Nee, natuurlijk niet want je bent zelf zo'n christen die denkt dat hij het bij het rechte eind heeft. Alleen omdat het zo staat geschreven in een heel oud en stoffig boek.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou ik ben werkelijkwaar geschokt.
Dit is me echt nog nooit opgevallen, m'n beste zwemmerseczeem.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Nee, dit is niet het zoveelste Chrristenbash topic over kruistochten, aflaten, en André Rouvoet.
Dit topic gaat over de wat meer subtiele streken van onze Gelovige medemens. Namelijk hoe ze heel subtiel, bijna onmerkbaar, de ongelovige medemens ff grof beledigen.
Dan zeggen ze dingen als: 'Zorgen voor elkaar, dat is toch iets wat je van huis uit meekrijgt met een Chistelijke opvoeding'. En hoe voeden ongelovigen hun kind dan op? Als als a-sociaal persoon? Nee, bij ons thuis gooiden ze het eten op een hoop en moesten wij er maar om vechten, nou goed?![]()
Of ooit een keer in de KRO-Gids. 'de meerwaarde van een Christelijke omroep is dat zij tegenwicht kan bieden aan de cultuur van het almaar meer consumeren, het ik-tijdperk.' Alsof je Gelovig moet zijn om te beseffen dat het leven niet draait om een grotere auto dan je buurman![]()
En de ergste: Iemand in een krant zij ooit dat ze blij was dat haar dochter Geloofde, anders had ze gewoon een rijke vent uitgezocht om te neuqen voor zijn geld. Want zo zijn ze, die niet-gelovigen. Als je niet gelooft in een Grote Politieman, ja dan grijp je wat je te pakken kan krijgen, nietwaar.Het boeit toch verder niks.
Klacht: Gelovigen die heel subtiel laten merken dat ze menen te weten Waar Het Om Draait In Het Leven.![]()
Klacht: Gelovigen die denken dat de rest allemaal egoistische consumeerhoeren zijn.![]()
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet want je bent zelf zo'n christen die denkt dat hij het bij het rechte eind heeft.
Klopt niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alleen omdat het zo staat geschreven in een heel oud en stoffig boek.
Dat is niet zozeer creationisme. Creationisten geloven trouwens helemaal niet in de ‘big-bang’, ID-ers weer wel. Vooral als het gaat om ‘de constanten’: http://en.wikipedia.org/wiki/Fine-tuned_universequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik verbaas me ook altijd over de uitleg voor creationisme nu. Dan gaat het van:
"Er moet toch iets geweest zijn? Dat is dus God! God was er en die knutselde de oerknal in elkaar."
Niemand heeft het over een man op een wolkje, wolkjes bestonden toen immers nog niet .quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan vraag ik me dus af. Waarom is het logischer dat er een man met een baard op een wolkje zoiets doet, dan dat er gewoon een soort anti-materie e.d. was in het begin?
Dat verschilt per persoon. Sommigen spreken over een ‘godservaring’, sommigen maken bepaalde wonderen mee, sommigen beredeneren het op filosofisch vlak, of sommigen komen tot de conclusie doordat ze overtuigd zijn door de historische gegevens omtrent de opstanding van Jezus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is het niet juist vergezocht om er dan zo'n knakker bij te verzinnen? Ik probeer echt hevig te bedenken waarom christenen dit kunnen geloven maar het antwoord heb ik nog niet kunnen vinden. (Apart van de gebruikelijke reden: angst voor het onbekende...angst voor de dood.)
Omdat ik geloof dat God dit zelf aan ons geopenbaard heeft d.m.v. de bijbelse geschriften en door Jezus zelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de een of andere manier lijdt de mens gewoon aan een te groot zelfbewustzijn o.i.d. Daarom moeten we steeds vragen vinden op dingen waar we eigenlijk geen ruk mee moeten. En daarom ook projecteren wij het hele heelal rond ons bestaan. Als er al een God was, waarom zou hij er voor de mens zijn?
Maakt dat uit voor hem? God is metafysisch, hij staat boven de natuur. Tijd is voor hem ‘niks’. Hij kan de tijd stil zetten, terugspoelen, vooruitspoelen, etc. Daarom is hij ook omnipresent. Als je niet gebonden bent aan tijd en ruimte kan je overal tegelijkertijd zijn!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor hem kunnen we bij wijze van spreken evenveel waard zijn als schaamluizen. Stel dat God de oerknal initieerde, waarom was de mens er niet meteen? We zijn toch het belangrijkste? Waarom zou hij het belangrijkste vergeten? Waarom komt het zogenaamd belangrijkste deel pas miljarden jaren later?
Mwah, ik vind het niet zo interessant eigenlijk. Wat is precies je punt? Dat gelovigen ook ‘kunnen doorslaan’? Beetje een open deur, niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geloof maakt gewoon geen sense. En al die mensen die de side-effects van geloof goed vinden: daar heb je ook sportclubs en andere genootschappen voor. Het probleem met geloof is dan ook niet het samenzijn zelf of het geloven in iets. Ik geloof ook dat Feyenoord de beste club van Nederland is. Het probleem is alleen dat het nergens geschreven staat, waardoor ik geen mensen met zogenaamde alwetendheid kan overhalen. Maar op zich is de parallel tussen voetbalfans en gelovigen wel goed; beiden zijn goed met mate. Als het echter overslaat in fanatisme krijg je vervelende zaken. Bij beide sta je ook onder druk van een groep waardoor het makkelijker is om door te slaan. Daarnaast hangt het nog af van welke club/geloof je lid bent. Sommige geloven/clubs hebben een handje van geweld en dan is het makkelijker om ook die stap te maken. Die-hard Graafschapsupporters zullen minder snel een stad afbreken dan een stel verstokte Ajax- en Feyenoordfans.
Denk daar maar eens over na.
Meen je dit echt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef OhEcht het volgende:
Christenen kan je generaliseren omdat ze geloven in de bijbel en dat bepaald een groot deel van hun doen en denken.
Aha dus ik ben dom omdat ik de bijbel niet 'bullshit' vind?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef OhEcht het volgende:
Mensen die niet geloven zijn slim genoeg om te zien dat die bijbel bullshit is en hebben verder niks gemeen.
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik merk uit de opmrking van sommige gelovigen dat ze denken dat het zo is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:26 schreef Klit het volgende:
[..]
Dit is me echt nog nooit opgevallen, m'n beste zwemmerseczeem.
Er zijn genoeg Gelovige gezinnen waar ik absoluut geen kind zou willen zijn hoor.
Ik heb een prima opvoeding genoten en m'n ouders vallen in de catagorie niet Gelovigen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
[..]
Aha dus ik ben dom omdat ik de bijbel niet 'bullshit' vind?
Dit is precies zo'n 'verkapte diss' als waar de TS het over heeft.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:30 schreef schwankungen_am_rand het volgende:
Dingen als in de OP en uitlatingen als "Een kabinet zonder moraal" (omdat cda er niet in zat) zijn echte (zij het even onware) beledigingen. Ze proberen een diepe kloof te creeeren tussen de goeden en de kwaden. Terwijl uit historische gegevens toch wel mag blijken dat gelovigen van alle soorten niet altijd overal de goeden kunnen zijn geweest.
En geneuzel over het al dan niet bestaan van een god is volkomen irrelevant. Zeker in dit topic.
Oh, is dit al subtiel...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Nu kan David een lemming maken over subtiele sneren van ongelovigen.
Ok.quote:
Dus was je opmerking onnodig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Klopt.
Waarop baseer je het dan? Op je natte wijsvinger in de lucht?quote:Klopt niet.
Dat zal allemaal best. Iedereen die gelooft dat er wčl een God in het begin zou kunnen zijn terwijl er voor de rest niets was, is in mijn ogen al niet 100% in z'n bovenkamer.quote:Dat is niet zozeer creationisme. Creationisten geloven trouwens helemaal niet in de ‘big-bang’, ID-ers weer wel. Vooral als het gaat om ‘de constanten’: http://en.wikipedia.org/wiki/Fine-tuned_universe
Oh ja, ik geloof trouwens in de big-bang en evolutie voordat je mij in het creationistische vakje gaat plaatsen.
Maar je gelooft wel in een God die alles gemaakt heeft? En om de achterlijkheid hiervan te vermijden, praat je maar niet over het hoe of wat van deze zogenaamde schepping? Dat is net als mensen die op een politieke partij stemmen maar eigenlijk helemaal niet weten wat de standpunten zijn.quote:Feit blijft, dat het wetenschappelijk gezien nog onduidelijk is wat nou precies aan de basis staat van alles. En ook is het nog onduidelijk hoe komt het dat alle constanten voor de big-bang zo precies lijken te ‘kloppen’.
Allemaal vraagstukken waar de wetenschap nog mee worstelt. Ik pretendeer hier geen antwoord op te hebben en ik gebruik het dan ook zelden in discussies.
Mensen die de opstanding van Jezus letterlijk nemen schrap ik sowieso van mijn lijst met verstandige mensen. Godsverschijningen en wonderen zijn ook pet. Ik had laatst een drol in de vorm van Jezus hoofd uitgescheten. Komt dat zien, komt dat zien. 10 euro entree. Op filosofische gronden is gewoon een andere manier om "angst voor de dood" te omschrijven.quote:Dat verschilt per persoon. Sommigen spreken over een ‘godservaring’, sommigen maken bepaalde wonderen mee, sommigen beredeneren het op filosofisch vlak, of sommigen komen tot de conclusie doordat ze overtuigd zijn door de historische gegevens omtrent de opstanding van Jezus.
Net zei je nog dat je het niet op de Bijbel baseerde? Bovendien vind ik dat een zeer maar dan ook zeer egoďstische manier van denken. Zou het niet kunnen zijn dat God aan alle dieren heeft "geopenbaard" dat hij voor hen zal zorgen? Waarom zou hij ons meer waard vinden? Wie zegt dat er geen andere planeten zijn waarop levende wezens rondlopen waaraan God ook heeft lopen openbaren? Waarom moeten wij altijd in het middelpunt van de belangstelling staan? We zijn gewoon een kanttekening in de marge van 't heelal. Blijkbaar kunnen gelovigen daar niet mee leven.quote:Omdat ik geloof dat God dit zelf aan ons geopenbaard heeft d.m.v. de bijbelse geschriften en door Jezus zelf.
Had die tijdgoochelaar dan niet even 9/11 kunnen voorkomen? Of zijn zoon kunnen redden? Of de kruistochten stoppen? Of de opmars van het Ottomaanse Rijk? Omnipresent, schmomnipresent.quote:Maakt dat uit voor hem? God is metafysisch, hij staat boven de natuur. Tijd is voor hem ‘niks’. Hij kan de tijd stil zetten, terugspoelen, vooruitspoelen, etc. Daarom is hij ook omnipresent. Als je niet gebonden bent aan tijd en ruimte kan je overal tegelijkertijd zijn!
Hij hoefde dus ook niet te wachten op het ontstaan van de mens ofzo. Hij hoeft nergens op te wachten, hij staat namelijk boven ‘tijd’.
Lees het nog eens. Juist door een bepaalde verbondenheid is het makkelijker doorslaan. Daarom zijn geloven (eufemisme voor sektes) ook zo ontzettend gevaarlijk.quote:Mwah, ik vind het niet zo interessant eigenlijk. Wat is precies je punt? Dat gelovigen ook ‘kunnen doorslaan’? Beetje een open deur, niet?
Hoezo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus was je opmerking onnodig.
Bijbel, ervaringen, ratio, filosofie, etc. Talloze dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarop baseer je het dan? Op je natte wijsvinger in de lucht?![]()
De filosofische implicaties van "begin" en "niets" in dit verband laat ik maar even links liggen. Verder kan ik hier niet zoveel mee. Als jij dit vindt, prima.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat zal allemaal best. Iedereen die gelooft dat er wčl een God in het begin zou kunnen zijn terwijl er voor de rest niets was, is in mijn ogen al niet 100% in z'n bovenkamer.
Zucht... nu weet ik weer wie je bent. Die dude die in die moslimdiscussie er ook voor was om gelovigen hun expressie in de publieke ruimte te verbieden maar dat het wel mogelijk moet blijven gelovigen te beledigen. Die fascistische discriminerende kerel was jij dus! Held!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar je gelooft wel in een God die alles gemaakt heeft? En om de achterlijkheid hiervan te vermijden, praat je maar niet over het hoe of wat van deze zogenaamde schepping? Dat is net als mensen die op een politieke partij stemmen maar eigenlijk helemaal niet weten wat de standpunten zijn.
Boeit mij lekker of ik op jouw lijst van verstandige mensen sta.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die de opstanding van Jezus letterlijk nemen schrap ik sowieso van mijn lijst met verstandige mensen.
Als je eens meemaakte wat ik had meegemaakt, zou je niet dit soort ridiculiserende opmerkingen maken. Maar goed, je komt nu eenmaal over als een wat zelfingenomen stakker die alles beter weet, dus ik vergeef het je.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godsverschijningen en wonderen zijn ook pet. Ik had laatst een drol in de vorm van Jezus hoofd uitgescheten. Komt dat zien, komt dat zien. 10 euro entree.
Nee. Doe jij dat altijd iemands woorden verdraaien in een discussie? Of is dit weer zo'n kansloze 'pre-emptive strike' (dat was jij toch ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op filosofische gronden is gewoon een andere manier om "angst voor de dood" te omschrijven.
Wij hebben een ziel, persoonlijkheid en de intellecteuele capaciteiten om over verdieping na te denken. Dieren niet, dieren zijn vaak een en al instinct, wij hebben een vrije wil en hebben de mogelijkheid tot 'verdieping'.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net zei je nog dat je het niet op de Bijbel baseerde? Bovendien vind ik dat een zeer maar dan ook zeer egoďstische manier van denken. Zou het niet kunnen zijn dat God aan alle dieren heeft "geopenbaard" dat hij voor hen zal zorgen? Waarom zou hij ons meer waard vinden?
Niemand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie zegt dat er geen andere planeten zijn waarop levende wezens rondlopen waaraan God ook heeft lopen openbaren?
Ik weet niet of wij in het middelpunt van de belangstelling staan, ik geloof wel dat God de mens als zeer waardevol beschouwt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom moeten wij altijd in het middelpunt van de belangstelling staan?
Hoezo zouden wij daar niet mee kunnen leven? Wat doet dit af aan ons geloofsovertuiging?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
We zijn gewoon een kanttekening in de marge van 't heelal. Blijkbaar kunnen gelovigen daar niet mee leven.
Had hij gekund ja, maar hij deed het niet. Zou wel handig zijn trouwens, iemand die al onze problemen oplost en alles tegenhoudt dat tegen zijn wil in gebeurd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had die tijdgoochelaar dan niet even 9/11 kunnen voorkomen?
Zijn Zoon had de redding niet nodig, WIJ hadden de reddig nodig. Daarom hing hij daar!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of zijn zoon kunnen redden?
Had hij gekund ja, maar hij deed het niet. Zou wel handig zijn trouwens, iemand die al onze problemen oplost en alles tegenhoudt dat tegen zijn wil in gebeurd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of de kruistochten stoppen? Of de opmars van het Ottomaanse Rijk? Omnipresent, schmomnipresent.
Ze kunnen gevaarlijk zijn, absoluut. En je punt is?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lees het nog eens. Juist door een bepaalde verbondenheid is het makkelijker doorslaan. Daarom zijn geloven (eufemisme voor sektes) ook zo ontzettend gevaarlijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)t_vragen_over_geloofquote:PvdA pest Balkenende met vragen over geloof
DEN HAAG - ‘Zonder geloof kun je niet functioneren’, zei Jan-Peter Balkenende afgelopen zondag in ‘Hour of Power’, een televisiekerkdienst op RTL 5.
De welwillende verklaring is deze: Balkenende sprak daar gewoon op persoonlijke titel, als doorsnee blije gelovige. Dat ‘je’ was Cruyffiaans voor ‘ik’. Net als de gemiddelde voetballer gebruikt Balkenende graag de tweede persoon enkelvoud als hij over zichzelf spreekt.
Maar PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem heeft even geen zin om Balkenende welwillend tegemoet te treden en heeft Kamervragen gesteld over de kwestie.
De reden daarvoor laat zich raden. Nog maar onlangs kapittelde Balkenende vice-premier en PvdA-leider Bos toen die een voorkeur voor de Amerikaanse presidentskandidaat Obama uitsprak. ‘Het Nederlandse kabinet heeft geen voorkeur voor een Amerikaanse presidentskandidaat. En dat geldt ook voor de leden van het kabinet’, heette het streng.
Dijsselbloem pest nu terug. In welke hoedanigheid trad Balkenende zondag eigenlijk op? In die van premier, soms? Hij zat immers wel in zijn ambtswoning toen hij het interview gaf.
Behoort de uitspraak ‘zonder geloof kun je niet functioneren’ tot het kabinetsbeleid? Heeft het kabinet misschien een voorkeur voor gelovigen of niet-gelovigen of een opvatting over het functioneren van niet-gelovigen? Wie is nou die ‘je’? En: ‘Is het uw overtuiging dat mensen die niet geloven niet kunnen functioneren?’
Tenslotte: ‘Hoe pasten uw optreden en uitspraken als minister-president bij de belangrijke principes van de scheiding van kerk en staat en de neutraliteit van de staat ten aanzien van het geloof?’
Ik hou ervan hoe gelovigen in hun waanidee blijven geloven, zelfs terwijl alle feiten tegen hun spreken. (maar goed dat is dan ook de definitie van een waanidee)quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Bijbel, ervaringen, ratio, filosofie, etc. Talloze dingen.
[..]
De filosofische implicaties van "begin" en "niets" in dit verband laat ik maar even links liggen. Verder kan ik hier niet zoveel mee. Als jij dit vindt, prima.
[..]
Zucht... nu weet ik weer wie je bent. Die dude die in die moslimdiscussie er ook voor was om gelovigen hun expressie in de publieke ruimte te verbieden maar dat het wel mogelijk moet blijven gelovigen te beledigen. Die fascistische discriminerende kerel was jij dus! Held!
Verder wil ik best praten over de schepping hoor, ik pretendeer alleen niet alles te weten. Wordt mij dat nu verweten? En verwijtte jij mij ook niet eerder dat ik pretendeer wel alles te weten? Wat wil je nou koekebakker.
[..]
Boeit mij lekker of ik op jouw lijst van verstandige mensen sta.![]()
[..]
Als je eens meemaakte wat ik had meegemaakt, zou je niet dit soort ridiculiserende opmerkingen maken. Maar goed, je komt nu eenmaal over als een wat zelfingenomen stakker die alles beter weet, dus ik vergeef het je.
[..]
Nee. Doe jij dat altijd iemands woorden verdraaien in een discussie? Of is dit weer zo'n kansloze 'pre-emptive strike' (dat was jij toch ook!)
[..]
Wij hebben een ziel, persoonlijkheid en de intellecteuele capaciteiten om over verdieping na te denken. Dieren niet, dieren zijn vaak een en al instinct, wij hebben een vrije wil en hebben de mogelijkheid tot 'verdieping'.
[..]
Niemand?
[..]
Ik weet niet of wij in het middelpunt van de belangstelling staan, ik geloof wel dat God de mens als zeer waardevol beschouwt.
[..]
Hoezo zouden wij daar niet mee kunnen leven? Wat doet dit af aan ons geloofsovertuiging?
[..]
Had hij gekund ja, maar hij deed het niet. Zou wel handig zijn trouwens, iemand die al onze problemen oplost en alles tegenhoudt dat tegen zijn wil in gebeurd.
Maar wat maakt dat ons? Marionetten? Robotten?
God heeft ons nu eenmaal vrije wil gegeven, omdat wij in zijn ogen meer zijn dan marionetten en robotten.
[..]
Zijn Zoon had de redding niet nodig, WIJ hadden de reddig nodig. Daarom hing hij daar!
[..]
Had hij gekund ja, maar hij deed het niet. Zou wel handig zijn trouwens, iemand die al onze problemen oplost en alles tegenhoudt dat tegen zijn wil in gebeurd.
Maar wat maakt dat ons? Marionetten? Robotten?
God heeft ons nu eenmaal vrije wil gegeven, omdat wij in zijn ogen meer zijn dan marionetten en robotten.
[..]
Ze kunnen gevaarlijk zijn, absoluut. En je punt is?
Waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:09 schreef Ixnay het volgende:
De hele wereld is gebaseerd op theďsme. Overal kom je het tegen. En het valt je nergens meer op bijna.
Is niks meer aan te veranderen.
Ow, dat zal zeker waar zijn, maar ik merk ook uit de opmerkingen van sommige mannen dat het zo is...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik merk uit de opmrking van sommige gelovigen dat ze denken dat het zo is.
Ik word zo moe van dat gerespecteer-gezeik van gelovigen... Ze moeten verdomme maar eens respect krijgen voor niet gelovigen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Klit het volgende:
[..]
Ow, dat zal zeker waar zijn, maar ik merk ook uit de opmerkingen van sommige mannen dat het zo is...
En ik merk ook uit de opmerkingen van sommige buurvrouwen dat het zo is...
Maar daardoor kun je die groep dus niet gewoon maar generaliseren tot de mannen of buurvrouwen..
Zowel bij de Gelovigen als bij niet Gelovigen zullen er subtiele en minder subtiele sneren worden gegeven, dit heeft niet met het Geloof of ongeloof te maken, dit heeft te maken met het respect opbrengen voor elkaar.
Helaas is dat bij sommige mensen ver te zoeken, helemaal als het anoniem op een forum kan.
He! Niet zeuren. Zonder geloof kan je niet functioneren. Balkie heeft het zelf gezegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gerespecteer-gezeik van gelovigen... Ze moeten verdomme maar eens respect krijgen voor niet gelovigen.
Niet Gelovigen vallen bij mij ook gewoon in de categorie mensen en ik zie niet in waarom daar geen respect voor opgebracht zou hoeven worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gerespecteer-gezeik van gelovigen... Ze moeten verdomme maar eens respect krijgen voor niet gelovigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |