Huub mag z'n droom uitleven....quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is de commentator
Huub is Yuri
Eric is Brrr
en ik geloof dat Claire de rondemiss speelt, die dame die met zo'n bordje door de ring loopt
hmmm.......ja jij valt nog wel mee..hahahahah....zo erg ben jij niet...KUCH KUCH..quote:Op zondag 17 februari 2008 01:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo erg ben ik toch niet? Ik vind het nog wel meevallen.![]()
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef Sug4r het volgende:
De film is afgelopen...wat nu?
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig, niet alle voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders uit.
Je moet aan de hand van 1 poster niet je frustratie gelijk verdelen over alle posters die het wat meer met Huub hebben dan met Brain, not done toch.?
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
hmmm.......ja jij valt nog wel mee..hahahahah....zo erg ben jij niet...KUCH KUCH..
terror hejcquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef Sug4r het volgende:
De film is afgelopen...wat nu?
Is inderdaad jammer dat je je door 1 poster zo uit het veld laat staan........quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Klopt en dat zeg ik ook niet direct. Maar door die poster en veelvuldig de hele dag aanwezig is, kijk ik liever zelf de streams dan dat ik 1 woord van haar moet geloven odat het stomweg niet klopt. Jammer eigenlijk.
Nou ik vind ze erg tam hoor moet ik zeggen...ik wil wel wat meer actie zien eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 01:43 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
RELLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn
was dat nu voor vraag....![]()
Volgens mij heeft die echt nog niet geslapenquote:
Dan moet die poster toch niet op haar bekkie gevallen zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer dat je je door 1 poster zo uit het veld laat staan........
Nicotinegebrekquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Tjee wat saai zeg, gaan ze naar boven hahahahhaha.
Wat een lef hebben ze.
Misschien moeten ze nog wat voorbereidend werk verrichten..je weet het soms niet wat er op de valreep nog wordt doorgebeld door de FEBO boys...wat wel of niet mag...en wat vervolgens op de streamers weer een domper kan geven wanneer het niet mag...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Wat een lef hebben ze.
Ja om te rokenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:46 schreef noucky het volgende:
Wat een lef hebben ze.
Bij die tekst: "volgens mij heeft hij echt nog niet geslapen" mag je best een smily doen hoor..hihihihiquote:Op zondag 17 februari 2008 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die echt nog niet geslapen
[ afbeelding ]
Geduld..geduld...quote:Op zondag 17 februari 2008 01:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou ik vind ze erg tam hoor moet ik zeggen...ik wil wel wat meer actie zien eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |