quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
Och liefie toch, wat ben je mooi!!!
ik dacht doe jou maar een plezierquote:Op zondag 23 maart 2008 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
popples <3
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:01 schreef Schanulleke het volgende:
Och liefie toch, wat ben je mooi!!!
Mooie toeter hoor!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef sjak het volgende:
Die K_i_m, het was inderdaad je laatste foto. Misschien leuk ter vergelijking, mijn buik vandaag. 36 weken en een paar dagen....
[ afbeelding ]
gemaakt door een vriendin van mij, u-did.com
Dagen?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mijn buik, precies 26 dgn hier
[ afbeelding ]
Wij willen met een textielstift het "word" in "ben" veranderen. Dan kan ze het in ieder geval nog een paar dagen naar de creche en andere dingen aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef lcicle het volgende:
Dankjulliewel allemaal
Llewella, met dat shirtje hebben we het grote nieuws aan de familie verteldWas een succes! Het was alleen een paar maten te groot.. Nu past het nog niet helemaal. Maar ik durf het nu niet meer uit de kast te halen, komen van die praatjes van
Dank jullie wel allemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef Fruppel het volgende:
Freecel wat een lief buikje (en wat een mooie kleur haar!!)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hoor!
Ik zou echt zo weer willen als ik dit allemaal zie!
Ja vandaar dat ze vragen of het zeker geen tweeling isquote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
Wow Liza, jij gaat écht harder dan ik met die buik, en ik vind al dat ik zo'n grote buik heb
Mrien, toffe buik
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze vragen of het zeker geen tweeling is!
Wacht maar tot jij ook 19 weken bent! Vanaf week 16 is het bi jmij ineens heel hard beginnen gaan!
Edit: ik dacht dat jij 2 weken achter zat omdat je foto van 17 weken was, maar er is maar een paar dagen verschil tussen ons. Nou, dan ben ik gewoon lekker dik
. Ik eet me ook te barsten
, en ben straks kilo of 7-8 al bij
! Eigen schuld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |