Maar dan word ik weer te grof voor sommige postersquote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Bij die tekst: "volgens mij heeft hij echt nog niet geslapen" mag je best een smily doen hoor..hihihihi
hij stemde daar in toe, ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat scheidsrechter spelen?
Wie is het? wie is het?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijn
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:24 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Waarom verlaagt Huub zich tot dat niveau? Omdat het niveau daar gewoon zo laag is en dat ze het anders niet snappen.
Ik ben het ook niet altijd met Huub eens. Maar wat hem "siert" is dat hij toch een mate van zelfreflectie heeft, iets wat Brain totaal niet heeft.
Hij krijgt alleen maar pionnen tot zijn beschikking die hij kan gebruiken voor zijn spel omdat hij anders zelf over de scheef gaat, kortom, hij wordt beschermd.
Soms moet je gewoon risico's durven lopen....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan word ik weer te grof voor sommige posters
ok...kon me ook niet voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef mazaru het volgende:
Nee, Mike durft niet
gnagnagna ben ik nou af?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Wie is het? wie is het?![]()
Hup naar de Febo jij!
Hij zei iets van "Ik ben te nuchter daarvoor."quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef mazaru het volgende:
Nee, Mike durft niet
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geduld..geduld...
badjassen en bokshandschoenen worden al genoemd
Lieverd....Brian a la para vlieg had er daarvoor al uit moeten gaan.....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef riri het volgende:
[..]
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?
Nena vloog er bij het eerste het beste kleine trapje al uit....
Gewoon die ene streamer negeren. Ik scroll ook gewoon verder als ik een COS teruglees om achter te komen wat er op de streams heeft afgespeeld.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.
1000¤ boete en 100.000 van de jackpotquote:
klopt, zelfde geld voor brian en snol,quote:Op zondag 17 februari 2008 01:51 schreef riri het volgende:
[..]
¤800.000 boete...deze persoon geniet geen bescherming?
Nena vloog er bij het eerste het beste kleine trapje al uit....
Ik bied mijn excuses aan als ik mensen voor hen hoofd stoot. Maar ik heb echt een hekel aan die brrr. Ik kan niet tegen mannen die vrouwen slaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:52 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon risico's durven lopen....
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bied mijn excuses aan als ik mensen voor hen hoofd stoot. Maar ik heb echt een hekel aan die brrr. Ik kan niet tegen mannen die vrouwen slaan.
En daar zal ik ook nooit een blad voor mijn mond voor nemen.
Bovendien is het onzin om te zeggen dat mijn verslagen niet kloppen, ik schrijf letterlijk wat ik hoor.
Ik cap wat ik zie.
Als dat niet zo zou zijn, dan zijn er heus wel andere posters die ook zitten te luisteren en te kijken.
Tot nu toe heb ik daar nog nooit commentaar op gehad.
Ik verwacht dat Brian niks doet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor...ik denk dat de FEBO het tegen gaat houden... maar ja duimen dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat Brian dan doet
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijn
Lekker sportief om iemand de grond in te boren als ze er niet is.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.
Wat een leven zal je hebben als je dagelijks Huub in het absurde adoreert en blijkbaar nog boven je eigen vriend. Vind ik net zulk ontspoort gedrag dan wat Huub vertoont. Maar goed, iedere gek haar gebrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |