Je post ff verbeterd. Iemand een doekje voor die jongen?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het leuk dat Lotte hier is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De postbode had vertragingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
Straks eens mailen.
Meldtquote:Op maandag 25 februari 2008 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken namelijk ook een hoop foksters met wie flink wat mis is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 02:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Wat ook zo'n typisch vrouwen meisjestrekje is, is constant klagen over mannen in plaats van eens naar jezelf te kijkenDaar kunnen ze ook wat van, in de singles/loslaten van je ex-topics. Altijd maar zeiken over hoe stom mannen zijn, en ondertussen kunnen ze zelf geen vent langer dan een maand geinteresseerd houden.
Als je er zo over denkt, kies een andere tegenstander. Eentje die niet al haar best doet om je tegenstander te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef RealZeus het volgende:
Echt, het is net een wedstrijd waarin je al met 5-0 achterstaat.
Met alleen maar verliezers hier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja, vergelijk het met een wedstrijdje.
Ah, de eeuwige reservesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef CherryLips het volgende:
en mensen die aan de zijlijn staan.
Ze speelt alleen maar mee om de tegenpartij lens te slaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Je vernielt alles als je verloren hebt?
Ik ben benieuwd. Enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Nah, dat niet. Maar ik wil gewoon lekker rellen.
Niet na een relatie hoor, ik ben netjes.
Bloody zal dat worden dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze speelt alleen maar mee om de tegenpartij lens te slaan?
Maar in een relatie misdraag je je volkomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Nah, dat niet. Maar ik wil gewoon lekker rellen.
Niet na een relatie hoor, ik ben netjes.
Hoiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens wel weer helemaal ontdekt hoe vervelend mannen zijn sinds ik single ben. Een gewoon 'nee' is niet duidelijk. En net als je denkt dat je ervanaf bent, komt de volgende weer aanwaggelen en irritant doen. Als ze nou ook nog leuk waren, maar nee hoor. Allemaal kansloze fruitvliegjes.
/klaag.
Dus ik ga vanavond maar met een vriendinnetje bieren in de pub. Ter compensatie voor al het leed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |