Ja dat was volgens Jaakke in 1 van z'n draai interviews, die zei dat over Slop.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Really?
OK, nou ja, dan heeftie inderdaad niet zoveel gedaan..... Maar zie toch v Geel ook het liefst gaan...
quote:"Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden."
Als je je hele leven van iedereen hoort hoe goed je wel niet bent, ga je het vanzelf geloven.quote:
Dat zei van Gelder min of meer gister ook. Maar die zei dat Johan het niet zag zitten.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff technisch directeur en Marco van Basten trainer/coach?
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Rijkaard als voorzitter erbijquote:Op maandag 18 februari 2008 11:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waarom niet?Volgens mij zijn ze wel heel gecharmeerd van elkaar.
Nou opzich.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
En laat nu net John Jaakke dat weer bepalenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heb het rapport net gelezen.. ben er eigenlijk niet van onder de indruk.. alles wat wij allang wisten en dachten staat nu in een documentje in heldere en duidelijke taal..
Wat mij meer benieuwd is wat de opvolgende acties gaan worden..
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
En laat nu net John Jaakke dat weer bepalen
Laporta als Voorzitter. Cruijff Algemeen TD en Rijkaard als trainerquote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rijkaard als voorzitter erbij
Hij heeft er iig veel vertrouwen in.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Ordinair het volgende:
Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op
Idd. Hij is de oorzaak dat het binnen Ajax al 10 jaar chaos is?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl hij juist degene is die het hardst faalt imo
Marco van Basten lijkt me voor 99% zeker de nieuwe trainer/coach van Ajax, hij en Johan Cruijff zijn twee handen op één buik, dus laat Cruijff maar de nieuwe technisch directeur worden!quote:
Cruijff? Yeah right.. doet ie niet.. kan zijn ego niet aan..quote:Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten lijkt me voor 99% zeker de nieuwe trainer/coach van Ajax, hij en Johan Cruijff zijn twee handen op één buik, dus laat Cruijff maar de nieuwe technisch directeur worden!
Quote van Johan Cruijff:quote:Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Cruijff? Yeah right.. doet ie niet.. kan zijn ego niet aan..
Volgens mij is DIT het moment om hem een baan binnen Ajax aan te bieden!quote:"Veel mensen zullen wel weer denken: daar heb je 'm weer. Wanneer neemt hij zelf zijn verantwoordelijkheid? Dan is mijn antwoord simpel: ik heb daar altijd voor open gestaan. Maar er is nooit, maar dan ook nooit iemand geweest die tegen me gezegd heeft: los jij het op. Dat durven ze namelijk niet. Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden."
Meneer wist het allemaal alquote:Op maandag 18 februari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heb het rapport net gelezen.. ben er eigenlijk niet van onder de indruk.. alles wat wij allang wisten en dachten staat nu in een documentje in heldere en duidelijke taal..
Wat mij meer benieuwd is wat de opvolgende acties gaan worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |