Thnx

Ze is gisteren op gesprek geweest bij crisisdienst, samen met mn stiefvader, en ze blijft waarschijnlijk nog wel lang in de psychose zitten, maar verwacht wordt dat ze over enkele weken weer een beetje normaal kan functioneren, in de zin van alleen thuis blijven en dingen zelf doen enzo. Mocht dat over een paar weken nog niet zo zijn, dan wordt ze wel opgenomen, nu nog niet, terwijl mn broer, zusje en ik dat toch wel erg graag zouden zien. Mn stiefvader heeft nu voor 1 week vrijgenomen, en daarna wisselt hij het af met mn broer, alleen mn stiefvader heeft het waarschijnlijk zelf ook niet meer op een rijtje, want denkt dat ze er (bijna) uit is en laat haar dus nu al helemaal vrij, zelf naar buiten gaan, medicijnen in haar beheer, wat volgens ons en de psychiater dus helemaal nog niet verantwoord is, maar we kunnen mn stiefvader niet overtuigen, dus dat is een lastige situatie, want hou ga je daar nou mee om?
En mn broertje heeft er natuurlijk onder te lijden, die is bijna 10, gaat 's ochtends naar school toe, blijft daar over, 's middags na school naar de oppas, en dan 's avonds komt hij nog een paar uurtjes thuis tot hij gaat slapen. En volgende week heeft hij vakantie, en mn moeder zit dus allemaal dingen te plannen die ze met hem wil gaan doen, maar wat dus echt niet gaat gebeuren omdat het totaal onverantwoord is. Dus ik heb al tegen mn broer gezegd, dat mn broertje anders wel een paar dagen bij mij kan logeren, zodat ik wel leuke dingen met hem kan doen en hij ff weg is daar. Maar het is allemaal nog heel eng en spannend dus...