TVPquote:Op maandag 28 april 2008 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
In deze post dus. [Multi] GTA IV #30 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Voordat hij niet gebanned zou worden, ik meen mij te herinneren dat er ook op een ban stond op 'snapes kills dumbledore' enzo. En dit is net zo erg.
Inderdaad. Als er spoilertags staan dan weet je toch dat er gespoiled gaat worden?quote:Op maandag 28 april 2008 02:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Het stond toch gewoon in spoilertags? Waarom dan klikken? Eigen schuld dikke bult...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:02 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan ook even een hint of iets dergelijks geven ? Dat is helemaal niet gedaan. En dat doen de meeste mensen ook. En dat verwacht je ook van mensen die een beetje sociaal zijn.
Het stond er namelijk zo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idd een vuile streek en ook puur om de mensen die spoiler te laten lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verwacht je gewoon niet als je de eerste spoiler hebt gelezen, en vooral niet als er GEEN waarschuwing bij staat.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!
=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!
=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.
=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef NED het volgende:
En mensen die linkjes naar de livestreams geven is wel okay?
Daar word ook gespoilerd en moet je ook eerst zelf op klikken.
Als je het allemaal niet wil weten moet je ook niet klikken. Simpel as that.
Ow, en om even aan te geven hoe spoilers werken:
NIET op klikken mensen want ik in die spoiler staat een flinke spoiler!!!
NIET KLIKKEN DUS, IK HERHAAL NIET KLIKKEN!!!!!!!
9 van de 10 keer staat er gewoon iets grappigs of onzin in de spoiler! Maar dat topic loopt al vrij lang nu en hij is er nog nooit geweest alleen nu ineens met 2 spoilers zonder ook maar iets er bij en nu is die ook weer weg. Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die hier nou nóg een keer op klikt is al helemaal achterlijk!
=edit=
Ik heb er maar even een waarschuwing bijgezet, want sommige mensen snappen het hele idee achter de spoilertags niet geloof ik. ALS JE HET NIET WILT WETEN MOET JE ER NIET OP KLIKKEN!!!!!!!!
=edit2=
En dat vetgedrukte tekst moet je zelf meteen in je hoofd horen op het moment dat je de spoilertag ergens ziet staan.
=edit3=
En voor de echt domme mensen zeg ik er nog maar even bij dat in deze spoilertag hetzelfde staat als in die andere. NIET op klikken dus!!!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.quote:Dus dan is het toch duidelijk wat zijn doel is geweest?
Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.quote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.
@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
Ik heb het zelf gelukkig niet gelezenquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan weliicht wel zo zijn, maar volgens mij kan hij volgens de huidige regels niet gebanned worden.
Ik snap dat jullie het niet leuk vinden om te lezen, dat vind ik ook niet en ik heb het ook gelezen, maar feit is dat het gewoon netjes tussen spoilertags staat en dat wij zo achterlijk zijn geweest om er op te klikken.
@Mork_Van_Ork: ik zet er notabene tot 3x toe bij dat er dezelfde spoiler staat en nog klik je erop!!
Ik probeer helemaal niet grappig te doen. Ik laat gewoon zien hoe een spoilertag werkt en ik zet er notabenen tot 3x aan toe dat er echt een dikke spoiler in staat en dat het dezelfde is als die ene vent deed.quote:Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je deed probeerde grappig te doen.. Daarom verwacht je niet een serieuze spoiler. Net zoals die andere sjonnie.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag hier in de TT het gefixt worden?
[Multi] GTA IV #33 Het zal een lange, lange avond worden
Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!
zeer irri
idd, het leed is al geschiedquote:Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat topic is toch al in het archief, niemand die meer gaat klikken.
Hier werkt tie gewoon hoor?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Deze spoiler werkt niet:
[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |