Een echt appeltje ben je niet volgens mij... een appel heeft vrijwel altijd grote borsten. Volgens mij ben jij gewoon heel slank gebouwd.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Al het vet zit op m'n buik/zwembandjes
en ik heb geen heuepen.
Dus heb ik een appelfiguur
onder mn heubot is bijna geen vet daarboven wel
snap niet helemaal wat je bedoeld met: Misschien bedoel je veel vet op het heupbot ivm. op het dijbeenbot?
mijn interpretatie van de body typesquote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een echt appeltje ben je niet volgens mij... een appel heeft vrijwel altijd grote borsten. Volgens mij ben jij gewoon heel slank gebouwd.
Het vet op je heupbot herken ik wel, dat heb ik zelf ook
Dan ben ik nog minder mevrouwigquote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook niet zo mevrouwerig. Mijn make up bestaat uit mascara en een bruin oogpotlood. En als ik heel erg de geest heb, wat lipgloss.
Ik sta ook iedere morgen op met de mascara op m'n wangen. Dus weer of geen weer: als ik de hond uitlaat heb ik een zonnebril op
Oeh, dat recept wil ik welquote:Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef mordradead het volgende:
Ik heb iedere dag Nivea creme op m'n gezicht, na het douchen altijd een verrekte droge huid dus dan mag het van mezelf wel
Net even m'n moeder gevraagd voor het recept van Sajur Boontjes, Sajur Lodeh recept gaf ze me toen (zitten oa boontjes in) als je wilt post ik die wel even, ik eet het nu vanavond ook
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn interpretatie van de body types
[ afbeelding ]
Hmm, volgens mij zit ik dan tussen peer en zandloper in, maar ik heb dan ook nog overgewicht. Ben wel benieuwd wat het wordt bij een gezond gewicht, ik hoop iig dat mijn bovenlichaam dan niet meer klein is vergeleken met mijn kont/bovenbenenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn interpretatie van de body types
[ afbeelding ]
klinkt lekker! Heb je een receptje? Mijn zus doet er ook salami en spekjes bijquote:Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef freecell het volgende:
Vanavond zelfgemaakte stampot zuurkool met ananas gehad
Zonder worst![]()
We hadden een lekkere rookworst, maar de binnenverpakking bleek gescheurd en de worst was lichtelijk groen en pluizig
En make-up gebruik ik alleen bij bijzondere gelegenheden
Nope niets erbij, maar moet zeggen wil die ananas wel onthouden. Lijkt me lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef freecell het volgende:
De meeste mensen schijnen zuurkool te eten met iets van vlees erbij. Draadjesvlees of iets dergelijks.
Heb ik nooit zo goed begrepenGewoon lekker met ananas en worst
En zonder ananas vind ik het altijd een beetje kaal. Dus het lijkt me helemaal saai zonder vlees én zonder ananas
Helemaal niets erbij miss-s? Gewoon alleenn aardappels, zuurkool en stampen maar?
Simpelquote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
klinkt lekker! Heb je een receptje?
Had je er nou wel of niet iets bij?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nope niets erbij, maar moet zeggen wil die ananas wel onthouden. Lijkt me lekker
En we hadden wel iets anders van vlees erbij hoor
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Had je er nou wel of niet iets bij?
Met ananas is erg lekker inderdaad
Ik ken ook mensen die er 1 of 2 bananen doorheen stampenDat heb ik zelf nog nooit aangedurfd, maar voor de dappere mensen hier misschien een idee?
Dat verklaartquote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik had er wel iets bij maar niet er doorheenzo klopt het
En bananen......misschien ook wel lekker ja
Dank je. Spekjes en salami kan je er bij bakken en er later bij doen ipv de worst. Ook lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 18:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Simpel
Voor ongeveer 2 á 3 personen
1 groot blikje ananasstukjes
1 pak zuurkool
aardappels (ongeschild ongeveer een kilo)
De zuurkool opzetten in het sap van de ananas
De aardappels koken in water en met de worst er op (als die niet groen is)
Als de aardappels gaar zijn, is de zuurkool ook klaar. Door elkaar gooien, stampen.
Daarna de ananas erdoor roeren en eventueel nog een half kopje hete melk.
Klaar
Ananasquote:Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef freecell het volgende:
Vanavond zelfgemaakte stampot zuurkool met ananas gehad
Zonder worst![]()
We hadden een lekkere rookworst, maar de binnenverpakking bleek gescheurd en de worst was lichtelijk groen en pluizig
Dus dan maar zonder worst... (allebei nog ziekig, dus geen zin om er speciaal voor naa de winkel te fietsen)
En make-up gebruik ik alleen bij bijzondere gelegenheden
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ken mensen die banaan met mayo eten, en het nog lekker vinden ook... of appelmoes met slagroom ... koffie met mayo ... mijn broertje vindt dat soort eetexperimenten altijd wel leuk ... gekste combi die ik ooit heb gemaakt is dropfruitduo's met naturelchips. Dat is ook alleen rond 3 uur 's nachts lekker
Iets van tartaarquote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat verklaart
Wat voor vlees eet je er dan bij?Misschien inspiratie voor de volgende keer hier
En banaan... tja ik weet het niet. Dan moet ik wel een hele dappere bui hebben hoor!
knoflook, bier, kruidnagelen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is er ingewikkeld aan. Je hebt er vijf minuten werk van en dan na 20 minuten is het klaar
. Gepofte aardappels: 8 minuten in de magnetron, 10 minuten laten liggen, ook klaar. Zure room: kant en klaar uit een bakje. Spekjes uitbakken: tien minuten in een pannetje. Hopla
.
En voor mijn recept hoef je tenminste geen aardappels te schillenwant daar heb ik toch zo'n hekel aan!
oeh, daar ben ik ook altijd wel voor inquote:Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ken mensen die banaan met mayo eten, en het nog lekker vinden ook... of appelmoes met slagroom ... koffie met mayo ... mijn broertje vindt dat soort eetexperimenten altijd wel leuk ... gekste combi die ik ooit heb gemaakt is dropfruitduo's met naturelchips. Dat is ook alleen rond 3 uur 's nachts lekker
Knoflook is hier heel alledaags. Koken met bier niet, maar met wijn wel!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knoflook, bier, kruidnagelen.
Niet echt alledaags hè.
En het allerfijnste van de duurdere cremes is dat je ze terug kan brengen als je er niet tegen kanquote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
De Lancome werkt op zich wel fijn, maar is echt niet te betalen. Het fijne van wat duurdere cremes is wel dat ik een testertje mee kan krijgen om te zien of ik er tegen kan, net als bij de Body Shop. Dan zit ik niet met alemaal aangebroken potjes die ik weer weg kan gooien.
die drie dingen zijn best alledaags.. vooral knoflookquote:Op maandag 18 februari 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knoflook, bier, kruidnagelen.
Niet echt alledaags hè.
Straight of met een klontje ijs??quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
bier drink ik niet elke dagknoflook nagenoeg wel
shaken, not stirredquote:Op maandag 18 februari 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Straight of met een klontje ijs??
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:16 schreef conleche het volgende:
Mogge!
Heb niet zoveel te melden, maar wil laten zien dat ik ook wel es vroeg m'n bed uit ben
I share your pain, sisterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ziek. Nog steeds keelpijn, maar ook koortsig en spierpijn. Griepje?
Helaas heb ik een verplicht college en ik moet proefpersonen werven voor mijn onderzoek, dus ik zal wel op pad moeten.
Maar misschien ga ik ook wel alleen naar college en morgen proefpersonen werven, als ik me dan beter voel, that is. Maar even kijken hoe het zo gaat.
Dat dus al een paar dagen hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben ziek. Nog steeds keelpijn, maar ook koortsig en spierpijn. Griepje?
Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Waar zit jouw galerie trouwens Conleche, heb je wel eens verteld, maar ik ben er misschien wel langsgelopen zondag
Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaan.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me hier een partij te steunen en te kreunen. Volgens Mark ben ik een dramaqueen, maar ik ben echt heul zielig, hoor
.
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Hee, herkenbaar. M'n vriend vond het maar stom dat ik morgen niet ga lesgeven. Hij ging toch ook werken ondanks dat hij niet zo lekker is...
Een dagje bijbaantje-bij-de-bank kan ik nog wel trekken met griep, een beetje rustig aan doe enzo. Maar met een griepje zes uren lesgeven en dan ook nog vergaderen, nee danku. Komt ook nog bij dat ik dan minstens 90 kinderen kan aansteken en een paar collega's, dat is wel even wat anders dan vier klanten en een pinautomaat besmetten.
Zeur maar een end raak hoor! Dan ben jij 't kwijt en als wij d'r geen zin in hebben, nou, dan lezen we er over heenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Haha op het idee gebracht?![]()
.. ik leef nog, saaie schooldag, niets bijzonders te melden en eigenlijk gewoon strontchagarijnig. Zometeen sporten (wordt erger als dat ook niet lukt, of als ik thuisblijf) en dan maar snel slapen. Morgen hele dag herkansingen leren, kijk er nu al naar uit.
Zo, lang geleden dat ik zó chagarijnig was (merk het nu pas echt goed, loop te zeuren enzo) ga jullie weer even met rust laten denk ik.
Ja dat beeeld is wel traag..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De 6 komt bij mij steeds dichterbijAlleen vind ik mezelf nog steeds héél erg dik
Als ik naar mijn buik en benen kijk denk ik: 'jee, wat een blubbervet' en dan vraag ik me serieus af hoe dik ik nou egenlijk was, 30 kg geleden...het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ook al was het wel vreemd dat AL mn kleren toch steeds te heet gewassen werden
Kijk naar foto's van 30 kilo geleden; dan zie je heus het verschil wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De 6 komt bij mij steeds dichterbijAlleen vind ik mezelf nog steeds héél erg dik
Als ik naar mijn buik en benen kijk denk ik: 'jee, wat een blubbervet' en dan vraag ik me serieus af hoe dik ik nou egenlijk was, 30 kg geleden...het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
Dan kan ik net zo goed mijn hele priveleven en al mn eventuele relatieproblemen of andere kleine probleempjes hier neer gaan gooien, is beetje complex enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeur maar een end raak hoor! Dan ben jij 't kwijt en als wij d'r geen zin in hebben, nou, dan lezen we er over heen
You should be!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil nog 10 kg afvallen, conlecheAlleen maakt het tempo me niet zoveel meer uit, ik ben nu op zich al heel erg trots op mezelf
Erg herkenbaar! Ik volg nu al maanden een soort op-gewicht-blijf-regime. Dan doe ik het weer een week goed en dan laat ik me toch weer verleiden tot een zondetje en zo schiet het niet op, ondanks het sporten. Maar ik moet niet zeuren, want door dat sporten kan ik eindelijk wel genoeg eten zonder honger te hebben. Voorheen kwam ik dan altijd aan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar dan moet ik er ook echt wat aan gaan doen, en niet meer aan omgekeerde psychologie doen (ik heb gesport, dan mag ik best een chocolaatje...)
Dat heb ik dus ook, en het werkt idd twee kanten op, of ik nou dikker wordt of dunner. ik ging van 77 naar 62 en vond mezelf nog steeds dik, terwijl iedereen om me heen steeds zei dat ik te mager was en meer moest etenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Isabeau het volgende:
het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |