Nou, nou.quote:
Zegt onze ex-joodjequote:Op zondag 17 februari 2008 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat geen joodje hapte.
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:00 schreef Jasza het volgende:
Ah Quick Boys en onze gekken.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef denthemen het volgende:
Als we internet en fora mogen geloven:
Willem II heeft tientallen hooligans van psv weggeslagen
Willem II heeft eigen jongens in elkaar geslagen
Willem II heeft een aantal gezinnen weggeslagen
Willem II heeft niks gedaan
Willem II gooide een vol blik naar Gomes
U mag zelf kiezen..
Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.quote:
Zijn nauwelijks foto's van.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Alvast we dan toch bezig zijn zet er dan ook een paar foto's bij van de perikelen in de tweede helft buiten het stadion.
Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.quote:30-7-2000 Niet stoer
Het relaas van een ooggetuige in Luik:
"Het was een regelrechte afgang voor Ajax. Elke andere uitleg mag als niet serieus worden beschouwd. Nadat er een kwartier gespeeld is in de tweede helft verlaten de Ajax-supporters het vak en stadion. Zo'n 200 a 300 man zet koers naar de andere kant van het stadion. Het ziet er imposant uit en het lijkt een makkelijke "klus" te worden. Tot ieders verrassing wordt de groep opgewacht door een even grote groep van Standard. Deze groep was niet aanwezig in het stadion en lijkt goed voorbereid. De weinige politie die er is, ziet dat er niets meer te redden valt en doet een stap opzij. Wanneer Standard aanvalt, rennen vrijwel alle Ajax-supporters weg. Nadat er een paar keer gestopt is, blijven de Standardsupporters aanvallen. Het werd zelfs zo erg dat we terug ons eigen vak invluchten. De ultieme vernedering was dat het hek van ons vak werd dichtgedaan door Standardsupporters. Overigens werd Standard bijgestaan door supporters van FC Den Bosch. Het zal me niets verbazen als er vanwege de gebeurtenissen onenigheid in de groep ontstaat. Ik hoop dat Ajax zich voortaan een beetje gedeist houdt voordat het zo stoer gaat doen."
Klopt ongeveer. De politie daar wou ons in het vak houden, maar op een zeker moment konden we toch weg. We stonden al een tijdje buiten te wachten en het werd steeds rumoeriger (waarbij de Belgische agenten ons ruime doses traangas en pepperspray toebedeelden overigens), dus denk dat ze eieren voor hun geld kozen. Uiteindelijk kwamen we bij het vak van de Hell-side en daar werden flink wat stenen over en weer gesmeten, maar het hek bleef dicht.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou verhalen heb ik er al genoeg over gehoord en gelezen.
Zoals deze op de ajax ster:
[..]
Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.
Het was niet veel nee. En dat het niet goed kon gaan... ach, dat wist ik al toen die wedstrijd op het programma kwamquote:Op maandag 18 februari 2008 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
Weet nog wel van die dag dat de politie met belachelijk weinig op de been was en dat ik nog dacht, dit kan niet goed gaan en dat bleek dus ook wel.
Check je PM.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.
Sowieso bedankt voor de moeite
Die hebben in de DAS gestaan en die zoek ik dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop