Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ken iemand die z'n P niet heeft gehaald door dit vak![]()
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe
Maar ernstig kutvak inderdaad.
"Waar zie je jezelf staan over tig jaar?"
- Geen idee eigenlijk. Als ik een relaxt leven heb en de dingen kan doen die ik wil doen ben ik wel tevreden.
"Okee, en nu een serieus antwoord."
- Dat was serieus
"Maar over je carriėre dan enzo."
- Het kan me eigenlijk echt niet bezighouden.
Ging ze invullen dat ik ongemotiveerd en in potentie zelfdestructief wasAlleen omdat ik geen carriėreslaaf ben
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoord
Mijn antwoord zou iets zijn geweest van "als leider van een Derde Rijk". En dat dan bloedserieus blijven volhouden
HBO, op het MBO heb je dit geloof ik niet eens.quote:
Neen proefonderondervindelijk heb ik vastgesteld dat het op het MBO nog erger is.quote:
Ligt het nou aan mij of worden ook echt 100 keer dezelfde vragen gesteld, maar dan anders geformuleerd? Bij elke vraag denk ik "huh dit heb ik toch al gezegd?".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:06 schreef Rutgerr het volgende:
Ik heb gewoon overal een onzin verhaal ingevuld. Ik haat zelfreflectie.
Die vraag zou de betreffende SLB-docent juist moeten beantwoorden. Als ik de oplossing wist voor m'n zwakke punten dan had ik dat zelf al wel gedaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Zelfreflectie is ook zo leuk... Wat ga jij de volgende keer anders aanpakken? ... Niets...
Die POP is nog het ergst inderdaad!! Dat gaat echt helemaal nergens over!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een heel mooi antwoord
Mijn antwoord zou iets zijn geweest van "als leider van een vierde Derde Rijk". En dat dan bloedserieus blijven volhouden
Op het mbo zul je dit soort dingen inderdaad niet tegen komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:40 schreef Nobu het volgende:
Nooit last van gehad, ga dan ook niet naar het HBO
Op de uni ben ik ook nooit met dat soort onzin lastig gevallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Op het mbo zul je dit soort dingen inderdaad niet tegen komen.
"How do you see yourself in 6 years?"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"hoe zie je jezelf over 6 jaar?"
Zeg nou maar gewoon dat je op het mbo zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op de uni ben ik ook nooit met dat soort onzin lastig gevallen
Wat jij wilt knulquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je op het mbo zit.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
Ik denk dat vele studenten bij de titel alleen ook al kotsneigingen krijgen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |