O, tussen week 4 en week 11 kan je nu al vergelijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan nu toch ook al? Kunnen we straks mooi vergelijken
Bij mij zit het lager dan mijn gewone "ik ben iets te dik" buikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Wow Wurpje
Op zich niet zo'n buik, maar wat een verschil!
Nu voel ik me ook terug wat beter, want bij mij ziet het er idd ook zo uit, dus het is idd wel een beginnend babybuikje
Snap ik. Zwangerschapsbelletje aan een koord omhangen en dat ter hoogte van het bolste punt laten bengelen. Het stuitert zo gezellig en accentueert goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:26 schreef OooLizaooO het volgende:
Ja da's wel waar, maar nu kan die er even nog niet snel genoeg zijn
Min één dag?? Zit daar nog wel wat in??quote:
Toch vraag ik me af, hoe werkt dat nu precies in de praktijk bij mensen? Vererft rood haar dominant of recessief?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef Macka66 het volgende:
Lucie is inmiddels erg geïnteresseerd in mijn dikke buik. Ze vindt het leuk om het bovenstuk van mijn positiebroek naar beneden te trekken en mijn trui naar boven te schuiven zodat ze haar handje op m'n buik kan leggen en daarna met haar vinger in mijn navel kan prikken. 'Buik!' roept ze dan,en 'navel!'
dit was met 34weken
[ afbeelding ]
Ja, hij is alleen slim wat eten betreftquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:10 schreef LadyS het volgende:
Die zal zijn kussentje nog missen straks
volgens mij is die kat echt zo een goeierd/sufferd, zeg maar. Klopt dat?
ja, die hersencel werkt bij alle katten als een trein volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen slim wat eten betreft.
o haha, dat miste ik even, maar geen wonder dus .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef lcicle het volgende:
Uh.. Het is een foto van 1 dag ná de bevalling he
-edit-
he-he, k_i_m snapt 'm![]()
Het was volgens mij de Karwei en if not de Praxis. Maar het schijnt dat Formido ze ook verkoopt, las ik op een ander zwangerforum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Miffy1984 het volgende:
Webkim- dat lampje op de babykamer! Die maan met mannetje, die is echt leuk!
Mag ik vragen waar die vandaan komt?
Mooie buik btw.
Ja dat nog welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef sjak het volgende:
Blabla, blijft je tatoage nog wel mooi zwart?
Wacht maar, straks ben jij met een tweede buik jaloers aan het kijken hoe slank zij is na de bevalling, terwijl jij alweer een kleine meezeultquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Al die buiken hier! Zo mooi!![]()
Ik zou echt zo weer willen!
Was net bij de DA en het meisje daar keek een maand of 3 geleden nog met ontzag naar de mijne, nu loop ik daar met een babietje in de wagen en had zij al een behoorlijke buik. Grappig is dat toch.
Ahhhquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:33 schreef lunastar het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar eens buikfoto...
kim jij ook mooie buik meid
Icicle, mooie zoontje heb je daar... heb ff op je site gekeken...
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
Och liefie toch, wat ben je mooi!!!
ik dacht doe jou maar een plezierquote:Op zondag 23 maart 2008 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
popples <3
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
Och liefie toch, wat ben je mooi!!!
Mooie toeter hoor!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef sjak het volgende:
Die K_i_m, het was inderdaad je laatste foto. Misschien leuk ter vergelijking, mijn buik vandaag. 36 weken en een paar dagen....
[ afbeelding ]
gemaakt door een vriendin van mij, u-did.com
Dagen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mijn buik, precies 26 dgn hier
[ afbeelding ]
Wij willen met een textielstift het "word" in "ben" veranderen. Dan kan ze het in ieder geval nog een paar dagen naar de creche en andere dingen aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel allemaal
Llewella, met dat shirtje hebben we het grote nieuws aan de familie verteldWas een succes! Het was alleen een paar maten te groot.. Nu past het nog niet helemaal. Maar ik durf het nu niet meer uit de kast te halen, komen van die praatjes van
Dank jullie wel allemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef Fruppel het volgende:
Freecel wat een lief buikje (en wat een mooie kleur haar!!)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hoor!
Ik zou echt zo weer willen als ik dit allemaal zie!
Ja vandaar dat ze vragen of het zeker geen tweeling isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Wow Liza, jij gaat écht harder dan ik met die buik, en ik vind al dat ik zo'n grote buik heb
Mrien, toffe buik
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze vragen of het zeker geen tweeling is!
Wacht maar tot jij ook 19 weken bent! Vanaf week 16 is het bi jmij ineens heel hard beginnen gaan!
Edit: ik dacht dat jij 2 weken achter zat omdat je foto van 17 weken was, maar er is maar een paar dagen verschil tussen ons. Nou, dan ben ik gewoon lekker dik
. Ik eet me ook te barsten
, en ben straks kilo of 7-8 al bij
! Eigen schuld
![]()
Dat heb ik nou ook! Het is mijn 2e maar ik heb nu al een buik die ik pas bij me eerste eind mei had ofzow...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef Llewella het volgende:
Mooie buikjes weer!!!
Hehe Fon, die uitstekende navel is wel errug goed te zien
Hier bestaat het vermoeden dat ik met 9 maanden voorover ga tuimelenM'n duo-baan collega die me nu al een tijdje niet had gezien schrok van m'n buik, dat zij zo'n buik met 9 maanden had, en dat ik dan nog wel een tijdje moet
Krijg er steeds meer reacties op van mensen die me dan een paar weekjes niet gezien hebben, of zelfs mijn vriend die het nu wel erg hard vind gaan.
Gek genoeg voel ik me er erg fit mee nog.
Ik vond jouw buikje erg mooi btwquote:Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat een (mooie!) tonnetjes allemaal!
Ik vind mezelf nu al behoorlijk rond , kreeg laatst van collega de opmerking: mijn vrouw was pas zo dik op het einde!
Ik wil gerust wel zo blijven, kan me ook niet voorstellen dat ik zo'n gigabuik ga krijgen
!
Mooi zo'n slank lichaam met een baby buikjequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
19 weken, 5 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kwam er pas bij het uploaden achter dat ik een vetvlek heb.
Zit onder mijn buik, kan ik net niet zien.
Morgen iets anders aan dus.
Ik ben je aan het stalken!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
19 weken, 5 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kwam er pas bij het uploaden achter dat ik een vetvlek heb.
Zit onder mijn buik, kan ik net niet zien.
Morgen iets anders aan dus.
Hey stalkertquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:15 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ben je aan het stalken!Ziet er echt mooi uit, en ik schrik echt elke week weer van je
Haha, ik ben pas 25 weken hoor dus er kan nog een hoop gebeurenquote:Op maandag 21 april 2008 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Prachtige buikfoto's
vooral de blote buikfoto van madelieve... zonder striae *zucht*
Mooi hoor!!!
Ik had dus nog 5 jaar moeten wachten.quote:Op maandag 21 april 2008 17:32 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Haha, ik ben pas 25 weken hoor dus er kan nog een hoop gebeuren... Maar het schijnt toch zo te zijn dat je boven de 30 maar weinig kans hebt op striae? Aangezien ik al 35 ben maak ik me dus maar niet teveel zorgen.....
.
Hier nog zo'n zebraquote:Op maandag 21 april 2008 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ik had dus nog 5 jaar moeten wachten.Ik ben een zebra.
Ik heb geen enkele streep overgehouden aan mijn zwangerschap en ben 25quote:Op maandag 21 april 2008 17:32 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Haha, ik ben pas 25 weken hoor dus er kan nog een hoop gebeuren... Maar het schijnt toch zo te zijn dat je boven de 30 maar weinig kans hebt op striae? Aangezien ik al 35 ben maak ik me dus maar niet teveel zorgen.....
.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef freecell het volgende:
KD wat een toffe buik!En zie ik dat nu goed? Geen striae? Das mazzel
![]()
Hier, 20 weken, 5 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik in dit tempo doorgroei, heb ik straks een probleem geloof ik
En ik zie nu pas aan de foto dat ik écht even wat aan mijn haar moet doen voor ik de deur uit ga
Dank je welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Freecell, ik kwam ook even langs om een buik van jou te zoeken,![]()
Mooi,
En terecht meis! Mooi bescheiden buikje heb je!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
20 weken en 1 dag! En ik ben er trots op!
dankjewel! Ik heb ook pas 2 positiebroeken, wit linnen. Derest koop ik bij de H&M, gewoon zorgen dat je kleding koopt die meerekt, zo heb ik ook jurkjes gekocht en rokjes die lekker meerekken, niet duur en toch leuk!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik kom hier ook maar eens rondkijken en evt. ook een keer fotootje posten... mooie buikjes hier hooren DevilsChase wat heb je leuke kleren aan zeg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |