abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56826574
Zuurkool Echt al heel lang niet meer gehad, maar ik eet het altijd met worst

Vanavond met zwemmen BBB-training gedaan en Aquarobics, toen had ik geen zin meer en heb ik nog ff in het bubbelbad gezeten en wat gedronken en toen ben ik weer naar huis gegaan.

Woensdag nog 1 keer gewoon schema en volgende week is er een apart vakantieschema, wat betekent dat er op maandag en woensdag van 7 tot kwart voor 8 Aquajogging is en van 8 tot kwart voor 9 Aquarobics. Normaal duren die activiteiten een half uur en heb je ook nog Aquaspinning, maar dat laatste is dus een weekje niet ( niet dat ik er ooit aan mee doe) en nu duren de andere activiteiten dus 3 kwartier
pi_56830251
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Straight of met een klontje ijs??
shaken, not stirred
Ja doei.
pi_56830303
Goedemorgen allemaal
Morgen kan ik niet wegen omdat ik bij mijn vriendje blijf slapen dus donderdag word mijn officiele weegdag, ben benieuwd

Nu eerst weer naar school, net ontbeten met special K en halfvolle melk en daarna nog een peer
Voor op school heb ik een appel en ontbijtkoek bij
pi_56830536
Mogge!

Heb niet zoveel te melden, maar wil laten zien dat ik ook wel es vroeg m'n bed uit ben
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:38:24 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56830691
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:16 schreef conleche het volgende:
Mogge!

Heb niet zoveel te melden, maar wil laten zien dat ik ook wel es vroeg m'n bed uit ben
.

Ik ben ziek . Nog steeds keelpijn, maar ook koortsig en spierpijn. Griepje?

Helaas heb ik een verplicht college en ik moet proefpersonen werven voor mijn onderzoek, dus ik zal wel op pad moeten.
Maar misschien ga ik ook wel alleen naar college en morgen proefpersonen werven, als ik me dan beter voel, that is. Maar even kijken hoe het zo gaat.

Nu aan de yoghurt met banaan , as always.
Niet meer actief op Fok!
pi_56830733
Beterschap

Ik had vorige week rondgebeld voor een glazenwasser, maar is best lastig, meeste gaat via vereniging van huiseigenaren of doen alleen grote bedrijven. Maar nou had ik er 1 gevonden die van de week het bejaardentehuis hier in de straat doet, en die wilden mijn huis ook wel even meepakken dan. Gaat net de telefoon, nummer van een vriend van me die ik al heel lang niet meer gesproken heb, blijkt hij bij dat glazenwassersbedrijf te werken Over een half uur zijn ze bij me, dus dat is wel toevallig

Nu dus al aan het ontbijt, vanmiddag naar het ziekenhuis toe voor uitslag van bloed- en ontlastingonderzoeken, maar denk niet dat ze nu wel wat gevonden hebben, maar goed, we zullen wel zien
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:49:14 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56830792
Succes Sylvana . Hoe gaat het nu trouwens met je moeder?
Niet meer actief op Fok!
pi_56830851
Thnx

Ze is gisteren op gesprek geweest bij crisisdienst, samen met mn stiefvader, en ze blijft waarschijnlijk nog wel lang in de psychose zitten, maar verwacht wordt dat ze over enkele weken weer een beetje normaal kan functioneren, in de zin van alleen thuis blijven en dingen zelf doen enzo. Mocht dat over een paar weken nog niet zo zijn, dan wordt ze wel opgenomen, nu nog niet, terwijl mn broer, zusje en ik dat toch wel erg graag zouden zien. Mn stiefvader heeft nu voor 1 week vrijgenomen, en daarna wisselt hij het af met mn broer, alleen mn stiefvader heeft het waarschijnlijk zelf ook niet meer op een rijtje, want denkt dat ze er (bijna) uit is en laat haar dus nu al helemaal vrij, zelf naar buiten gaan, medicijnen in haar beheer, wat volgens ons en de psychiater dus helemaal nog niet verantwoord is, maar we kunnen mn stiefvader niet overtuigen, dus dat is een lastige situatie, want hou ga je daar nou mee om?

En mn broertje heeft er natuurlijk onder te lijden, die is bijna 10, gaat 's ochtends naar school toe, blijft daar over, 's middags na school naar de oppas, en dan 's avonds komt hij nog een paar uurtjes thuis tot hij gaat slapen. En volgende week heeft hij vakantie, en mn moeder zit dus allemaal dingen te plannen die ze met hem wil gaan doen, maar wat dus echt niet gaat gebeuren omdat het totaal onverantwoord is. Dus ik heb al tegen mn broer gezegd, dat mn broertje anders wel een paar dagen bij mij kan logeren, zodat ik wel leuke dingen met hem kan doen en hij ff weg is daar. Maar het is allemaal nog heel eng en spannend dus...
pi_56831281
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:

Helaas heb ik een verplicht college en ik moet proefpersonen werven voor mijn onderzoek, dus ik zal wel op pad moeten.
Maar misschien ga ik ook wel alleen naar college en morgen proefpersonen werven, als ik me dan beter voel, that is. Maar even kijken hoe het zo gaat.
I share your pain, sister heb precies hetzelfde. En ik maar denken dat die griep het land alláng weer uit was.

Jee, Sylvana, het is allemaal erg heftig zo te lezen. Wat lief van je dat je je broertje wil opvangen, voor hem is natuurlijk helemaal erg. Ga lekker leuke dingen met hem doen, dat zal hij ook vast kunnen gebruiken.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 09:34:27 ]
pi_56831674
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat dus al een paar dagen hier
Onze halve omgeving heeft het Gelukkig zijn wij niet begonnen, zul je net weer zien dat je de schuld krijgt van iedereen

@Sylvana: klinkt als een plan om je broertje bij jou te laten logeren. Is hij even uit de spannende situatie weg. Geen prettige situatie voor zo'n jong jochie...
Veel sterkte met de hele toestand.
pi_56833382
Heb echt medelijden met Sylvana Niet 1 ding gaat kut nee alles gaat kut :/
pi_56833987
Whie Vanochtend gaf de weegschaal 60.3 aan. Ben begonnen op 62.2, dus ik ben superblij!
pi_56834367
Beterschap voor alle zieken!

Ik ben weer goed bezig lijntechnisch gezien. Goed en gezond gegeten gisteren, zo'n 1350 cal. Dus dat is precies goed: niet teveel en niet te weinig.

Vandaag ontbeten (heel vroeg voor mijn doen) met 2 crackers+filet Americain. En nu net 3 volkoren melba toastjes met slankie smeerkaas als tussendoortje.

Mijn nieuwe doel is dat ik tegen de tijd dat ik een bikini aan moet onder de 60 moet zijn. 3,7 kilo in zo'n 3 maanden moet te doen zijn.

Vanochtend erg geschrokken, want de brandweerauto's reden af en aan, ging ik aar eens kijken, bleek het appartement van een vriend van ons in de fik te staan (2 bovenste verdiepingen van een gebouw op de Herengracht) Ik was bang dat hij nog binnen was, maar gelukkig heb ik hem net aan de telefoon gekregen en hij was al op z'n werk toen het gebeurde. (een huisgenoot ligt wel in het ziekenhuis) Het is wel helemaal uitgebrand!
pi_56834948
Jeetje, dat is idd wel schrikken ja. Gelukkig was hij zelf niet thuis, maar wel kut voor die huisgenoot. Ik heb zondag nog over de Herengracht gelopen, apart is dat dan, dat er nu zo'n grote brand is. Waar zit jouw galerie trouwens Conleche, heb je wel eens verteld, maar ik ben er misschien wel langsgelopen zondag

Ik ga zo maar eens lunchen, alleen nog geen idee wat ik op mn brood doe, heb aardig veel verschillende dingen in huis, dus maar ff kijken
pi_56835010
Oh, wat een naar iets is dat toch, brand. Het herinnert me er wel aan dat wij nog steeds een kopie van de huissleutel en een lijstje telefoonnummers aan onze buren moeten geven (maatschappelijk werk). We waren namelijk met oudejaarsavond alledrie niet thuis, en toen is er brand geweest in de wijk. Ik kreeg er koude rillingen van toen ik bedacht dat eigenlijk niemand ons had kunnen bereiken of de kat uit huis had kunnen redden als het wel mis was gegaan ..

Ik ga maar eens lunchen, heb alleen nergens echt zin in. Wat yoghurt en een kiwi moet het wel doen denk ik. En vanavond groentesoep.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:06:31 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56835098
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:00 schreef Sylvana het volgende:
Waar zit jouw galerie trouwens Conleche, heb je wel eens verteld, maar ik ben er misschien wel langsgelopen zondag
Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaan .

Ik ben naar college geweest. Echt zo dodelijk saai. Heb nog nooit zo'n saai college gehad. Heb besloten eerst maar even uit te zieken voor ik naar scholen ga (nu maak ik ook niet veel indruk ), dus ik zit nu een beetje met SPSS te klooien . Straks ga ik even op bed liggen. Even lezen, misschien even een hazenslaapje.
Niet meer actief op Fok!
pi_56835231
De galerie zit op de Spiegelgracht, das vlak bij het Rijksmuseum en de Prinsengracht.
pi_56835237
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu moet je wel met een hele goede smoes op de proppen komen waarom je niet langs bent gegaan .
Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragen

Maar goed, de Spiegelgracht dus. Daar zijn we volgens mij ook wel overheen gelopen, maar weet niet meer zeker. Als we weer een keer naar Amsterdam gaan, kom ik wel langs

Thnx trouwens voor alle lieve reacties, doet me goed
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:22:27 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56835458
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, omdat ik niet weet waar hij zit? Anders hoefde ik het ook niet te vragen
Uiteraard .
De griep tast m'n hersenen aan. Laten we het daar maar op houden .

Ik zit me hier een partij te steunen en te kreunen . Volgens Mark ben ik een dramaqueen, maar ik ben echt heul zielig, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_56835556
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik zit me hier een partij te steunen en te kreunen . Volgens Mark ben ik een dramaqueen, maar ik ben echt heul zielig, hoor .
Hee, herkenbaar. M'n vriend vond het maar stom dat ik morgen niet ga lesgeven. Hij ging toch ook werken ondanks dat hij niet zo lekker is...

Een dagje bijbaantje-bij-de-bank kan ik nog wel trekken met griep, een beetje rustig aan doe enzo. Maar met een griepje zes uren lesgeven en dan ook nog vergaderen, nee danku. Komt ook nog bij dat ik dan minstens 90 kinderen kan aansteken en een paar collega's, dat is wel even wat anders dan vier klanten en een pinautomaat besmetten .
pi_56835623
even een terugvindpostje

weer op 't werk aangekomen na een ochtendje colleges. Wiskunde, érg moeilijk maar ga proberen om vanavond even door te halen met de stof...

80,0 vanochtend, dat vond ik héél lief van de weegschaal nog maar 1 tiende verwijderd van onder de 80

Gelukkig ook geen werkoverleg vanavond, dus lekker vroeg thuis, vroeg eten en dan hard aan de studie!
Doei.
pi_56836774
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hee, herkenbaar. M'n vriend vond het maar stom dat ik morgen niet ga lesgeven. Hij ging toch ook werken ondanks dat hij niet zo lekker is...

Een dagje bijbaantje-bij-de-bank kan ik nog wel trekken met griep, een beetje rustig aan doe enzo. Maar met een griepje zes uren lesgeven en dan ook nog vergaderen, nee danku. Komt ook nog bij dat ik dan minstens 90 kinderen kan aansteken en een paar collega's, dat is wel even wat anders dan vier klanten en een pinautomaat besmetten .
Haha
pi_56839374
Peoh, net thuis van stage. Gefietst erheen, vond ik al erg knap van mezelf. Ik heb wel honger, de hele dag al! Heb mn standaard procedure eigenlijk gegeten en is op. Maar mn maag blijft rommelen en schreeuwen om eten ...
Hmm ...
pi_56839422
Hallo allemaal!

Ben toch maar eens in dit topic beland... Heb momenteel een BMI van 22, prima dus. Maarrrr, ik wil toch iets van 4 kg kwijt. Vooral mijn bovenbenen zijn me wat aan de maat. Maargoed, ik ga dus proberen wat minder te snoepen en wat meer te bewegen (ulgh!!)
pi_56840103
TVP op pagina 4..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')