en wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
de voetjes gaan niet echt van de vloer bij de dansles, ze hebben het alleen maar over de wedstrijd van gister.
Wat??? Brian heeft 2 weken vakantie
nouw gewoon lekker 2 weken chillen..........eigenlijk wat hij altijd doet, minus de trainingen met hans hondekopquote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat hij net zo goed in zn graf kan gaan liggen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Dat zijn trainer op vakantie is en dat hij daarom niet hoeft te trainen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:06 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik zag het ook, je was me net voor, heb het al gemeld bij FB, hier -eindelijk- verder, dankjewel!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:03 schreef avonne het volgende:
tig minuten COS
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:12 schreef mootie het volgende:
Ja blbablabla Mike, Emin en Christina praten over het spel, gaat echt nergens over.
Als hij dat ook daadwerkelijk doet, 2 weken helemaal niet trainen bedoel ik, dan zal Hans dat niet zo leuk gaan vinden, dan kan hij weer helemaal opnieuw gaan beginnen met Brirambo.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef Leandra het volgende:
Thnx Avonne![]()
![]()
[..]
Dat zijn trainer op vakantie is en dat hij daarom niet hoeft te trainen.
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezienquote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Ik durf het bijna niet te zeggen (Amanda heeft zijn haar gedaan toch ??) maar mijn
friemel-rusje ziet er nu best wel een stukje leuker uit![]()
zijn wat?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezien
Sta er niet eens meer van te kijken dat deze post erdoor heen komt,quote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Leuk die post voor Claire , allemaal anti Huub. Dat wil ze volgens mij helemaal niet horen.
Mullet = matje in je nek.quote:
vind je ook niet dat amanda die achterkant voortreffelijk gemodelleerd heeft? echtttttt en saxy matjuhquote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Ik durf het bijna niet te zeggen (Amanda heeft zijn haar gedaan toch ??) maar mijn
Aan de voorkant wel, de achterkant is alsof door de ratten aangevreten, blijft het net-niet-mannetje.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemiddag !!
Huub ging met Gaby in de vrijdaguitzending,quote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Leuk die post voor Claire , allemaal anti Huub.
Dat wil ze volgens mij helemaal niet horen.
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je zijn bijna-mullet nog niet gezien
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sta er niet eens meer van te kijken dat deze post erdoor heen komt,
rondje Huub bashen doet de FEBO namelijk wel erg graag ....![]()
Goed plan!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, ik heb een draadloze tondeuze, dus op het moment dat 'ie op zijn
buik ligt met mij er bovenop (voor de massage he !!! Geen vieze dingen van me
denken !!) is het een kwestie van 6 seconden voordat het matje erafligt![]()
![]()
Heb je hier iets aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
schaap, inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom Claire dit hardop voorleest en er om moet lachen. Wat een schaap is het ook.
Prima OP avonne.![]()
't Is net zo'n zielig Roemeens weesjongetje. Met rat.quote:
nou je zou het kunnen vergelijken met een spatscherm achter een vrachtautoband. de onderkant staat centimeters van de schedel af ( zie Flintstones)quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
Ik word nu zo nieuwsgierig naar de achterkant van Rus.
Ik moet er niet aan denken, Mikey als miljonair.quote:“Wij zijn niet gemaakt voor De Gouden Kooi”, vertelt Emin aan mede-gastspeler Mike. “Waarom niet?”, vraagt deze geïnteresseerd. “Ik mis de buitenwereld”, mijmert de Rus en zijn zusje mijmert mee. “Ik vind het jammer dat ik mezelf toendertijd niet heb opgegeven voor dit programma. Ik denk dat ik wel een harde was geweest”, spreekt Mike zijn dromen uit. Misschien moet je dan maar wachten tot een van de huidige Miljonairs zichzelf diskwalificeert, Mike?
Roes wil naar hoesquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef mootie het volgende:
Roes wil naar hois, hij wacht op een gesprek.
Alexander Curly, een klassieker.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:43 schreef Copycat het volgende:
Roes wil naar hoes
want de koei'n staon op springen
de varkens motten eten en het hooi mot van 't land
Roes wil naar hoes
er gebeuren rare dingen
dat kan toch zo niet doorgaan
Roes wat is er aan de hand?
Doei Roes!
Na het eten blijkbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
hoezo op de bank? ik zie niks
Ja, we zijn wat voorbarig denk ik ... er stond iets over op de Plasma. Maar blijkbaar later pas.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:45 schreef avonne het volgende:
hoezo op de bank? ik zie niks
En dat weet Claire wrs ook, ze heeft namelijk niemand anders. Ik denk toch echt dat de toneelhaak voor haar klaarstaat, ik zie Huub regelmatig geirriteerd kijken als ze weer eens om zijn nek hangt.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn.
je weet het niet, misschien doet Claire iik wel voor de verhaallijn en de show.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn. Dat wijf moet toch echt niks geleerd hebben van Lieke.
Amanda zocht hem. De Russin gaf dat door in de slaapkamer, dus volgens mij ligt hij op bed.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Rotterdammert het volgende:
brian heeft zo te zien echt vrij gekregen
nauwelijks op de streams.
Nope, maar het is etenstijd, dan is het wel vaker wat rustiger.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tussenstand Jaap - Mikey 163 - 0
Ik ben hier toch niet alleen![]()
Opgestaan om 10.00 uur, naar de bios om 11.30 uur, terug om 15.30 uur en nu is weg voor een interview bij RNN.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:51 schreef Rotterdammert het volgende:
brian heeft zo te zien echt vrij gekregen
nauwelijks op de streams.
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Rat heeft het pak ban Ollie B Bommel aan!
Laat ik het zo zeggen, het zou me niets verbazen als ze er écht in gelooftquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Kinga het volgende:
Wat ik me afvraag he, of Claire écht gelooft in die relatie met Huub. We weten allemaal dat Huub het alleen maar voor de show doet en als verhaallijn. Dat wijf moet toch echt niks geleerd hebben van Lieke.
Oh maar stel dat ze die toneelhaak gebruiken, dan moet je er toch niet aandenken dat ze het verhaallijntje 'Rus(sin) versiert Huub' verder wordt doorgetrokken. Dan maar een saaie Claire.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat weet Claire wrs ook, ze heeft namelijk niemand anders. Ik denk toch echt dat de toneelhaak voor haar klaarstaat, ik zie Huub regelmatig geirriteerd kijken als ze weer eens om zijn nek hangt.
Dat intervieuw is morgen om 15.30 bij RN7.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opgestaan om 10.00 uur, naar de bios om 11.30 uur, terug om 15.30 uur en nu is weg voor een interview bij RNN.
Vanavond heeft hij nog een optreden dus Brian heeft een relaxdagje vandaag en als ik het goed begrijp blijft dat zo voor de komende 2 weken.
Edit: Ik zie dat Brian er nog is, zal zo wel vertrekken dan.
Ik ga in de pannen roeren, tot straks.
Ik dacht dat mijn geluid af stond, maar ze zeggen niksquote:Op maandag 18 februari 2008 18:02 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben elkaar zelfs niks te melden.
Ik hoorde weer een akelige piep....quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
Toch blijf ik problemen hebben met de manier waarop friemelrusje met
dieren omgaat..........................
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik dacht Dennix een 'spoiled by parents' - jong was, maar friemeltje en zijnquote:
Saai is zo saai. Doe mij maar gewoon iets anders. Verhaallijntje dat Held Huub verliefd is op dat saaie CL air hoofd is ook ongeloofwaardig. Ik wil wel geloven in een verliefde russin en Held Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh maar stel dat ze die toneelhaak gebruiken, dan moet je er toch niet aandenken dat ze het verhaallijntje 'Rus(sin) versiert Huub' verder wordt doorgetrokken. Dan maar een saaie Claire.
Voor TV?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Marrije het volgende:
Als die russen zo graag weg willen, dan gaan ze toch? Daar is geen ontslagronde voor nodig. Lijkt mij. Die kunnen zo de poort uit.
Er moet tv gemaakt worden.Amanda en Brian hebben hun galakleding al aan.Wat een casting weer van de febo.Kunnen ze nou nooit iets goeds daar.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Marrije het volgende:
Als die russen zo graag weg willen, dan gaan ze toch? Daar is geen ontslagronde voor nodig. Lijkt mij. Die kunnen zo de poort uit.
Hij heeft toch gezegd dat het zijn hond is en dat hij het beestje mishandeld als hij dat wil?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezegd dat het zijn hond is
Misschien wordt Brrr wel ridder in de orde van de oranje nassau geslagen voor zijn geweldige optreden gisterenquote:
Misschien word het hondje thuis nog wel meer mishandelt, maar ja dan zien we het niet hequote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Kinga het volgende:
Hij pakte haar eerst bij haar nekvel en daarna trok ie haar aan de staart terug... lullo. Gelukkig gaan ze naar huis.
Dat zit er dik in. Dat beestje gilde gisteren ook keihard toen hij haar kneep.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Misschien word het hondje thuis nog wel meer mishandelt, maar ja dan zien we het niet he
moeje voorstellen als dat jong ook ooit nog eens een kinderwens zou hebben 'het is toch mijn kind'quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen al die manier van denken............................
oooggggggggggggggg schande !!!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze hier een beker voor meegeven
[ afbeelding ]
Valt mij nog mee dat hij niet veel valser is, (het hondje dan, die Rus is vals en zou een muilkorf moeten, icm een dwangbuis.) ik snap niet hoe iemand zo'n diertje kan pijnigen, en dan commentaar op Huub die niet wil dat het beest in de slaapkamer loopt te blaffen, ik vind dat hij daar gewoon gelijk in heeft, ik heb echter ook caps gezien dat Huub Datjes op schoot heeft en aait, die Russen behandelen haar als een accessoire die je gewoon aan de kant kan mikken of in kan knijpen.....quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen al die manier van denken............................
Inderdaad ja. En de hele zaal vond dat ook.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
moeje voorstellen als dat jong ook ooit nog eens een kinderwens zou hebben 'het is toch mijn kind'
Gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Copycat het volgende:
Hup, verdwijn achter het ijzeren gordijn!
Vanwege haar alcohol griepje voordat ze gisteren naar het K1 max-event ging?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef mazaru het volgende:
Del heeft geen reden nodig om te gaan zuipen.
Iedere dag weer is ze bezopen.
Maar wel vreemd dat ze tegen brrr zegt dat hij moet bellen voor een fles champagne, omdat.... je weet wel, het is niet zo'n goed idee dat ik dat nu doe
?????????
Zo grappig dat sommigen mensen alleen Huub als alcoholist bestempelen (voorzover dat waar is, hij heeft een nogal kwade dronk dat wel).quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef mazaru het volgende:
Del heeft geen reden nodig om te gaan zuipen.
Iedere dag weer is ze bezopen.
Maar wel vreemd dat ze tegen brrr zegt dat hij moet bellen voor een fles champagne, omdat.... je weet wel, het is niet zo'n goed idee dat ik dat nu doe
?????????
Place your bets pleasequote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef 055johnny het volgende:
hoe lang zal het duren voor er weer andere vriendjes komen voor brain amanda
Lijkt me sterk, ze is ongesteld toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo grappig dat sommigen mensen alleen Huub als alcoholist bestempelen (voorzover dat waar is, hij heeft een nogal kwade dronk dat wel).
Maar goed zou ze misschien zwanger zijn dat ze dat zegt?
Ik verwacht de komende dagen een invasie van Pygmeeën uit Kameroen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef 055johnny het volgende:
hoe lang zal het duren voor er weer andere vriendjes komen voor brain amanda
Ze heeft al maandenlang iedere ochtend "de griep" door de alcohol.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanwege haar alcohol griepje voordat ze gisteren naar het K1 max-event ging?
Ze heeft gister tot vlak voor vertrek lopen kotsen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht de komende dagen een invasie van Pygmeeën uit Kameroen.
Er stond zelfs op de plasma: Huub, wat zit er in je drankje? Brian moest dat natuurlijk hardop zeggen, de rat.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:34 schreef Kinga het volgende:
Wat ziet dat toch stom uit als ze die dingen opvolgen van de plasma...
Hoe heet dat programma ook alweer, de groeten uit ........?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAYquote:Op maandag 18 februari 2008 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al maandenlang iedere ochtend "de griep" door de alcohol.
Oh, geen filmpje van de wedstrijd, jammer.
Ontslagronde voor Roeskinn
En Del wou nog afdwingen dat Claire weg moest als ze roeskin zou wegstemmen.![]()
Jammer zeg! Keen taaid mier
De rimboe.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer, de groeten uit ........?
Die had ik al gezien. Maar toch bedankt hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAY
Sorry, overheen gelezen, u vraagt wij draaien, niet zelf gevonden btw, was al eerder in een COS voorbij gekomen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had ik al gezien. Maar toch bedankt hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat ze op de bank moesten om het filmpje van ''de wedstrijd' te kijken.
Dom van me, ik weet het. Maar hoop doet leven
Oja, thanks en eet smakelijkquote:
Mag dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en terecht! elke dag inwrijven bij die gast.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft
Brian zegt net ook, als er geen spanning is dan gaat het sneller (vertrek)quote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, ze zouden oorspronkelijk een week blijven.
Mooi, gooi Nena en Bart er maar inquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef riri het volgende:
ik denk dat er andere zaken staan te gebeuren....waarschijnlijk nieuwe gastspelers
Natuurlijk nietquote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef agter het volgende:
Goeieavond allemaal!
Hebben ze Amanda al flink geconfronteerd met het feit dat haar vriendje zo'n leugenaar en natrapper is?
Ja maar fucking hell toch.. Hoevaak heeft Brian die deuren niet gesloopt, Amanda DE DOUCHE DOOR GETRAPT, brieven gejat en gelezen en de USB STICK.. en een boete? Nee, dat onterechte tering gezeik, daar heb ik dus de kots van. Als iedereen nou boetes krijgt en gelijk behandeld word, dan mag je het inwrijven.. Maar nu niet, dit is zo nep als het maar zijn kan.quote:
Huub kan nooit iemand lang negeren. Dat is wel een mooie eigenschap,maar onhandig in de kooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef neehe het volgende:
En Huub blijft maar aardig tegen Amandel doen, dat snap ik nou niet.
Ook al mogen ze niets tegen Brian en Amandel doen dan hoeft hij toch niet zo aardig tegen haar te zijn ?
Dat doet zij ook niet.
Bart is eruit gegaan omdat hij klasse heeft, die zet er vast en zeker nooit meer 1 stap binnenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, gooi Nena en Bart er maar in
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, gooi Nena en Bart er maar in
oooogggggg schandequote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Verida het volgende:
Wat een onbeschoft stelletje, tafel gedekt voor iedereen, gekookt voor iedereen en de rat bepaald dat er niemand mag meeeten.
quote:Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag.
Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen.
De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Wat een neppers daar die Febo, bah.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag.
Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen.
De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en terecht! elke dag inwrijven bij die gast.
Die vrouwrus zou naar huis willen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef avonne het volgende:
waarom stemmen B&A de russin er nu uit?
welke argumentatie?
Ja, één dag voor de uiterste houdbaarheidsdatum .....quote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef markisboer het volgende:
hoi ben net thuis rusjes naar huis ?
Hey top!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk denk ik zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey top!![]()
Misschien iets voor het informatie voor Eric topic?
ERIC: Spel-info topic. Lees dit!
schatjequote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:15 schreef neehe het volgende:
Dubbele lul zal wel weer komen vanavond.
Ja, echt ........ Huub hield nog even een speech en toen verdwenen ze lopend.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze al weg?
En echt lopend de poort uit?
![]()
Yep, cap van Dreamboy.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze al weg?
En echt lopend de poort uit?
![]()
Hoorde ik ookquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
mootie wist te vertellen dat Huub de plasma pas gaat betalen als Brian de deuren heeft betaald.![]()
sssst, wat doe je?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:15 schreef neehe het volgende:
Dubbele lul zal wel weer komen vanavond.
HEERLIJK! Terecht dat Huub hier de kont tegen de kribbe aan gooit. Hij molt ook vanalles, dus moet ook betalen, net als dat hij dat moet!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb even het SV van VOL teruggelezen.
mootie wist te vertellen dat Huub de plasma pas gaat betalen als Brian de deuren heeft betaald.![]()
Amanda mocht dus niet aan tafel van Brian.
[ afbeelding ]
cap late vogel
Brian had heul geen honger en was aan het kloten met Datjes, het bed van Claire en Huub moest er aan geloven.![]()
cap late vogel
[ afbeelding ]
cap late vogel
[ afbeelding ]
cap late vogel
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, echt ........ Huub hield nog even een speech en toen verdwenen ze lopend.
Mooie, ultieme vernedering voor dat nep-aristocratische trailer-trash.
Mijn ideequote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:hilarisch dit.
Nou die zwerver en Claire nog.
quote:En de Russen laten er geen gras over groeien, ze willen ook meteen vertrekken. “Aristocraten verdienen niet zo’n mooie auto, jullie gaan gewoon lopend het huis uit! Tot ziens, bedankt voor het spelen!”, roept Huub ijskoud als iedereen op het bordes staat. De andere nemen wel de moeite de gastspelers een warm gedag te zeggen. “Doei sexy!”, roept Jaap snerend naar Christina. “Volg mij maar!”, roept de grote Miljonair terwijl hij met ze naar de poort wil lopen. “Komt er echt geen auto?”, vraagt Emin zich verbaasd af. “Nee, die heb ik afgebeld. Kom nou!”, zegt Huub gemeen. Dus de wandeltocht naar de poort kan beginnen, vrolijk zwaait Jaap ze uit. “Afstand, idioot!”, roept Emin nog naar de grote Miljonair. “Jullie kunnen liften bij de snelweg!”, doet ook Huub er een schepje boven op. Dan rent iedereen weer de warme Villa in. “Dat was kort, maar wel gezellig!”, zegt Amanda als enige iets positiefs over de twee Russen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
Sooooo heeeee Nadia en Luc hebben dus echt wel geneukt!!!!!!!!
Vertel, wie zei dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
Hoe, wat, waar?????quote:Op maandag 18 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
Dat was net te zien in de tv uitzending.quote:
Zag je ook die terugblik dat Luc met Nadia lag te neuken?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gaat het nu over in de reguliere uitzending. Huub aan tel met Luc.
claire is er toch, die zie ik nog wel vrindinnetjes worden met manniequote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Margo37 het volgende:
D'r moet natuurlijk wel een vriendinnetje voor Amanda zijn, dus als er een nieuwe komt vermoed ik een vrouwelijke
Brian die na iedere exit vraagt; Huub denk je dat Hedda erin komt als gastspeler?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Margo37 het volgende:
D'r moet natuurlijk wel een vriendinnetje voor Amanda zijn, dus als er een nieuwe komt vermoed ik een vrouwelijke
Een 2de Lieke?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire is er toch, die zie ik nog wel vrindinnetjes worden met mannie
Oh wat kan het leven soms LEUK zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was net te zien in de tv uitzending.
Luc en Nadia lagen in bed, Nadia zegt tegen Luc "Ik wil met je neuken"
De dekens gaan er overheen, en je ziet hoe Luc onder de dekens bovenop haar gaat liggen, terwijl Nadia luid ligt te kreunen.
Zou ik toch maar ff een dna testje laten doen Dennixquote:Op maandag 18 februari 2008 19:39 schreef mazaru het volgende:
Voor degenen die me niet geloven, de herhaling begint om half 12 vanavond
Alleen Nena komt hier voor in aanmerking, mag ik hopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:36 schreef Margo37 het volgende:
Zeg dat!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh wat kan het leven soms LEUK zijn![]()
![]()
Dat zal die nu zeker wel gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou ik toch maar ff een dna testje laten doen Dennix
Ja hoor! Ze lagen te scrabbelenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef Kinga het volgende:
Kon je door de dekens kijken? Nee.
Kan ook wat anders zijn gebeurd...
Heel veel woordwaarde...nepneuqken.quote:
Dan maak ik er + nepneukbewegingen vanquote:Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel veel woordwaarde...nepneuken.
for sure, anders waren B en A niet zo makkelijk geweest met het wegstemmen van die Russen. Alleen kunnen ze het niet namelijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Over 20 minuten komt de nieuwe gastspeler.
10 tegen 1 dat er een B en A lover binnenkomt, misschien zelfs een nepvriendin voor Mikey, gokje hoor.
Natasiaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Over 20 minuten komt de nieuwe gastspeler.
10 tegen 1 dat er een B en A lover binnenkomt, misschien zelfs een nepvriendin voor Mikey, gokje hoor.
hmpf. Hier kom ik niet uitquote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maak ik er + nepneukbewegingen van
3x woordwaarde!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef mazaru het volgende:
3x woordwaarde!!
Maar ff serieus. Op een gegeven moment zaten ze toch ook Dennis te fucken omdattie had geflirt of ivm die dates of zo...in ieder geval toen was nadia zo ontzettend gekwetst en toen hadden ze toch net alsof gedaan. Of haal ik dingen door de war?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
3x woordwaarde!!
gestemd, geloof ikquote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik lees helemaal nergens hoe en waarom de Russen vertrokken. Ik weet dat Jaap vanmiddag een stemming tegen Christina heeft aangevraagd, zijn ze weggestemd of zelfstandig vertrokken?
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf. Hier kom ik niet uit
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nepneuk&btnG=Google+zoeken&meta=
één weggestemd (zij) en één vrijwillig vertrokken (hij/zij)quote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik lees helemaal nergens hoe en waarom de Russen vertrokken. Ik weet dat Jaap vanmiddag een stemming tegen Christina heeft aangevraagd, zijn ze weggestemd of zelfstandig vertrokken?
Unaniem weggestemd, Roessin, Roes ging mee. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
Ja, dat was weer die keer dat Nadia bij Luc in bed lag, en Luc zijn knie steeds op en neer deed. Zodat het leek alsof die door Nada werd gepijptquote:Op maandag 18 februari 2008 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Op een gegeven moment zaten ze toch ook Dennis te fucken omdattie had geflirt of ivm die dates of zo...in ieder geval toen was nadia zo ontzettend gekwetst en toen hadden ze toch net alsof gedaan. Of haal ik dingen door de war?
Hoeveel uur mag hij weg zijn?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Unaniem weggestemd. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.
Ik baal dat Eric nog niet terug is.......ik vrees met grote vrezen.
Dankjewel avonnequote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef avonne het volgende:
[..]
gestemd, geloof ik
wat ik er van gezien heb waren ze gewoon hartstikke bang.
Gisteren liepen ze al de hele tijd door het huis om Huub, Claire en Eric te ontwijken.
Met Jaap wilden ze telkens wel praten over samenwerking, maar Jaap nam ze constant in de zeik. Toen Jaap in hun bijzijn een ontslag voor Xtina aanvroeg zei Emin meteen dat hij dan met haar mee zou gaan.
Toen de groepsdiscussie volgde werden ze volgens mij behoorlijk benauwd voor de ontslagronde en gingen ze net zolief meteen weg.
Oh, er was dus wel een stemming? Dankjewel.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
één weggestemd (zij) en één vrijwillig vertrokken (hij/zij)
ok, maar dit was dus anders zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2008 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat was weer die keer dat Nadia bij Luc in bed lag, en Luc zijn knie steeds op en neer deed. Zodat het leek alsof die door Nada werd gepijpt
Huh, waar vrees je voor? Dat Eric niet terugkomt, maar LL wel - zoiets?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Unaniem weggestemd. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.
Merci beequeen. Ik wil Eric ook nog wel wat langer meemaken dus ik vrees met je mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Unaniem weggestemd, Roessin dan roes ging mee. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.
Ja, dit was heeeeeeeeeeel andersquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ok, maar dit was dus anders zeg maarpfff af en toe volg ik het allemaal niet meer
Dagen, althans die andere gastspelers bleven wel eens dagen weg. Maar ik geloof dat hij vanavond weer terugkomt...zou leuk zijn als hij weer vaste speler wordt. Dan vergeten we maar even hoe hij ooit eens is vertrokken.quote:
Amanda vind Claire een dom wijf, ik geef haar gelijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire is er toch, die zie ik nog wel vrindinnetjes worden met mannie
Ik snap het niet. Er hoeft helemaal geen gastspeler bij. Het staat 1-1, klaar dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Desii het volgende:
ze zouden Lieke er toch niet ingooien...... als gastspeler
please nooooooooo![]()
Gadver wat laf, iemand vol in z'n gezicht trappen terwijl hij al naar de grond is gegaanquote:Op maandag 18 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze hier een beker voor meegeven
[ afbeelding ]
Ik stel een vraagquote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef schatje het volgende:
Dynabite, kap nou eens met op de man spelen, dit is al de vierde keer, ik geef het achter even door, kan echt niet.
yep..... als je het filmpje wil zien, geef maar een pm.... zal ik je de link doorgevenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef tho_Omas het volgende:
Hebben Huub en Jaap Sylvia niet gebeld?
Danseressenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Brian wil een etentje verzorgen voor Nathalie en Diantha.
Weet ik weer niet wie dat zijn....
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd opquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Jawel joh, de danseressen van Huub en Brainquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit niet zo netjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:06 schreef markisboer het volgende:
Wie stalkt nena even lekker? Ik vind dat ze dat wel verdient heeft na dat gekonijn van brian op natasia en van natasia op huub! Haar nieuwe Nummer is
En ja hoor, ze heeft dr zinquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zeggen dat Huub en Claire op de bank hingen en toen post kregen.
B: Dat doen wij dan ook maar misschien krijgen wij dan ook post.![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik heb mooiere vrouwen gezien. Echt eenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd op
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ze heeft haar zin al niet gekregen wat betreft het wegsturen van Claire als de Russen weg moesten dus voorlopig zal ze wel weer in de watten gelegd worden.quote:
Daarom vervelen ze zich nooit. Ze zijn niet alleen een liefdesrelatie maar ook maatjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:13 schreef avonne het volgende:
even geluid op B&A
glijstem "maar dat komt.... omdat we ook elkaar hebben"
* BRAAAAAK en mute
Het is toch te gek voor woorden....gelukkig heeft de rest ook post, dat maakt het weer een beetje goed.quote:
En daarna weer lopen opscheppen dat hij dit soort dingen wel regelt enHuub niet omdat hHuub een ondankbare hond is of iets van die strekking...die gast is zo voorspelbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Weet ik weer niet wie dat zijn.... De danseressen?
Ik heb zo het idee dat hij in het echte leven lang zo vrijgevig en attent niet is.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
En daarna weer lopen opscheppen dat hij dit soort dingen wel regelt enHuub niet omdat hHuub een ondankbare hond is of iets van die strekking...die gast is zo voorspelbaar.
Waar zijn ze nou weer kampioen in geworden? Of hebben ze soms de nobelprijs voor de vrede gekregenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, daar is de champagne en truffels voor Amanda, het kan weer niet op vandaag.![]()
![]()
![]()
En maar zeggen dat Huub een drankprobleem heeft.
Ik denk dat met je mee. Doetie nog steeds als middagsnack een biefstuk bakken? Daar kan ik me ook niets bij voorstellen dattie dat thuis ook deed.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat hij in het echte leven lang zo vrijgevig en attent niet is.
Ikzelf heb hem al een tijdje niet meer met een biefstuk in de weer gezien. Maar makkelijk is het, ruimhartig zijn op kosten van een ander.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat met je mee. Doetie nog steeds als middagsnack een biefstuk bakken? Daar kan ik me ook niets bij voorstellen dattie dat thuis ook deed.
We zullen het wel zien...als Broek een kaal hoofdje heeft is het van LamLul, anders van Nixxxx...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zag je ook die terugblik dat Luc met Nadia lag te neuken?![]()
Prachtig!!!
Ik dacht ook dat er alleen maar handwerk was geweest.
Hoe leuk moet dat zijn voor Dennix om dat thuis met zijn liefje en haar zwangere buikje te kijken
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd op
[ afbeelding ]
Die baboe komt vast rappend naar buitenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
We zullen het wel zien...als Broek een kaal hoofdje heeft is het van LamLul, anders van Brainless...
nee, ze hadden champagne besteld voor het afscheid van de russenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zijn ze nou weer kampioen in geworden? Of hebben ze soms de nobelprijs voor de vrede gekregen
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja maar fucking hell toch.. Hoevaak heeft Brian die deuren niet gesloopt, Amanda DE DOUCHE DOOR GETRAPT, brieven gejat en gelezen en de USB STICK.. en een boete? Nee, dat onterechte tering gezeik, daar heb ik dus de kots van. Als iedereen nou boetes krijgt en gelijk behandeld word, dan mag je het inwrijven.. Maar nu niet, dit is zo nep als het maar zijn kan.
You're a darling.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Yavido het volgende:
Hier zo verder: [COS #3315] Waar 'het ijzeren gordijn' is gevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |