abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2008 @ 01:41:10 #126
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58351933
In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58351972
quote:
Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
TVP

En aanpakken die gast!
pi_58351979
Hard
pi_58352212
Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
pi_58353809
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
Inderdaad. Als er spoilertags staan dan weet je toch dat er gespoiled gaat worden?
Dan ben je gewoon een domme lul om er op te klikken als je het niet wil weten en een nog vele malen dommere lul om daarna die knakker de tyfus en weet ik wat al dies meer toe te wensen.

Afspraken zijn dat spoilers tusen spoilertags staan, en dat staan ze gewoon, dus ik zie het probleem echt niet
pi_58354033
Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
Het stond er namelijk zo :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
  maandag 28 april 2008 @ 10:10:24 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354189
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
Het stond er namelijk zo :
SPOILER
SPOILER
Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
Dat idd een vuile streek en ook puur om de mensen die spoiler te laten lezen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_58354208
En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
SPOILER
En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
pi_58354271
Godverdomme, heb ik het weer gelezen! Dacht je zal wel een grapje maken...
Nou weet ik al twee keer hoe het verhaal gaat.
Dus...
  maandag 28 april 2008 @ 10:16:35 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354298
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef NED het volgende:
En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.

Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.

Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:

NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
SPOILER
En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!

=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!

=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.

=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!
9 van de 10 keer staat er gewoon iets grappigs of onzin in de spoiler! Maar dat topic loopt al vrij lang nu en hij is er nog nooit geweest alleen nu ineens met 2 spoilers zonder ook maar iets er bij en nu is die ook weer weg. Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
pi_58354343
quote:
Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
pi_58354399
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.

@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
  maandag 28 april 2008 @ 10:22:38 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58354401
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gelukkig niet gelezen
pi_58354520
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
Ik probeer helemaal niet grappig te doen. Ik laat gewoon zien hoe een spoilertag werkt en ik zet er notabenen tot 3x aan toe dat er echt een dikke spoiler in staat en dat het dezelfde is als die ene vent deed.

Dat je bij die ene vent op zn spoiler klikt kan ik nog inkomen, maar dat je dan vervolgens ook nog eens op de mijne klikt?!!

Anyway, nog maar even voor de duidelijkheid: in mijn spoiler staat dezelfde spoiler als die gast in dat GTA topic gemaakt heeft en (even er van uit gaande dat hij waar is) wil je die NIET lezen!

Dus voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft: ook niet doen.
Zo, en nu houdt ik op met waarschuwen.

Volgens de regels kan je hem echt niet bannen dunkt me. Hij gebruikt de spoilertag en dat er dan users zijn die erop klikken kan hij ook niks aan doen
pi_58356067
Ik maakte maar een grapje, als ik het al een keer heb gelezen dan maakt het toch niet uit of ik het hier nog een keer lees...
Dacht dat het wel duidelijk was
Dus...
pi_58356382
Tja, als hij het zo gepost zou hebben zonder spoiler tekst dan had ik een ban-aanvraag gedaan. Maar er zijn toch echt spoilertags gebruikt. Ik zal de posts verduidelijken zodat niet nog meer mensen die het niet willen weten er achter komen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_58365034
Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi} GTA IV#33 Het zal een lange, lange avond worden
pi_58367002
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag hier in de TT het gefixt worden?

[Multi] GTA IV #33 Het zal een lange, lange avond worden
pi_58398970
Er zijn nu drie GTA IV topics, waar grotendeels over dezelfde dingen wordt gepraat.. Nogal onoverzichtelijk . Is het niet beter om bijvoorbeeld alleen 1 singleplayer topic en 1 multiplayer topic te maken?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58422111
Hmm, blijkbaar ben ik de enige die 3 dezelfde topics niet echt handig vindt.. Nou ja, laat dan ook maar.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 4 mei 2008 @ 13:21:38 #146
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58470650
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!

zeer irri
Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:44:18 #148
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470714
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
idd, het leed is al geschied Al hoewel ik nog geen spoilers heb kunnen vinden in dat topic?
pi_58470764
Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!

zondag 4 mei 2008 @ 13:48:45 #150
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_58470801
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deze spoiler werkt niet:

[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!