Mijn broeken zijn ook te groot alleen vind ik riemen zo irritantquote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik koop mijn broeken altijd een paar maten te groot... en als ik verder afval gaat er een riem in ... zal vast heel onvrouwelijk zijn, maar hoef ik tenminste niet steeds nieuwe kleren te kopen ...
En ik begin opeens te vrezen dat ik het misschien wel niet voor wintersport red om in die broek te passen, te onregelmatig ritme komende week (herkansingen, dus een hele dag thuis + leren = veel eten en een slecht humeur) ... Bleh, blij dat ik die andere broek nog hebDie past zeker wel, zat bij 71,5 nog ruim namelijk
Wel fijn dat je niet aangekomen bentquote:Op maandag 18 februari 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Welkom Tine.
Nou vanochtend toch weer even op de weegschaal gestaan en als hij het tenminste goed aangaf ben ik niet aangekomen, maar ook niet afgevallen.
Ik moet echt weer even streng zijn voor mezelf, want anders gebeurt er niks. Ga vanaf vandaag ook weer een eetdagboek bijhouden en vanavond weer hardlopen.
Het figuur zelf zal wel bestaan, iedereen heeft een ander figuurquote:Op maandag 18 februari 2008 10:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!!
Heb heel het weekend keihard gestudeerd, op een uurtje in het park za. en 3 kwartier hardlopen zondag (heerlijk, en niet eens echt koud) na. Het gekke is dat ik me helemaal volstouw normaal in zo'n weekend, nu vergat ik zelfs tussendoortjes te nemen en heb dus 2 dagen net iets meer dan 1000/dag op gok ikEigenlijk te weinig natuurlijk....
M'n smalste buikomtrek is weer 72 cm, dat ziet er echt weer mooier uit dan vlak na de feestdagen![]()
Heb van het weekend broodjes avocado gemaakt en dat was heerlijkBedankt voor de tip conleche!
Ohja ik vroeg me laatst af of een 'appelfiguur' wel echt bestaat, of dat je dan eigenlijk gewoon een te dikke buik hebt? Wat denken jullie ervan?
Als er in verhouding meer vet zit, kan het toch te dik zijn? Eerst dacht ik dat ik een appelfiguur heb, maar nu zou het eerder een peer of recht zijn (er verschijnt wat taille zelfs). Misschien is dat voor iedereen met een appelfiguur wel zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het figuur zelf zal wel bestaan, iedereen heeft een ander figuur
Maar hoeft niet te betekenen dat je een dikke buik moet hebben, maar dat er in verhouding daar meer vet zit
Als ik weer 30 kilo zou aan komen zou ik nog geen dikke buik hebben omdat ik nu eenmaal een zandloperfiguur heb
Hoe kom je erbij dat dat (die foto's die je liet zien) een appelfiguur is? Ik zie toch heel duidelijk een taille hoor?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hoop dat als ik "appel af" ben dat ik dan zandloper word
tuurlijk kan iedereen uiteindelijk een buikomtrek krijgen maar bij mij zal dat veel later zijn (als ik boven een bmi van de 40 zit) terwijl iemand met een bmi van 25 al een verhoogd buikomtrek heeft, en dat heeft met het figuur te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als er in verhouding meer vet zit, kan het toch te dik zijn? Eerst dacht ik dat ik een appelfiguur heb, maar nu zou het eerder een peer of recht zijn (er verschijnt wat taille zelfs). Misschien is dat voor iedereen met een appelfiguur wel zo.
Die laatste zin van je is niet relevant op zich, maar uiteindelijk kan iedereen een verhoogde buikomtrek krijgen denk ik wel. In verhouding zou het echter niet zo dik lijken.
Ik schrok laatst dat er zoveel cal. méér zitten in pistoletjes dan in gewoon brood. (iets van 160 per stuk of zo) Dus ik eet ze ook nog wel hoor, maar niet zomaar meer ipv brood.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
Net gelunched met 2 volkoren pistoletjes met slankie kaas, tomaat en komkommer![]()
Vanmiddag naar stage dus eet een paar uur later, hopelijk krijg ik dan ook minder trek in de avond
Ik hou niet zo van broodquote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrok laatst dat er zoveel cal. méér zitten in pistoletjes dan in gewoon brood. (iets van 160 per stuk of zo) Dus ik eet ze ook nog wel hoor, maar niet zomaar meer ipv brood.
Dan bevatten jouw pistoletjes veel minder cal. dan die van mij (of die van mij zijn groter, dat kan natuurlijk ook!)quote:Op maandag 18 februari 2008 12:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van broodde meeste dagen eet ik dan ook niets wat daar op lijkt
En de dagen dat ik het wel eet zijn het vaak pistoletjesen nog geen 300kcal voor lunch vind ik niet zo heel veel eerlijk gezegd (120 per bruin pistoletje)
Kom dan met moeite aan 1200kcal op een dag
Hé, we zijn het een keer eensquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
het is dat ik geen dagcrème gebruik, maar anders had ik 't wel meegenomen
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook niet zo mevrouwerig. Mijn make up bestaat uit mascara en een bruin oogpotlood. En als ik heel erg de geest heb, wat lipgloss.
Ik sta ook iedere morgen op met de mascara op m'n wangen. Dus weer of geen weer: als ik de hond uitlaat heb ik een zonnebril op
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Purol (oid) scheelt ook een hoop qua lipuiterlijk, dat plakt ook nog eens niet zo op je lippen als gloss.
moet nu echt weer gaan studerenstuderen
Al het vet zit op m'n buik/zwembandjesquote:Op maandag 18 februari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat (die foto's die je liet zien) een appelfiguur is? Ik zie toch heel duidelijk een taille hoor?
Misschien bedoel je veel vet op het heupbot ivm. op het dijbeenbot? Dan lijkt je buik in verhouding ook wat dikker, maar dan kan je nog wel degelijk taille hebben.
Ik moet wel want heb eczeem soms.. en vaak hele droge pijnlijke trekkende huid alsof ie niet meer elastisch is en een maatje te kleinquote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé, we zijn het een keer eens![]()
Ik smeer ook geen dagcrème. Alleen als het heel hard vriest, of als ik de hele dag met m'n kop in de zon ben geweest, op het strand of zo. Ik ben van mening dat je huid lui wordt, als je iedere dag smeert.
Je kan ook kiezen voor de luie-huid optie en dus er voor zorgen dat je huid altijd vol crème zit, dat is waarschijnlijk ook goed, maar dat is voor mij om 2 redenen geen optie:
1. ik ben slordig en vergeetachtig, dus ik zou het toch de helft van de tijd vergeten
2. ik vind zo'n glimmend vet gezicht ook niet zo heel charmant, dan maar een rimpeltje extra(en dat laatste denk ik dus niet dat gebeurd, ik heb heul nog niet veel rimpels en ik ben al vrij oud
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |