abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56706302
MD, wat heb je te verliezen als je het hem verteld? niks toch!
pi_56707299
Okay, ik ga nu die jongen mailen om te vragen of hij een keertje wat wil gaan drinken. Heb er genoeg van. Als ik niets doe, doe ik mezelf geen eer aan en als het op niets uitloopt, is dat jammer.

Prognose is dat het op niets uit gaat lopen, maar dan wil ik het wel zeker weten.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56707355
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:
Okay, ik ga nu die jongen mailen om te vragen of hij een keertje wat wil gaan drinken. Heb er genoeg van. Als ik niets doe, doe ik mezelf geen eer aan en als het op niets uitloopt, is dat jammer.

Prognose is dat het op niets uit gaat lopen, maar dan wil ik het wel zeker weten.
dat dacht ik ook bij mijn huidige vriendin

Maargoed, bel hem anders, is nog beter!
Love is in the air!
pi_56707429
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef Landgeld het volgende:
dat dacht ik ook bij mijn huidige vriendin

Maargoed, bel hem anders, is nog beter!
Heb geen tel. nr. En zat me net te bedenken dat ik misschien toch geen contact zoek. Op 1 of andere manier voelt het alsof dit het meest minst geschikte moment zou kunnen zijn of het te doen. Of in ieder geval met een andere instelling een mailtje sturen. Zo werkt het natuurlijk niet.

Bellen zou wel leuk zijn trouwens (kan ik ook beter peilen). Hmmm... ik denk er even over na
Thanks
pi_56707462
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:

Tip: bellen.
pi_56707485
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:26 schreef dawg het volgende:
Hahaha!

Thanks dawgje
pi_56707514
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef MNR het volgende:

[..]

Hahaha!

Thanks dawgje
pi_56707569
quote:
Studiecentrum Eindhoven van de Open Universiteit Nederland biedt u een lezing aan over:
Evolutionaire Psychologie en Romantische Liefde.

De lezing wordt gegeven door Prof. dr. R. Van Hezewijk.

Toelichting op de lezing:
Vanuit de evolutionaire psychologie bezien wordt veel van de relaties tussen de seksen duidelijk door ook te kijken naar hoe de seksen zich verhouden bij, bijvoorbeeld, de andere primaten. De evolutionaire psychologie ontnuchtert ons tot op zekere hoogte. Maar is daarmee alles verklaard? Hebben we meer nodig (vanuit de wetenschappelijke psychologie) om te begrijpen wat romantische liefdegevoelens nu eigenlijk zijn, hoe ze tot stand komen, onder welke condities we ze hebben. Uiteraard zal in deze lezing de vraag vanuit een wetenschappelijk perspectief worden gesteld.
Hmm, misschien toch eens een keer zo een lezing bijwonen. Kan ik jullie nog beter van advies voorzien, naast mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk.
pi_56707605
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:33 schreef dawg het volgende:
Hmm, misschien toch eens een keer zo een lezing bijwonen. Kan ik jullie nog beter van advies voorzien, naast mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk.
Dr. dawg. Bekt niet eens verkeerd </SC>
pi_56707623
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Dr. dawg. Bekt niet eens verkeerd </SC>
Haha, een vriend van me had het daar laatst ook al over, al vormde hij het om naar de dawgter.
pi_56707637
En ik denk dat ik wel ga naar die lezing, lijkt me sowieso wel interessant.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:41:34 #162
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56707725
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef dawg het volgende:
En ik denk dat ik wel ga naar die lezing, lijkt me sowieso wel interessant.
Wanneer gaan we?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56707782
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:41 schreef Lips het volgende:

[..]

Wanneer gaan we?
Uhm, het is de 26e, 's avonds. Ik weet alleen niet of ik iemand mee mag nemen.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:00:06 #164
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_56708063
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Why?

Ik zou liever een mail of sms krijgen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:05:06 #165
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56708159
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef dawg het volgende:

[..]

Uhm, het is de 26e, 's avonds. Ik weet alleen niet of ik iemand mee mag nemen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56708339
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef JoeyT het volgende:
Why?

Ik zou liever een mail of sms krijgen...
Ligt volgens mij aan de benaderingswijze bij mij. Mijn laatste vriend had de avond nadat wij voor het eerst bij elkaar geslapen hadden de volgende dag mijn tel.nr. en MSN ontfutseld. Heeft me toen ook een sms gestuurd. Dat vond ik kei-leuk.

Maar nu heb ik deze jongen al 1,5 week niet gezien/gesproken en lijkt een gesprek me juist beter peilbaar (voor mij in dit geval). Aan de andere kant... (even van mezelf uitgaand) als ik iemand leuk vindt, maakt het me echt geen donder uit of ik nu een sms, mail of telefoontje krijg. Om de hele simpele reden dat ik het al leuk vind dat die ander contact met me zoekt. En telefoon kan lastig zijn als je niet echt een prater bent van jezelf of als je jezelf niet gemakkelijk voelt.

Conclusie: bellen zou voor mij prettiger zijn omdat ik dan ook (beter) kan peilen hoe hij erop reageert.

Hoe kijk jij er dan tegenaan Joey? Kun je uitleggen waarom je voorkeur uitgaat naar sms/mail?
pi_56708553
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef MNR het volgende:
Hoe kijk jij er dan tegenaan Joey? Kun je uitleggen waarom je voorkeur uitgaat naar sms/mail?
dat is minder direct voor die jongen Kan hij er even over denken, en als hij niet wilt is het via de sms/mail makkelijker antwoord geven (of negeren)

Bellen is confronterender! Dan moet hij direct antwoord geven en kan het zijn dat hij toch 'ja' zegt, maar later 'nee' denkt, bij de mail denkt hij er sowieso ff overna
Love is in the air!
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:36:53 #168
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56708687
foutje
Miauw
pi_56710058
Als je het nummer niet hebt en er vandaag of morgen niet aankomt gewoon een mail sturen. Niet nog dagen gaan tobben.
pi_56721409

Feestje van gisteren was echt superverrot. Maar ik heb nu wel iemand precies daar waar ik 'm wil hebben.
pi_56721470
Oh ja!

Happy Valentine allemaal

pi_56721557
Eens kijken hoe goed gevuld de brievenbus vandaag weer gaat zijn.
For great justice!
pi_56721577
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
Dit is wel de dag om gedachteloos je spambox te legen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56723698
1 e-card tot nu toen
pi_56723821
Kaart en bloemen, en ze is niet eens in Nederland.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56723914
Kut, verkeerde topic. Sorry, ik zal me hier niet meer vertonen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56724695
Wat een klotedag. Fijne Valentijn iedereen .
pi_56724746
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:

Valentijnsnacht was super, valentijnsdag wordt nóg beter .
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:37:18 #179
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56724809
Fijne donderdag

Ik had voor vanavond een vriend uitgenodigd maar die gaat z'n visspullen uitzoeken voor een buurjongetje

Vanavond dus lekker alleen op de bank met een romcom!!
Miauw
pi_56724841
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:
Dank je wel. Hoewel de brievenbus hier alleen maar stof ligt te verzamelen zie ik het niet als een klotedag.

Dat ik vandaag niet aan Valentijdsdag mee kan doen als 1 van de 2 in een stel betekent niet dat dit morgen niet opeens heel anders kan zijn

Wens de singles hier overigens wel een bak aan kaartjes toe, mits daar natuurlijk wel iets bij zit waar je wat aan hebt
pi_56724898
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Valentijnsnacht was super, valentijnsdag wordt nóg beter .
Mja, die van jou misschien. Mijne wordt erg stil. Ik had zelfs meer actie gisteravond . Mijn beste vriendin en haar vriend hadden 3 februari een jaar, en door een grapje in de kroeg kwam er het idee dat ik ze een cadeautje zou geven. Maar was het helemaal vergeten. Dus ik heb gisteren even een gedichtje van Cupido en een zelfgebakken chocoladetaart afgeleverd. Maar ze weet dus nog niet wat het is ,want ze mag het pas vandaag openen, en dat kan dus pas vanavond met haar vriend .
pi_56724954
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:38 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dank je wel. Hoewel de brievenbus hier alleen maar stof ligt te verzamelen zie ik het niet als een klotedag.

Dat ik vandaag niet aan Valentijdsdag mee kan doen als 1 van de 2 in een stel betekent niet dat dit morgen niet opeens heel anders kan zijn

Wens de singles hier overigens wel een bak aan kaartjes toe, mits daar natuurlijk wel iets bij zit waar je wat aan hebt
Haha, dat is waar . Hoewel ik bang ben dat het erg rustig zal zijn in mijn kroeg omdat alle stelletjes andere plannen hebben. Maar we zullen zien! Mijn brievenbus ligt overigens ook stof te vergaren.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:20:41 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_56725794
Ook geen enkel kaartje hier. Maarja ik maak ook altijd aan iedereen duidelijk dat ik valentijnsdag verafschuw en dat als ik kaartjes wil, ik die op elke willekeurige dag wil hebben behalve deze. Dus had het ook niet echt verwacht Alleen een valentijnssmsje gehad van iemand die al een relatie heeft, ook nuttig
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_56725945
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, die van jou misschien. Mijne wordt erg stil. Ik had zelfs meer actie gisteravond .
Zo stil was hij toch niet?
pi_56726033
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zo stil was hij toch niet?
Hihi, nee niet meer .

Kaartencount staat op een .
pi_56726143
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Haha, dat is waar . Hoewel ik bang ben dat het erg rustig zal zijn in mijn kroeg omdat alle stelletjes andere plannen hebben. Maar we zullen zien! Mijn brievenbus ligt overigens ook stof te vergaren.
Ik had je adres niet

Dat eerste klopt wel ja, Jan en Janneke zijn uit eten, evenals Sander en Pieter, Linda en Raymond, om maar iets te noemen. Aan de andere kant is het een donderdag, waarop ik zelf toch 's avonds weinig doe waarbij je normaal met een groep weg zou zijn. Valt het op een zaterdagavond en gaat niemand uit omdat ze allemaal uit eten zijn of naar de bios, ja, dan is het wel rot als je als enige overblijft.
pi_56726977
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hihi, nee niet meer .

Kaartencount staat op een .
pi_56727524
Eeeeeeeh. Ik kreeg net een smsje van mijn (ex)scharrel. "Hey <naam>, ik wil je een hele fijne valentijnsdag wensen. Je bent een leuke en speciale meid, ik hoop dat je komend jaar veel geluk in de liefde vindt! X". Ja, ehm. Hij had beter helemaal niets kunnen smsen. Wat moet ik hier nu mee?!
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:40:06 #189
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56727573
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef Tegan het volgende:
Eeeeeeeh. Ik kreeg net een smsje van mijn (ex)scharrel. "Hey <naam>, ik wil je een hele fijne valentijnsdag wensen. Je bent een leuke en speciale meid, ik hoop dat je komend jaar veel geluk in de liefde vindt! X". Ja, ehm. Hij had beter helemaal niets kunnen smsen. Wat moet ik hier nu mee?!
Hier moet je niks mee, dit is toch gewoon lief!
Mensen doen lief omdat het valentijnsdag is, verder niet over nadenken.
Miauw
pi_56727857
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef Tegan het volgende:
Kreeg ook zo'n type sms van een ex met oud&nieuw. Is gewoon lief.
pi_56727864
Vanavond valentijnsfeest

Normaal heb ik niks met deze dag maar ga eerst uit eten met vrienden en daarna naar het feest. Hopelijk dat er nog een leuk Geneeskunde-meisje is
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56729177
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:53 schreef MaxC het volgende:
Vanavond valentijnsfeest

Normaal heb ik niks met deze dag maar ga eerst uit eten met vrienden en daarna naar het feest. Hopelijk dat er nog een leuk Geneeskunde-meisje is
oja, ik zag de spandoeken handig toen ik er met lijn 12 langskwam!

Ik heb overigens ook geen kaartje gehad van mijn vriendin, dus een troostje voor de singles
Love is in the air!
pi_56729579
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik heb overigens ook geen kaartje gehad van mijn vriendin
De brutatliteit

Straks eens even kijken of ik nog voor verassingen kom te staan als ik de brievenbus open.....
Smart went Crazy....
pi_56730121
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
Ik heb post, ik heb post.

De Kampioen, van de ANWB
pi_56730148
lege brievenbus .
Ik zou ook niet weten van wie ik iets moet verwachten eigenlijk .
Tap tap tap
pi_56730417
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:49 schreef CherryLips het volgende:
lege brievenbus .
Ik zou ook niet weten van wie ik iets moet verwachten eigenlijk .
Hoi.
For great justice!
pi_56730682
Ik heb een Valentijnskaartje!

Wel van iemand uit Den Haag die mijn adres weet. Geen postzegel. Wel een leuk kaartje
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:35:19 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_56731040
Correctie, toch een kaartje gehad. Huisgenoot had hem al uit de bus gehaald dus dacht dat er vandaag geen post voor me was Maarja tis van diezelfde meid als dat smsje, dus schiet weer niet echt op. Wel superlief natuurlijk, ook al haat ik de valentijnscommercie nog steeds
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_56731214
niet zeuren. genieten van de aandacht
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:48:32 #200
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56731288
Geen post (zelfs niet de Kampioen)

Ik heb net voor mezelf de film 'alles is liefde' gekocht, die ga ik vanavond kijken
Miauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')