Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ken iemand die z'n P niet heeft gehaald door dit vak![]()
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe
Maar ernstig kutvak inderdaad.
"Waar zie je jezelf staan over tig jaar?"
- Geen idee eigenlijk. Als ik een relaxt leven heb en de dingen kan doen die ik wil doen ben ik wel tevreden.
"Okee, en nu een serieus antwoord."
- Dat was serieus
"Maar over je carriëre dan enzo."
- Het kan me eigenlijk echt niet bezighouden.
Ging ze invullen dat ik ongemotiveerd en in potentie zelfdestructief wasAlleen omdat ik geen carriëreslaaf ben
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoord
Mijn antwoord zou iets zijn geweest van "als leider van een Derde Rijk". En dat dan bloedserieus blijven volhouden
HBO, op het MBO heb je dit geloof ik niet eens.quote:
Neen proefonderondervindelijk heb ik vastgesteld dat het op het MBO nog erger is.quote:
Ligt het nou aan mij of worden ook echt 100 keer dezelfde vragen gesteld, maar dan anders geformuleerd? Bij elke vraag denk ik "huh dit heb ik toch al gezegd?".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:06 schreef Rutgerr het volgende:
Ik heb gewoon overal een onzin verhaal ingevuld. Ik haat zelfreflectie.
Die vraag zou de betreffende SLB-docent juist moeten beantwoorden. Als ik de oplossing wist voor m'n zwakke punten dan had ik dat zelf al wel gedaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Zelfreflectie is ook zo leuk... Wat ga jij de volgende keer anders aanpakken? ... Niets...
Die POP is nog het ergst inderdaad!! Dat gaat echt helemaal nergens over!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoord
Mijn antwoord zou iets zijn geweest van "als leider van een vierde Derde Rijk". En dat dan bloedserieus blijven volhouden
Op het mbo zul je dit soort dingen inderdaad niet tegen komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:40 schreef Nobu het volgende:
Nooit last van gehad, ga dan ook niet naar het HBO
Op de uni ben ik ook nooit met dat soort onzin lastig gevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Op het mbo zul je dit soort dingen inderdaad niet tegen komen.
"How do you see yourself in 6 years?"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"hoe zie je jezelf over 6 jaar?"
Zeg nou maar gewoon dat je op het mbo zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op de uni ben ik ook nooit met dat soort onzin lastig gevallen
Wat jij wilt knulquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je op het mbo zit.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
Ik denk dat vele studenten bij de titel alleen ook al kotsneigingen krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
"How do you see yourself in 6 years?"
"Celabrating the sixth year anniversary of you asking me this question.."
- Mitch Hedberg
Bij ons idem dito!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:24 schreef Etcetera het volgende:
SLB
kansloos nonsens vak![]()
![]()
heb er nog nooit ook maar iets zinnigs van geleerd
in het eerste jaar moesten we nog verslagen maken, zit nu in het derde jaar. toffe SLB'er die snapt dat het verslagen maken onzinnig tijdverknoeien is en tevreden is met een gesprekje
jaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:00 schreef Nobu het volgende:
Moeten jullie dan ook verslagen schrijven over je motivatie?![]()
Competentiesquote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef Etcetera het volgende:
POP zuigt ook hard inderdaadmijn tactiek: competenties (nog zo'n jeuk-woord) erbij pakken en daar uit kiezen waar ik dan weer aan wil werken
[..]
jawat vind je er van? waarom? wanneer? hoe? leg uit?
Leer er maar mee om te gaan, dat soort dingen kom je vaak genoeg tegen bij grotere bedrijven. Sla een een Nobiles of Intermediair open, het is niet anders dan 'ontwikkeling' en dat soort dingen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef Etcetera het volgende:
POP zuigt ook hard inderdaadmijn tactiek: competenties (nog zo'n jeuk-woord) erbij pakken en daar uit kiezen waar ik dan weer aan wil werken
[..]
jawat vind je er van? waarom? wanneer? hoe? leg uit?
en moet je dat ook in een verslagje proppenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Leer er maar mee om te gaan, dat soort dingen kom je vaak genoeg tegen bij grotere bedrijven. Sla een een Nobiles of Intermediair open, het is niet anders dan 'ontwikkeling' en dat soort dingen.
Nee, van die achterlijke verslagen schrijven zal gaan helpen bedoel jequote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef Malebolgia het volgende:
Mensen vaak spijt van beroepskeuze
En dan allemaal stug vol blijven houden dat nadenken over je toekomst tijdsverspilling is...
net zo stoer zeg...
Er is niks mis met verslagen schrijven over je eigen interesses en dromen. Nadenken over hoe jezelf over 6 jaar ziet is daarentegen de meest nutteloze tijdverspilling die je maar kan bedenken.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, van die achterlijke verslagen schrijven zal gaan helpen bedoel je
Je hebt een verschil tussen nadenken en nutteloze domme verslagen maken over jezelf.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef Malebolgia het volgende:
Mensen vaak spijt van beroepskeuze
En dan allemaal stug vol blijven houden dat nadenken over je toekomst tijdsverspilling is...
net zo stoer zeg...
Als je een beetje pech hebt wel ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en moet je dat ook in een verslagje proppen
INDERDAAD! Gadverdamme! Altijd hetzelfde bagger! Ik word er echt strontziek van, want ik kan beter mijn andere vakken gaan doen in de tijd dat ik deze nutteloze vragen moet beantwoorden!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"welke competenties van jezelf denk je voor je vak te moeten verbeteren?"
"noem 5 zwakke punten van jezelf"
"noem 5 bedreigingen voor jezelf"
"schrijf aan de hand van het bovenstaande 5 persoonlijke leerdoelen op"
"hoe wil je deze doelen bereiken? Licht dit toe"
STERF!
Nadenken hoe je jezelf over zes jaar ziet lijkt me wel nuttig. Als je dat in die formulering wordt opgedrongen is het dat absoluut niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:28 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Er is niks mis met verslagen schrijven over je eigen interesses en dromen. Nadenken over hoe jezelf over 6 jaar ziet is daarentegen de meest nutteloze tijdverspilling die je maar kan bedenken.
Een goed idee de rug toekeren omdat het kut wordt uitgevoerd vind ik vrij kortzichtig.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Nobu het volgende:
Nee, van die achterlijke verslagen schrijven zal gaan helpen bedoel je
Helemaal mee eens. Maar aangezien veel mensen dit niet uit zichzelf doen moet er toch een bepaalde stok achter de deur zijn om dit wel te doen, in welke vorm dan ook. Zo te lezen is de implementatie van SLB om te huilen op veel hogescholen, maar het idee erachter blijft goed naar mijn idee.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:33 schreef De.Kromme het volgende:
Je hebt een verschil tussen nadenken en nutteloze domme verslagen maken over jezelf.
En wat is er mis met zo nu en dan een gesprekje met je tutor? Werkt prima, daar heb je al die gare verslagen niet bij nodig lijkt me.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:11 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Een goed idee de rug toekeren omdat het kut wordt uitgevoerd vind ik vrij kortzichtig.
Je zou ook kunnen zeggen: "he ik vind het idee wat jullie willen bereiken (dat ik nadenk over wat ik nou écht wil in de toekomst en qua werk) best nuttig, maar de manier waarop jullie dit aanpakken zuigt aan alle kanten. Ik wil wel SLB doen, maar het anders aanpakken ipv die suffe verslagen schrijven. Namelijk, zus zus en zo etc.."
Dat noemen ze een constructieve houding, ipv puberaal anti-gedrag. Dat eerste wordt door bedrijven erg gewaardeerd kan ik je vertellen; aan dat laatste hebben ze een boertje dood.
Als dat voor jou prima werkt is er toch ook niets mis mee? Alleen gaat de klacht van dit topic niet alleen over de vorm waarin SLB wordt uitgevoerd (die verslagen dus) maar over het hele idee an sich. En jouw reactie op mijn eerdere post leek dat nog eens te bevestigen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Nobu het volgende:
En wat is er mis met zo nu en dan een gesprekje met je tutor? Werkt prima, daar heb je al die gare verslagen niet bij nodig lijkt me.
Ik geloof er niet zo in dat dat soort verplichte verslagen een bijdrage leveren. Mensen moeten iets inleveren, ze krijgen er tenslotte punten voor. Het lijkt me dat veel mensen dan vooral schrijven wat de docent wil horen in plaats van echt na te denken over hun toekomst. Ik ben trouwens geen tegenstander van nadenken over je toekomst als je dat mocht denken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:19 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Als dat voor jou prima werkt is er toch ook niets mis mee? Alleen gaat de klacht van dit topic niet alleen over de vorm waarin SLB wordt uitgevoerd (die verslagen dus) maar over het hele idee an sich. En jouw reactie op mijn eerdere post leek dat nog eens te bevestigen.
Maar zoals ik al zei: bij sommigen helpt het opschrijven van gedachten meer dan bij anderen. Maar uiteindelijk willen instituten (lees: hogescholen, maar zeker ook bedrijven) dingen vastgelegd zien, tastbaar. En dan zijn alleen gesprekjes onvoldoende. En aangezien je HBO een voorbereiding is op het bedrijfsleven, mag je best aannemen dat het er daar (in grotere bedrijven althans) net zo aan toegaat.
Haha, klopt. Dat riedeltje kreeg ik ook te horen toen ik weer eens kritiek uitte op evaluatie-gebeuren bij een docentquote:Op zondag 17 februari 2008 11:19 schreef Yildiz het volgende:
Leer ermee werken, leer door het gewauwel heen te prikken. In veel bedrijven doen ze namelijk tegenwoordig al niet anders.
Floris.exe is toch een autistisch eenzaam rukkertje?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef floris.exe het volgende:
TS is toch een VMBO'er?
he-le-maal terechtquote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Floris.exe is toch een autistisch eenzaam rukkertje?
Waarom reageer je zo? Ik stel gewoon een normale vraag. Je komt als een VMBO'er over namelijk en dat wilde ik even bij je verifiëren.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Floris.exe is toch een autistisch eenzaam rukkertje?
goed geprobeerdquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo? Ik stel gewoon een normale vraag. Je komt als een VMBO'er over namelijk en dat wilde ik even bij je verifiëren.
Dat deed je helemaal niet, wereldvreemd figuur. Je wist heus wel wat voor opleiding ik deed, dat is nog ter sprake gekomen in het andere topic. Dit was puur provoceren. Bovendien : jouw hele punt was toch dat je mensen niet in hokjes moest stoppen en niet n.a.v. een mening kon beoordelen, en dat je mensen in hun waarde moest laten?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo? Ik stel gewoon een normale vraag. Je komt als een VMBO'er over namelijk en dat wilde ik even bij je verifiëren.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat deed je helemaal niet, wereldvreemd figuur. Je wist heus wel wat voor opleiding ik deed, dat is nog ter sprake gekomen in het andere topic. Dit was puur provoceren. Bovendien : jouw hele punt was toch dat je mensen niet in hokjes moest stoppen en niet n.a.v. een mening kon beoordelen, en dat je mensen in hun waarde moest laten?
En nu, omdat we een andere mening hebben, gooi je mij maar in een hok VMBO-ers, waarmee je ook nog eens mensen met minder intellectuele eigenschappen (iets waar je niet altijd wat aan kan doen) belachelijk wil maken?
Dan heb je jezelf bij deze heerlijk dubbel onderuit gehaald Florisje. En nu oprotten, hypocriete kluizenaar.
Jammer hé, als je jezelf zo hard onderuit gehaald hebt dat je alleen nog maar met smileys kunt reageren?quote:
Ik haal mijzelf helemaal niet onderuit. Jij haalt jezelf onderuit in je poging om mij onderuit te halen. Ik hoef er niets voor te doenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jammer hé, als je jezelf zo hard onderuit gehaald hebt dat je alleen nog maar met een smiley kunt reageren?.
En nu oprotten zei ik.
Maak jezelf niet zo belachelijk, man.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:39 schreef De.Kromme het volgende:
En nu oprotten, zei ik.
Jij hebt een of andere geestelijke stoornis ofzo hé? Alles omdraaien, dat is het enige wat je kunt. Zal ik het nogmaals even toelichten dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:41 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik haal mijzelf helemaal niet onderuit. Jij haalt jezelf onderuit in je poging om mij onderuit te halen. Ik hoef er niets voor te doen.
Je hebt echt geen weerwoord meer he?quote:Trouwens, moet jij op dit moment niet met iets sociaals bezig zijn? Of zit je al de gehele dag te Fok!ken?
Weet iemand of dit een bekend syndroom is? Dat omdraaien?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:47 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maak jezelf niet zo belachelijk, man.
Hey Knevelt, uw Nederlands iets minderquote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef Knevelt het volgende:
Hey Kromme, U optreden was wel weer meesterlijk vanavond
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef Knevelt het volgende:
Hey Kromme, U optreden was wel weer meesterlijk vanavond
En gelijk heeft ie; wil je later een echte (...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:02 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Neen proefonderondervindelijk heb ik vastgesteld dat het op het MBO nog erger is.
Opdracht: test een utp kabel. Dus je steekt dat ding in zo een apparaat. Apparaat zegt cable ok. Mooi denk je klaar maar nee volgens de docent moet je een verslag schrijven van 3 kantjes met titelblad, inhoudsopgave leermomenten, werkwijze, testopstelling en andere bagger.
Ik: "grapje zeker?"![]()
Docent: "nee dat moet echt"![]()
Ik![]()
![]()
![]()
![]()
Op het MBO heb je dit ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
HBO, op het MBO heb je dit geloof ik niet eens.
Wie wil er dan ook systeembeheerder wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie; wil je later een echte (...) systeembeheerder of applicatiebeheerder van een grote organisatie worden, dan zijn zulk soort testrapporten aan de orde van de dag.
Ok, geen rapporten voor een lullig UTP-kabeltje en voor de testrapporten ligt het format al klaar (zodat je binnen 2 minuten klaar bent met tikken)...maar toch...
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:00 schreef JaguarXK het volgende:
Kut ben ik net van de week van wo naar hbo gegaan
Waarom?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:00 schreef JaguarXK het volgende:
Kut ben ik net van de week van wo naar hbo gegaan
De gemiddelde MBO-ICT-erd.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef fathank het volgende:
Wie wil er dan ook systeembeheerder worden
Bedankt voor uw aanbod, maar sorry, ik heb zo mijn verplichtingen bij de EO.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Schuift u ook eens aan een der volgende weken?
*nachtmerries*quote:
Quequote:Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef MetalSonic het volgende:
Z0mrz0rg.
Leef jij ook al van dag tot dagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:26 schreef ytram het volgende:
over 20 jaar, ik weet niet eens wat ik volgende maand doe
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:19 schreef dubidub het volgende:
Vandaag weer 'es de roos van leary gemaakt![]()
Tis MetalSonic, wat hij bedoelt is eigenlijk iets van "Oh mijn god" ofzo...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Que
[..]
Leef jij ook al van dag tot dag. Zo hoort het
.
Hey DutchErroristquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis MetalSonic, wat hij bedoelt is eigenlijk iets van "Oh mijn god" ofzo...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis MetalSonic, wat hij bedoelt is eigenlijk iets van "Oh mijn god" ofzo...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hey DutchErrorist![]()
Jij begrijpt mij tenminste
Dit moet nu weer via een toolbox ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet gewoon die oude verslagen opgraven, beetje aanpassen en verder niks doen![]()
Shit, staat deze zooi me ook nog te wachten dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"welke competenties van jezelf denk je voor je vak te moeten verbeteren?"
"noem 5 zwakke punten van jezelf"
"noem 5 bedreigingen voor jezelf"
"schrijf aan de hand van het bovenstaande 5 persoonlijke leerdoelen op"
"hoe wil je deze doelen bereiken? Licht dit toe"
Het is volgens mij in ieder geval standaard op het HBO bij elke opleiding..quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Shit, staat deze zooi me ook nog te wachten dan?![]()
leve mijn slb'erquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het vak inhoudt, maar volgens mij zijn dit een van de belangrijkere vakken die je kunt volgen op welk opleidingsniveau dan ook.
sarcasme mode aan? hoop ik...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het vak inhoudt, maar volgens mij zijn dit een van de belangrijkere vakken die je kunt volgen op welk opleidingsniveau dan ook.
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.quote:
Zal best, maar hoeven ze mij niet mee lastig te vallen. Als ik een studiekeuze maak, maak ik een goede.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.
Vergeet niet dat, dat bakken met geld kost.
En dat wordt tegengegaan door competent leren en SLB? Open je ogen eens. SLB en competentie gericht leren is gelul in de ruimte dat absoluut niets tastbaars toevoegd aan een opleiding. Bij mij werkt het alleen maar op mijn irritatie niveau en dat komt echt niet ten goede aan mijn motivatie. Ik doe liever wat aan mijn opleidingsgerichte vakken dan aan SLB. Bij ons wordt SLB bijna boven de normale vakken gezet. owee als je een keer een opdracht niet gemaakt hebt bij slb maar als je eens een project niet haalt kan je hem nog snel even aanpassen.... omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.
Vergeet niet dat, dat bakken met geld kost.
Inderdaad. Ga je nu weer weg?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Mijn bijdrage aan dit topic mocht dan natuurlijk ook niet ontbreken
bij welke zichzelf respecterende instelling zit je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Roflbroek het volgende:
SLB
Gelukkig hebben ze pop nu afgeschaft.
Dat is met een reden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef Red_85 het volgende:
Bij ons wordt SLB bijna boven de normale vakken gezet.
Eerder in dit topic heb je geschreven dat je niet wist wat het vak in hield. Houd je er buiten dan want je weet niet waar je het over hebt. Als slagers praten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat is met een reden.
Waarschijnlijk zie je nu nog niet in wat voor invloed dit vak later op je leven kan hebben. Zelfs de meest idote vragen die JIJ invult gaan een kritische blik vooraf, en dat is goud waard.
Ik ken het vak inderdaad niet, maar de algemene strekking van dit soort vakken is redelijk algemeen mag ik hopen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerder in dit topic heb je geschreven dat je niet wist wat het vak in hield. Houd je er buiten dan want je weet niet waar je het over hebt. Als slagers praten...
Maar ik zal op jou mening nog eens serieus reageren.
De reden ontgaat mij volledig en ook het nut van het vak. Wanneer een tutor aan mij zou vragen wat ik van plan zou zijn met de opleiding die ik doe is dat niet meer dan normaal. Maar er zijn ook wezens op deze aardbol die er veel te diep op in gaan en daarbij de plank volledig misslaan en zweverig gaan worden.
Het gaat bij een opleiding over om een leerling iets te leren, niet om diegene te gaan irriteren met vragen naar de bekende weg. als daar nog eens te serieus op wordt ingegaan zorgt dan alleen maar voor nog meer irritatie. Het is niet alleen bij mij zo, maar bij iedereen met wie ik spreek. En ja, de rest van de vakken leiden er onder, dus ook de rest van de opleiding.
Het is vaak genoeg bij mij gebeurd dat ik met mijn opleidingsgerichte opdrachten moest stoppen om een vragenlijst van mijn slb docent in te gaan vullen. want dat was belangrijker volgens de slb docent. Waar ben je dan mee bezig? ik doe een opleiding omdat ik iets wil leren van die opleiding, wat ik wil bereiken weet ik zelf wel.
Ik betaal ruim 1500 euro om wat te gaan leren en niet om een tyfusvak te volgen waarbij ik mezelf continu bij loop op te eten en dat mij remt in mijn ontwikkeling. Het is absoluut geen verrijking, in tegendeel.
Wanneer een dergelijke instelling dit onderdeel boven de rest van de opleidingsgerichte vakken zet, is er iets helemaal mis, echt.
Bij de meest idiote vraag komt bij mij geen kritisch kijkveld. Alleen een hoop discussie naar een leraar waarmee die bezig is terwijl ik hem of haar er nog voor betaal ook.
Maar als jij de werkelijke reden weet zeg het me dan maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |