Eerlijk gezegd heb ik geen positieve ervaringen met zelf achter een kerel aanlopen. Ben daar veel te ongeduldig voor (weet wat ik wil en dat wil ik dan ook direct) en ik houd er helemaal niet van om de controle hierbij uit handen te geven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:15 schreef Landgeld het volgende:
omdat je niet durft!
Het is nog steeds een ex, als in dat ik hem sinds het bewuste gesprek niet meer irl heb gezien, maar de gevoelens zijn er nog steeds. Ik denk ook dat ik hem vanavond wel tegenkom bij het uitgaan, maar ik ga niets laten gebeurenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is toch Ontopic?
het blijft je ex-scharrel. of nu weer niet?
.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is nog steeds een ex, als in dat ik hem sinds het bewuste gesprek niet meer irl heb gezien, maar de gevoelens zijn er nog steeds. Ik denk ook dat ik hem vanavond wel tegenkom bij het uitgaan, maar ik ga niets laten gebeuren[ afbeelding ].
Hij smste me ineens halverwege de avond dat hij *nu* naar mijn stamkroeg kwam. Toen heeft hij gewoon leuk/gezellig meegepraat daar met mijn vriendengroep. Op gegeven moment pakte hij mijn hand, en toen hebben we daar zo de hele avond gezeten. Toen aan het eind van de avond stonden we buiten voor de kroeg en hij probeerde me te zoenen. Het was ZO moeilijk voor me (ik wilde hem zo graag zoenen), maar verder dan een kus op de mond is het niet gekomen. Toen hebben we daar een hele tijd gestaan en gepraat over alles vanaf begin tot eind. Hoe we elkaar hadden ontmoet, en hoe onze eerste zoen was (in die tijd hadden we nog gedate enzo). Toen later heb ik nog gezegd dat ik hem niets kwalijk neem maar dat hij me wel heeft gekwetst het afgelopen jaar, dat ik net zo goed toeliet, maar dat ik nu iig duidelijkheid wil. Dus dat dit allemaal niet meer gaat gebeuren. Toen hebben we elkaar nog een enorme knuffel gegeven. HIj zei dat hij het echt enorm stom van zichzelf vond dat ik degene was die als eerste dit gesprek had aangekaart. Hij zei dat hij er al aan dacht, maar altijd kwam het er toch niet van om erover te begonnen. Toen ging ik naar huis, met een beetje een neutraal gevoel. Ik heb zo de behoefte om hem te zoenen/met hem te zijn zoals vroeger. Kreeg trouwens toen ik thuis was nog een smsje met welterusten en tot snel.quote:
Goed zo MNR!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef MNR het volgende:
Sterf alle 16.000 bij elkaar: ik heb gemaild!
Ow man, dit is echt zo mutsig, dat ik me hier druk om maak. Zeker als je als buitenstaander mijn woorden leest. Maar dat is dan maar zo. Zo, nu heb ik eindelijk gedaan waar ik me zo druk om maakte. Nu ga ik gewoon verder en hoef ik me niet meer druk te maken of ik het nu wel of niet zou doen
Zo, wat een heerlijk weekend en wat een lekker weer is het buiten toch
Het is inderdaad onzekerheid, en ik heb 'iets' gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet want je hebt het hem nooit verteld. En wat maakt leeftijd nou uit.
Het is niet de verlegenheid , maar de onzekerheid die je bang maakt.
Kortom, je weet helemaal niks wat dat aangaat. Voor hetzelfde geld vindt hij jou haske leuk. Het is morgen Valentijn, doe er wat mee.
Kortom, eigenlijk heb je nog niks gedaan. Hij weet nog steeds niet wat je voelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is inderdaad onzekerheid, en ik heb 'iets' gedaan.
Ik stuurde hem een sms'je afgelopen donderdag, dat ik hem even wilde spreken. Hij stuurde direct een sms je terug dat dat goed was.
Ik heb niets gezegd over mijn gevoelens, wel over 'contact houden of niet'. Hij stond er niet onwelwillend tegenover, en vond dat de beslissing bij mij ligt. Dat is natuurlijk zo, en ik heb besloten niets te veranderen voor mij en mijn kids, en daarmee word het contact grotendeels verbroken.Tenminste, dat denk ik.. Ik heb de formulieren inmiddels wel ingevuld maar nog niet afgegevenHij zei wel dat er contact zal blijven, hyves en hij zal nog af en toe met de kids spelen (nogmaals sorry, ik zou het beter uit kunnen leggen maar als de dood dat iemand dit verhaal gaat herkennen).
Tijdens dit 'samenzijn' zeg maar, zo zal ik het zeggen.. Hij heeft wat minpuntjes die me irriteren (arrogantie bv), en dat werd donderdag nog eens extra versterkt. En nu heb ik zoiets van 'ben ik wel echt verliefd?' Terwijl ik hem toch al een jaar leuk vind ofzo en het echt heel jammer vind dat hij weggaat.
Maar dat kan natuurlijk ook een reactie zijn van m'n onderbewuste, 'als ik ga denken dat ik niet verliefd ben zal ik er geen pijn van hebben dat hij weggaat'. OfzoietsNiet dat het wat uitmaakt, ik voorzie nl drama's van mijn kids die laatste week van maart
(we zijn allemaal dol op hem
)
Je weet helemaal niet wat er speelt. Je weet niet waarom iemand ervoor kiest om terughoudend te zijn. Als je iemand al ziet als 'vervelend terughoudend' en 'verschrikkelijk berekenend', zul je nooit het geduld op kunnen brengen om je af te vragen waarom en er begrip voor op te brengen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:10 schreef RealZeus het volgende:
Echt, waarom zijn vrouwen mensen soms zo verschrikkelijk berekenend en terughoudend? Dat maakt iemand leuk vinden zoveel lastiger.
Als je zelf spontaan bent dan zal je tegenspeelster dat ook veel eerder zijn. Ligt dus gewoon aan jezelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, waarom zijn vrouwen soms zo verschrikkelijk berekenend en terughoudend? Dat maakt iemand leuk vinden zoveel lastiger.
Gelukkig hebben we jou als nivellerend bij-effectquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef JoeyT het volgende:
Tis trws wel een behoorlijke homo reeks geworden
Thx Thxquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou als nivellerend bij-effect
Zullen we anders gewoon allemaal gaan sporten? Dan is het probleem vast zo opgelostquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx Thx
T valt me gewoon op dat de vrouwen hier allemaal op mannen vallen die ze blijkbaar niet kunnen krijgen en de mannen sowieso niets krijgen. Dat is dan nog niet eens verbazingwekkend, maar dat ze dan het andere geslacht de schuld geven snap ik niet echt.. Zo lastig is het niet om een mens te ontcijferen...
In ieder geval is overgewicht dan een minder groot probleem jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon allemaal gaan sporten? Dan is het probleem vast zo opgelost
Ja maar zou dat bij iedereen hier het probleem zijn? Dat we gewoon massaal te dik zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval is overgewicht dan een minder groot probleem ja.
Laat ff duidelijk zijn dat jij het over sporten hebt. Mijn punt is slecht dat je de dingen bij jezelf moet zoeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja maar zou dat bij iedereen hier het probleem zijn? Dat we gewoon massaal te dik zijn?
zullen we het niet weer gaan hebben over hoe gelukkigje wordt van sporten, daar word ik namelijk ongelukkig van en dan ga ik me dik eten
Ywquote:
Hehe. Je irriteert je dus aan de mensen die tegen beter weten in zich vast blijven houden aan hetzelfde patroon (hetzij bewust of onbewust)?quote:T valt me gewoon op dat de vrouwen hier allemaal op mannen vallen die ze blijkbaar niet kunnen krijgen en de mannen sowieso niets krijgen. Dat is dan nog niet eens verbazingwekkend, maar dat ze dan het andere geslacht de schuld geven snap ik niet echt.. Zo lastig is het niet om een mens te ontcijferen...
omdat ik tot voorkort ook single was....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef MNR het volgende:
Jij bent toch bezet? Wat maakt dat je effort erin stopt om hier te reageren?Ik vind het heel aardig van je, maar ik vroeg me af waar die interesse vandaan komt
Ah, nu begrijp ik jequote:Op zondag 17 februari 2008 12:10 schreef Landgeld het volgende:
omdat ik tot voorkort ook single was....en dit mijn eerste vriendin is.... dus ik weet wel een beetje hoe het werkt... (daarvoor ook vaak de fout gemaakt om er niet op af te gaan)
Je hebt ook de weekcompilatie van DWDD gekekenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef thaleia het volgende:
Supercool, er is nu een datingsite van die man van Candlelight
Zo herkenbaar hè, je kunt gewoon lekker je eigen gang gaan en met niets en niemand rekening houden. Ideaalquote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef MLI het volgende:
Single zijn is geweldig. Ik heb een hele mooie herinnering overgehouden aan vannacht en vandaag, gezellig samen met een vriendin op stap geweest. Het was zo'n heerlijke 24 uur die je heel anders doorgebracht zou hebben als je wel een vriendje had. Ondanks flinke hoeveelheden drank en ruim aanbod, niet 'gescoord' omdat ik nu niet zo met mannen bezig ben. En zo leuk waren ze nou ook weer niet.
Ik doe niet anders.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef MNR het volgende:
dus raad anderen ook zeker aan om duidelijkheid op te zoeken.
Het is dan wel een open deur, maar dat heeft een reden. En durven duidelijkheid op te zoeken kan net dat schopje extra nodig hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef MNR het volgende:
dus raad anderen ook zeker aan om duidelijkheid op te zoeken. Lekker open deur MNR:!
Toevallig had ik die gedachte vandaag ook. Wat zou ik nu doen/gedaan hebben als ik samen met iemand was. Had ik in ieder geval niet kunnen doen wat ik nu doe en ik vond het vandaag echt heerlijk om alleen te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef MLI het volgende:
Single zijn is geweldig. Ik heb een hele mooie herinnering overgehouden aan vannacht en vandaag, gezellig samen met een vriendin op stap geweest. Het was zo'n heerlijke 24 uur die je heel anders doorgebracht zou hebben als je wel een vriendje had. Ondanks flinke hoeveelheden drank en ruim aanbod, niet 'gescoord' omdat ik nu niet zo met mannen bezig ben. En zo leuk waren ze nou ook weer niet.
Dat is wel een beetje naar.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Oh man, waarom heb ik toch altijd de neiging om de vriendjes van vriendinnen van me te leuk te vinden? Nou ja, het is pas de tweede keer, maar toch.
Misschien, onbereikbare mannen zijn op de een of andere manier extra aantrekkelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 10:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje naar.
Komt dat niet omdat ze met een vriendinnetje lopen en dat je ze daardoor leuk vind, maar normaliter niet?
Dat dus. Voldoende mannen die ook het "kan niet krijgen, moet hebben"-gedrag vertonen tenslottequote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
misschien ben ik angstaanjagend rationeel.
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:59 schreef MLI het volgende:
Ik heb mijn beste vriendin en haar vriend aan elkaar gekoppeld, al 5 jaar dolgelukkig. Voor hem niets dan waardering eigenlijk, het is een leuke jongen met gevoel voor humor en hij aanbidt haar. Ik kende hem overigens totaal niet. Ik wist dat ze elkaar leuk vonden en ze durfden allebei de eerste stap niet te zetten. Dus toen ben ik maar op hem afgestapt om haar voor te stellen aan hem.
Duidelijkheid is dat hij het hetzelfde beleefd heeft als ik (en dat ik leuk om te horen en is een bevestiging). Tegenstrijdige is alleen dat hij aangeeft niet op een serieuze relatie te zitten wachten omdat hij over een half jaar 8 maanden gaat reizen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:09 schreef thaleia het volgende:
Het zal mijn zwart-wit denken wel zijn, maar wat is precies het duidelijkheid scheppende aan tegenstrijdig nieuws?
(En ja, DWDD gezien idd. Fantastisch dat gedicht voor Candy)
Oh bah.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:09 schreef MNR het volgende:
Tegenstrijdige is alleen dat hij aangeeft niet op een serieuze relatie te zitten wachten omdat (vul willekeurige reden in)
Hij is dus gewoon niet verliefd (genoeg). En dan zit zijn reis er nog aan te komen, om eerlijk te zijn zou ik ook liever ongebonden op reis gaan. Hoef je nergens naar te kijken, ben je niet 'verplicht' om elke paar dagen contact met je vriendin op te nemen, etc etc.quote:
Precies. Wat ik dus al zei, ik denk dat ie niet verliefd is. Anders dus wat jij zegt.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:24 schreef thaleia het volgende:
Mja, misschien zie ik 'serieuze relatie' dan niet serieus genoeg. Als je nu iemand superleuk vindt ga je toch gewoon lol hebben met elkaar, dat kan toch gewoon acht maanden lang serieus, en als het tegen die tijd nog steeds aan is zie je dan wel verder. Of doe ik nu te laconiek over het begrip 'relatie' en moet dat per definitie iets zijn dat bij voorbaat jarenlang gaat duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |