ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.quote:
In dit topic vind ik een sfeer heersen die heel erg sterk lijkt op 'niet alleen kunnen zijn'. En dat vind ik erg afstotelijk werken bij iemand. En dus ook bij dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
'Ik ben nog op zoek' impliceert -vind ik- dat je liever niet alleen bent.
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:24 schreef Litpho het volgende:
Je hebt blijkbaar gradaties van wanhopig. Er zit mijlen verschil tussen "ik ben nog op zoek" en "laat maar, er is toch niemand in mij geinteresseerd". Meestal. De categorie "ik ben nog op zoek (maar stiekem weet ik dat er toch niemand aan mijn eisen voldoet)" zit er mooi tussenin.
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoord.
Ik zei ook niet dat iedereen dat hier deed, ik zei dat een aantal mensen dat doet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
RealZeus: Mijn marital status houdt me al tijden lang niet écht heel erg meer bezig, in die zin dat ik dat als een gemis of een leegte ervaar die nodig gevuld moet worden, maar ik hou weldegelijk de markt met een schuin oog in de gaten. Voor mijn gevoel is dat een normale, gezonde houding.
Nee. En dat is verreweg geen positieve houdingquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.
Post ik ook eens iets positiefs in dit topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.
waar je genoeg van had gehoord, enquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
"ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt"
zoals je jezelf nu typeert. Want ik bespeur wel wat overlap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:52 schreef Litpho het volgende:
"ik zou het wel leuk vinden, ik leer nieuwe mensen kennen en we zien wel"
Ik ook. Maar ik ben de uitdrukking moequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
Er hangt een 'wanhopige' sfeer in dit topic de laatste tijd zeg.
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er trouwens mis met een zoekende sfeer? Het is toch perfect als je een soort zelfhulpgroep wordt die elkaar uit de problemen helpt.
Jij keurt toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet wat ik mis, maar tijdens het uitgaan wordt wel alles gekeurd.
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloopquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij keurt toch ook?Maja niets mis met zoeken natuurlijk.
Snap alleen niet zo dat de mannen zo graag een vriendin willen. Is het niet meer sex dat je zoekt?
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloop. en dan al een bepaalde blik hebben die alleen m'n vriendinnen begrijpen, of zachtjes 'purrrr' zeggen of doen alsof je van je stoel glijdt.
ik blijf een bakvisje hoor.
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?
Gewoon erop afstappen... Jongens zijn meestal niet zo moeilijk hoor... Het zijn geen vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staan.
vrouwen zijn best erg ja, ik sta soms van mezelf te kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon erop afstappen... Jongens zijn meestal niet zo moeilijk hoor... Het zijn geen vrouwen
Nee hoor, ik ben laatst tegen iemand aangewaaid terwijl ik helemaal ni op zoek was. Als je single bent en je bent "op zoek" geef je eigenlijk al te kennen dat je niet tevreden bent met de situatie. Je kunt het beter nemen zoals het is (cliché weet ik) en gewoon lol gaan maken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebt
zelf ben ik ervan overtuigd dat als je niets zoekt, je ook niets zal vinden... waarmee ik niet wil zeggen dat je 24/7 achter alle dames of heren moet lopen.
Het zuurgehalte valt eigenlijk wel mee en nu ben ik heel blij dat hij aan de andere kant van NL woont. Kost me veel minder energie en word ik niet geconfronteerd met wat er wel speelde, maar niet wordt vervolgd. Is in ieder geval een hele last van mijn schouders gevallen nu hij heeft gezegd dat hij het hetzelfde heeft beleefd als ik. But thanksquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
tja da's ff zuur MNR, maar zoals je zegt: nu heb je tenminste duidelijkheid. En binnen no time kun je dan weer gewoon lekker verder!
Like I give one f*ck about the ocean. Vond hem leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
En MNR, jammer. Maar jeweets, de oceaan is groot!
Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Om het kort te houden; met veel dingen had ze gewoon gelijk; laat ik eerlijk zijn. Over mijn negativiteit, geslotenheid, van die dingen. Heb haar daarmee teveel lastig gevallen. Ik heb er flink over nagedacht, haar alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen in een mailtje... niks wanhopigs, gewoon netjes, duidelijk, ook aangegeven dat ik eraan werk (niet alleen vanwege haar maar ook omdat ik het zelf echt wil) en dan net na het versturen krijg je een smsje dat ze iemand anders leuk vind van 'n feestje waar ze is...
Dank voor je medelevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.Maar goed, scherp negatief doen over jezelf (en zij over jou) is niet echt goed. Dan beschouwen vrouwen je gewoon als een gevalletje teveel gezeik, terwijl die jonge, gladde Adonis wel z'n woordje klaar heeft op een feestje.
Hoe precies moet ik dat citaat anders dan verbitterd interpreteren?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
En idd, je hebt zeer zeker gelijk wat betreft dat zeiken en die gladde Adonis. Daar heb ik ook 'n mooie quote voor;
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Das een mooie!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Oh yeh, de logica is ver te zoeken nowadaysquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Wel boeiend: als je veel klaagt over jezelf ben je eigenlijk zelfzeker
don't worry sweets, komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:43 schreef MLI het volgende:
Maar er is ook goed nieuws! Mijn geluksgevoel hangt blijkbaar niet meer af van de mate waarin ik aandacht krijg, ik voel me evengoed kut.![]()
kom maar gezellig naar mijn stadjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga naar de kroeg straks, morgen verjaardagfeest van mijn zus en zondag ga ik lekker winkelen in Den Haag/Rotterdam ofzo (is nog niet besloten).
ah, mijn mannelijke variantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Ook eeuwig single hier (precies 10 jaar nu), godzijdank anderhalf jaar geleden nog een scharrel voor 1 nacht gehad zodat ik er toch zeker weer 10 jaar tegen kan. Misschien kun je beter gewoon maagd blijven dan ipv weten wat je mist
aftershave met feromonen dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef dawg het volgende:
Zo, misschien dat dit sommige mensen in dit topic een beetje moed geeft.
Sowieso leuk om te lezen.
Ha, ja, dat heb ik ook. Wel ietsje meer gescharreld dan jij maar wel alweer eeuwen single. Vind het wel treurig om te lezen "blijkbaar mis ik 'iets' dat de dames aantrekt". Zou dat nou echt? Ik voor mijzelf vind dat ik helemaal niet iets mis dat de mannen aantrekt, en er zijn altijd wel mannen die dat met me eens zijn...het komt alleen al jaren niet uit op de juiste combiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Anyway, gelukkig kan ik prima alleen zijn, maar 10 jaar wordt wel erg gortig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |