Dat heb ik nou ook! Het is mijn 2e maar ik heb nu al een buik die ik pas bij me eerste eind mei had ofzow...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef Llewella het volgende:
Mooie buikjes weer!!!
Hehe Fon, die uitstekende navel is wel errug goed te zien
Hier bestaat het vermoeden dat ik met 9 maanden voorover ga tuimelenM'n duo-baan collega die me nu al een tijdje niet had gezien schrok van m'n buik, dat zij zo'n buik met 9 maanden had, en dat ik dan nog wel een tijdje moet
Krijg er steeds meer reacties op van mensen die me dan een paar weekjes niet gezien hebben, of zelfs mijn vriend die het nu wel erg hard vind gaan.
Gek genoeg voel ik me er erg fit mee nog.
Ik vond jouw buikje erg mooi btwquote:Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat een (mooie!) tonnetjes allemaal!
Ik vind mezelf nu al behoorlijk rond , kreeg laatst van collega de opmerking: mijn vrouw was pas zo dik op het einde!
Ik wil gerust wel zo blijven, kan me ook niet voorstellen dat ik zo'n gigabuik ga krijgen
!
Mooi zo'n slank lichaam met een baby buikjequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
19 weken, 5 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kwam er pas bij het uploaden achter dat ik een vetvlek heb.
Zit onder mijn buik, kan ik net niet zien.
Morgen iets anders aan dus.
Ik ben je aan het stalken!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
19 weken, 5 dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kwam er pas bij het uploaden achter dat ik een vetvlek heb.
Zit onder mijn buik, kan ik net niet zien.
Morgen iets anders aan dus.
Hey stalkertquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:15 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik ben je aan het stalken!Ziet er echt mooi uit, en ik schrik echt elke week weer van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |