quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef Macka66 het volgende:Lucie is inmiddels erg geļnteresseerd in mijn dikke buik. Ze vindt het leuk om het bovenstuk van mijn positiebroek naar beneden te trekken en mijn trui naar boven te schuiven zodat ze haar handje op m'n buik kan leggen en daarna met haar vinger in mijn navel kan prikken. 'Buik!' roept ze dan,en 'navel!'
dit was met 34weken[
afbeelding ]
Toch vraag ik me af, hoe werkt dat nu precies in de praktijk bij mensen? Vererft rood haar dominant of recessief?
Ik wil ook zo'n mooi meisje met rode haartjes

Zelf ben ik rood (had ook echt zo'n kleurtje als kleine meid zoals lucie), en mijn vriend is blond. (Hier is het wel een generatie of zelfs generaties overgeslagen, dus mijn beide ouders waren drager van het rood haar gen, dus recessief).
Lieve foto
Liza: ik vind vooral die laatste foto erg mooi! Mooi bescheiden beginnend buikje!
En wurpje gaat ook al lekker qua buikje! Ziet er goed uit!
Ik heb het idee dat mijn buik nog niet echt gegroeid is met de vorige foto's, maar zal denk van het weekend eens nieuwe maken. Wel verdwijnt mijn navel steeds meer, wonderlijk, want ik heb een erg diepe navel door m'n vetjes

En de buik lijkt ook meer naar boven te kruipen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae