Het is iig nooit saai als Ajax supporterquote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Was me het weekendje wel weer.
Kloptquote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is iig nooit saai als Ajax supporter
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Was me het weekendje wel weer.
Vermeer had gewoon moeten keepenquote:
Amen. Als deze twee apen nu blijven zitten, dan breekt echt de pleuris uitquote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef Triptamine het volgende:
Jaakke & van Geel rot op!
Dus dat word een miljoentje of 50/60?quote:Wat de kosten van de beursexit zullen zijn, is nog niet exact bekend. Als Ajax de bijna vijf miljoen aandelen die op de beurs worden verhandeld inkoopt tegen de huidige koers van EUR 7,50, kost dat de club EUR 37,5 miljoen. Maar de kans is aanwezig dat niet alle aandeelhouders hun aandeel willen verkopen tegen de huidige prijs. Voor degene die het aandeel bij de beursgang in 1998 kochten zou dat een verlies per aandeel van EUR 3,84 betekenen.
thxquote:
Je bedoelt de persconferentie van g'middag? Nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was dat filmpje van de presentatie hier al geplaatst ?
Offtopic: Die Reggea versie van Nobody's Wife is chillquote:Op maandag 18 februari 2008 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx![]()
Was dat filmpje van de presentatie hier al geplaatst ?
Hebben ze al een mooi excuus om Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg te verkopenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus dat word een miljoentje of 50/60?
Kunnen we Jaakke niet gewoon verkopen aan een of andere rijke Amsterdammer die graag jaagt op mensen?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze al een mooi excuus om Huntelaar, Heitinga en Stekelenburg te verkopen
Terwijl hij juist degene is die het hardst faalt imoquote:Op maandag 18 februari 2008 10:15 schreef StarGazer het volgende:
Van Geel blijft dus buiten schot.......
Nee dat is toch wel Jaakke, Geel kan er ook niet altijd wat aan doen dat hij in die positie zit...quote:Op maandag 18 februari 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl hij juist degene is die het hardst faalt imo
Maar als je dan in die situatie zit, dan nog maak je er het beste van. Dan ga je niet spelers halen zonder scoutingsrapport, of ga je spelers terug halen die je vlak ervoor verkocht hebt...quote:Op maandag 18 februari 2008 10:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee dat is toch wel Jaakke, Geel kan er ook niet altijd wat aan doen dat hij in die positie zit...
Deze vond ik:quote:Op maandag 18 februari 2008 10:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je bedoelt de persconferentie van g'middag? Nee.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Offtopic: Die Reggea versie van Nobody's Wife is chill
Nou, hij word toch verscheidene keren afgeschilderd als een incompetente sulquote:Op maandag 18 februari 2008 10:15 schreef StarGazer het volgende:
Van Geel blijft dus buiten schot.......
Ik ook, leesvoer voor in de bus.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Rapportje dalijk ff uitprinten. Interessant leesvoer.
Nog veel erger dat Jaakke dat allemaal maar laat gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar als je dan in die situatie zit, dan nog maak je er het beste van. Dan ga je niet spelers halen zonder scoutingsrapport, of ga je spelers terug halen die je vlak ervoor verkocht hebt...
Gewoon een kansloze nederlaag.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:36 schreef Houniet het volgende:
Nou tegen NAC, ben erg benieuwd.
we gaan er met 1-0 opquote:Op maandag 18 februari 2008 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon een kansloze nederlaag.
Kan in NAC-vak, maar heb afgezegd, verwacht namelijk een nederlaag.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:36 schreef Houniet het volgende:
Nou tegen NAC, ben erg benieuwd.
Verwacht ik inderdaad ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon een kansloze nederlaag.
Speelde Ajax zondag dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef MaxC het volgende:
Hoe vonden we Luque trouwens zondag? Vond hem redelijk miste natuurlijk ritme maar wel een enorme verbetering t.o.v. Kennedy en Dennis
Helemaal niet gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef MaxC het volgende:
Hoe vonden we Luque trouwens zondag?
Even terugkomend op die laatste reactie van jouw in het vorige topic:quote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Misschien moeten we fuseren met AZ
Ajaz.
jajajaja, grapje ja.
Dat iig. Koster moet hem gewoon de tijd gunnen op het oude niveau te komen. Dan is het een topperquote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef MaxC het volgende:
Hoe vonden we Luque trouwens zondag? Vond hem redelijk miste natuurlijk ritme maar wel een enorme verbetering t.o.v. Kennedy en Dennis
Gelijkspelletje waar we geen reet mee kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:52 schreef Blight het volgende:
Ik zie nog niet echt uit naar de wedstrijd tegen NAC.. Gaat weer een flinke kluif worden.
Really?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even terugkomend op die laatste reactie van jouw in het vorige topic:
Fontein heeft Aegon dus niet binnengehaald, maar Slop.
Precies, gewoon winst. Dat catenaccio of hoe het heten mag van NAC met steeds maar saai 1-0 heeft lang genoeg geduurt, 1-3 voor Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in.
Geen afscheid geven en dan zeggen dat het beter is voor hem. Ik maar denken dat het alleen bij Ajax een achterbaks zooitje wasquote:Geen officieel afscheid Ajacied Silva
18 februari 2008
FC Groningen nam zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen AZ afscheid van Erik Nevland en Rasmus Lindgren. De twee spelers vertrokken in de voorbije transferperiode naar respectievelijk Fulham en Ajax. In de Euroborg was voor Bruno Silva geen publiekelijk afscheid georganiseerd.
FC Groningen achtte het niet verstandig om ook de Uruguayaan op het veld te laten verschijnen. Silva forceerde afgelopen maand een transfer naar Ajax en had van de supporters vermoedelijk een striemend fluitconcert gekregen. "Jammer dat hij geen afscheid kon krijgen", zei trainer Ron Jans na afloop.
Dus Johan ziet een rol binnen Ajax wel zitten?quote:Cruijff haalt uit naar Ajax
Ook Johan Cruijff is niet blij met de situatie bij Ajax. De oud-speler is geschrokken van het rapport dat de onderzoekscommissie onder leiding van erelid Uri Coronel heeft samengesteld. Bovendien heeft Cruijff het gevoel dat de club hem bewust op afstand houdt. Dat schrijft hij in zijn wekelijkse column in De Telegraaf.
``Gebleken is dat ik een uitstekende beslissing genomen heb om niet in die Ajax-commissie te gaan zitten. De afgelopen tien jaar heeft de club mij meerdere malen om advies gevraagd en elke keer werd dat op wat voor een manier dan ook misbruikt. Daarom zag ik het ook niet zitten om deel uit te maken van een commissie waarin allerlei dingen kunnen gebeuren die je niet in de hand hebt, maar waarvoor je wel verantwoordelijk wordt gesteld.”
Cruijff gaat verder: ``Ik denk dat een paar commissieleden inmiddels heel goed begrijpt wat ik bedoel. Maar er was nog iets. Het onderzoek is een gevolg van een afspraak tussen het bestuur en de ledenraad. Als ik die twee groepen bekijk, dan zitten er bijna geen mensen in die verstand hebben van voetbal. Zij kunnen onmogelijk de normen aangeven die bij de club passen."
Tot slot laat Cruijff weten of hij zelf openstaat voor een functie binnen Ajax. ``Veel mensen zullen wel weer denken: daar heb je hem weer. Wanneer neemt hij zelf eens zijn verantwoordelijkheid? Mijn antwoord is simpel. Ik heb er altijd open voor gestaan, maar ben nog nooit gevraagd. Dat durven ze namelijk niet. Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |