Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nu wel, maar net stond de hele spoiler gewoon in het topic. Sorry.
Welke straf?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een schande is het! Dat ik hier tijd in heb moeten steken! Bukken schavuit, ik zal je straffen!!
()
Ohwja, zo had je het ook kunnen lezenquote:
Vergeef mij.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, zo had je het ook kunnen lezen
Nee niet die. Ik pak mijn zweep!
staat geen ban op hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef jorienvdherik het volgende:
kan hier echt wat tegen gedaan worden, las dat er een ban op stond ?
[Xbox 360 #331] Jump in!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
staat geen ban op hoor
er is laatst alleen iemand geband omdat die een browser-crashende rickroll site had.
gvd, ik wilde er bijna op klikken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
Ik heb hem al gewaarschuwt, meer kan ik niet doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
kan hier echt wat tegen gedaan worden, las dat er een ban op stond ?
[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!
Bij voorbaat dankquote:
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af isquote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef e-wok het volgende:
Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
Ik stelde een vraag...
Ja, die is erquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?
[Hattrick] #267 Wie is de eerste kampioen?
Ik heb me bedacht dat ik het niet nodig vind, er wordt nauwelijks gepost in het topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |