Oh, er was dus wel een stemming? Dankjewel.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
één weggestemd (zij) en één vrijwillig vertrokken (hij/zij)
ok, maar dit was dus anders zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2008 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat was weer die keer dat Nadia bij Luc in bed lag, en Luc zijn knie steeds op en neer deed. Zodat het leek alsof die door Nada werd gepijpt
Huh, waar vrees je voor? Dat Eric niet terugkomt, maar LL wel - zoiets?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Unaniem weggestemd. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.
Ik baal dat Eric nog niet terug is.......ik vrees met grote vrezen.
Merci beequeen. Ik wil Eric ook nog wel wat langer meemaken dus ik vrees met je mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Unaniem weggestemd, Roessin dan roes ging mee. Daarom denk ik ook dat er een nieuwe gastspeler komt die wederom pro A en B is, alleen redden ze het niet.
Ik baal dat Eric nog niet terug is.......ik vrees met grote vrezen.
Ja, dit was heeeeeeeeeeel andersquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ok, maar dit was dus anders zeg maarpfff af en toe volg ik het allemaal niet meer
Dagen, althans die andere gastspelers bleven wel eens dagen weg. Maar ik geloof dat hij vanavond weer terugkomt...zou leuk zijn als hij weer vaste speler wordt. Dan vergeten we maar even hoe hij ooit eens is vertrokken.quote:
Amanda vind Claire een dom wijf, ik geef haar gelijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:38 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
claire is er toch, die zie ik nog wel vrindinnetjes worden met mannie
Ik snap het niet. Er hoeft helemaal geen gastspeler bij. Het staat 1-1, klaar dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Desii het volgende:
ze zouden Lieke er toch niet ingooien...... als gastspeler
please nooooooooo![]()
Gadver wat laf, iemand vol in z'n gezicht trappen terwijl hij al naar de grond is gegaanquote:Op maandag 18 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze hier een beker voor meegeven
[ afbeelding ]
Ik stel een vraagquote:Op maandag 18 februari 2008 20:07 schreef schatje het volgende:
Dynabite, kap nou eens met op de man spelen, dit is al de vierde keer, ik geef het achter even door, kan echt niet.
yep..... als je het filmpje wil zien, geef maar een pm.... zal ik je de link doorgevenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef tho_Omas het volgende:
Hebben Huub en Jaap Sylvia niet gebeld?
Danseressenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Brian wil een etentje verzorgen voor Nathalie en Diantha.
Weet ik weer niet wie dat zijn....
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd opquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Jawel joh, de danseressen van Huub en Brainquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit niet zo netjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:06 schreef markisboer het volgende:
Wie stalkt nena even lekker? Ik vind dat ze dat wel verdient heeft na dat gekonijn van brian op natasia en van natasia op huub! Haar nieuwe Nummer is
En ja hoor, ze heeft dr zinquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zeggen dat Huub en Claire op de bank hingen en toen post kregen.
B: Dat doen wij dan ook maar misschien krijgen wij dan ook post.![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik heb mooiere vrouwen gezien. Echt eenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd op
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ze heeft haar zin al niet gekregen wat betreft het wegsturen van Claire als de Russen weg moesten dus voorlopig zal ze wel weer in de watten gelegd worden.quote:
Daarom vervelen ze zich nooit. Ze zijn niet alleen een liefdesrelatie maar ook maatjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:13 schreef avonne het volgende:
even geluid op B&A
glijstem "maar dat komt.... omdat we ook elkaar hebben"
* BRAAAAAK en mute
Het is toch te gek voor woorden....gelukkig heeft de rest ook post, dat maakt het weer een beetje goed.quote:
En daarna weer lopen opscheppen dat hij dit soort dingen wel regelt enHuub niet omdat hHuub een ondankbare hond is of iets van die strekking...die gast is zo voorspelbaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Weet ik weer niet wie dat zijn.... De danseressen?
Ik heb zo het idee dat hij in het echte leven lang zo vrijgevig en attent niet is.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
En daarna weer lopen opscheppen dat hij dit soort dingen wel regelt enHuub niet omdat hHuub een ondankbare hond is of iets van die strekking...die gast is zo voorspelbaar.
Waar zijn ze nou weer kampioen in geworden? Of hebben ze soms de nobelprijs voor de vrede gekregenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, daar is de champagne en truffels voor Amanda, het kan weer niet op vandaag.![]()
![]()
![]()
En maar zeggen dat Huub een drankprobleem heeft.
Ik denk dat met je mee. Doetie nog steeds als middagsnack een biefstuk bakken? Daar kan ik me ook niets bij voorstellen dattie dat thuis ook deed.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat hij in het echte leven lang zo vrijgevig en attent niet is.
Ikzelf heb hem al een tijdje niet meer met een biefstuk in de weer gezien. Maar makkelijk is het, ruimhartig zijn op kosten van een ander.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat met je mee. Doetie nog steeds als middagsnack een biefstuk bakken? Daar kan ik me ook niets bij voorstellen dattie dat thuis ook deed.
We zullen het wel zien...als Broek een kaal hoofdje heeft is het van LamLul, anders van Nixxxx...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zag je ook die terugblik dat Luc met Nadia lag te neuken?![]()
Prachtig!!!
Ik dacht ook dat er alleen maar handwerk was geweest.
Hoe leuk moet dat zijn voor Dennix om dat thuis met zijn liefje en haar zwangere buikje te kijken
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Natalie.... daar is Akveor een beetje verliefd op
[ afbeelding ]
Die baboe komt vast rappend naar buitenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
We zullen het wel zien...als Broek een kaal hoofdje heeft is het van LamLul, anders van Brainless...
nee, ze hadden champagne besteld voor het afscheid van de russenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zijn ze nou weer kampioen in geworden? Of hebben ze soms de nobelprijs voor de vrede gekregen
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja maar fucking hell toch.. Hoevaak heeft Brian die deuren niet gesloopt, Amanda DE DOUCHE DOOR GETRAPT, brieven gejat en gelezen en de USB STICK.. en een boete? Nee, dat onterechte tering gezeik, daar heb ik dus de kots van. Als iedereen nou boetes krijgt en gelijk behandeld word, dan mag je het inwrijven.. Maar nu niet, dit is zo nep als het maar zijn kan.
You're a darling.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Yavido het volgende:
Hier zo verder: [COS #3315] Waar 'het ijzeren gordijn' is gevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |