Misschien wordt Brrr wel ridder in de orde van de oranje nassau geslagen voor zijn geweldige optreden gisterenquote:
Misschien word het hondje thuis nog wel meer mishandelt, maar ja dan zien we het niet hequote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef Kinga het volgende:
Hij pakte haar eerst bij haar nekvel en daarna trok ie haar aan de staart terug... lullo. Gelukkig gaan ze naar huis.
Dat zit er dik in. Dat beestje gilde gisteren ook keihard toen hij haar kneep.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Misschien word het hondje thuis nog wel meer mishandelt, maar ja dan zien we het niet he
moeje voorstellen als dat jong ook ooit nog eens een kinderwens zou hebben 'het is toch mijn kind'quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen al die manier van denken............................
oooggggggggggggggg schande !!!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:13 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze hier een beker voor meegeven
[ afbeelding ]
Valt mij nog mee dat hij niet veel valser is, (het hondje dan, die Rus is vals en zou een muilkorf moeten, icm een dwangbuis.) ik snap niet hoe iemand zo'n diertje kan pijnigen, en dan commentaar op Huub die niet wil dat het beest in de slaapkamer loopt te blaffen, ik vind dat hij daar gewoon gelijk in heeft, ik heb echter ook caps gezien dat Huub Datjes op schoot heeft en aait, die Russen behandelen haar als een accessoire die je gewoon aan de kant kan mikken of in kan knijpen.....quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleen al die manier van denken............................
Inderdaad ja. En de hele zaal vond dat ook.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
moeje voorstellen als dat jong ook ooit nog eens een kinderwens zou hebben 'het is toch mijn kind'
Gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Copycat het volgende:
Hup, verdwijn achter het ijzeren gordijn!
Vanwege haar alcohol griepje voordat ze gisteren naar het K1 max-event ging?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef mazaru het volgende:
Del heeft geen reden nodig om te gaan zuipen.
Iedere dag weer is ze bezopen.
Maar wel vreemd dat ze tegen brrr zegt dat hij moet bellen voor een fles champagne, omdat.... je weet wel, het is niet zo'n goed idee dat ik dat nu doe
?????????
Zo grappig dat sommigen mensen alleen Huub als alcoholist bestempelen (voorzover dat waar is, hij heeft een nogal kwade dronk dat wel).quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef mazaru het volgende:
Del heeft geen reden nodig om te gaan zuipen.
Iedere dag weer is ze bezopen.
Maar wel vreemd dat ze tegen brrr zegt dat hij moet bellen voor een fles champagne, omdat.... je weet wel, het is niet zo'n goed idee dat ik dat nu doe
?????????
Place your bets pleasequote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef 055johnny het volgende:
hoe lang zal het duren voor er weer andere vriendjes komen voor brain amanda
Lijkt me sterk, ze is ongesteld toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo grappig dat sommigen mensen alleen Huub als alcoholist bestempelen (voorzover dat waar is, hij heeft een nogal kwade dronk dat wel).
Maar goed zou ze misschien zwanger zijn dat ze dat zegt?
Ik verwacht de komende dagen een invasie van Pygmeeën uit Kameroen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef 055johnny het volgende:
hoe lang zal het duren voor er weer andere vriendjes komen voor brain amanda
Ze heeft al maandenlang iedere ochtend "de griep" door de alcohol.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanwege haar alcohol griepje voordat ze gisteren naar het K1 max-event ging?
Ze heeft gister tot vlak voor vertrek lopen kotsen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht de komende dagen een invasie van Pygmeeën uit Kameroen.
Er stond zelfs op de plasma: Huub, wat zit er in je drankje? Brian moest dat natuurlijk hardop zeggen, de rat.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:34 schreef Kinga het volgende:
Wat ziet dat toch stom uit als ze die dingen opvolgen van de plasma...
Hoe heet dat programma ook alweer, de groeten uit ........?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAYquote:Op maandag 18 februari 2008 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al maandenlang iedere ochtend "de griep" door de alcohol.
Oh, geen filmpje van de wedstrijd, jammer.
Ontslagronde voor Roeskinn
En Del wou nog afdwingen dat Claire weg moest als ze roeskin zou wegstemmen.![]()
Jammer zeg! Keen taaid mier
De rimboe.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heet dat programma ook alweer, de groeten uit ........?
Die had ik al gezien. Maar toch bedankt hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAY
Sorry, overheen gelezen, u vraagt wij draaien, niet zelf gevonden btw, was al eerder in een COS voorbij gekomen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had ik al gezien. Maar toch bedankt hoor![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat ze op de bank moesten om het filmpje van ''de wedstrijd' te kijken.
Dom van me, ik weet het. Maar hoop doet leven
Oja, thanks en eet smakelijkquote:
Mag dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en terecht! elke dag inwrijven bij die gast.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft
Brian zegt net ook, als er geen spanning is dan gaat het sneller (vertrek)quote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, ze zouden oorspronkelijk een week blijven.
Mooi, gooi Nena en Bart er maar inquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef riri het volgende:
ik denk dat er andere zaken staan te gebeuren....waarschijnlijk nieuwe gastspelers
Natuurlijk nietquote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef agter het volgende:
Goeieavond allemaal!
Hebben ze Amanda al flink geconfronteerd met het feit dat haar vriendje zo'n leugenaar en natrapper is?
Ja maar fucking hell toch.. Hoevaak heeft Brian die deuren niet gesloopt, Amanda DE DOUCHE DOOR GETRAPT, brieven gejat en gelezen en de USB STICK.. en een boete? Nee, dat onterechte tering gezeik, daar heb ik dus de kots van. Als iedereen nou boetes krijgt en gelijk behandeld word, dan mag je het inwrijven.. Maar nu niet, dit is zo nep als het maar zijn kan.quote:
Huub kan nooit iemand lang negeren. Dat is wel een mooie eigenschap,maar onhandig in de kooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef neehe het volgende:
En Huub blijft maar aardig tegen Amandel doen, dat snap ik nou niet.
Ook al mogen ze niets tegen Brian en Amandel doen dan hoeft hij toch niet zo aardig tegen haar te zijn ?
Dat doet zij ook niet.
Bart is eruit gegaan omdat hij klasse heeft, die zet er vast en zeker nooit meer 1 stap binnenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, gooi Nena en Bart er maar in
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, gooi Nena en Bart er maar in
oooogggggg schandequote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Verida het volgende:
Wat een onbeschoft stelletje, tafel gedekt voor iedereen, gekookt voor iedereen en de rat bepaald dat er niemand mag meeeten.
quote:Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag.
Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen.
De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Wat een neppers daar die Febo, bah.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag.
Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen.
De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
en terecht! elke dag inwrijven bij die gast.
Die vrouwrus zou naar huis willen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef avonne het volgende:
waarom stemmen B&A de russin er nu uit?
welke argumentatie?
Ja, één dag voor de uiterste houdbaarheidsdatum .....quote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef markisboer het volgende:
hoi ben net thuis rusjes naar huis ?
Hey top!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk denk ik zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey top!![]()
Misschien iets voor het informatie voor Eric topic?
ERIC: Spel-info topic. Lees dit!
schatjequote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:15 schreef neehe het volgende:
Dubbele lul zal wel weer komen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |