ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.quote:
In dit topic vind ik een sfeer heersen die heel erg sterk lijkt op 'niet alleen kunnen zijn'. En dat vind ik erg afstotelijk werken bij iemand. En dus ook bij dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
'Ik ben nog op zoek' impliceert -vind ik- dat je liever niet alleen bent.
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:24 schreef Litpho het volgende:
Je hebt blijkbaar gradaties van wanhopig. Er zit mijlen verschil tussen "ik ben nog op zoek" en "laat maar, er is toch niemand in mij geinteresseerd". Meestal. De categorie "ik ben nog op zoek (maar stiekem weet ik dat er toch niemand aan mijn eisen voldoet)" zit er mooi tussenin.
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoord.
Ik zei ook niet dat iedereen dat hier deed, ik zei dat een aantal mensen dat doet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
RealZeus: Mijn marital status houdt me al tijden lang niet écht heel erg meer bezig, in die zin dat ik dat als een gemis of een leegte ervaar die nodig gevuld moet worden, maar ik hou weldegelijk de markt met een schuin oog in de gaten. Voor mijn gevoel is dat een normale, gezonde houding.
Nee. En dat is verreweg geen positieve houdingquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.
Post ik ook eens iets positiefs in dit topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.
waar je genoeg van had gehoord, enquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
"ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt"
zoals je jezelf nu typeert. Want ik bespeur wel wat overlap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:52 schreef Litpho het volgende:
"ik zou het wel leuk vinden, ik leer nieuwe mensen kennen en we zien wel"
Ik ook. Maar ik ben de uitdrukking moequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
Er hangt een 'wanhopige' sfeer in dit topic de laatste tijd zeg.
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er trouwens mis met een zoekende sfeer? Het is toch perfect als je een soort zelfhulpgroep wordt die elkaar uit de problemen helpt.
Jij keurt toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet wat ik mis, maar tijdens het uitgaan wordt wel alles gekeurd.
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloopquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij keurt toch ook?Maja niets mis met zoeken natuurlijk.
Snap alleen niet zo dat de mannen zo graag een vriendin willen. Is het niet meer sex dat je zoekt?
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloop. en dan al een bepaalde blik hebben die alleen m'n vriendinnen begrijpen, of zachtjes 'purrrr' zeggen of doen alsof je van je stoel glijdt.
ik blijf een bakvisje hoor.
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?
Gewoon erop afstappen... Jongens zijn meestal niet zo moeilijk hoor... Het zijn geen vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |