abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56816457
ik gebruik waterporoof chanel mascara omdat ik heel lui ben en je er mee kan zwemmen en in de regen lopen en slapen en zo
pi_56816458
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Al het vet zit op m'n buik/zwembandjes
en ik heb geen heuepen.
Dus heb ik een appelfiguur
onder mn heubot is bijna geen vet daarboven wel

snap niet helemaal wat je bedoeld met: Misschien bedoel je veel vet op het heupbot ivm. op het dijbeenbot?
Een echt appeltje ben je niet volgens mij... een appel heeft vrijwel altijd grote borsten. Volgens mij ben jij gewoon heel slank gebouwd.

Het vet op je heupbot herken ik wel, dat heb ik zelf ook
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56817421
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een echt appeltje ben je niet volgens mij... een appel heeft vrijwel altijd grote borsten. Volgens mij ben jij gewoon heel slank gebouwd.

Het vet op je heupbot herken ik wel, dat heb ik zelf ook
mijn interpretatie van de body types

pi_56817430
Ik doe niet aan make-up .. geen tijd om het op te doen en wrijf te vaak in mn ogen , dus mijn gezicht is puur natuur ... Cremes heb ik ook niet, vergeet het toch weer op te doen. Enige wat ik op dit moment doe is tonic van de huisarts (tegen acne), als ik er aan denk wasgel 's avonds en iedere avond bodylotion op mn benen (omdat ze vol met wondjes en littekens zitten, nu 4 weken niet geschoren en wel bodylotion en eindelijk begint het wat minder vlekkerig te worden) ... waarom bodylotion? Omdat ik die fles ergens terugvond

En ik heb werkelijk geen idee wat voor figuur ik heb. Dikke bovenbenen, stevige kont, brede heupen (maar wel duidelijk zichtbare heupbotten, dus niet dik), niet geweldig veel taille, grote cupmaat en een smal bovenlichaam. Denk dat peer het meest in de buurt komt ...

@Principessa, welke shuffle? Die nieuwe in kleurtjes of de oude? Ik ken wel iemand met een oude shuffle van 512 mb die al een nano heeft, geen idee of ie hem zou willen verkopen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56817447
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook niet zo mevrouwerig. Mijn make up bestaat uit mascara en een bruin oogpotlood. En als ik heel erg de geest heb, wat lipgloss.

Ik sta ook iedere morgen op met de mascara op m'n wangen. Dus weer of geen weer: als ik de hond uitlaat heb ik een zonnebril op
Dan ben ik nog minder mevrouwig Ik gebruik nooit make-up, hooguit om een puist te verbergen bij een presentatie of concert.
Ik gebruik wel dagcreme, heb een droge huid en kan anders in de winter steeds schilfers van mijn gezicht krabben. Gelukkig kan ik gewoon simpele hydraterende creme gebruiken, al heb ik nu de verkeerde te pakken (puisten!} dus maar nieuwe kopen binnenkort.
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef mordradead het volgende:
Ik heb iedere dag Nivea creme op m'n gezicht, na het douchen altijd een verrekte droge huid dus dan mag het van mezelf wel
Net even m'n moeder gevraagd voor het recept van Sajur Boontjes, Sajur Lodeh recept gaf ze me toen (zitten oa boontjes in) als je wilt post ik die wel even, ik eet het nu vanavond ook
Oeh, dat recept wil ik wel
pi_56817450
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol!

Ik denk dat ik gewoon een niks ben. Ik loop in één rechte lijn naar beneden, zonder taille of borsten of heupen. Ik ben gewoone een plank, maar dan dik. Dus meer.. een blok .

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 16:48:14 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 16:52:44 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56817570
Net even gekeken hoe ver ik morgen moet fietsen. Minder dan ik gedacht had: 10 km in totaal (ietsje meer als je van huis naar uni ook meetelt). Als ik besluit ook meteen nog naar Haren te gaan (maar dat doe ik woensdag, denk ik), dan zijn het zelfs 20 kms .

Ik ga morgen nml langs scholen fietsen. In de pauzes (voor zover ik die heb kunnen achterhalen), zodat de docenten niet aan mij kunnen ontkomen . Nu even koken en de katjes eten geven, want Taco doet enorm vervelend. Steeds tegen mijn handen aanbonken, terwijl ik aan het typen ben enzo en papieren e.d. op de grond gooien . Stom beest.
Niet meer actief op Fok!
pi_56817588
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm, volgens mij zit ik dan tussen peer en zandloper in, maar ik heb dan ook nog overgewicht. Ben wel benieuwd wat het wordt bij een gezond gewicht, ik hoop iig dat mijn bovenlichaam dan niet meer klein is vergeleken met mijn kont/bovenbenen
pi_56817694
Oh, ja. Dan ben je de asperge
pi_56817731
Ben weer thuis, heb nog even geshopt na school en heel goed geslaagd Net als 4 uur tussendoortje nog een kopje cup a soup en een wasa cracker genomen, en vanavond een restje lasagnette van gister opeten. Ik had gister als toetje warme appelflappen gemaakt en daarbij een lepel yoghurt ijs mijn guilty pleasures

Ik hou ook niet zo van make-up, en heb van mezelf al een lichtbruin kleurtje dus vooral in de zomer doe ik niet echt iets op (behalve mascara en lipbalsem). In de winter zie ik erg bleek, dus heb nu af en toe wel rouge op, en plekjes en puistjes zie je veel sneller dus ook foundation soms. En sowieso altijd dag en nacht creme, mijn huid is echt hartstikke droog. Tea Tree olie en dag/nacht creme werkt trouwens echt perfect tegen puistjes
pi_56817749
Ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht en het is maatje 29!! Jeuh (28 ging ook nog, maar zat wat oncomfortabel) Wat me wel opvalt: al die showmodellen die ze hebben hangen is in maatje 25 of 26 en dan zien alle jeans er leuk uit, maar als je dat dan ziet in maat 29 zijn de meeste modellen helemaal niet meer in verhouding. Veel te kleine zakken enzo, het lijkt wel of ze die niet genoeg laten meegroeien...Had ook nog even zo'n hoog flare model gepast, wat nu in de mode is, maar dat staat voor geen meter: daar krijg je een enorme kont in (althans ik wel )
pi_56817912
Ik vind spijkerbroeken passen echt een ramp, maar pas 1 gekocht en toen had ik maat 31...

Ik gebruik ook nooit make-up, heb het zelfs niet eens, maar ik ben wel van het scrubben en bodylotion smeren, maar daar blijft het ook bij

Ik heb vanmiddag een klein oventje gekocht, begon het toch wel steeds meer te missen, en ga vnaavond eindelijk weer eens pizza eten Vind ik echt lekker, maar omdat ik dus geen oven heb, en het te duur vind om te bestellen ( en het dan niet eens echt lekker vind) at ik het alleen af en toe bij Peter. Maar nu kan ik ze dus gewoon weer zelf in de oven doen, en als het mooi weer is afbakbroodjes of stokbroodjes en dan lekker op het dakterras lunchen enzo
  maandag 18 februari 2008 @ 17:15:48 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56817984
hmm ik ben ook niet van de dagcreme, krijg ik pukkeltjes van enzo... (en ook al veel verschillende merken geprobeerd.)

wat trouwens ook goed schijnt te helpen bij eczeem: Palmer's en dan die variant met cacoa boter en Vitamine E. ook niet erg duur. weet alleen niet of je die ook op je gezicht kan gebruiken. Er is trouwens wel ook een lipbalsem van.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56818685
Sjow =) weer terug van stage en alle gesprekjes doorgelezen ...

ik gebruik zelf al jaren dagcreme ... mijn huid is op dit moment zó droog. Als ik het niet doe zie je alle schilfers zitten. Maar een vette creme mag het niet zijn, want dan ga ik weer glimmen. Dus ertussenin. Gebruik het meest de creme waarvan je een tint krijgt (waar???) van l'oreal. Die smeert zo lkkr weg en soms als ik heel droog ben een creme van de hema.
Verder qua make up: vroeger stond ik half 7 op en ging mn haar opgestoken en makeup op ... tegenwoordig: niets. Ben ik eigenlijk tevredener over, ik zie er minder goed uit, maar zodra ik wat make up opdoe, zie je ook meteen daadwerkelijk het verschil en heb je er nog wat aan!

Eten: cracker met jam, cracker met ham, brood met ham, peer, 2 minikaasjes en een ontbijtkoek ... vanavond hollandpannetje boontjes in sate met rijst.

pi_56819216
Vanavond zelfgemaakte stampot zuurkool met ananas gehad
Zonder worst
We hadden een lekkere rookworst, maar de binnenverpakking bleek gescheurd en de worst was lichtelijk groen en pluizig

Dus dan maar zonder worst... (allebei nog ziekig, dus geen zin om er speciaal voor naa de winkel te fietsen)

En make-up gebruik ik alleen bij bijzondere gelegenheden
pi_56819575
Ik heb ook zuurkool op, maar zonder ananas
En ook zonder worst, gelukkig want vind dat niet lekker

Nog wel een koekje op tijdens stage, maar goed dat zal geen problemen opleveren
pi_56819626
De meeste mensen schijnen zuurkool te eten met iets van vlees erbij. Draadjesvlees of iets dergelijks.
Heb ik nooit zo goed begrepen Gewoon lekker met ananas en worst

En zonder ananas vind ik het altijd een beetje kaal. Dus het lijkt me helemaal saai zonder vlees én zonder ananas
Helemaal niets erbij miss-s? Gewoon alleenn aardappels, zuurkool en stampen maar?
pi_56819631
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef freecell het volgende:
Zonder worst
We hadden een lekkere rookworst, maar de binnenverpakking bleek gescheurd en de worst was lichtelijk groen en pluizig

klinkt lekker! Heb je een receptje? Mijn zus doet er ook salami en spekjes bij
pi_56819676
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef freecell het volgende:
De meeste mensen schijnen zuurkool te eten met iets van vlees erbij. Draadjesvlees of iets dergelijks.
Heb ik nooit zo goed begrepen Gewoon lekker met ananas en worst

En zonder ananas vind ik het altijd een beetje kaal. Dus het lijkt me helemaal saai zonder vlees én zonder ananas
Helemaal niets erbij miss-s? Gewoon alleenn aardappels, zuurkool en stampen maar?
Nope niets erbij, maar moet zeggen wil die ananas wel onthouden. Lijkt me lekker
En we hadden wel iets anders van vlees erbij hoor
pi_56819681
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

klinkt lekker! Heb je een receptje?
Simpel

Voor ongeveer 2 á 3 personen
1 groot blikje ananasstukjes
1 pak zuurkool
aardappels (ongeschild ongeveer een kilo)

De zuurkool opzetten in het sap van de ananas
De aardappels koken in water en met de worst er op (als die niet groen is )

Als de aardappels gaar zijn, is de zuurkool ook klaar. Door elkaar gooien, stampen.
Daarna de ananas erdoor roeren en eventueel nog een half kopje hete melk.

Klaar
pi_56819732
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nope niets erbij, maar moet zeggen wil die ananas wel onthouden. Lijkt me lekker
En we hadden wel iets anders van vlees erbij hoor
Had je er nou wel of niet iets bij?

Met ananas is erg lekker inderdaad
Ik ken ook mensen die er 1 of 2 bananen doorheen stampen Dat heb ik zelf nog nooit aangedurfd, maar voor de dappere mensen hier misschien een idee?
pi_56819782
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Had je er nou wel of niet iets bij?

Met ananas is erg lekker inderdaad
Ik ken ook mensen die er 1 of 2 bananen doorheen stampen Dat heb ik zelf nog nooit aangedurfd, maar voor de dappere mensen hier misschien een idee?

Nou ik had er wel iets bij maar niet er doorheen zo klopt het

En bananen......misschien ook wel lekker ja
pi_56819960
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik had er wel iets bij maar niet er doorheen zo klopt het

En bananen......misschien ook wel lekker ja
Dat verklaart
Wat voor vlees eet je er dan bij? Misschien inspiratie voor de volgende keer hier

En banaan... tja ik weet het niet. Dan moet ik wel een hele dappere bui hebben hoor!
pi_56820068
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Simpel

Voor ongeveer 2 á 3 personen
1 groot blikje ananasstukjes
1 pak zuurkool
aardappels (ongeschild ongeveer een kilo)

De zuurkool opzetten in het sap van de ananas
De aardappels koken in water en met de worst er op (als die niet groen is )

Als de aardappels gaar zijn, is de zuurkool ook klaar. Door elkaar gooien, stampen.
Daarna de ananas erdoor roeren en eventueel nog een half kopje hete melk.

Klaar
Dank je. Spekjes en salami kan je er bij bakken en er later bij doen ipv de worst. Ook lekker
pi_56820131
zuurkool/aadrappels/appel/room/rookworst
pi_56820243
ik ben een peer

net les 19 gelopen van Evy, en het ging echt heerlijk! Dacht dat het niets ging worden, en schrok een beetje van de tijden: 5 6 7 8, MAAR het ging echt super, en heb tijdens de 8 minuten zelfs nog een sprint getrokken zonder enorm af te zwakken daarna

nu lekker douchen en pasta maken en eten
Ja doei.
pi_56820735
Ik voel me nu echt niet lekker hoop dat dit geen griep wordt, dat kan ik deze week echt niet gebruiken. Veel te druk. Heb spierpijn en ik het het koud/warm/koud/warm en m'n hoofd suist. Bah!

Heb maar een grote schep sambal door m'n spaghettisaus gegooid. Niet echt veel van gegeten, maar dan is het in ieder geval pittig, scherp eten vind ik altijd lekker bij dreigend lichamelijk onheil net of ik het er dan uit kan zweten. Straks maar met hete thee en m'n laptop op de bank nog even verder aan scriptie.
pi_56821060
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef freecell het volgende:
Zonder worst

Dus dan maar zonder worst... (allebei nog ziekig, dus geen zin om er speciaal voor naa de winkel te fietsen)

Ananas ... het klinkt echt heel exotisch, hou absoluut niet van zuurkool eigenlijk, maar hier word ik gewoon nieuwsgierig van ... wij eten het tegenwoordig vaak in een soort ovenschotel: zuurkool, aardappelpuree, plakjes rookworst, cornflakes, iets van noten ofzo en nog wel meer, dat ik weer eens niet herken . Maar het blijft me te zuur, zuurkool.

Ik wil weer wollig beschrijfbaar avondeten (geen wollige rookworst trouwens ), ik zit nu helemaal niet zo vol en heb er eigenlijk ook veel minder van genoten ... (aardappelpuree met appelmoes (anders blaren op mn tong), witlofsalade en gelderse schijf) ... visburger van gister
  maandag 18 februari 2008 @ 19:44:31 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56821249
Mijn ouders waren hier gisteren ook met stamppot zuurkool. Zonder ananas, maar mét rookworst en spekjes.
Ik vind het best wel bizar om ananas door je zuurkool te doen, maar goed, het is maar net wat je gewend bent natuurlijk . Ik ken ook mensen die mayonaise over hun zuurkool doen, dus dan is ananas toch wel een tikkeltje gezonder .
Ik ga zo weer eens hardlopen. Voor het eerst in een week. Ben er een paar keer niet aan toegekomen en ik ben wat ziekjes geweest. Nu nog steeds eigenlijk, maar ik wil per se wel weer hardlopen vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_56821321
Ik ken mensen die banaan met mayo eten, en het nog lekker vinden ook ... of appelmoes met slagroom ... koffie met mayo ... mijn broertje vindt dat soort eetexperimenten altijd wel leuk ... gekste combi die ik ooit heb gemaakt is dropfruitduo's met naturelchips. Dat is ook alleen rond 3 uur 's nachts lekker
pi_56821333
Ik moet nog eten en ga zo maken: een ribeye gebakken in de grillpan. met heel veel Franse wokgroenten (das met spinazie). Heel simpel en in 10 minuten op tafel.

Heb vandaag ook hardgelopen: 4:78 km. in 26 nog wat minuten. Vond het op het einde niet zo lekker gaan, ik denk dat ik in het begin te snel liep want ik probeerde iemand bij te houden in het park en waarschijnlijk liep diegene harder dan ik normaal doe. Op zich werkt het wel goed om je te richten op iemand voor je, dan heb je geen zin om achter te blijven, maar ja dan moet diegene niet de andere uitgang van het park nemen want dan moet je nog het hele eind in je uppie terug
pi_56821384
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik ken mensen die banaan met mayo eten, en het nog lekker vinden ook ... of appelmoes met slagroom ... koffie met mayo ... mijn broertje vindt dat soort eetexperimenten altijd wel leuk ... gekste combi die ik ooit heb gemaakt is dropfruitduo's met naturelchips. Dat is ook alleen rond 3 uur 's nachts lekker
Appelmoes met slagroom
Ja doei.
pi_56821396
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat verklaart
Wat voor vlees eet je er dan bij? Misschien inspiratie voor de volgende keer hier

En banaan... tja ik weet het niet. Dan moet ik wel een hele dappere bui hebben hoor!
Iets van tartaar

Heb alleen nu weer honger zometeen nog maar iets van yoghurt of cornflakes eten

Morgen trouwens voor het eerst met de auto naar mijn vriendjes kamer, dat is 140 km rijden dus leuke cd's meenemen
pi_56821406
Oh, zuurkool . Dat lust ik pas sinds een paar maanden, maar dan wel op mijn manier klaargemaakt, waardoor het helemaal niet meer zuur is. Ik doe het zo:

Smelt een grote klont boter in een braadpan (wel 1 met deksel!) strooi er wat rozemarijn en tijm in, en een laurierblaadje. Fruit een gesnipperd uitje en twee tenen knoflook in plakjes mee (zacht vuur) totdat ze glazig zijn. Dan een pak zuurkool erbij (liefst gewoon naturel) en 3/4 flesje bier (liefst bokbier, maar met gewoon bier is het ook wel te doen). Doe ook nog wat kruidnagelen in een halve ui en leg die erbij in de pan. Deksel erop na een paar minuten (zorg dus dat de alcohol is verdampt!) en laat het 20 minuten op laag vuur sudderen.

Dit serveer je dan met gepofte of geroosterde aardappelen, uitgebakken spekjes en een flinke kwak zure room héérlijk!

En dat na 21 jaar geen zuurkool gelust te hebben .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 19:51:30 ]
pi_56821497
Mijn moeder maakte hele lekkere, maar vette zuurkoolstamppot vroeger: met aardappels, een grote klont boter, met rookworst van de slager (die is veel grover) en ze liet zuurkoolspek meekoken. Het vleesgedeelte van dat spek is wel lekker, maar dat lillerige vetgedeelte: ieuww!

Zelf maak ik het alleen met aardappels en een beetje slankroom erdoor. Ik maak dan wel een soort bouillon-jus voor in een kuiltje. En dan mager vlees erbij of magere rookworst. (maar die is eigenlijk nog niet zo heel mager, dus daar neem ik dan maar een klein stukje van.) Ananas is om de zure smaak wat te maskeren, maar die zure smaak vind ik juist lekker. Ik houd ook altijd een handje rauwe zuurkool achter om er op het laatst nog door te doen.
  maandag 18 februari 2008 @ 19:58:04 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56821610
Jullie (maar vnml raztwizzle) weten hier ook overal een ingewikkeld recept van te maken hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_56821631
Wat is er ingewikkeld aan . Je hebt er vijf minuten werk van en dan na 20 minuten is het klaar . Gepofte aardappels: 8 minuten in de magnetron, 10 minuten laten liggen, ook klaar. Zure room: kant en klaar uit een bakje. Spekjes uitbakken: tien minuten in een pannetje. Hopla .

En voor mijn recept hoef je tenminste geen aardappels te schillen want daar heb ik toch zo'n hekel aan!

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 20:01:12 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 20:03:41 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56821766
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is er ingewikkeld aan . Je hebt er vijf minuten werk van en dan na 20 minuten is het klaar . Gepofte aardappels: 8 minuten in de magnetron, 10 minuten laten liggen, ook klaar. Zure room: kant en klaar uit een bakje. Spekjes uitbakken: tien minuten in een pannetje. Hopla .

En voor mijn recept hoef je tenminste geen aardappels te schillen want daar heb ik toch zo'n hekel aan!
knoflook, bier, kruidnagelen.

Niet echt alledaags hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_56821813
Och, het zijn dingen die hier altijd wel in huis zijn. Bier voor vriendlief, kruidnagelen in de kruidenvoorraad, en knoflook.. ik heb eigenlijk geen dag dat ik zonder knoflook kook .

Maar het is ook maar net hoe leuk je koken vindt denk ik. Ik heb ook een vriendin die niet meer dan een potje zout en paprikapoeder in huis heeft (voor over de patat). Als ik daar ga koken neem ik altijd een hele berg spullen mee .
pi_56822037
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef Chicolate het volgende:
oeh, daar ben ik ook altijd wel voor in
op de middelbare school kreeg ika ltijd brood met kaas mee naar school, op school voegde ik er zelf aan toe: doritos nacho cheese. Heerlijk!
Of op een feestje ooit, ik lust geen bier, geen frisdrank, dan maar jus dorange ... smaakte me toen prima. Nooit herhaald overigens.

=)

vanavond cup a soup specials kip met lente ui en nog wat. Traktatie van een kindje ... inclusief mok
pi_56822449
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet echt alledaags hè .
Knoflook is hier heel alledaags. Koken met bier niet, maar met wijn wel!
Kruidnagelen vind ik niet lekker.
pi_56822930
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:

De Lancome werkt op zich wel fijn, maar is echt niet te betalen. Het fijne van wat duurdere cremes is wel dat ik een testertje mee kan krijgen om te zien of ik er tegen kan, net als bij de Body Shop. Dan zit ik niet met alemaal aangebroken potjes die ik weer weg kan gooien.
En het allerfijnste van de duurdere cremes is dat je ze terug kan brengen als je er niet tegen kan

Ik heb vanavond Chinees gegeten en ik vond het helemaal niet lekker Nou ja, dan heb ik er tenminste zelden tot nooit zin in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56823077
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet echt alledaags hè .
die drie dingen zijn best alledaags.. vooral knoflook

geen maaltijd zonder knoflook hier
Ja doei.
  maandag 18 februari 2008 @ 21:18:27 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56823795
Vooral bier bedoel je.

Anyways, ik zou hardlopen maar ik had er geen zin in omdat ik geen muziek heb.... tot overmaat van ramp (het muziekkabeltje voor m'n telefoon is er nog niet) ging ik op internet zoeken hoe een ipod mini open moest... het is gelukt, dat + een paar ferme tikken en weer in elkaar zetten
Morgen dus maar vroeg op en lekker lopen geniaaaaaal hahaaaa!
Bernie en ik zijn tof.
pi_56823838
bier drink ik niet elke dag knoflook nagenoeg wel
Ja doei.
  maandag 18 februari 2008 @ 21:22:56 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56823919
Zo, weer terug vh hardlopen.
Had er zó géén zin in, hè, dus 1 minuut voor ik klaar was met de derde vd vierde reeks van 5 mins gekapt. En toen raakte Mark geïrriteerd, waardoor z'n hartslag in het rood kwam (maximale intensiteit), konden we net zien op de grafiek. Wel grappig . Ik zal ook eens een hartslagmeter om doen als ik boos ben. Kijken wat er dan gebeurt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56825688
dus, maar even gekeken hoeveel kcal ik vandaag binnen heb gekregen. 1700 ... Kan minder ... al is sommig eten wel slecht te berekene, aangezien ik een rijst prutje heb gegeten, waarvan ik neit precies weet hoeveel gram ik van wat gegeten heb. Dus heb kan iets meer zijn of iets minder.
Morgen even op mn eten letten .. en een tweede fruitje nemen.
pi_56825723
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
bier drink ik niet elke dag knoflook nagenoeg wel
Straight of met een klontje ijs??
pi_56825736
Ik denk dat ik tussen de 1200 en 1400kcal zit, geen zin om het echt uit te rekenen
Hoe dan ook wel goed dus morgen naar school en daarna meteen naar vriendje dus nauwelijks tijd om te eten, kan ik meteen tellen als een balansdagje
  maandag 18 februari 2008 @ 22:40:44 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56826328
hmm lekker gevolleybald net morgen en donderdag lekker weer nu al zin in.
alleen een beetje jammer dat ik de nachtdienst in ga en het dus soort off ochtendgymnastiek wordt haha
pi_56826574
Zuurkool Echt al heel lang niet meer gehad, maar ik eet het altijd met worst

Vanavond met zwemmen BBB-training gedaan en Aquarobics, toen had ik geen zin meer en heb ik nog ff in het bubbelbad gezeten en wat gedronken en toen ben ik weer naar huis gegaan.

Woensdag nog 1 keer gewoon schema en volgende week is er een apart vakantieschema, wat betekent dat er op maandag en woensdag van 7 tot kwart voor 8 Aquajogging is en van 8 tot kwart voor 9 Aquarobics. Normaal duren die activiteiten een half uur en heb je ook nog Aquaspinning, maar dat laatste is dus een weekje niet ( niet dat ik er ooit aan mee doe) en nu duren de andere activiteiten dus 3 kwartier
pi_56830251
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Straight of met een klontje ijs??
shaken, not stirred
Ja doei.
pi_56830303
Goedemorgen allemaal
Morgen kan ik niet wegen omdat ik bij mijn vriendje blijf slapen dus donderdag word mijn officiele weegdag, ben benieuwd

Nu eerst weer naar school, net ontbeten met special K en halfvolle melk en daarna nog een peer
Voor op school heb ik een appel en ontbijtkoek bij
pi_56830536
Mogge!

Heb niet zoveel te melden, maar wil laten zien dat ik ook wel es vroeg m'n bed uit ben
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:38:24 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56830691
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:16 schreef conleche het volgende:
Mogge!

Heb niet zoveel te melden, maar wil laten zien dat ik ook wel es vroeg m'n bed uit ben
.

Ik ben ziek . Nog steeds keelpijn, maar ook koortsig en spierpijn. Griepje?

Helaas heb ik een verplicht college en ik moet proefpersonen werven voor mijn onderzoek, dus ik zal wel op pad moeten.
Maar misschien ga ik ook wel alleen naar college en morgen proefpersonen werven, als ik me dan beter voel, that is. Maar even kijken hoe het zo gaat.

Nu aan de yoghurt met banaan , as always.
Niet meer actief op Fok!
pi_56830733
Beterschap

Ik had vorige week rondgebeld voor een glazenwasser, maar is best lastig, meeste gaat via vereniging van huiseigenaren of doen alleen grote bedrijven. Maar nou had ik er 1 gevonden die van de week het bejaardentehuis hier in de straat doet, en die wilden mijn huis ook wel even meepakken dan. Gaat net de telefoon, nummer van een vriend van me die ik al heel lang niet meer gesproken heb, blijkt hij bij dat glazenwassersbedrijf te werken Over een half uur zijn ze bij me, dus dat is wel toevallig

Nu dus al aan het ontbijt, vanmiddag naar het ziekenhuis toe voor uitslag van bloed- en ontlastingonderzoeken, maar denk niet dat ze nu wel wat gevonden hebben, maar goed, we zullen wel zien
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:49:14 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56830792
Succes Sylvana . Hoe gaat het nu trouwens met je moeder?
Niet meer actief op Fok!
pi_56830851
Thnx

Ze is gisteren op gesprek geweest bij crisisdienst, samen met mn stiefvader, en ze blijft waarschijnlijk nog wel lang in de psychose zitten, maar verwacht wordt dat ze over enkele weken weer een beetje normaal kan functioneren, in de zin van alleen thuis blijven en dingen zelf doen enzo. Mocht dat over een paar weken nog niet zo zijn, dan wordt ze wel opgenomen, nu nog niet, terwijl mn broer, zusje en ik dat toch wel erg graag zouden zien. Mn stiefvader heeft nu voor 1 week vrijgenomen, en daarna wisselt hij het af met mn broer, alleen mn stiefvader heeft het waarschijnlijk zelf ook niet meer op een rijtje, want denkt dat ze er (bijna) uit is en laat haar dus nu al helemaal vrij, zelf naar buiten gaan, medicijnen in haar beheer, wat volgens ons en de psychiater dus helemaal nog niet verantwoord is, maar we kunnen mn stiefvader niet overtuigen, dus dat is een lastige situatie, want hou ga je daar nou mee om?

En mn broertje heeft er natuurlijk onder te lijden, die is bijna 10, gaat 's ochtends naar school toe, blijft daar over, 's middags na school naar de oppas, en dan 's avonds komt hij nog een paar uurtjes thuis tot hij gaat slapen. En volgende week heeft hij vakantie, en mn moeder zit dus allemaal dingen te plannen die ze met hem wil gaan doen, maar wat dus echt niet gaat gebeuren omdat het totaal onverantwoord is. Dus ik heb al tegen mn broer gezegd, dat mn broertje anders wel een paar dagen bij mij kan logeren, zodat ik wel leuke dingen met hem kan doen en hij ff weg is daar. Maar het is allemaal nog heel eng en spannend dus...
pi_56831281
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:

Helaas heb ik een verplicht college en ik moet proefpersonen werven voor mijn onderzoek, dus ik zal wel op pad moeten.
Maar misschien ga ik ook wel alleen naar college en morgen proefpersonen werven, als ik me dan beter voel, that is. Maar even kijken hoe het zo gaat.
I share your pain, sister heb precies hetzelfde. En ik maar denken dat die griep het land alláng weer uit was.

Jee, Sylvana, het is allemaal erg heftig zo te lezen. Wat lief van je dat je je broertje wil opvangen, voor hem is natuurlijk helemaal erg. Ga lekker leuke dingen met hem doen, dat zal hij ook vast kunnen gebruiken.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 09:34:27 ]
pi_56831674
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat dus al een paar dagen hier
Onze halve omgeving heeft het Gelukkig zijn wij niet begonnen, zul je net weer zien dat je de schuld krijgt van iedereen

@Sylvana: klinkt als een plan om je broertje bij jou te laten logeren. Is hij even uit de spannende situatie weg. Geen prettige situatie voor zo'n jong jochie...
Veel sterkte met de hele toestand.
pi_56833382
Heb echt medelijden met Sylvana Niet 1 ding gaat kut nee alles gaat kut :/
pi_56833987
Whie Vanochtend gaf de weegschaal 60.3 aan. Ben begonnen op 62.2, dus ik ben superblij!
pi_56834367
Beterschap voor alle zieken!

Ik ben weer goed bezig lijntechnisch gezien. Goed en gezond gegeten gisteren, zo'n 1350 cal. Dus dat is precies goed: niet teveel en niet te weinig.

Vandaag ontbeten (heel vroeg voor mijn doen) met 2 crackers+filet Americain. En nu net 3 volkoren melba toastjes met slankie smeerkaas als tussendoortje.

Mijn nieuwe doel is dat ik tegen de tijd dat ik een bikini aan moet onder de 60 moet zijn. 3,7 kilo in zo'n 3 maanden moet te doen zijn.

Vanochtend erg geschrokken, want de brandweerauto's reden af en aan, ging ik aar eens kijken, bleek het appartement van een vriend van ons in de fik te staan (2 bovenste verdiepingen van een gebouw op de Herengracht) Ik was bang dat hij nog binnen was, maar gelukkig heb ik hem net aan de telefoon gekregen en hij was al op z'n werk toen het gebeurde. (een huisgenoot ligt wel in het ziekenhuis) Het is wel helemaal uitgebrand!
pi_56834948
Jeetje, dat is idd wel schrikken ja. Gelukkig was hij zelf niet thuis, maar wel kut voor die huisgenoot. Ik heb zondag nog over de Herengracht gelopen, apart is dat dan, dat er nu zo'n grote brand is. Waar zit jouw galerie trouwens Conleche, heb je wel eens verteld, maar ik ben er misschien wel langsgelopen zondag

Ik ga zo maar eens lunchen, alleen nog geen idee wat ik op mn brood doe, heb aardig veel verschillende dingen in huis, dus maar ff kijken
pi_56835010
Oh, wat een naar iets is dat toch, brand. Het herinnert me er wel aan dat wij nog steeds een kopie van de huissleutel en een lijstje telefoonnummers aan onze buren moeten geven (maatschappelijk werk). We waren namelijk met oudejaarsavond alledrie niet thuis, en toen is er brand geweest in de wijk. Ik kreeg er koude rillingen van toen ik bedacht dat eigenlijk niemand ons had kunnen bereiken of de kat uit huis had kunnen redden als het wel mis was gegaan ..

Ik ga maar eens lunchen, heb alleen nergens echt zin in. Wat yoghurt en een kiwi moet het wel doen denk ik. En vanavond groentesoep.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:06:31 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56835098
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Waar zit jouw galerie trouwens Conleche, heb je wel eens verteld, maar ik ben er misschien wel langsgelopen zondag
Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaan .

Ik ben naar college geweest. Echt zo dodelijk saai. Heb nog nooit zo'n saai college gehad. Heb besloten eerst maar even uit te zieken voor ik naar scholen ga (nu maak ik ook niet veel indruk ), dus ik zit nu een beetje met SPSS te klooien . Straks ga ik even op bed liggen. Even lezen, misschien even een hazenslaapje.
Niet meer actief op Fok!
pi_56835231
De galerie zit op de Spiegelgracht, das vlak bij het Rijksmuseum en de Prinsengracht.
pi_56835237
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaan .
Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragen

Maar goed, de Spiegelgracht dus. Daar zijn we volgens mij ook wel overheen gelopen, maar weet niet meer zeker. Als we weer een keer naar Amsterdam gaan, kom ik wel langs

Thnx trouwens voor alle lieve reacties, doet me goed
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:22:27 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56835458
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragen
Uiteraard .
De griep tast m'n hersenen aan. Laten we het daar maar op houden .

Ik zit me hier een partij te steunen en te kreunen . Volgens Mark ben ik een dramaqueen, maar ik ben echt heul zielig, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_56835556
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik zit me hier een partij te steunen en te kreunen . Volgens Mark ben ik een dramaqueen, maar ik ben echt heul zielig, hoor .
Hee, herkenbaar. M'n vriend vond het maar stom dat ik morgen niet ga lesgeven. Hij ging toch ook werken ondanks dat hij niet zo lekker is...

Een dagje bijbaantje-bij-de-bank kan ik nog wel trekken met griep, een beetje rustig aan doe enzo. Maar met een griepje zes uren lesgeven en dan ook nog vergaderen, nee danku. Komt ook nog bij dat ik dan minstens 90 kinderen kan aansteken en een paar collega's, dat is wel even wat anders dan vier klanten en een pinautomaat besmetten .
pi_56835623
even een terugvindpostje

weer op 't werk aangekomen na een ochtendje colleges. Wiskunde, érg moeilijk maar ga proberen om vanavond even door te halen met de stof...

80,0 vanochtend, dat vond ik héél lief van de weegschaal nog maar 1 tiende verwijderd van onder de 80

Gelukkig ook geen werkoverleg vanavond, dus lekker vroeg thuis, vroeg eten en dan hard aan de studie!
Doei.
pi_56836774
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hee, herkenbaar. M'n vriend vond het maar stom dat ik morgen niet ga lesgeven. Hij ging toch ook werken ondanks dat hij niet zo lekker is...

Een dagje bijbaantje-bij-de-bank kan ik nog wel trekken met griep, een beetje rustig aan doe enzo. Maar met een griepje zes uren lesgeven en dan ook nog vergaderen, nee danku. Komt ook nog bij dat ik dan minstens 90 kinderen kan aansteken en een paar collega's, dat is wel even wat anders dan vier klanten en een pinautomaat besmetten .
Haha
pi_56839374
Peoh, net thuis van stage. Gefietst erheen, vond ik al erg knap van mezelf. Ik heb wel honger, de hele dag al! Heb mn standaard procedure eigenlijk gegeten en is op. Maar mn maag blijft rommelen en schreeuwen om eten ...
Hmm ...
pi_56839422
Hallo allemaal!

Ben toch maar eens in dit topic beland... Heb momenteel een BMI van 22, prima dus. Maarrrr, ik wil toch iets van 4 kg kwijt. Vooral mijn bovenbenen zijn me wat aan de maat. Maargoed, ik ga dus proberen wat minder te snoepen en wat meer te bewegen (ulgh!!)
pi_56840103
TVP op pagina 4..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56840545
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef Alcarin het volgende:
TVP op pagina 4..
Bij mij zelfs pagina 7
pi_56841031
bij mij nog op pagina 1

301 posts per pagina

en weer thuis, en de lasagnette ruikt heerlijk
Ja doei.
pi_56841631
Na alle zuurkool verhalen eet ik, jawel: zuurkool. Ik ga de Albert Heijn versie proberen, want ik moet vanavond nog weg, dus ik had geen zin om uitgebreid te koken. Ik hoop dat het lekker is. Ik heb ooit de boerenkool van de AH geprobeerd en die was erg goed te doen! Deze zuurkool heeft 95 cal. per 100 gram en er zit 500 gram in zo'n bak en dat krijg ik volgens mij niet in m'n eentje op. Ik zal hier verslag uitbrengen of het te kanen is
pi_56841781
Haha op het idee gebracht?

.. ik leef nog, saaie schooldag, niets bijzonders te melden en eigenlijk gewoon strontchagarijnig. Zometeen sporten (wordt erger als dat ook niet lukt, of als ik thuisblijf) en dan maar snel slapen. Morgen hele dag herkansingen leren, kijk er nu al naar uit .

Zo, lang geleden dat ik zó chagarijnig was (merk het nu pas echt goed, loop te zeuren enzo) ga jullie weer even met rust laten denk ik .
pi_56841822
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Haha op het idee gebracht?

.. ik leef nog, saaie schooldag, niets bijzonders te melden en eigenlijk gewoon strontchagarijnig. Zometeen sporten (wordt erger als dat ook niet lukt, of als ik thuisblijf) en dan maar snel slapen. Morgen hele dag herkansingen leren, kijk er nu al naar uit .

Zo, lang geleden dat ik zó chagarijnig was (merk het nu pas echt goed, loop te zeuren enzo) ga jullie weer even met rust laten denk ik .
Zeur maar een end raak hoor! Dan ben jij 't kwijt en als wij d'r geen zin in hebben, nou, dan lezen we er over heen
pi_56842208
Zo, kom net lekker onder de douche vandaan. Dat fietsen is wel leuk hoor, heb het alleen de hele dag koud gehad. Ook misschien omdat vanwege de verbouwing in de personeelskamer geen kachel is
Eniwee, ben nu weer war,, hete douche en afgesloten met koud en ff schrobben, dus mn bloedsomloop werkt weer
Verder vanavond gegeten: slavink, broccoli en bloemkool met aardappels. In de winkel wat rosbief voor vanavond gehaald. Daar kan je je echt te pletter aan vreten, zitten nauwelijks kcals in. Heerlijk ook nog es =)
Nu lkkr muziekje aan het luisteren en doe lekekr niets aan school. Heb morgen toch 2,5 uur tussendoor niets.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:29:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56842838
Ik moet ook maar even douchen straks. Je kunt een eitje bakken op mijn blote rug .
Wat duren de dagen lang als je ziek bent . Hopelijk ben ik morgen weer beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_56843120
Oké, die zuurkool geef ik een 7 uit 10. Pluspunt: goede smaak. Minpunten: heel af en toe zat er een wat hard stukje aardappel door en de (magere) worst had iets pittiger gekund.

Zo'n bak is idd iets teveel voor 1 persoon; ik heb ongeveer 2/3 op. Zowel van worst als zuurkool. Dat is nog geen 350 cal. voor een avondmaaltijd, nou dat vind ik prima!

Kortom: heel goede oplossing als je geen zin/tijd hebt om te koken.
pi_56843278
Ik weeg nog steeds 62 zoveel maar ik voel me wel dikker
en de 59 mag ook wel even in het zicht komen binnenkort @
pi_56843383
59 .. mèn.. ik ben al blij als ik een 7 zie, éindelijk
Ja doei.
pi_56843610
Volgens mij hebben we echt een heul andere bouw.. Want ik ben ook 1.75!
pi_56843760
De 6 komt bij mij steeds dichterbij Alleen vind ik mezelf nog steeds héél erg dik Als ik naar mijn buik en benen kijk denk ik: 'jee, wat een blubbervet' en dan vraag ik me serieus af hoe dik ik nou egenlijk was, 30 kg geleden...het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56843801
ik ben ook nog gewoon heel erg dik dus ik maak me maar geen illusies
Ja doei.
pi_56843885
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De 6 komt bij mij steeds dichterbij Alleen vind ik mezelf nog steeds héél erg dik Als ik naar mijn buik en benen kijk denk ik: 'jee, wat een blubbervet' en dan vraag ik me serieus af hoe dik ik nou egenlijk was, 30 kg geleden...het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
Ja dat beeeld is wel traag.. Toen ik van 55kg naar 70 ging of zo.. Droeg ik nog wel dezelfde maat en vond ik mezelf niet echt dikker of zo Ook al was het wel vreemd dat AL mn kleren toch steeds te heet gewassen werden
pi_56844049
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ook al was het wel vreemd dat AL mn kleren toch steeds te heet gewassen werden

Zó herkenbaar! Ik heb ook tussen de 85 en 100 kg dezelfde kleren wel aangedaan, maar dat kón eigenlijk echt niet meer. Pas boven de 100 kg kwam ik erachter hoe weinig kleren ik eigenlijk had die echt pasten Daarbij kocht ik amper nieuwe kleren 'omdat ik toch nog ging afvallen en dan zou zo'n grote maat maar zonde van het geld zijn' Gevolg: amper leuke kleren in de kast die ik aan kon. Ook goed voor je zelfbeeld. Not.
pi_56844163
quote:
Kijk naar foto's van 30 kilo geleden; dan zie je heus het verschil wel!

Trouwens: ontzettend goed dat je zoveel bent afgevallen de laatste tijd!
pi_56844560
Ik wil nog 10 kg afvallen, conleche Alleen maakt het tempo me niet zoveel meer uit, ik ben nu op zich al heel erg trots op mezelf
pi_56844644
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeur maar een end raak hoor! Dan ben jij 't kwijt en als wij d'r geen zin in hebben, nou, dan lezen we er over heen
Dan kan ik net zo goed mijn hele priveleven en al mn eventuele relatieproblemen of andere kleine probleempjes hier neer gaan gooien, is beetje complex enzo ... Conclusie is gewoon dat ik chagarijnig was enzo ...

En nu weer, trainen ging bagger ... was veel te moe bij aankomst al, werd niet goed warm, had een extreem hoge hartslag en kreeg het benauwd. Na misschien een halfuur alweer gestopt ... stomme ademhaling ging niet meer goedkomen ...
pi_56844748
Jeutje Isa, ik wist dat je veel was afgevallen, maar 30 kilo! Dat is echt heel erg knap !
Nu kan je extra veel leuke kleren kopen

Ik wilde dat bij mij de knop nou ook echt eens om ging. Ben dan wel ziek, maar in plaats van zin in fruit en gezonde dingen heb ik zin in chocola en thee met honing . Vanavond pannekoeken gegeten, heb 1,5 pannekoek op en een bakje yoghurt met mango, dat dan weer wel.

Mijn ideale gewicht zou 70 kilo zijn, en als ik heel realistisch ben dan wil ik dat het liefst in juli bereikt hebben, als ik met m'n moeder een week op vakantie ga. Dat is vier maanden voor 6 kilo, dat moet te doen zijn toch? Maar dan moet ik er ook echt wat aan gaan doen, en niet meer aan omgekeerde psychologie doen (ik heb gesport, dan mag ik best een chocolaatje...)
pi_56844751
Zou ik ook zijn. Nadeel van niet te dik zijn maar wel dik en je gaat afvallen is dat het supersloom gaat, dat is zo niet goed voor het zelfvertrouwen en volhoud-vermogen zeg maar.
Moet volgende week ongesteld worden, heb nu al 6 blokjes chocolade op
Als het nu al gaat beginnen, dan heb ik nog een zware tijd tegemoet te gaan. Ook stressy: moet volgende week afrijden. Hopelijk heeft het geen of positief effect op mn lichaam.
pi_56844778
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil nog 10 kg afvallen, conleche Alleen maakt het tempo me niet zoveel meer uit, ik ben nu op zich al heel erg trots op mezelf
You should be!!

Het is ook wel fijn dat het niet meer zo urgent is toch! Ik bedoel, je hebt nu een gezond gewicht en alles wat er nu nog afgaat is meegenomen. Sterker nog; het is misschien wel beter als dat wat langzamer gaat, dan heeft je huid ook tijd om het een beetje bij te benen!
pi_56844876
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar dan moet ik er ook echt wat aan gaan doen, en niet meer aan omgekeerde psychologie doen (ik heb gesport, dan mag ik best een chocolaatje...)
Erg herkenbaar! Ik volg nu al maanden een soort op-gewicht-blijf-regime. Dan doe ik het weer een week goed en dan laat ik me toch weer verleiden tot een zondetje en zo schiet het niet op, ondanks het sporten. Maar ik moet niet zeuren, want door dat sporten kan ik eindelijk wel genoeg eten zonder honger te hebben. Voorheen kwam ik dan altijd aan!
pi_56846670
De omgekeerde psychologie is herkenbaar

Inmiddels ben ik weer beter, dus morgen weer gewoon werken. Vandaag nog even thuisgebleven en wat dingen opgeruimd in m'n nieuwe ladekast.
pi_56847696
quote:
het is net of mijn lichaamsbeeld niet is veranderd.
Dat heb ik dus ook, en het werkt idd twee kanten op, of ik nou dikker wordt of dunner. ik ging van 77 naar 62 en vond mezelf nog steeds dik, terwijl iedereen om me heen steeds zei dat ik te mager was en meer moest eten Nu dus weer naar 68, het duurde ook even voordat ik daar achter kwam

Ik heb het de laatste 2 dagen heel druk gehad en jammer genoeg ook weer wat snoep op Thuis valt het dan nog wel mee, maar ik was vandaag bij mijn ouders eten en daar ligt dus altijd snoep en koek voor mijn broertje en zusje, dus daar heb ik ook nog ff wat van genomen. Ik heb uiteindelijk (als lunch) 4 van die zakjes gummibeertjes op, 3 eierkoeken, een handje chips en 2 nuts repen (na het avondeten) Ik ben wel altijd van hot naar her aan het racen met de fiets, dus misschien trekt dat vandaag wel weer wat recht. Ik ga maar eens vroeg mijn nest in vandaag, dus slaap lekker
pi_56852493
@Isa:
dat vraagt eigenlijk om voor en na foto's? ben wel heel erg benieuwd naar het verschil.
Ik ben al met al ook 30 kg kwijt en wil er nu nog 10-15 ...

naja al het goede komt langzaam.

Ik heb trouwens de herhaling van Oprah gezien en wat zagen die mensen er onwijs goed uit zeg! en wat een enorm verschil!
was weer helemaal gemotiveerd toen ik dat had gezien

vanavond wederom bijna 2 uur gevolleybald. Was weer lekker
nu nachtdienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')