Mss beetje naieve uitspraak. Als een jongen/man z'n uitspraak doet dan komen er gelijk dingen zoals "zij ziet je als een vriendin" "wordt noot wat" e.d.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:31 schreef thaleia het volgende:
Eh ja, dat denk ik dus ook. Een gevalletje "he's just not that...." maar wat niet is kan nog komen misschien
Goede voorkant voor het derde Joy Division album. (Er vanuit gaande dat Ian Curtis zich niet net na het tweede had verhangen..)quote:
Ja, zo zie ik het dus ook; hij wil de lol nu niet gaan maken omdat hij dat in het vooruitzicht heeft. Een beperking, een pessimistische kijk vind ik het. Het is heel pragmatisch gedacht. Aan de andere kant gaf hij ook aan dat hij het net zo leuk vond. Gevoel en verstand spreken elkaar dus tegen. Natuurlijk kan ik dat nu allemaal niet goed in zijn hoofd kijken, maar ik kan wel afgaan op mijn gevoel en daar ga ik zeker nog een vervolg aan geven.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:24 schreef thaleia het volgende:
Mja, misschien zie ik 'serieuze relatie' dan niet serieus genoeg. Als je nu iemand superleuk vindt ga je toch gewoon lol hebben met elkaar, dat kan toch gewoon acht maanden lang serieus, en als het tegen die tijd nog steeds aan is zie je dan wel verder. Of doe ik nu te laconiek over het begrip 'relatie' en moet dat per definitie iets zijn dat bij voorbaat jarenlang gaat duren?
Dan vind ik het wonderbaarlijk dat het woord relatie uberhaupt al ter sprake is gekomen. Maar het schept wel duidelijkheid, ja, om het daar direct over te hebben, dat moet ik jullie nagevenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
@dawg: dat is logisch, want we kennen elkaar niet echt. Het was 1 avond, een aantal uur
IPHquote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Den_Haag het volgende:
Helaas dit weekend door 'ontgroening' Nyenrode niet echt wat kunnen doen op het gebied van relaties. Ookal zat er wel een leuk meisje bij de fulltimers die meededen![]()
![]()
![]()
Ze is alleen maar iets van 1.55m groot
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Motje?quote:
dat was me duidelijk, ik doelde meer op de wonderlijke zinsconstructie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
Was een kleine steek naar MLI. Ze had de laatste post maar ze maaktte geen nieuw topic.
tuurlijk, wij Singles kunnen het ons niet permitteren daar moeilijk over te doen.quote:
Ik denk dat er iets had moeten staan in de trand van "Waar MLI te ver in de wolken is om een nieuw topic te openen" ofzo, maar dit bekt niet lekker en zal waarschijnlijk ook wel weer eens te lang zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat was me duidelijk, ik doelde meer op de wonderlijke zinsconstructie.![]()
[..]
Ach, wij bezette mensen hebben het ook niet altijd makkelijk in een relatie hoor...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
tuurlijk, wij Singles kunnen het ons niet permitteren daar moeilijk over te doen.
U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets had moeten staan in de trand van "Waar MLI te ver in de wolken is om een nieuw topic te openen" ofzo, maar dit bekt niet lekker en zal waarschijnlijk ook wel weer eens te lang zijn
Nee, ander vrijwilligerswerk om eens wat meer mensen te ontmoeten van mijn eigen leeftijd. Net als wat MLI zei: zoek een andere kroeg. Naar de kroeg ga je toch wel, en dan is het leuker om niet alleen maar steeds de plaatselijke bejaardensoos te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
@thaleia, speciaal vrijwilligerswerk gaan doen om mannen te ontmoeten?
Wat dacht je van verminderde sexdrive bij partner, waardoor jezelf een beetje verdrietig en onzeker wordt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
nou komop dan met je ellende en sores, Scorpie!
Opdat wij Singles weer even zien dat die vurig gewenste relatie dus niet perse De Hemel is.
Oh, okequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, ander vrijwilligerswerk om eens wat meer mensen te ontmoeten van mijn eigen leeftijd. Net als wat MLI zei: zoek een andere kroeg. Naar de kroeg ga je toch wel, en dan is het leuker om niet alleen maar steeds de plaatselijke bejaardensoos te nemen.
Als het maar om 1 ding gaat is een datingsite effectiever.
Suxx. Dat dacht ik ervan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Wat dacht je van verminderde sexdrive bij partner, waardoor jezelf een beetje verdrietig en onzeker wordt?
Wel een Amerikaanse dubbeldeurs dan hè!!quote:
Not really. Tis al 2 jaar naadje. Heb het al vaker besproken. Ze gaat nu een andere pil nemen (2 jaar geleden overgestapt naar andere pil namelijk....) op mijn initiatief. Zelf vond ze het eigenlijk wel best zo....dat deed nog wel het meeste pijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Suxx. Dat dacht ik ervan.
Weet je ook waar het aan ligt? Uitzicht op eindigheid aan deze beproeving, dus?
En ik heb het woord niet eens in de mond genomenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef thaleia het volgende:
Dan vind ik het wonderbaarlijk dat het woord relatie uberhaupt al ter sprake is gekomen. Maar het schept wel duidelijkheid, ja, om het daar direct over te hebben, dat moet ik jullie nageven
Ow, heerlijke gesprekken zijn datquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vanavond zo'n prachtig cliche anderhalf uur durend vrouw-tot-vrouw telefoongesprek gehado.a. over wat ik in het vorige topic postte, dat ik wel weer eens een keer iets serieuzers zou willen met iemand en we kwamen inderdaad tot de briljante conclusie dat mijn huidige wereldje van piepjonge scharrelaars daarvoor misschien niet helemaal het ideale is
.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Wat dacht je van verminderde sexdrive bij partner, waardoor jezelf een beetje verdrietig en onzeker wordt?
Heb je haar kenbaar gemaakt wat er werkelijk in je omgaat? Dat is het eerste wat me te binnen schiet als ik zo je post lees. Niemand wil toch dat zijn/haar partner zich niet happy voelt of verdrietig..? Het komt in ieder geval op mij over alsof er geen ruimte is gecreerd voor jouw behoeften en hoe jij hier in staat. Heb je het idee dat ze je begrijpt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:
Not really. Tis al 2 jaar naadje. Heb het al vaker besproken. Ze gaat nu een andere pil nemen (2 jaar geleden overgestapt naar andere pil namelijk....) op mijn initiatief. Zelf vond ze het eigenlijk wel best zo....dat deed nog wel het meeste pijn.
Haha, haai schatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
Je bedoelt dat je op een prettigere manier tot een gevoelsconclusie kan komen als je niet wordt gehaast of gepushed door iemand, of zelfs door diegene waar de kwestie om draait?
(het is niet zo duidelijk als we meestal van je gewend zijn MNR)
Fobo je wel ff, off-topic and sorts.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef Garisson72 het volgende:
ow!how's that workin' out for ya?
Ik verifieerde alleen maar he, ik wist natuurlijk heus wel dat je dit bedoelde.![]()
Wat een enge plannen. Ik mag hopen dat je er vandaag weer helemaal vanaf bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb vanavond zo'n prachtig cliche anderhalf uur durend vrouw-tot-vrouw telefoongesprek gehado.a. over wat ik in het vorige topic postte, dat ik wel weer eens een keer iets serieuzers zou willen met iemand en we kwamen inderdaad tot de briljante conclusie dat mijn huidige wereldje van piepjonge scharrelaars daarvoor misschien niet helemaal het ideale is
.
Ik weet dus wat me te doen staatEn oh toeval, bij het vrijwilligerswerk van een vriend van me zoeken ze nog nieuwe mensen, daar zijn ze allemaal wel wat ouder, en voor zover ik het kan inschatten nog prima lui ook. En dan nog even ophouden met die eeuwige afstandelijke "ik ben wel lollig gezelschap maar voor meer dan dat heb ik niemand nodig"-houding en dan lijken me er wel wat patronen doorbroken te kunnen gaan worden. Mag even duren, heeft geen haast, uberhaupt al het niet meer geheel en al blijven hangen in de vertrouwde comfort zone is al heel wat
Nou, een meet dan maar?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
Er hangt een 'zoekende' sfeer in dit topic de laatste tijd zeg.
En MNR, jammer. Maar jeweets, de oceaan is groot!
Dat is hetzelfde. Vind ik dan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
ach Dawg, da's nog altijd beter dan de 'wanhopige' sfeer die er ook weleens heeft gehangen.
Je hebt blijkbaar gradaties van wanhopig. Er zit mijlen verschil tussen "ik ben nog op zoek" en "laat maar, er is toch niemand in mij geinteresseerd". Meestal. De categorie "ik ben nog op zoek (maar stiekem weet ik dat er toch niemand aan mijn eisen voldoet)" zit er mooi tusseninquote:
'Ik ben nog op zoek' impliceert -vind ik- dat je liever niet alleen bent. Aangezien zoeken vaak averechts werkt, word je wanhopiger naarmate er meer tijd verstrijkt. Of zoeken zorgt dat je in de boordeling van een potentiele partner vertekeningen in die beoordeling hanteert, onbewust, omdat je graag een relatie wilt zodat je niet alleen bent.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar gradaties van wanhopig. Er zit mijlen verschil tussen "ik ben nog op zoek" en "laat maar, er is toch niemand in mij geinteresseerd". Meestal. De categorie "ik ben nog op zoek (maar stiekem weet ik dat er toch niemand aan mijn eisen voldoet)" zit er mooi tussenin.
ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.quote:
In dit topic vind ik een sfeer heersen die heel erg sterk lijkt op 'niet alleen kunnen zijn'. En dat vind ik erg afstotelijk werken bij iemand. En dus ook bij dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja dat is wel verdedigbaar, ik doelde eigenlijk een beetje op de negatieve toon die 'wanhoop' in zich heeft en het wat positievere van 'zoeken', want je zoekt toch als je iig gelooft dat er wat te vinden valt. Nou weet ik even niet zeker of ik wel vind dat er nu een enorm pósitieve toon hangt hier, maar zo heul wanhopig vind ik het nou ook weer niet.
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
'Ik ben nog op zoek' impliceert -vind ik- dat je liever niet alleen bent.
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:24 schreef Litpho het volgende:
Je hebt blijkbaar gradaties van wanhopig. Er zit mijlen verschil tussen "ik ben nog op zoek" en "laat maar, er is toch niemand in mij geinteresseerd". Meestal. De categorie "ik ben nog op zoek (maar stiekem weet ik dat er toch niemand aan mijn eisen voldoet)" zit er mooi tussenin.
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah. Ik heb het "ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt" ook wel weer even genoeg gehoord.
Ik zei ook niet dat iedereen dat hier deed, ik zei dat een aantal mensen dat doet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
RealZeus: Mijn marital status houdt me al tijden lang niet écht heel erg meer bezig, in die zin dat ik dat als een gemis of een leegte ervaar die nodig gevuld moet worden, maar ik hou weldegelijk de markt met een schuin oog in de gaten. Voor mijn gevoel is dat een normale, gezonde houding.
Nee. En dat is verreweg geen positieve houdingquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en is dat jouw categorie, die je daar als laatste noemt? want dat vind ik nou ook niet direct een heel positieve houding, en er spreekt volgens mij iets van zelfbescherming uit.
Post ik ook eens iets positiefs in dit topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, figures. Getuige een van je eerdere posts van vandaag in dit topic.
waar je genoeg van had gehoord, enquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:38 schreef Litpho het volgende:
"ik hou mijn ogen open en zie wel wat er op mijn pad komt"
zoals je jezelf nu typeert. Want ik bespeur wel wat overlap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:52 schreef Litpho het volgende:
"ik zou het wel leuk vinden, ik leer nieuwe mensen kennen en we zien wel"
Ik ook. Maar ik ben de uitdrukking moequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
Er hangt een 'wanhopige' sfeer in dit topic de laatste tijd zeg.
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er trouwens mis met een zoekende sfeer? Het is toch perfect als je een soort zelfhulpgroep wordt die elkaar uit de problemen helpt.
Jij keurt toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet wat ik mis, maar tijdens het uitgaan wordt wel alles gekeurd.
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloopquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij keurt toch ook?Maja niets mis met zoeken natuurlijk.
Snap alleen niet zo dat de mannen zo graag een vriendin willen. Is het niet meer sex dat je zoekt?
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook meer dat ik alles keur wat langsloop. en dan al een bepaalde blik hebben die alleen m'n vriendinnen begrijpen, of zachtjes 'purrrr' zeggen of doen alsof je van je stoel glijdt.
ik blijf een bakvisje hoor.
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien een idee om gewoon eens met zo'n jongen mee te gaan?
Gewoon erop afstappen... Jongens zijn meestal niet zo moeilijk hoor... Het zijn geen vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de stille seintjes dat ik hem goedkeur worden telkens minder stil, maar ze zien mij nooit staan.
vrouwen zijn best erg ja, ik sta soms van mezelf te kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon erop afstappen... Jongens zijn meestal niet zo moeilijk hoor... Het zijn geen vrouwen
Nee hoor, ik ben laatst tegen iemand aangewaaid terwijl ik helemaal ni op zoek was. Als je single bent en je bent "op zoek" geef je eigenlijk al te kennen dat je niet tevreden bent met de situatie. Je kunt het beter nemen zoals het is (cliché weet ik) en gewoon lol gaan maken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar is het als single niet cool om toe te geven dat je liever een relatie hebt
zelf ben ik ervan overtuigd dat als je niets zoekt, je ook niets zal vinden... waarmee ik niet wil zeggen dat je 24/7 achter alle dames of heren moet lopen.
Het zuurgehalte valt eigenlijk wel mee en nu ben ik heel blij dat hij aan de andere kant van NL woont. Kost me veel minder energie en word ik niet geconfronteerd met wat er wel speelde, maar niet wordt vervolgd. Is in ieder geval een hele last van mijn schouders gevallen nu hij heeft gezegd dat hij het hetzelfde heeft beleefd als ik. But thanksquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
tja da's ff zuur MNR, maar zoals je zegt: nu heb je tenminste duidelijkheid. En binnen no time kun je dan weer gewoon lekker verder!
Like I give one f*ck about the ocean. Vond hem leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:15 schreef dawg het volgende:
En MNR, jammer. Maar jeweets, de oceaan is groot!
Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Om het kort te houden; met veel dingen had ze gewoon gelijk; laat ik eerlijk zijn. Over mijn negativiteit, geslotenheid, van die dingen. Heb haar daarmee teveel lastig gevallen. Ik heb er flink over nagedacht, haar alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen in een mailtje... niks wanhopigs, gewoon netjes, duidelijk, ook aangegeven dat ik eraan werk (niet alleen vanwege haar maar ook omdat ik het zelf echt wil) en dan net na het versturen krijg je een smsje dat ze iemand anders leuk vind van 'n feestje waar ze is...
Dank voor je medelevenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zucht, leef met je mee. Heerlijk is het om zo weer eens in je reet geneukt te worden.Maar goed, scherp negatief doen over jezelf (en zij over jou) is niet echt goed. Dan beschouwen vrouwen je gewoon als een gevalletje teveel gezeik, terwijl die jonge, gladde Adonis wel z'n woordje klaar heeft op een feestje.
Hoe precies moet ik dat citaat anders dan verbitterd interpreteren?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
En idd, je hebt zeer zeker gelijk wat betreft dat zeiken en die gladde Adonis. Daar heb ik ook 'n mooie quote voor;
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Das een mooie!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef TommyGun het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
Oh yeh, de logica is ver te zoeken nowadaysquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Wel boeiend: als je veel klaagt over jezelf ben je eigenlijk zelfzeker
don't worry sweets, komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:43 schreef MLI het volgende:
Maar er is ook goed nieuws! Mijn geluksgevoel hangt blijkbaar niet meer af van de mate waarin ik aandacht krijg, ik voel me evengoed kut.![]()
kom maar gezellig naar mijn stadjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga naar de kroeg straks, morgen verjaardagfeest van mijn zus en zondag ga ik lekker winkelen in Den Haag/Rotterdam ofzo (is nog niet besloten).
ah, mijn mannelijke variantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Ook eeuwig single hier (precies 10 jaar nu), godzijdank anderhalf jaar geleden nog een scharrel voor 1 nacht gehad zodat ik er toch zeker weer 10 jaar tegen kan. Misschien kun je beter gewoon maagd blijven dan ipv weten wat je mist
aftershave met feromonen dusquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef dawg het volgende:
Zo, misschien dat dit sommige mensen in dit topic een beetje moed geeft.
Sowieso leuk om te lezen.
Ha, ja, dat heb ik ook. Wel ietsje meer gescharreld dan jij maar wel alweer eeuwen single. Vind het wel treurig om te lezen "blijkbaar mis ik 'iets' dat de dames aantrekt". Zou dat nou echt? Ik voor mijzelf vind dat ik helemaal niet iets mis dat de mannen aantrekt, en er zijn altijd wel mannen die dat met me eens zijn...het komt alleen al jaren niet uit op de juiste combiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
Anyway, gelukkig kan ik prima alleen zijn, maar 10 jaar wordt wel erg gortig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |