Och, jij als Miss FOK! hebt toch binnen een maandje weer een relatie.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik meld me. Sinds een maandje single. Relaties zijn lame.
Ik had nog wel aan je gedacht. Telt dat ookquote:Op maandag 25 februari 2008 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom belde je niet even dat je langskwam?![]()
Geloof me, ik heb er bar weinig behoefte aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, jij als Miss FOK! hebt toch binnen een maandje weer een relatie.
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.:r Dat gegeneraliseer.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En ik ga een beetje daten via fok.Kom op zeg, eens en nooit weer. Traumatisch.
Dat is goed. Volgende keer samen naar het strandquote:Op maandag 25 februari 2008 16:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had nog wel aan je gedacht. Telt dat ook. Volgende keer kom ik langs
. Het was overigens erg leuk daar
. Ook leuk gegeten in Scheveningen
. Vet romantisch was het eigenlijk zo op het strand, ware het niet dat we dateloos waren
.
Nounounou, niet zo he!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.:r Dat gegeneraliseer.
Verschrikkelijk.
Oh, het is een keer fout gegaan, dan zal het de volgende keer ook wel weer fout gaan. Wat is dat bloedirritant. En degene die na hem komen kunnen het daardoor allemaal bezuren. Want op FOK! zitten immers allemaal klootzakken, dat heeft die ene wel bewezen.
Ja, ik heb ook last vand e fouten van een ander, vandaar.
Dat het die ene keer fout is gegaan wil niet zeggen dat het altijd fout gaat. En voordat er misverstanden ontstaan, ik heb in er in jouw geval geen last van, maar ik ken een leuk iemand en die denkt hetzelfde. En dat is wel verrekte irritant.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nounounou, niet zo he!
Het is maar hoe je het bekijkt he. Ik heb vaak zat via internet gedate, en die ene keer dat het via Fok ging, was het rampzalig. Ik kijk nu beter uit. Maar neem daarbij dat ik de komende paar maanden echt geen behoefte heb aan een relatie, en fijn single wil blijven, maakt 't toch geen flikker uit hoe ik over daten via Fok denk, want ik doe het toch niet.
Eerst zelf maar eens alles op een rijtje zetten, lekker relaxen, met m'n vrienden de hort op, goed nadenken over wat ik wil en werken.
Gelukkig hebben mannen daar geen last van.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.Dat gegeneraliseer.
Mannen zijn perfect, Q. Dat weet jij ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mannen daar geen last van.
Je suggereert dat BloodyLotte maar gewoon over moet lopen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niks mis met foksters!
En Fok!kers die ik lang niet elke Fok!ster zou aanbevelenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken namelijk ook een hoop foksters met wie flink wat mis is.
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niks mis met foksters!
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
+1 scherp.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?
Kijk eens waar ik post.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je er weer eens eentje aan de haak geslagen?
Namen willen we.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Er lopen hier genoeg mafkezen rond.
Hier. In tegenstelling tot je gelurk in het fotoboek van Lottequote:
Was eentje niet genoeg voor je?quote:
Ik zit niet zo in mijn fokkers (haha, no pun intended) en al helemaal niet in mijn missfokverkiezingen, dus ik moet toch even kijken wie nu ook alweer wie is.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier. In tegenstelling tot je gelurk in het fotoboek van Lotte.
Is dat in- of exclusief oud en nieuw?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan er wel eentje noemen, maar die is veul te bekend. Dat was dus die ene.
Maarrr, ik heb wel vriendjes gehad die toevallig ook op fok zaten, maar ik dus niet via fok kende. (Dat was via m'n weblog, en eentje via livejournal/flickr). En met die laatste is het dus nu een maandje uit.
Wat ik wel moet vermelden, ik heb de afgelopen zaterdag wel een nieuw record verbroken in de categorie thuiskomen na een avondje stappen. Het was zondagmorgen 8 uur toen ik bij mijn voordeur stond en stilletjes naar binnensloop.Zo nuchter als maar kan. Kun je nagaan.
Nou, oud en nieuw is voor mij een typische om-acht-uur-weer-thuis dag. Verder zal ik zelden zo'n tijdstip gehaald hebben, maar ik ben dan ook een kroegmens en ik prijs mezelf heel gelukkig dat er weinig kroegen zijn die tot acht uur openblijven.quote:
Trouwen *ril*quote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef knep het volgende:
Bij mij nu ook het begin van het einde, de eerste van mijn vriendengroep gaat in oktober trouwen.
Deze markeren we even, met het tijdstip erbij, en wachten op een reactie van Xennia.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar neem daarbij dat ik de komende paar maanden echt geen behoefte heb aan een relatie, en fijn single wil blijven,
[...]
Eerst zelf maar eens alles op een rijtje zetten, lekker relaxen, met m'n vrienden de hort op, goed nadenken over wat ik wil en werken.
Hou jij eigenlijk van whisky, IR?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat wisselt.
Nog niet, thaleia. Maar ik moet nog even wennen aan de nieuwe fase in mijn leven. Ik drink tegenwoordig wel port, en dan is whisky toch een stuk intellectueler en mannelijker.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van whisky, IR?
Doe je best.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef thaleia het volgende:
[..]
Deze markeren we even, met het tijdstip erbij, en wachten op een reactie van Xennia.
We knowquote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het leuk dat Lotte hier is
Hihi.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n misselijk vrouwentrekje.:r Dat gegeneraliseer.
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier. In tegenstelling tot je gelurk in het fotoboek van Lotte.
Joh, je laat een slijmspoor achter.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het leuk dat Lotte hier is
Hihi.
Je post ff verbeterd. Iemand een doekje voor die jongen?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het leuk dat Lotte hier is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De postbode had vertragingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
Straks eens mailen.
Meldtquote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Wat ook zo'n typisch vrouwen meisjestrekje is, is constant klagen over mannen in plaats van eens naar jezelf te kijkenDaar kunnen ze ook wat van, in de singles/loslaten van je ex-topics. Altijd maar zeiken over hoe stom mannen zijn, en ondertussen kunnen ze zelf geen vent langer dan een maand geinteresseerd houden.
Als je er zo over denkt, kies een andere tegenstander. Eentje die niet al haar best doet om je tegenstander te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef RealZeus het volgende:
Echt, het is net een wedstrijd waarin je al met 5-0 achterstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |