quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
"How do you see yourself in 6 years?"
"Celabrating the sixth year anniversary of you asking me this question.."
- Mitch Hedberg
Bij ons idem dito!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:24 schreef Etcetera het volgende:
SLB
kansloos nonsens vak![]()
![]()
heb er nog nooit ook maar iets zinnigs van geleerd
in het eerste jaar moesten we nog verslagen maken, zit nu in het derde jaar. toffe SLB'er die snapt dat het verslagen maken onzinnig tijdverknoeien is en tevreden is met een gesprekje
jaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:00 schreef Nobu het volgende:
Moeten jullie dan ook verslagen schrijven over je motivatie?![]()
Competentiesquote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef Etcetera het volgende:
POP zuigt ook hard inderdaadmijn tactiek: competenties (nog zo'n jeuk-woord) erbij pakken en daar uit kiezen waar ik dan weer aan wil werken
[..]
jawat vind je er van? waarom? wanneer? hoe? leg uit?
Leer er maar mee om te gaan, dat soort dingen kom je vaak genoeg tegen bij grotere bedrijven. Sla een een Nobiles of Intermediair open, het is niet anders dan 'ontwikkeling' en dat soort dingen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef Etcetera het volgende:
POP zuigt ook hard inderdaadmijn tactiek: competenties (nog zo'n jeuk-woord) erbij pakken en daar uit kiezen waar ik dan weer aan wil werken
[..]
jawat vind je er van? waarom? wanneer? hoe? leg uit?
en moet je dat ook in een verslagje proppenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Leer er maar mee om te gaan, dat soort dingen kom je vaak genoeg tegen bij grotere bedrijven. Sla een een Nobiles of Intermediair open, het is niet anders dan 'ontwikkeling' en dat soort dingen.
Nee, van die achterlijke verslagen schrijven zal gaan helpen bedoel jequote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef Malebolgia het volgende:
Mensen vaak spijt van beroepskeuze
En dan allemaal stug vol blijven houden dat nadenken over je toekomst tijdsverspilling is...
net zo stoer zeg...
Er is niks mis met verslagen schrijven over je eigen interesses en dromen. Nadenken over hoe jezelf over 6 jaar ziet is daarentegen de meest nutteloze tijdverspilling die je maar kan bedenken.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, van die achterlijke verslagen schrijven zal gaan helpen bedoel je
Je hebt een verschil tussen nadenken en nutteloze domme verslagen maken over jezelf.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef Malebolgia het volgende:
Mensen vaak spijt van beroepskeuze
En dan allemaal stug vol blijven houden dat nadenken over je toekomst tijdsverspilling is...
net zo stoer zeg...
Als je een beetje pech hebt wel ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en moet je dat ook in een verslagje proppen
INDERDAAD! Gadverdamme! Altijd hetzelfde bagger! Ik word er echt strontziek van, want ik kan beter mijn andere vakken gaan doen in de tijd dat ik deze nutteloze vragen moet beantwoorden!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"welke competenties van jezelf denk je voor je vak te moeten verbeteren?"
"noem 5 zwakke punten van jezelf"
"noem 5 bedreigingen voor jezelf"
"hoe zie je jezelf over 6 jaar?"
"schrijf aan de hand van het bovenstaande 5 persoonlijke leerdoelen op"
"hoe wil je deze doelen bereiken? Licht dit toe"
STERF!
Nadenken hoe je jezelf over zes jaar ziet lijkt me wel nuttig. Als je dat in die formulering wordt opgedrongen is het dat absoluut niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:28 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Er is niks mis met verslagen schrijven over je eigen interesses en dromen. Nadenken over hoe jezelf over 6 jaar ziet is daarentegen de meest nutteloze tijdverspilling die je maar kan bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |