quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zou een goede hoes zijn voor "Knock on Wood", maar ja dat wordt gezongen door een vrouw
Hebbes! Een van de mooiste beeldende hoezen uit de popgeschiedenisquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ohh Eddie Floyd!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
G-Spot
quote:
Een band kan je het nauwelijks noemen, ze hebben gezamenlijk één single uitgebracht.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef Mark het volgende:
De ander is iig geen Junkie XL, en de enige andere band van Rudeboy (naast UDS) die ik ken is The League of Extraordinary Gentlemen. Daar maar op gokken dus
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
D-Day?
Het is Dom.I.No, dus zo is toch wel een beetje Rudeboy-style...quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef Mark het volgende:
Domino
Vond D-Day meer bij Rudeboy passen
Keur ik goed, het is All Star Fresh, DJ bij o.a van King Bee, maar ook producer van een aantal nummers van Capella en diverse anderen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Burnett het volgende:
King Bee..., King Bee...
Is het iets met Fresh?
Ho ho.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:16 schreef ranja het volgende:
Ha. Blood Red Shoes waren gaaf én uitverkocht. En dat voor een band die niemand hier kent
Dat nummer is echt lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keur ik goed, het is All Star Fresh, DJ bij o.a van King Bee, maar ook producer van een aantal nummers van Capella en diverse anderen.
In hun single 'Up The Par' wordt een sample van 'Lady Madonna' van de Beatles gebruikt, het piano-loopje.
Mij ook...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef Mark het volgende:
Die rechtse komt me zeer bekend voor, maar ff geen naam....
Zie grobbel! BRS is al maanden geleden aan bod gekomen in het indie topic!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:16 schreef ranja het volgende:
Ha. Blood Red Shoes waren gaaf én uitverkocht. En dat voor een band die niemand hier kent
Tja. Ik bedoelde ook de trivia, niet het indie topic. Hier hebben ze een paar weken geleden een halve dag ofzo open gestaan toen ik ze vroeg. Uiteindelijk kwam bukgeit even online, pakte het puntje en verdween weerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef bigshadow het volgende:
Zie grobbel! BRS is al maanden geleden aan bod gekomen in het indie topic!
Eh..., wat heb je opgezocht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht en het zegt me niets, net zo min als Blood Red Shoes overigens.
Fout er van uitgegaan dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef Burnett het volgende:
Eh..., wat heb je opgezocht?
De band die ik zoek? Of een vorig topic? Ik ga uit van het laatste...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fout er van uitgegaan dan.
Ik heb de door jou gezochte band wel degelijk opgezocht.
Nou nou er is niks mis met een echt Engels ontbijt hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In elk geval niet van hun uitmuntende culinaire expertise
* gruwelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nou nou er is niks mis met een echt Engels ontbijt hoor.
* lekker. Vooral na een avondje uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |