O, tussen week 4 en week 11 kan je nu al vergelijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan nu toch ook al? Kunnen we straks mooi vergelijken
Bij mij zit het lager dan mijn gewone "ik ben iets te dik" buikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Wow Wurpje
Op zich niet zo'n buik, maar wat een verschil!
Nu voel ik me ook terug wat beter, want bij mij ziet het er idd ook zo uit, dus het is idd wel een beginnend babybuikje
Snap ik. Zwangerschapsbelletje aan een koord omhangen en dat ter hoogte van het bolste punt laten bengelen. Het stuitert zo gezellig en accentueert goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:26 schreef OooLizaooO het volgende:
Ja da's wel waar, maar nu kan die er even nog niet snel genoeg zijn
Min één dag?? Zit daar nog wel wat in??quote:
Toch vraag ik me af, hoe werkt dat nu precies in de praktijk bij mensen? Vererft rood haar dominant of recessief?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef Macka66 het volgende:
Lucie is inmiddels erg geïnteresseerd in mijn dikke buik. Ze vindt het leuk om het bovenstuk van mijn positiebroek naar beneden te trekken en mijn trui naar boven te schuiven zodat ze haar handje op m'n buik kan leggen en daarna met haar vinger in mijn navel kan prikken. 'Buik!' roept ze dan,en 'navel!'
dit was met 34weken
[ afbeelding ]
Ja, hij is alleen slim wat eten betreftquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:10 schreef LadyS het volgende:
Die zal zijn kussentje nog missen straks
volgens mij is die kat echt zo een goeierd/sufferd, zeg maar. Klopt dat?
ja, die hersencel werkt bij alle katten als een trein volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen slim wat eten betreft.
o haha, dat miste ik even, maar geen wonder dus .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef lcicle het volgende:
Uh.. Het is een foto van 1 dag ná de bevalling he
-edit-
he-he, k_i_m snapt 'm![]()
Het was volgens mij de Karwei en if not de Praxis. Maar het schijnt dat Formido ze ook verkoopt, las ik op een ander zwangerforum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Miffy1984 het volgende:
Webkim- dat lampje op de babykamer! Die maan met mannetje, die is echt leuk!
Mag ik vragen waar die vandaan komt?
Mooie buik btw.
Ja dat nog welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef sjak het volgende:
Blabla, blijft je tatoage nog wel mooi zwart?
Wacht maar, straks ben jij met een tweede buik jaloers aan het kijken hoe slank zij is na de bevalling, terwijl jij alweer een kleine meezeultquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Al die buiken hier! Zo mooi!![]()
Ik zou echt zo weer willen!
Was net bij de DA en het meisje daar keek een maand of 3 geleden nog met ontzag naar de mijne, nu loop ik daar met een babietje in de wagen en had zij al een behoorlijke buik. Grappig is dat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |