Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Om het kort te houden; met veel dingen had ze gewoon gelijk; laat ik eerlijk zijn. Over mijn negativiteit, geslotenheid, van die dingen. Heb haar daarmee teveel lastig gevallen. Ik heb er flink over nagedacht, haar alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen in een mailtje... niks wanhopigs, gewoon netjes, duidelijk, ook aangegeven dat ik eraan werk (niet alleen vanwege haar maar ook omdat ik het zelf echt wil) en dan net na het versturen krijg je een smsje dat ze iemand anders leuk vind van 'n feestje waar ze is...
Dank voor je medelevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.Maar goed, scherp negatief doen over jezelf (en zij over jou) is niet echt goed. Dan beschouwen vrouwen je gewoon als een gevalletje teveel gezeik, terwijl die jonge, gladde Adonis wel z'n woordje klaar heeft op een feestje.
Hoe precies moet ik dat citaat anders dan verbitterd interpreteren?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
En idd, je hebt zeer zeker gelijk wat betreft dat zeiken en die gladde Adonis. Daar heb ik ook 'n mooie quote voor;
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Das een mooie!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Oh yeh, de logica is ver te zoeken nowadaysquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Wel boeiend: als je veel klaagt over jezelf ben je eigenlijk zelfzeker
don't worry sweets, komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:43 schreef MLI het volgende:
Maar er is ook goed nieuws! Mijn geluksgevoel hangt blijkbaar niet meer af van de mate waarin ik aandacht krijg, ik voel me evengoed kut.![]()
kom maar gezellig naar mijn stadjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga naar de kroeg straks, morgen verjaardagfeest van mijn zus en zondag ga ik lekker winkelen in Den Haag/Rotterdam ofzo (is nog niet besloten).
ah, mijn mannelijke variantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Ook eeuwig single hier (precies 10 jaar nu), godzijdank anderhalf jaar geleden nog een scharrel voor 1 nacht gehad zodat ik er toch zeker weer 10 jaar tegen kan. Misschien kun je beter gewoon maagd blijven dan ipv weten wat je mist
aftershave met feromonen dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef dawg het volgende:
Zo, misschien dat dit sommige mensen in dit topic een beetje moed geeft.
Sowieso leuk om te lezen.
Ha, ja, dat heb ik ook. Wel ietsje meer gescharreld dan jij maar wel alweer eeuwen single. Vind het wel treurig om te lezen "blijkbaar mis ik 'iets' dat de dames aantrekt". Zou dat nou echt? Ik voor mijzelf vind dat ik helemaal niet iets mis dat de mannen aantrekt, en er zijn altijd wel mannen die dat met me eens zijn...het komt alleen al jaren niet uit op de juiste combiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Anyway, gelukkig kan ik prima alleen zijn, maar 10 jaar wordt wel erg gortig.
Tja, het is lastig uit te leggen. Het is iets in ieder geval iets dat ervoor zorgt dat de date in het echt ook voor je valt. Afgelopen jaren toch wel een date of 20 gehad en het was altijd een hele leuke avond. Gezellig, lichte onderwerpen, zware onderwerpen, beetje humor, beetje plagen. Al ben ik blind als een paard om te zien of iemand me echt leuk vindt, ik zie wel degelijk of iemand het gesprek niet meer interesseert of het eigenlijk wel gezien heeft. Maar afscheid was altijd 'joh, leuke date!', meestal na een uur of 3 a 4.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ha, ja, dat heb ik ook. Wel ietsje meer gescharreld dan jij maar wel alweer eeuwen single. Vind het wel treurig om te lezen "blijkbaar mis ik 'iets' dat de dames aantrekt". Zou dat nou echt? Ik voor mijzelf vind dat ik helemaal niet iets mis dat de mannen aantrekt, en er zijn altijd wel mannen die dat met me eens zijn...het komt alleen al jaren niet uit op de juiste combi![]()
Daarom moeten vrouwen ook niet zeuren, jullie zijn gewoon te kieskeurigquote:Collega van me (vrouw, 30, single) verzuchtte laatst in een prachtige oneliner: het is een kwestie van vraag en aanbod, maar er is zoveel aanbod waar ik niet om vraag![]()
Dat is ongetwijfeld wel een paar keer gebeurd. Je moet immers wel een beetje geluk hebben. Dat je elkaar beiden leuk vindt. Ik zoek meestal vrouwen die een beetje hetzelfde leven hebben. Geen feestbeesten, maar ook geen extreme muurbloempjes. Qua uiterlijk boeit het me niet zo, zolang ze maar niet al te dik of lelijk is, want dat vind ik bijzonder onaantrekkelijk. En mijn maatstaf van lelijk valt reuze mee. Als ik anderen iemand lelijk hoor noemen denk ik 'mwoah, dat valt toch wel mee?'quote:Maar serieus, zoek je niet gewoon de verkeerde vrouwen op? Kan toch niet zo zijn dat als jij steeds jezelf bent, dat daar NOOIT iemand op valt? Is het niet soms dat er wel iemand op valt, alleen jij niet op haar?
Het is gewoon een kwestie van geluk hebben dat je iemand tegenkomt waarmee je een relatie kunt krijgen. Vrijgezelle vrouwen die jou leuk vinden in je vriendenkring is een kwestie van geluk. Vrijgezelle vrouwen die jou leuk vinden op de sportvereniging is een kwestie van geluk. Op dit moment heb ik pech. Ze zijn er simpelweg niet, niet op mijn vorige werk, niet in mijn vriendenkring.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:53 schreef thaleia het volgende:
Als ik jouw verhaal zo lees zou ik het meer buiten de datingsites gaan zoeken. Je hoort ZO veel dat het online goed klikt tussen twee mensen en dan in het echt totaal niet. Dat heeft niets te maken met dat jij 'iets' zou missen waar vrouwen op vallen. En ook niet met dat die vrouwen 'te kieskeurig' zijn.
Dat heeft gewoon te maken met het feit dat je in het echt die mensen uitzoekt om mee te daten waarbij er al een vermoeden van een mogelijke klik aanwezig is. Terwijl je bij een datingsite eigenlijk gewoon blind grabbelt, ook al denk je dat je wel op klik selecteert via het profiel en het mailen. Dat maakt dates via datingsites veel meer tot mislukken gedoemd dan dates met mensen die je in het echt hebt leren kennen. Dat zegt niets over jouw aantrekkelijkheid of over de kieskeurigheid van de dames in kwestie.
Ik denk niet dat het fake is, maar goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef katerwater het volgende:
[..]
aftershave met feromonen dus![]()
Een soort nieuwe heilige graal. Het is fake, maar dit wordt hoe dan ook commercieel uitgebaat.
Het wordt idd The Haguequote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom maar gezellig naar mijn stadje
Uhm, het kan je toch ook gewoon overkomen.. Ik vind dit echt totale onzinquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebt
zelf ben ik ervan overtuigd dat als je niets zoekt, je ook niets zal vinden... waarmee ik niet wil zeggen dat je 24/7 achter alle dames of heren moet lopen.
Oew D_Aquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren uit geweest met een berg collega's (leerkrachten) allemaal vrouwelijk. Naja heel gezellig mee gehad en een boel biertjes gedronken. Daarna de straat op om eten te gaan zoeken, dus de surinamer was het slachtoffer. Komt één van de collega's een vriendin tegen en mijn ogen gingen even van: "Wow". Dus ze is knap, lacht lief, is schattig en kwam gezellig bij het eten zitten. Dat moest ik even kwijt
Da's waar; het kan je gewoon overkomen. Maar als je thuis blijf zitten is die kans toch een stuk kleiner dan als je actief op zoek gaat naar dat 'overkomen'quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Uhm, het kan je toch ook gewoon overkomen.. Ik vind dit echt totale onzin.
Ja, maar dat is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's waar; het kan je gewoon overkomen. Maar als je thuis blijf zitten is die kans toch een stuk kleiner dan als je actief op zoek gaat naar dat 'overkomen'
Heb je ooit eens echt het initiatief genomen voor seks? Dus na zoveel biertjes dat je ineens dacht van; "Nu alles of niets!". Persoonlijk ben ik daar een voorstander van als de eerste, tweede of derde date goed verloopt. Je kan niet verwachten dat er vanzelf iets gebeurd namelijk.quote:
Neehee, relaties horen toch per definitie saai te zijn en na 2 maanden hoor je toch helemaal geen seks meer te hebben en na een half jaar raak je elkaar toch helemaal niet meer aan, dan neuk je hooguit om kinderen te maken. En praten doe je dan toch ook niet meer, je zit dan toch alleen zover mogelijk van elkaar af op de bank naar de tv te loeren. Toch???quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef MNR het volgende:
Ben het helemaal eens met het stuk van dawg. Voor mij is dat echt de gouden regel: iemand aankijken (en soms hoeft dat nog niet eens) en dan die 'vibe' voelen. Dat is voor mij een indicatie. Als ik dat voel, weet ik gewoon dat er chemistry is en dan is het goed.
En een relatie is voor mij vooral veel lol trappen met die ander en lekkere seks
Hoog libido ftw!
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Heb je ooit eens echt het initiatief genomen voor seks? Dus na zoveel biertjes dat je ineens dacht van; "Nu alles of niets!". Persoonlijk ben ik daar een voorstander van als de eerste, tweede of derde date goed verloopt. Je kan niet verwachten dat er vanzelf iets gebeurd namelijk.
Eh, ik bedoelde dus tijdens een date, niet zomaar tijdens het uitgaan. Ik bedoel, heb je nooit voor zo'n ongemakkelijk moment gestaan toen je een dame thuis afzette?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je in het kroeg-bier-feest uitgaansleventje zit en bovendien dat er vrijgezelle vriendinnen in de buurt zijn. En dat is niet mijn wereldje. Zoals ik al zei, ik moet het van omgevingsverandering hebben. De enige manier (voor mij dan; als je wel een kroeg-feest-bier omgeving hebt met veel vrienden en vriendinnen dan is het ongetwijfeld makkelijker) om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik kan tijdens een date wel eens directer zijn denk ik, maar dat heb ik 2 keer geprobeerd en dat werkte niet hehe.
ehm nee. Tijdens een date zet je het niet op een zuipen. En in mijn leeftijdscategorie zet je de dames niet meer af, die komen zelf met de autoquote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Friek_ het volgende:
Eh, ik bedoelde dus tijdens een date, niet zomaar tijdens het uitgaan. Ik bedoel, heb je nooit voor zo'n ongemakkelijk moment gestaan toen je een dame thuis afzette?
En verder wat nozem zegt.
Dat wisselt.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tijdens een date zet je het niet op een zuipen.
Waarom belde je niet even dat je langskwam?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het wordt idd The Hague. Tot morgen dan maar!
Och, jij als Miss FOK! hebt toch binnen een maandje weer een relatie.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik meld me. Sinds een maandje single. Relaties zijn lame.
Ik had nog wel aan je gedacht. Telt dat ookquote:Op maandag 25 februari 2008 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom belde je niet even dat je langskwam?![]()
Geloof me, ik heb er bar weinig behoefte aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, jij als Miss FOK! hebt toch binnen een maandje weer een relatie.
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.:r Dat gegeneraliseer.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En ik ga een beetje daten via fok.Kom op zeg, eens en nooit weer. Traumatisch.
Dat is goed. Volgende keer samen naar het strandquote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had nog wel aan je gedacht. Telt dat ook. Volgende keer kom ik langs
. Het was overigens erg leuk daar
. Ook leuk gegeten in Scheveningen
. Vet romantisch was het eigenlijk zo op het strand, ware het niet dat we dateloos waren
.
Nounounou, niet zo he!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.:r Dat gegeneraliseer.
Verschrikkelijk.
Oh, het is een keer fout gegaan, dan zal het de volgende keer ook wel weer fout gaan. Wat is dat bloedirritant. En degene die na hem komen kunnen het daardoor allemaal bezuren. Want op FOK! zitten immers allemaal klootzakken, dat heeft die ene wel bewezen.
Ja, ik heb ook last vand e fouten van een ander, vandaar.
Dat het die ene keer fout is gegaan wil niet zeggen dat het altijd fout gaat. En voordat er misverstanden ontstaan, ik heb in er in jouw geval geen last van, maar ik ken een leuk iemand en die denkt hetzelfde. En dat is wel verrekte irritant.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nounounou, niet zo he!
Het is maar hoe je het bekijkt he. Ik heb vaak zat via internet gedate, en die ene keer dat het via Fok ging, was het rampzalig. Ik kijk nu beter uit. Maar neem daarbij dat ik de komende paar maanden echt geen behoefte heb aan een relatie, en fijn single wil blijven, maakt 't toch geen flikker uit hoe ik over daten via Fok denk, want ik doe het toch niet.
Eerst zelf maar eens alles op een rijtje zetten, lekker relaxen, met m'n vrienden de hort op, goed nadenken over wat ik wil en werken.
Gelukkig hebben mannen daar geen last van.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.Dat gegeneraliseer.
Mannen zijn perfect, Q. Dat weet jij ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mannen daar geen last van.
Je suggereert dat BloodyLotte maar gewoon over moet lopen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niks mis met foksters!
En Fok!kers die ik lang niet elke Fok!ster zou aanbevelenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken namelijk ook een hoop foksters met wie flink wat mis is.
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niks mis met foksters!
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken namelijk ook een hoop foksters met wie flink wat mis is.
+1 scherp.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?
Kijk eens waar ik post.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?
Namen willen we.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Er lopen hier genoeg mafkezen rond.
Hier. In tegenstelling tot je gelurk in het fotoboek van Lottequote:
Was eentje niet genoeg voor je?quote:
Ik zit niet zo in mijn fokkers (haha, no pun intended) en al helemaal niet in mijn missfokverkiezingen, dus ik moet toch even kijken wie nu ook alweer wie is.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier. In tegenstelling tot je gelurk in het fotoboek van Lotte.
Is dat in- of exclusief oud en nieuw?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan er wel eentje noemen, maar die is veul te bekend. Dat was dus die ene.
Maarrr, ik heb wel vriendjes gehad die toevallig ook op fok zaten, maar ik dus niet via fok kende. (Dat was via m'n weblog, en eentje via livejournal/flickr). En met die laatste is het dus nu een maandje uit.
Wat ik wel moet vermelden, ik heb de afgelopen zaterdag wel een nieuw record verbroken in de categorie thuiskomen na een avondje stappen. Het was zondagmorgen 8 uur toen ik bij mijn voordeur stond en stilletjes naar binnensloop.Zo nuchter als maar kan. Kun je nagaan.
Nou, oud en nieuw is voor mij een typische om-acht-uur-weer-thuis dag. Verder zal ik zelden zo'n tijdstip gehaald hebben, maar ik ben dan ook een kroegmens en ik prijs mezelf heel gelukkig dat er weinig kroegen zijn die tot acht uur openblijven.quote:
Trouwen *ril*quote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef knep het volgende:
Bij mij nu ook het begin van het einde, de eerste van mijn vriendengroep gaat in oktober trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |