Huub mag z'n droom uitleven....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is de commentator
Huub is Yuri
Eric is Brrr
en ik geloof dat Claire de rondemiss speelt, die dame die met zo'n bordje door de ring loopt
hmmm.......ja jij valt nog wel mee..hahahahah....zo erg ben jij niet...KUCH KUCH..quote:Op zondag 17 februari 2008 01:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo erg ben ik toch niet? Ik vind het nog wel meevallen.![]()
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef Sug4r het volgende:
De film is afgelopen...wat nu?
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig, niet alle voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders uit.
Je moet aan de hand van 1 poster niet je frustratie gelijk verdelen over alle posters die het wat meer met Huub hebben dan met Brain, not done toch.?
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
hmmm.......ja jij valt nog wel mee..hahahahah....zo erg ben jij niet...KUCH KUCH..
terror hejcquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef Sug4r het volgende:
De film is afgelopen...wat nu?
Is inderdaad jammer dat je je door 1 poster zo uit het veld laat staan........quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.
Nou ik vind ze erg tam hoor moet ik zeggen...ik wil wel wat meer actie zien eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn
was dat nu voor vraag....![]()
Volgens mij heeft die echt nog niet geslapenquote:
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer dat je je door 1 poster zo uit het veld laat staan........
Nicotinegebrekquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Tjee wat saai zeg, gaan ze naar boven hahahahhaha.
Wat een lef hebben ze.
Misschien moeten ze nog wat voorbereidend werk verrichten..je weet het soms niet wat er op de valreep nog wordt doorgebeld door de FEBO boys...wat wel of niet mag...en wat vervolgens op de streamers weer een domper kan geven wanneer het niet mag...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Wat een lef hebben ze.
Ja om te rokenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Wat een lef hebben ze.
Bij die tekst: "volgens mij heeft hij echt nog niet geslapen" mag je best een smily doen hoor..hihihihiquote:Op zondag 17 februari 2008 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die echt nog niet geslapen
[ afbeelding ]
Geduld..geduld...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou ik vind ze erg tam hoor moet ik zeggen...ik wil wel wat meer actie zien eigenlijk
Maar dan word ik weer te grof voor sommige postersquote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Bij die tekst: "volgens mij heeft hij echt nog niet geslapen" mag je best een smily doen hoor..hihihihi
hij stemde daar in toe, ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat scheidsrechter spelen?
Wie is het? wie is het?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijn
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:24 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Waarom verlaagt Huub zich tot dat niveau? Omdat het niveau daar gewoon zo laag is en dat ze het anders niet snappen.
Ik ben het ook niet altijd met Huub eens. Maar wat hem "siert" is dat hij toch een mate van zelfreflectie heeft, iets wat Brain totaal niet heeft.
Hij krijgt alleen maar pionnen tot zijn beschikking die hij kan gebruiken voor zijn spel omdat hij anders zelf over de scheef gaat, kortom, hij wordt beschermd.
Soms moet je gewoon risico's durven lopen....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan word ik weer te grof voor sommige posters
ok...kon me ook niet voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef mazaru het volgende:
Nee, Mike durft niet
gnagnagna ben ik nou af?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Wie is het? wie is het?![]()
Hup naar de Febo jij!
Hij zei iets van "Ik ben te nuchter daarvoor."quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef mazaru het volgende:
Nee, Mike durft niet
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geduld..geduld...
badjassen en bokshandschoenen worden al genoemd
Lieverd....Brian a la para vlieg had er daarvoor al uit moeten gaan.....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef riri het volgende:
[..]
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?
Nena vloog er bij het eerste het beste kleine trapje al uit....
Gewoon die ene streamer negeren. Ik scroll ook gewoon verder als ik een COS teruglees om achter te komen wat er op de streams heeft afgespeeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.
1000¤ boete en 100.000 van de jackpotquote:
klopt, zelfde geld voor brian en snol,quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef riri het volgende:
[..]
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?
Nena vloog er bij het eerste het beste kleine trapje al uit....
Ik bied mijn excuses aan als ik mensen voor hen hoofd stoot. Maar ik heb echt een hekel aan die brrr. Ik kan niet tegen mannen die vrouwen slaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:52 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon risico's durven lopen....
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bied mijn excuses aan als ik mensen voor hen hoofd stoot. Maar ik heb echt een hekel aan die brrr. Ik kan niet tegen mannen die vrouwen slaan.
En daar zal ik ook nooit een blad voor mijn mond voor nemen.
Bovendien is het onzin om te zeggen dat mijn verslagen niet kloppen, ik schrijf letterlijk wat ik hoor.
Ik cap wat ik zie.
Als dat niet zo zou zijn, dan zijn er heus wel andere posters die ook zitten te luisteren en te kijken.
Tot nu toe heb ik daar nog nooit commentaar op gehad.
Ik verwacht dat Brian niks doet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor...ik denk dat de FEBO het tegen gaat houden... maar ja duimen dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat Brian dan doet
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijn
Lekker sportief om iemand de grond in te boren als ze er niet is.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.
Wat een leven zal je hebben als je dagelijks Huub in het absurde adoreert en blijkbaar nog boven je eigen vriend. Vind ik net zulk ontspoort gedrag dan wat Huub vertoont. Maar goed, iedere gek haar gebrek.
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.
Wat een leven zal je hebben als je dagelijks Huub in het absurde adoreert en blijkbaar nog boven je eigen vriend. Vind ik net zulk ontspoort gedrag dan wat Huub vertoont. Maar goed, iedere gek haar gebrek.
Ik verwacht het ook niet. Als hij er zich mee bemoeit dan heeft hij zijn agressie zeker in de hand.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef John316 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian niks doet hoor
Hey Noucky kom op je trekt het wel heel erg aan......een ieder zal je mening respecteren;-) dat meet je toch niet af aan 1 poster.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Je kan net zo goed zeggen over wie je het hebt, dat hebben de meesten hier toch wel door. En nadat je dat hebt gedaan is het misschien wel zo netjes die persoon aan te spreken en niet hier te gaan lopen zeiken over een mede-user.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Is ze ook al zwanger?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:06 schreef Ziet het volgende:
amanda ging over haar nek?
Rat rules!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:04 schreef noucky het volgende:
Brian toont wel lef en blijft niet slapen maar gaat de chill in.
Kan zijn maar ze vermaken me gewoon niet op de streams. Ik vind het jammer dat Brian en Amanda een koppel zijn en Amanda belemmerd wordt in haar doen en laten. Zij boet in voor de lieve vrede en lijkt blind in d'r relatie. Ook vind ik ze beide vrij onzichtbaar en nemen credits op een PR-achtige manier.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind Brian geen pauper en Amanda zeker ook niet. Ze zijn zeker mensen met gevoel en de beste bedoelingen hebben. Door hun jeugd zijn ze erg geschaad en moeilijk vorm kunnen geven aan hun oprechte gevoel.
Dit in tegenstelling tot Huub die alleen maar aan zichzelf denkt en alles daarvoor moet wijken. Zelfs zijn moeder aan de kant schuift, hoe gek ben je dan. Die Huub weet niet eens wat binden, liefde of houden van is, hij gebruikt iedereen vanuit eigen belang. Alles wat niet door de beugel kan kikt hij op, ik snap dat niemand met hem te maken wil hebben, ik ook niet. Daarom staat hij bij mij op de laatste plaats en daarboven Claire.
Trustenquote:Op zondag 17 februari 2008 02:08 schreef MissSomebody het volgende:
Trusten Fokkers.....tot morgen...
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:08 schreef MissSomebody het volgende:
Trusten Fokkers.....tot morgen...
Voor Amanda was de dag "zwaar", teveel indrukken opgedaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:06 schreef Ziet het volgende:
amanda ging over haar nek?
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn maar ze vermaken me gewoon niet op de streams. Ik vind het jammer dat Brian en Amanda een koppel zijn en Amanda belemmerd wordt in haar doen en laten. Zij boet in voor de lieve vrede en lijkt blind in d'r relatie. Ook vind ik ze beide vrij onzichtbaar en nemen credits op een PR-achtige manier.
Die uitspraken van Huub neem ik met een korrel zout. Hij probeert dingen en valt vaak weer in dezelfde valkuil wat me steeds weer erg pissed off maakt. Huub gebruikt idd alles en iedereen maar daar zijn ze zelf bij. Voor mij is er weinig alternatief.... of het moet Claire zijn (Jaap vind ik gewoon een lafaard) maar dit zit er nog te kort in om haar die villa te gunnen.
Voor mij was er maar 1 winnaar en dat is Sylvia.... daarmee is ook de keuze voor het kamp waar ik voor ben bepaald. Anti-Brian dus.
Last van haar menstruatie zegt zequote:Op zondag 17 februari 2008 02:10 schreef Carlaa het volgende:
het lijkt erop dat Amanda alvast haar "griepje" voor morgen aan het voorbereiden is!
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:11 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zit zich gewoon aan te stellen in de hoop dat het Hokje zegt dat ze moeten gaan slapen en Amanda en Brian met rust laten!
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:11 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zit zich gewoon aan te stellen in de hoop dat het Hokje zegt dat ze moeten gaan slapen en Amanda en Brian met rust laten!
Ze kijkt verdomme eerst in de spiegel voordat ze naar de wc gaat waar geen camera's op staan!quote:
Owww Febo zal wel moeten ingrijpen... het is niet sjiek zieke mensen aan te vallen.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Amanda is al stuk en ze heeft weer gespuugd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |