quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
Vandaag een slechte bui, sterke drang naar een vriendje. Ik ben het alleen slapen zat, ik wil vanavond gewoon tegen iemand aan kunnen kruipen, kunnen janken om niets en dan iemand in de buurt hebben die me troost, iemand die me door de slechte dagen weet te trekken en de leuke dagen nóg leuker maakt. Ik voel me verward en Bleeding love staat al een paar uur op repeat terwijl het refrein ver buiten bereik ligt. Ik heb alles, echt álles wat ik me maar kan wensen, maar ik hoop wel dat deze bui morgen weer over is.
Edit: alleen de zwakte toegeven is al een opluchting
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Die nieuwe banners helpen ook niet echt.
Bekijk het positief, je kan ook gewoon de text-only aanzetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef MLI het volgende:
Geweldig. Nee, echt.
Als je de oude oude layout hebt, heb je nergens last van (behalve van heel lelijke kleuren dan).quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Ach meisje toch. Toevallig voelde ik me gisteravond ook niet helemaal happy. Toen maar besloten om even langs te gaan bij een paar mensen bij wie ik me op mijn gemak voel. Daar hebben we wat gedronken, daarna op stap geweest. Voelde ik me ook niet happy... dus maar wat extra zoden aan de dijk gezet met alcohol en vooral veel geknuffeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
Vandaag een slechte bui, sterke drang naar een vriendje. Ik ben het alleen slapen zat, ik wil vanavond gewoon tegen iemand aan kunnen kruipen, kunnen janken om niets en dan iemand in de buurt hebben die me troost, iemand die me door de slechte dagen weet te trekken en de leuke dagen nóg leuker maakt. Ik voel me verward en Bleeding love staat al een paar uur op repeat terwijl het refrein ver buiten bereik ligt. Ik heb alles, echt álles wat ik me maar kan wensen, maar ik hoop wel dat deze bui morgen weer over is.
Edit: alleen de zwakte toegeven is al een opluchting
Niet echt nee, heb er echt zin in hoor, al het gedoe rondom valentijnquote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Ben ookal weer gezwicht hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 13:36 schreef Tegan het volgende:
Nou, je houdt het iig al langer vol dan ik.
Mja, na vijf dagen al. Alleen paar onschuldige smsjes, maar toch.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ookal weer gezwicht hoorJij ook weer contact met hem enzo ?
Ik merk ook niet veel van Valentijnsdag op de manier die jij noemt thaleia. Maar die banners op fok, plus je kut voelen over je huidige liefdesleven, plus weten dat Valentijnsdag om de hoek is, werkt hier wel een beetje deprimerend.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef thaleia het volgende:
Ik zal wel een niet zo opmerkzame persoon zijn dan ofzo, maar ik krijg nauwelijks iets mee van Valentijn. Ben niet zo'n shopper, kijk niet naar Robert ten Brink-programma's, lees geen meisjesbladen...tot nu toe is het enige dat ik ervan heb meegekregen dat ik een verjaardagskaart ging kopen bij de Bruna en er ook een rek Valentijnskaarten stond. Nou ben ik ben niet altijd de juichende vrolijkheid zelve, maar van een rekje Valentijnskaarten word zelfs ik niet depressief.
Wat een suf wijf, dat ze geen respect voor je beslissing kan opbrengen, en de aandacht mist.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:28 schreef mrbox het volgende:
Heb z'n zelfde iets als Tegan, (iets onschuldiger alleen maar dat is een minor detail) Het was ondertussen ook een redelijke vriendin geworden waarbij er veelvuldig contact was en ook alles kwijt kon. Desondanks had ik besloten door de sterkere gevoelens bij mij om het contact toch maar te verbreken .Dat haar ook een maand geleden gemeld en toen ook geen contact meer gehad.... Tot vorige week, toen kreeg ik uit het niets een sms van haar van hoe het ging enzo. Dat was leukmaar ja nu ben ik weer terug bij af
ff zien hoe ik dit nu weer ga aanpakken
doe je goed!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef MLI het volgende:
En in het kader van 'leven alsof ze een relatie hebben' ga ik in mijn eentje naar het park om een dikke vette joint te roken en een boekje te lezen.
Hoe bedoel je dat , "de aandacht mist" ?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een suf wijf, dat ze geen respect voor je beslissing kan opbrengen, en de aandacht mist.
Mja dat wil ik niet geloven, dat het echt alleen om de aandacht gaat. Maar goed zie wel ff, ben op mijn hoede iig.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef Tegan het volgende:
Ze neemt contact met je op, terwijl je gezegd hebt haar niet meer te willen zien voorlopig. Ze niets met je wil, maar ze wil dus alleen aandacht.
Ben het weer met je eensquote:Op zondag 10 februari 2008 13:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik merk ook niet veel van Valentijnsdag op de manier die jij noemt thaleia. Maar die banners op fok, plus je kut voelen over je huidige liefdesleven, plus weten dat Valentijnsdag om de hoek is, werkt hier wel een beetje deprimerend.
Al het niet wederzijds is kun je het inderdaad beter laten gaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar weer eens een post van mij..
Op 1 januari is mijn ex-vriend overleden, de enige man van wie ik ooit echt gedacht heb dat het wat zou worden (zelfs mijn ex-man kwam niet eens in de buurt). 27 jaar was hij, we waren nog goede vrienden.
Door zijn overlijden besef ik dat een relatie er voor mij echt niet haalbaar is, op het moment dan. Ik heb al tijden gevoelens voor iemand wat niet wederzijds is. Deze persoon zal over een paar weken uit m'n leven verdwijnen.. Er is een manier om in contact te blijven en ik zit nog in tweestrijd maar ik denk dat het beter is 'te laten gaan'. Misschien is het een 'uit het oog uit het hart' gevalletje, al betwijfel ik dat omdat ik hem erg graag mag en ik ga hem zeker missen.
Maar goed, deze 2 issues bij elkaar opgeteld zegt me gewoon dat het er voorlopig niet in zit. En da's erg jammer aangezien ik net als anderen hier vreselijk baal van Valentijnsdag, alleen slapen, etc.
Ik heb het hem nooit verteld (ik durf nietquote:Op zondag 10 februari 2008 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al het niet wederzijds is kun je het inderdaad beter laten gaan.
Nooit verteld? Hoe weet je dan dat het niet wederzijds is?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit verteld (ik durf niet) maar dat denk ik gewoon. Ik zou hem overigens missen omdat we vaak gezellige gesprekjes hebben en dat is ergens al een goede reden om contact te houden.. Maar dit blijft maar voortduren en ik schiet er niets mee op, behalve vriendschap dan. Ik voel me wel gevleid aangezien ik de enige was die hij persoonlijk geinformeerd heeft over z'n vertrek, maar ik maak me verder geen illusies.
Nee, dit is einde verhaal. Life goes on.
Als ik een vriendin zou hebben zou ik haar veel vaker verrassen. Af en toe een kaartje met wat liefs er op.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef xFriendx het volgende:
Soms zal er wel iets meer waarde aan Valentijnsdag toegekend worden dan het daadwerkelijk waard is.
Zelf zou ik (mits bezet dan) mijn vriendin liever een verrassing bezorgen op 18 mei, 20 oktober of 6 juli, om maar iets te noemen. Gewoon 'out of the blue'. Heb nu het idee dat de boel zo commercieel is geworden dat het nu bijna een verplichting is geworden om op die dag iets te doen. Zo kan je je afvragen wat de waarde is van die bos bloemen, etentje of hart van chocola die je krijgt op Valentijnsdag.
Wat jou betreft een vervolg?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:01 schreef Garisson72 het volgende:
ik had gisteren een date.
en die was erg leuk en gezellig!
einde berichtgeving.
Bij mij is het niet stiller dan normaal.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
Bij mij is het ff stil in de relaties.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef Lips het volgende:
En voor de rest is het toch leuk dat winkels mooi gedecoreerd zijn!
Ik vind dat wel leuk, die gedecoreerde winkels. Hoe kitsch ook!! Beter dan dat eeuwige saaie etalagebeeld dat we de rest van het jaar zienquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Het overgrote deel is in mijn ogen eerder kitsch dan mooi (maar goed, dat heb ik ook met de kerstdecoraties).
ik wil ook weleens een helder moment van een paar dagen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef Lips het volgende:
ik heb ff een helder moment, is met een paar dagen weer over hoor
Ik ben zijn type niet om mee te beginnen, ik ben wat jaartjes ouder (al zegt dat niets, de vriend die is overleden was 2 maandjes ouder dan deze man). Ik ben er te verlegen voor.. Nog los van dat heeft hij sinds kort 'iemand' al weet ik niet hoe dat precies zit. Ik geloof nl niet dat hij verliefd is, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Misschien is dat gewoon een gevalletje wens, gedachten enzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nooit verteld? Hoe weet je dan dat het niet wederzijds is?
Ik ben absoluut geen held in de liefde, maar ik vertel het altijd. Al is het alleen maar om het blauwtje maar vast gehad te hebben.
Hmm als ik het hem zou vertellen zou ik in principe nu al alle contact kunnen verbreken. Ik sta overigens nog steeds in 2 strijd over 'wel of niet contact houden' aangezien mijn kinderen ermee te maken hebben (ik zou graag alles uit willen leggen maar ben als de dood dat iemand het verhaal herkent). Morgen moet ik hem zowiezo spreken omdat ik knopen door moet gaan hakken. Maar in principe zou ik hem nu al helemaal uit de weg kunnen gaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:48 schreef MLI het volgende:
Miracle_drug: raap al je moed bij elkaar en vertel het in ieder geval. In het ergste geval is het inderdaad niet wederzijds en verdwijnt de persoon toch direct. In het beste geval blijkt het toch wederzijds te zijn en zijn er nog oplossingen te vinden ook.
Dat weet je helemaal niet want je hebt het hem nooit verteld. En wat maakt leeftijd nou uit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben zijn type niet om mee te beginnen, ik ben wat jaartjes ouder (al zegt dat niets, de vriend die is overleden was 2 maandjes ouder dan deze man). Ik ben er te verlegen voor.. Nog los van dat heeft hij sinds kort 'iemand' al weet ik niet hoe dat precies zit. Ik geloof nl niet dat hij verliefd is, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Misschien is dat gewoon een gevalletje wens, gedachten enzo.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |