal nummers van Capella en diverse anderen.
In hun single 'Up The Par' wordt een sample van 'Lady Madonna' van de Beatles gebruikt, het piano-loopje.
Mij ook...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef Mark het volgende:
Die rechtse komt me zeer bekend voor, maar ff geen naam....
Zie grobbel! BRS is al maanden geleden aan bod gekomen in het indie topic!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:16 schreef ranja het volgende:
Ha. Blood Red Shoes waren gaaf én uitverkocht. En dat voor een band die niemand hier kent
Tja. Ik bedoelde ook de trivia, niet het indie topic. Hier hebben ze een paar weken geleden een halve dag ofzo open gestaan toen ik ze vroeg. Uiteindelijk kwam bukgeit even online, pakte het puntje en verdween weerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef bigshadow het volgende:
Zie grobbel! BRS is al maanden geleden aan bod gekomen in het indie topic!
Eh..., wat heb je opgezocht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zegt me niets, net zo min als Blood Red Shoes overigens.
Fout er van uitgegaan dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef Burnett het volgende:
Eh..., wat heb je opgezocht?
De band die ik zoek? Of een vorig topic? Ik ga uit van het laatste...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fout er van uitgegaan dan.
Ik heb de door jou gezochte band wel degelijk opgezocht.
Nou nou er is niks mis met een echt Engels ontbijt hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In elk geval niet van hun uitmuntende culinaire expertise
* gruwelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nou nou er is niks mis met een echt Engels ontbijt hoor.
* lekker. Vooral na een avondje uit.quote:
Weet ik niet aan wie ik het punt moet geven...quote:
Ah, ik had het wel opgezocht, maar had niet The Smiths gevonden, zoals ik al aangaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Weet ik niet aan wie ik het punt moet geven...
MadMaster geeft eerlijk toe dattie in eerste instantie opgezocht heeft en binnen de minuut geeft Berkery
ook het goede antwoord.
Wat knapquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat antwoord heb ik zelf bedacht na de foto van Morrisey in combinatie met het Lays-logo.
Deze dame is een jaar of 10 jonger dan Gloria...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef cafca het volgende:
Gloria Estefan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef ranja het volgende:
Mevrouw van The Gossip in haar 'teens'?
Stacy Lattisaw schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:35 schreef ranja het volgende:
Stacy Lattishaw (ofzo)
(ik zal aan the specials te denken ipv beat)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Stacy Lattisaw schijnbaar.
Laten we aannemen dat jouw antwoord wordt goed gekeurd.
ranja +1
afgezien van wat spelfouten, ok.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:35 schreef belsen het volgende:Van Halen - Jump The Madd - Jump now The Cure - Jumping some one else's train DROP - Jump party David Bowie - Jump they say Ramones - Beat on the brat Michael Jackson - Beat it The Riplets - Rock 'n' roll beat Exploited - Beat the bastards Iggy & the Stooges - Hard to beat (You're pretty face is going to hell)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef ranja het volgende:
Berlijn?
Bee Oo Tee Tee Ar Oo Pee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Bottrop?
Welk nummer van wie?quote:Like H-O-U-S-E spells house
I will rather be no rockin' with a mouse
Die ook, ja...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Iets van Beatmasters?
Hier verder: Fok! Muziek Trivia deel CMXLIIquote:Thegained recognition in 1987 when they appeared on the first ever hip-house track '
' with the Beatmasters. They were a borderline commercial rap group, that gained respect from the hardcore hip hop heads for some of their harder tracks. Releasing two albums and many singles they are one of the most successful UK rap acts, who also gained recognition in the States.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |