Mag dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft,de ROTZAKKEN
en terecht! elke dag inwrijven bij die gast.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef fredfik het volgende:
en de rat en del wrijven het nog maar ff in wat voor boete,s huubje heeft
Brian zegt net ook, als er geen spanning is dan gaat het sneller (vertrek)quote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, ze zouden oorspronkelijk een week blijven.
Mooi, gooi Nena en Bart er maar inquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef riri het volgende:
ik denk dat er andere zaken staan te gebeuren....waarschijnlijk nieuwe gastspelers
Natuurlijk nietquote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef agter het volgende:
Goeieavond allemaal!
Hebben ze Amanda al flink geconfronteerd met het feit dat haar vriendje zo'n leugenaar en natrapper is?
Ja maar fucking hell toch.. Hoevaak heeft Brian die deuren niet gesloopt, Amanda DE DOUCHE DOOR GETRAPT, brieven gejat en gelezen en de USB STICK.. en een boete? Nee, dat onterechte tering gezeik, daar heb ik dus de kots van. Als iedereen nou boetes krijgt en gelijk behandeld word, dan mag je het inwrijven.. Maar nu niet, dit is zo nep als het maar zijn kan.quote:
Huub kan nooit iemand lang negeren. Dat is wel een mooie eigenschap,maar onhandig in de kooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef neehe het volgende:
En Huub blijft maar aardig tegen Amandel doen, dat snap ik nou niet.
Ook al mogen ze niets tegen Brian en Amandel doen dan hoeft hij toch niet zo aardig tegen haar te zijn ?
Dat doet zij ook niet.
Bart is eruit gegaan omdat hij klasse heeft, die zet er vast en zeker nooit meer 1 stap binnenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, gooi Nena en Bart er maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |