Origineel zijn ze niet, maar goed het is wel weer leuk als de aandacht van de andere kant en er totaal geen moeite voor hoeft te doen. Alleen een smsje sturen wanneer ze tijd heeft. Hehe, ach 17 en 22. Tsja ik ben nogal veranderd afgelopen jaren. Erg gek welquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef dawg het volgende:
Die wijven ook altijd. Groter, ouder, volwassen. Ja, doh!
Ja, hoe minder moeite hoe beter.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Origineel zijn ze niet, maar goed het is wel weer leuk als de aandacht van de andere kant en er totaal geen moeite voor hoeft te doen. Alleen een smsje sturen wanneer ze tijd heeft. Hehe, ach 17 en 22. Tsja ik ben nogal veranderd afgelopen jaren. Erg gek wel
Whehe, zo ben ik dan ook weer niet. Ik ben vrij een gentleman in dat soort dingen. Maar goed eens kijken waar dit op uit gaat lopen. Eerst straks even afwachtenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, hoe minder moeite hoe beter.
Het liefst dat wanneer ze wat bij je komt drinken zij bier voor je pakt.
Liefquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat goed DA
Dit stond er op de bedrukte voorkant van mijn valentijnskaartje:
Valentijn, misschien denk jij dat ik alleen maar denk aan sex. Niet dus. Ik vind jou leuk omdat jij uniek bent, je humor hebt, je slim en charmant bent, bovendien ontzettend mooi en lief!
![]()
even snel naar de AH rennenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef Tegan het volgende:
En ik wil ook Alles Is Liefde kopen!
AH ik geloof 19,99. Ik had airmiles ingeleverd dus betaalde maar 10 euroquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe duur is hij daar? Bij Bol.com is hij 18,99!
Dat is nog eens prioriteiten stellen zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:37 schreef Lips het volgende:
Ik had voor vanavond een vriend uitgenodigd maar die gaat z'n visspullen uitzoeken voor een buurjongetje
*zwaait terug*quote:
Ik ben niet met 'm getrouwd hoor! Het is gewoon een vriendquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:29 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is nog eens prioriteiten stellen zeg.
Waar baseer je dat dan op?? Wel een beetje onderbouwen hequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:30 schreef Tegan het volgende:
Neeeeeeee, Alles Is Liefde > Love, Actually joh!
Ik zit er niet in dus het is niet tof.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:51 schreef CherryLips het volgende:
He, hallo, Mr Darcy zit in Love Actually.
Ik hoopte van jouquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lief. Van wie kreeg je die kaart dan? Van een potentiele date of ex of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neej, doe mij echt maar Britse accenten, Hugh Grant, Alan Rickman, Martine McCutcheon en kerstquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ja oke. Alan Rickmanzit in Love, Actually. Geweldig. Maar dan speelt hij weer een stom karakter. En ik ben geen Bridget Jones' Dairy-fan dus dat Mr Darcy-argument gaat hier niet op. En dan heb je ook nog die belachelijke sex doubles
.
In tegenstelling tot Alles Is Liefde. WendyValerio. Ik wil tegen die tijd ook wel een Valerio aan de haak slaan. Maar dan komt ze op gegeven moment toch terug bij haar soulmate
. En dan heb je ook nog de prins en die goore scene dat ze wakker worden helemaal onder de zwarte piet-verf
![]()
. En dan ook nog die geweldige zwerver die nog in Sinterklaas gelooft
.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik hoopte van jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ontopic maar weer?
Ik heb de hele avond supergezellig gechatmet mijn (ex)scharrel. Maar nu hij is gaan slapen, is het best wel weer kut!
MSN-gesprek opslaan en nog eens nalezenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ontopic maar weer?
Ik heb de hele avond supergezellig gechatmet mijn (ex)scharrel. Maar nu hij is gaan slapen, is het best wel weer kut!
Haha, dat is denk ik wat ik juist NIET moet doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
MSN-gesprek opslaan en nog eens nalezen
Nou ja, als er niets speelt stuur je dat ook niet zomaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is denk ik wat ik juist NIET moet doen.
HIj vond het wel niet zo tof dat hij geen lief valentijns-smsje terug had gehad.
Dat laatste.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:31 schreef Tegan het volgende:
Huh. Bedoel je dat nou over zijn smsje of over mijn niet teruggestuurde smsje?
Is toch Ontopic?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ontopic maar weer?
Als dat zo is, who cares wat zijn vrienden wel of niet doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef MLI het volgende:
En nu hopen dat zijn vrienden niet weer gaan vissen of ik verliefd benwant de tijd dat ik hem echt leuk vond is voorbij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:01 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ach waarschijnlijk is alleen zijn hetgene wat voor mij weggelegd is....
vanavond weer met mijn neus op de feiten gedrukt...
Bestellen, absoluut bestellen. Tenzij je liever weg wil kwijnen in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Lees denk je sterk, zéér aan te raden in jouw geval. Doen hoor.
Laat lekker wegkwijnen, hij komt hier alleen maar medelijden halen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Bestellen, absoluut bestellen. Tenzij je liever weg wil kwijnen in zelfmedelijden.
Ik dacht dat jij een lief meisje was.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Laat lekker wegkwijnen, hij komt hier alleen maar medelijden halen...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een lief meisje bent.![]()
Geen mengeling, dit was zuivere bittere ernstquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Laat me raden. Een mengeling van plagerij en bittere ernst?
Bewijs het maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Geen mengeling, dit was zuivere bittere ernst
Pff, heul nietquote:
Nee dat is een offtopic plaatjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
dát is bittere Ernst.
wil jij niet mijn spitsvondige garp onderuitschoffelen JA!quote:
Toch denk ik dat het hem zou kunnen helpen. Het lukt mij ook en ik begin het al te merken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Laat lekker wegkwijnen, hij komt hier alleen maar medelijden halen...
Heb inmiddels maar besloten om geen actie te ondernemen. Vraag me niet waarom, heb geen idee. En echt leuk vind ik het ook niet, maar als hij me echt leuk had gevonden, had hij inmiddels echt wel contact gezocht. Mocht hij hetzelfde denken als ik - ook mogelijk - is de kans groot dat ik hem vanavond zie (hij gaat stappen in Antwerpen met mijn huisgenoot).quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
Als je het nummer niet hebt en er vandaag of morgen niet aankomt gewoon een mail sturen. Niet nog dagen gaan tobben.
omdat je niet durft!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb inmiddels maar besloten om geen actie te ondernemen. Vraag me niet waarom, heb geen idee.
mja ach een relatie hebben geeft ook veel gezeik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dat single-zijn even beu vandaag. Gaat wel weer over, maar soms heb je zo'n dagje.
Misschien omdat een vriend van me onze bios-afspraak voor zondag heeft afgezegd omdat ie met z'n date uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |