abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56411139
Zo.

Ik zat vannacht in de vrachtwagen en ik was zo zat van mezelf.

De knop is om, ik moet eens kappen met dat eeuwige denken wat anderen van mij denken terwijl ik dat in principe niet kan weten.
Ik ga wel naar de psychologe, omdat ik wil voorkomen dat het weer gebeurt en ik heb nog een ander plan, als dat door gaat open ik er wel een topic over. En ja, het is bewegen, maar niet intensief sporten.

pi_56411199
Sex?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_56411316
puik plan.
pi_56412947
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:40 schreef Beach het volgende:
Sex?
Nee, dat bedoelde ik niet.

Ik zit er aan te denken om me op te geven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Als ik die uitloop vind ik dat wel heel stoer van mezelf.
pi_56413202
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zit er aan te denken om me op te geven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Als ik die uitloop vind ik dat wel heel stoer van mezelf.
Jij liever dan ik, maar toch:
pi_56424113
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is intensief sporten hoor en daar kun je zeker niet ongetraind aan komen kakken. Ik vind het een mooi doel.
pi_56429933
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo.

Ik zat vannacht in de vrachtwagen en ik was zo zat van mezelf.

De knop is om, ik moet eens kappen met dat eeuwige denken wat anderen van mij denken terwijl ik dat in principe niet kan weten.
Ik ga wel naar de psychologe, omdat ik wil voorkomen dat het weer gebeurt en ik heb nog een ander plan, als dat door gaat open ik er wel een topic over. En ja, het is bewegen, maar niet intensief sporten.

Lees denk je sterk, zéér aan te raden in jouw geval. Doen hoor.
pi_56437041
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is intensief sporten hoor en daar kun je zeker niet ongetraind aan komen kakken. Ik vind het een mooi doel.
Ik bedoel met intensief sporten dingen als hardlopen en zo, van die dingen waarbij ik gierend de bocht om ga , dat idee.

En nee, je kunt zeker niet ongetraind mee doen want dan vindt je door de blaren je voeten niet meer.

Maar het is wel iets wat ik zou kunnen: wat dat aan gaat heb ik doorzettings vermogen, en het is ook nog eens goed voor me, want met wandelen schijn je heel veel te verbranden.
En het is natuurlijk ook lekker voor je ego als je hem uit loopt.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik nou even weer een kutmomentje heb.Een "Ik-zal-wel-weer-niet-goed-genoeg-zijn"moment .
pi_56437172
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Ik heb hem besteld. (tezamen met de nieuwe cd van Ayreon, maar dat is offtopic.)
Dan heb ik het boek overmorgen.(want na 14.00u)
pi_56437369
K dan goed dat je iets doet nu.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje en doe er ook wat aan: doubleyourdating 'gekocht' en ik ga zo naar de sportschool.
In jezelf geloven
pi_56437635
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vrouwen van 30 zijn ook meisjes
Hihi je bent 30
pi_56437801
En TS, je hebt een chronisch minderwaardigheidscomplex ontwikkeld zo te zien. Nu is het mooie dat dat slechts (interne) beeldvorming is, en je er dus wat aan kan doen. Enige hulp van derden is wellicht noodzakelijk, psycholoog lijkt me geen heel slecht idee (alhoewel een psychiater waarschijnlijk een betere keuze is, gezien de vermoedelijk verstoorde/hyperactieve angsthuishouding).
pi_56438949
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb hem besteld. (tezamen met de nieuwe cd van Ayreon, maar dat is offtopic.)
Dan heb ik het boek overmorgen.(want na 14.00u)
Goed zo. Zodra je het boek gaat lezen moet je alles onderstrepen wat je herkent en wat je belangrijk vindt. Markeer dingen en maak aantekeningen. Lees het elke dag, ook wanneer je je weer een beetje kut voelt.

En breng alles in de praktijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 18:13:22 ]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:20:48 #114
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56459730
Ik heb lang niet alle reacties hier gelezen, maar ik zou lekker gaan sporten en een professionele hulpverlener in de hand nemen
pi_56461011
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:20 schreef TNA het volgende:
Ik heb lang niet alle reacties hier gelezen, maar ik zou lekker gaan sporten en een professionele hulpverlener in de hand nemen
Sporten is niet mijn ding en dat laatste gaat dinsdag gebeuren. Maar goed, ik lees net dat wat ik misschien ga doen ook sporten is dus wat dat betreft.
pi_56461099
En op dit moment ben ik weer zo vreselijk onrustig.
pi_56461897
RealZeus: doe mij een lol en laat eens weten wat je vind van dat boek.

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, behalve dan dat ik nieteens zo slecht over mezelf denk, maar dat de grote boze buitenwereld (lees: de leuke meiden) mij blijkbaar niet de moeite waard vinden om beter te leren kennen. Sure, ik ben geen fotomodel, en ik wil ook best toegeven dat ik een ontzettende eigenwijze botte lompe lul kan zijn soms, maar aardslelijk ben ik ook heus niet, en een downright klootzak evenmin. Puntje is dus vooral dat, doordat enig noemenswaardig succes (afgezien van een platonische vriendschap links of rechts met meiden waar ik verder ook niets voor voel) uitblijft, ik juist aan mezelf ga twijfelen. Ik heb best vertrouwen in mezelf wat betreft de meeste dingen, maar wat betreft de liefde is het al nooit veel geweest, en ik merk aanmezelf dat dat ook steeds verder weg zakt. En voor ik nou helemaal geen fatsoenlijk zelfbeeld meer overhoud, ben ik dus een beetje op zoek naar iets om die spiraal mee te doorbreken

Of zou het dan toch met die vrachtwagens te maken hebben?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_56461975
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:56 schreef Bartholomeus het volgende:
RealZeus: doe mij een lol en laat eens weten wat je vind van dat boek.

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, behalve dan dat ik nieteens zo slecht over mezelf denk, maar dat de grote boze buitenwereld (lees: de leuke meiden) mij blijkbaar niet de moeite waard vinden om beter te leren kennen. Sure, ik ben geen fotomodel, en ik wil ook best toegeven dat ik een ontzettende eigenwijze botte lompe lul kan zijn soms, maar aardslelijk ben ik ook heus niet, en een downright klootzak evenmin. Puntje is dus vooral dat, doordat enig noemenswaardig succes (afgezien van een platonische vriendschap links of rechts met meiden waar ik verder ook niets voor voel) uitblijft, ik juist aan mezelf ga twijfelen. Ik heb best vertrouwen in mezelf wat betreft de meeste dingen, maar wat betreft de liefde is het al nooit veel geweest, en ik merk aanmezelf dat dat ook steeds verder weg zakt. En voor ik nou helemaal geen fatsoenlijk zelfbeeld meer overhoud, ben ik dus een beetje op zoek naar iets om die spiraal mee te doorbreken

Of zou het dan toch met die vrachtwagens te maken hebben?
Ik denk dat ik het morgen in huis heb, dus dan zal ik al wat gaan lezen.

En ik herken het idd. Bij mij gaat het ook altijd fout en daardoor word ik gewoon bang als ik weer iemand leuk vind. En in alles wat ze zegt lees ik een potentiele afwijzing, daar word je heel onrustig van.

Kutzooi.

Ik denk het niet, ik had het al toen ik nog koerier was
pi_56462148
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 17:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het morgen in huis heb, dus dan zal ik al wat gaan lezen.

En ik herken het idd. Bij mij gaat het ook altijd fout en daardoor word ik gewoon bang als ik weer iemand leuk vind. En in alles wat ze zegt lees ik een potentiele afwijzing, daar word je heel onrustig van.

Kutzooi.

Ik denk het niet, ik had het al toen ik nog koerier was
Nouja, 't is niet dat ik bang ben voor m'n eigen gevoelens, of hoe een ander daarop gaat reageren, maar wat meer zelfvertrouwen wat dat betreft kon wel eens helpen om de volgende keer op z'n minst minder catastrofaal te laten verlopen Maar als ik er niet wat aan doe om die spiraal te stoppen, wordt het ook steeds moeilijker om hem om te draaien.
En weet je, je kunt niet ineens van niets naar alles natuurlijk he, als je er dat van verwacht ga je ongekend hard op je bek. Ervaring ja In die zin moet je er ook gewoon rekening mee houden dat het misschien wel niet wordt wat jij je erbij voorstelt. Een koorddanser loopt ook niet ineens naar de overkant, die is er heus al eens een paar keer af gesodemieterd. En dat zal 'm best pijn gedaan hebben ook

Mooi, kan ik vannacht onbezorgd m'n rondje keulen crossen
pi_56462660
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nouja, 't is niet dat ik bang ben voor m'n eigen gevoelens, of hoe een ander daarop gaat reageren, maar wat meer zelfvertrouwen wat dat betreft kon wel eens helpen om de volgende keer op z'n minst minder catastrofaal te laten verlopen Maar als ik er niet wat aan doe om die spiraal te stoppen, wordt het ook steeds moeilijker om hem om te draaien.
En weet je, je kunt niet ineens van niets naar alles natuurlijk he, als je er dat van verwacht ga je ongekend hard op je bek. Ervaring ja In die zin moet je er ook gewoon rekening mee houden dat het misschien wel niet wordt wat jij je erbij voorstelt. Een koorddanser loopt ook niet ineens naar de overkant, die is er heus al eens een paar keer af gesodemieterd. En dat zal 'm best pijn gedaan hebben ook

Mooi, kan ik vannacht onbezorgd m'n rondje keulen crossen
Eigenlijk hoop ik wel op een wondertje,dat op mijn bek gaan ken ik nou wel en het meisje waar ik nou leuk contact mee heb is echt te leuk om een blauwtje bij te lopen.

Maar goed, ik zal blij zijn als het dinsdag is.

En ik mijn rondje Zwolle - Eindhoven - Venlo
pi_56486760
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Mag ik jou even heel erg bedanken voor die tip?

Ik heb nu een paar hoofdstukken gelezen en ik snap eindelijk wat er fout gaat en vooral, wat ik er aan kan doen.
En het feit dat ik dat al na 50 van de 283 pagina's merk belooft nog wat.
pi_56551865
*geeft RealZeus een trap in z'n hol*

Oi, boekupdate?

pi_56552088
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mag ik jou even heel erg bedanken voor die tip?

Ik heb nu een paar hoofdstukken gelezen en ik snap eindelijk wat er fout gaat en vooral, wat ik er aan kan doen.
En het feit dat ik dat al na 50 van de 283 pagina's merk belooft nog wat.
kijk! waar gaat het over , hoe is de aanpak? ben benieuwd hopelijk helpt het je!
Love is in the air!
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:56:43 #124
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56553926
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

tis mij anders al 5 keer gelukt om hem succesvol onvoorbereid uti te lopen Maar pas op, je leert jezelf echt goed kennen. En juist dan kan je lekker uitjanken op de schouder van een onbekende, iemand die je wsl nooit meer ziet, of een vriend voor het leven wordt.

Iig kan je beter wel trainen, dan ben je ook weer positief bezig en merk je de frisse lucht en alles wat kalmerend werkt
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_56554066
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:56 schreef LucasBergman het volgende:
tis mij anders al 5 keer gelukt om hem succesvol onvoorbereid uti te lopen Maar pas op, je leert jezelf echt goed kennen. En juist dan kan je lekker uitjanken op de schouder van een onbekende, iemand die je wsl nooit meer ziet, of een vriend voor het leven wordt.

Nou stoer hoor, huilebalk
pi_56563770
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef Bartholomeus het volgende:
*geeft RealZeus een trap in z'n hol*

Oi, boekupdate?

Hé, dimmen ja. Ik heb deze week een hele dikke rit, dus niet veel tijd.

Ja, waar gaat het over:

Over de oorzaken van een slcht zelfbeeld , dat je dat aan gepraat wordt door je interne criticus en die is bij sommige mensen wat te actief en zit je alleen maar af te zeiken. En over wat je daar tegen kunt doen.

Ik vind het een zinvol boek en de psychologe is dat met mij eens.
pi_56563789
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:56 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

Iig kan je beter wel trainen, dan ben je ook weer positief bezig en merk je de frisse lucht en alles wat kalmerend werkt
Ik vind het persoonlijk stoerder om met fier opgeheven hoofd en pretlichtjes in mijn ogen de finish te halen dan al jankend en strompelend op de schouder van een onbekende. Dan kan ik pas echt zeggen dat IK de vierdaagse heb uitgelopen.
pi_56563831
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hé, dimmen ja. Ik heb deze week een hele dikke rit, dus niet veel tijd.

Ja, waar gaat het over:

Over de oorzaken van een slcht zelfbeeld , dat je dat aan gepraat wordt door je interne criticus en die is bij sommige mensen wat te actief en zit je alleen maar af te zeiken. En over wat je daar tegen kunt doen.

Ik vind het een zinvol boek en de psychologe is dat met mij eens.
Je bent bij huis halverwege de week, dus zo dik is die rit dan ook weer niet

Maargoed, misschien dan ook maar eens bestellen, thanks
pi_56563931
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je bent bij huis halverwege de week, dus zo dik is die rit dan ook weer niet

Maargoed, misschien dan ook maar eens bestellen, thanks
760 km per dag. Dedemsvaart - Varsseveld - Brussel - Hoogeveen - DedemsvaartEn daar komt nog 150 km woon-werk verkeer bij.

Ik zou het doen, het is echt een goed boek en als je voor 20 euro je leven kunt veranderen.
pi_56564209
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

760 km per dag. Dedemsvaart - Varsseveld - Brussel - Hoogeveen - DedemsvaartEn daar komt nog 150 km woon-werk verkeer bij.

Ik zou het doen, het is echt een goed boek en als je voor 20 euro je leven kunt veranderen.
Binnenlandboer Doe maar eens Ruurlo - Hamburg - Parijs - Sens - Assen - Ruurlo - Ulm - Ruurlo in 5,5 dag, of 3 keer in 5,5 dag op en neer naar Donauwörth, trappen zul je, kreng Voor een dagritje is het evengoed wel pittig

Nja, dat is ook het hele punt, ik zie van mezelf in dat ik zo niet langer door kan gaan, ik vind m'n eigen toestand nog niet dusdanig om proffessionele hulp te zoeken, maar er moet evengoed wel wat gebeuren. En voor 20 euries is het altijd het proberen waard denk ik dan. Heb je er ook dat tweede boek bij gehad?
pi_56584478
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Binnenlandboer Doe maar eens Ruurlo - Hamburg - Parijs - Sens - Assen - Ruurlo - Ulm - Ruurlo in 5,5 dag, of 3 keer in 5,5 dag op en neer naar Donauwörth, trappen zul je, kreng Voor een dagritje is het evengoed wel pittig

Nja, dat is ook het hele punt, ik zie van mezelf in dat ik zo niet langer door kan gaan, ik vind m'n eigen toestand nog niet dusdanig om proffessionele hulp te zoeken, maar er moet evengoed wel wat gebeuren. En voor 20 euries is het altijd het proberen waard denk ik dan. Heb je er ook dat tweede boek bij gehad?
Het zijn twee boeken in één, dus ja. (Denk je sterk & denk je zeker)
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:09:14 #132
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56584534
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk stoerder om met fier opgeheven hoofd en pretlichtjes in mijn ogen de finish te halen dan al jankend en strompelend op de schouder van een onbekende. Dan kan ik pas echt zeggen dat IK de vierdaagse heb uitgelopen.
Je mist de essentie uit men post, maar dat is niet erg. Als je hem uitgelopen hebt snap je wel wat ik bedoel
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_56584657
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Juist juist, gaat helemaal de goede kant op met jou.

"It's better to die on your feet than to live on your knees"

Onthou dat.
pi_56596932
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben mijn hele leven dik geweest, totdat ik het op een gegeven moment zo zat was dat ik me voor mezelf ben gaan schamen. Nu 2,5 jaar later en meer dan 30 kilo lichter (en dat zonder Sonja) is het nog niet allemaal zo geweldig.

Je kan qua uiterlijk misschien nog wel zo veranderen, dat wil niet meteen zeggen dat je er innerlijk en qua karakter en zelfvertrouwen er op vooruit gaat. Op een gegeven moment kwamen de meiden zelfs op mij af en wist niet hoe ik er mee om moest gaan omdat ik die onzekerheid nog steeds had. "Hoe kan ze mij nou leuk vinden"? hoe vaak die zin wel niet door mijn hoofd heeft gemaald...

Het enige wat ik je mee kan geven is dat je er schijt aan moet hebben. Dan ga je maar eens op je bek, het maakt je alleen maar sterker en nog eens een ervaring rijker. Zelfvertrouwen krijg je niet opeens, dat moet je opbouwen, en vooral door met vrouwen/meiden in aanraking te komen. Begin een gesprek, maak een grap, want een goed gevoel voor humor vinden ze veel belangrijker dan een strak buikje met 6-pack.

Nee heb je, Ja kun je krijgen. Succes!
pi_56598271
Ik lees ook 'Denk je sterk'.

Zeer goed boek inderdaad. Ik was eerst bang dat het een heel zweverig Ratelband-achtig zelfhulpboek zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval.

Er is ook een luisterboek van. Lekker om te luisteren in trein & bed.
pi_56604881
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:01 schreef Trickeyrick het volgende:
.

Het enige wat ik je mee kan geven is dat je er schijt aan moet hebben. Dan ga je maar eens op je bek, het maakt je alleen maar sterker en nog eens een ervaring rijker.
Geloof me, als je alleen maar op je bek gaat maakt je dat zeker niet sterker. Mijn niet iig. Het maakt mij alleen angstiger en onzekerder. Zeker als ik iemand leuk vind.
Het eerste wat ik denk is:"Wanneer en hoe zal ik op mijn bek gaan?"

En nee, ik weet dat dat niet het goede uitgangspunt is.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:46:10 #137
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56605428
ff een crosspost naar een ander topic, misschien heb je daar iets aan.

zelfsaboteren
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56617243
FF interesse vraagje hoor RealZeus; heb jij ook nog nooit met een dame gezoent/gerotzooid? Of daar wél ervaring mee?

en hoe bevalt het boek? heb hem zelf ook aangeschaft, ben benieuwd!
Love is in the air!
pi_56617467
Mwah, ik heb een gespierd lijf daar zeggen vrienden u tegen

Ben niet bang of verlegen ofzo, kan best wel met meiden praten. Ik klap dus niet dicht.
Maar ik ben dan weer onzeker over hoe ik ben, helemaal van de stress en doe vanalles fout.. Dat zou lekker lopen ja . Daarbij als het wel wat verder gaat ga ik er helemaal aan .

Tip: T is niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant. Waarschijnlijk vooral omdat er echt wel es lelijke nerds rondlopen hand in hand met echt geile vrouwen :p

@Garrison72

Die ga ik ook kijken, gezien ik OVERAL negatief over ben
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:46:27 #140
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_56619494
als jij je die onzekerheid in kan rationaliseren, kan je je erzelf vast ook weer uit rationaliseren.

succes
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_56620857
RealZeus ga ook toch sporten.
Ik fitness zelf sinds 1 week en loop al veel rechterop (borst vooruit ) en zelfverzekerd rond.
en het voelt niet 'fake'
pi_56632346
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 02:42 schreef Landgeld het volgende:
FF interesse vraagje hoor RealZeus; heb jij ook nog nooit met een dame gezoent/gerotzooid? Of daar wél ervaring mee?

en hoe bevalt het boek? heb hem zelf ook aangeschaft, ben benieuwd!
Ik heb 1 keer met een meisje gezoend, negen jaar geleden. Zij was dronken, ik ook. En nuchter was ze totaal niet leuk en zat ze alleen over haar ex te zeiken.

Maar verder inderdaad helemaal niks.
pi_56632360
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef Beach het volgende:
RealZeus ga ook toch sporten.
Ik fitness zelf sinds 1 week en loop al veel rechterop (borst vooruit ) en zelfverzekerd rond.
en het voelt niet 'fake'
Ik heb gesport en ik vind het niks. Elke keer zoiets van: ik moet weer.
pi_56632390
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
ff een crosspost naar een ander topic, misschien heb je daar iets aan.

zelfsaboteren
Een beetje hetzelfde als in "Denk je sterk"

Dat gaat over je innerlijke criticus die door allerlei oorzaken wat overactief is geworden die je inderdaad moet remmen.
  zondag 10 februari 2008 @ 11:34:14 #145
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_56640033
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb gesport en ik vind het niks. Elke keer zoiets van: ik moet weer.
Dan wil je gewoon niet
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_56646229
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:34 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dan wil je gewoon niet
Dat klopt.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:46:17 #147
71115 Rnej
I walk the line
pi_56650046
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat klopt.
dan moet je ook maar accepteren dat je jezelf te zwaar vindt....

er is maar 1 manier om t te veranderen, en dat is sporten.

wat op zich voor mij goed werkte is een sport vinden die je leuk vindt, hoe ongelooflijk weinig zoden t ook aan de dijk zet qua gewichtsverlies...

en dat gewoon keihard en superveel gaan doen

al ga je sjoelen.. tis beter dan op de bank zitten
pi_56963990
Hoe werkt het boek?
Love is in the air!
pi_56966013
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:16 schreef Landgeld het volgende:
Hoe werkt het boek?
Het werpt zijn vrichten af. Ik snap nu een beetje hoe en wat en dat scheelt al een hoop.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:01:39 #150
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56966117
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen heeft het wel eens: momenten van onzekerheid.
Ik heb het alleen heel vaak, te vaak naar mijn zin en het belemmert me.
Het uit zich in ziekelijke jaloezie, een negatief zelfbeeld en daardoor het negatieve er uit pikken in plaats van het positieve.
Meestal zeg ik dan dingen die niet verstandig zijn en als ik wil dat mensen dichterbij komen jaag ik ze daar door juist weg.

Het erge is: ik weet het. Ik weet het allemaal. Ik ben niet de knapste maar ook niet de lelijkste en de dikste op de wereld. Ik ben best ok, maar die onzekerheid maakt me zo aan het twijvelen, ik voel me dan zo onrustig, het is haast paniekerig te noemen.

En ik wil er vanaf: het belemmert me en het maakt mijn leven minder leuk.

Maar hoe? Ik ga sowieso een afspraak maken met een psychologe, maar ik wil graag zoveel mogelijk tips.

Het zit er al zo lang in en het is moeilijk uit die negatieve gedachten te komen.
Voorbeeld: als ik een meisje leuk vind denk ik: ze kan wel knapper krijgen, ze zal wel een ander tegenkomen . En elke keer als ze met een jongen staat te praten gaan de alarmbellen af. Nou, da's niet handig. Voor mij is het niet handig en voor haar is het verrekte irritant.

En tuurlijk, er zijn mensen die zijn lelijker en dikker dan ik en die hebben ook relaties. Dus daarom zeg ik: ik moet er vanaf. Mijn gevoel moet mijn verstand gaan geloven wat dat betreft.

Maar ik weet niet hoe...:

Zijn hier mensen die het herkennen? Die het hebben of gehad hebben en hoe kwam je er uit?
Ja ik herken mij hierin en ik heb 1 grote oplossing voor je die hieronder staat. [b] TJAKAA{/b]

"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')