dat dacht ik ook bij mijn huidige vriendinquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:
Okay, ik ga nu die jongen mailen om te vragen of hij een keertje wat wil gaan drinken. Heb er genoeg van. Als ik niets doe, doe ik mezelf geen eer aan en als het op niets uitloopt, is dat jammer.
Prognose is dat het op niets uit gaat lopen, maar dan wil ik het wel zeker weten.
Heb geen tel. nr. En zat me net te bedenken dat ik misschien toch geen contact zoek. Op 1 of andere manier voelt het alsof dit het meest minst geschikte moment zou kunnen zijn of het te doen. Of in ieder geval met een andere instelling een mailtje sturen. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef Landgeld het volgende:
dat dacht ik ook bij mijn huidige vriendin
Maargoed, bel hem anders, is nog beter!
Tip: bellen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:
Okay, ik ga nu die jongen mailen om te vragen of hij een keertje wat wil gaan drinken. Heb er genoeg van. Als ik niets doe, doe ik mezelf geen eer aan en als het op niets uitloopt, is dat jammer.
Prognose is dat het op niets uit gaat lopen, maar dan wil ik het wel zeker weten.
Hmm, misschien toch eens een keer zo een lezing bijwonen. Kan ik jullie nog beter van advies voorzien, naast mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk.quote:Studiecentrum Eindhoven van de Open Universiteit Nederland biedt u een lezing aan over:
Evolutionaire Psychologie en Romantische Liefde.
De lezing wordt gegeven door Prof. dr. R. Van Hezewijk.
Toelichting op de lezing:
Vanuit de evolutionaire psychologie bezien wordt veel van de relaties tussen de seksen duidelijk door ook te kijken naar hoe de seksen zich verhouden bij, bijvoorbeeld, de andere primaten. De evolutionaire psychologie ontnuchtert ons tot op zekere hoogte. Maar is daarmee alles verklaard? Hebben we meer nodig (vanuit de wetenschappelijke psychologie) om te begrijpen wat romantische liefdegevoelens nu eigenlijk zijn, hoe ze tot stand komen, onder welke condities we ze hebben. Uiteraard zal in deze lezing de vraag vanuit een wetenschappelijk perspectief worden gesteld.
Dr. dawg. Bekt niet eens verkeerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:33 schreef dawg het volgende:
Hmm, misschien toch eens een keer zo een lezing bijwonen. Kan ik jullie nog beter van advies voorzien, naast mijn persoonlijke ervaringen natuurlijk.
Haha, een vriend van me had het daar laatst ook al over, al vormde hij het om naar de dawgter.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dr. dawg. Bekt niet eens verkeerd</SC>
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef dawg het volgende:
En ik denk dat ik wel ga naar die lezing, lijkt me sowieso wel interessant.
Why?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhm, het is de 26e, 's avonds. Ik weet alleen niet of ik iemand mee mag nemen.
Ligt volgens mij aan de benaderingswijze bij mij. Mijn laatste vriend had de avond nadat wij voor het eerst bij elkaar geslapen hadden de volgende dag mijn tel.nr. en MSN ontfutseld. Heeft me toen ook een sms gestuurd. Dat vond ik kei-leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef JoeyT het volgende:
Why?
Ik zou liever een mail of sms krijgen...
dat is minder direct voor die jongenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef MNR het volgende:
Hoe kijk jij er dan tegenaan Joey? Kun je uitleggen waarom je voorkeur uitgaat naar sms/mail?
Dit is wel de dag om gedachteloos je spambox te legenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
Eens kijken hoe goed gevuld de brievenbus vandaag weer gaat zijn.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:
Wat een klotedag. Fijne Valentijn iedereen.
Dank je wel. Hoewel de brievenbus hier alleen maar stof ligt te verzamelen zie ik het niet als een klotedag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef Tegan het volgende:
Wat een klotedag. Fijne Valentijn iedereen.
Mja, die van jou misschien. Mijne wordt erg stil. Ik had zelfs meer actie gisteravondquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Valentijnsnacht was super, valentijnsdag wordt nóg beter.
Haha, dat is waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je wel. Hoewel de brievenbus hier alleen maar stof ligt te verzamelen zie ik het niet als een klotedag.
Dat ik vandaag niet aan Valentijdsdag mee kan doen als 1 van de 2 in een stel betekent niet dat dit morgen niet opeens heel anders kan zijn![]()
Wens de singles hier overigens wel een bak aan kaartjes toe, mits daar natuurlijk wel iets bij zit waar je wat aan hebt
Zo stil was hij toch niet?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, die van jou misschien. Mijne wordt erg stil. Ik had zelfs meer actie gisteravond.
Ik had je adres nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Hoewel ik bang ben dat het erg rustig zal zijn in mijn kroeg omdat alle stelletjes andere plannen hebben. Maar we zullen zien! Mijn brievenbus ligt overigens ook stof te vergaren.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hihi, nee niet meer.
Kaartencount staat op een.
Hier moet je niks mee, dit is toch gewoon lief!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef Tegan het volgende:
Eeeeeeeh. Ik kreeg net een smsje van mijn (ex)scharrel. "Hey <naam>, ik wil je een hele fijne valentijnsdag wensen. Je bent een leuke en speciale meid, ik hoop dat je komend jaar veel geluk in de liefde vindt! X". Ja, ehm. Hij had beter helemaal niets kunnen smsen. Wat moet ik hier nu mee?!
Kreeg ook zo'n type sms van een ex met oud&nieuw. Is gewoon lief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef Tegan het volgende:
Eeeeeeeh. Ik kreeg net een smsje van mijn (ex)scharrel. "Hey <naam>, ik wil je een hele fijne valentijnsdag wensen. Je bent een leuke en speciale meid, ik hoop dat je komend jaar veel geluk in de liefde vindt! X". Ja, ehm. Hij had beter helemaal niets kunnen smsen. Wat moet ik hier nu mee?!
oja, ik zag de spandoeken handig toen ik er met lijn 12 langskwam!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:53 schreef MaxC het volgende:
Vanavond valentijnsfeest![]()
Normaal heb ik niks met deze dag maar ga eerst uit eten met vrienden en daarna naar het feest. Hopelijk dat er nog een leuk Geneeskunde-meisje is
De brutatliteitquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook geen kaartje gehad van mijn vriendin
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:54 schreef Q. het volgende:
Eens kijken hoe goed gevuld de brievenbus vandaag weer gaat zijn.
Hoi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:49 schreef CherryLips het volgende:
lege brievenbus.
Ik zou ook niet weten van wie ik iets moet verwachten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |