Eigenlijk is het gewoon schandalig dat Brian wil bepalen wanneer er muziek gedraaid mag worden..... het is pas 0.00u... ze wilden buiren slapen en toch de kabels jatten.... Er kon eens echt mooi tv gemaakt worden wat een loser.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
Thanx Tipsch![]()
whaha... Brian had de kabels weggehaald
Eric komt erachter dat een kabel uit de piano precies past.......... terrorplannen kunnen gewoon doorgaan
Eric de gekste!!!!!
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon schandalig dat Brian wil bepalen wanneer er muziek gedraaid mag worden..... het is pas 0.00u... ze wilden buiren slapen en toch de kabels jatten.... Er kon eens echt mooi tv gemaakt worden wat een loser.
Thanks Tipsch
Desiiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
Thanx Tipsch![]()
whaha... Brian had de kabels weggehaald
Eric komt erachter dat een kabel uit de piano precies past.......... terrorplannen kunnen gewoon doorgaan
Eric de gekste!!!!!
... Of dat ik Oranje boven! moet roepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Als ik vorst hoor weet ik nooit of dat koud is...
Denk er maar een muziekje bij in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
In de slangenkuil wordt nog steeds over het supersterke effect van Sandy gesproken.
Ja, ja, ze zijn echt helemaal teneergeslagen er van.
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon alle kabeltjes er uit halen, en over hen drieen verdelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!
yep... heb ff het filmpje op clipser teruggekeken.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
DesiiHeb jij nog meegekregen dat Eric vanmiddag jullie kaart heeft voorgelezen?
Dat is allemaal nep. Om hun zware nederlaag te verbergen. Van binnen huilen ze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
In de slangenkuil wordt nog steeds over het supersterke effect van Sandy gesproken.
[ afbeelding ]
ut prinsesje verwart dat natuurlijk met al die warmte die ze in d'r jeugd heeft gehad van d'r vader....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: Als ik vorst hoor weet ik nooit of dat koud is...
Linkje?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
yep... heb ff het filmpje op clipser teruggekeken.....
top, dat jullie het ff meldde.... anders had ik het gemist
Peetje het is geen ramp.... ik hoorde Huub zeggen dat ze voor het plan, niet perse muziek nodig hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hoipen dat ze straks het kabeltje weer eruit halen en verstoppen, want morgen is nog belangrijker. The day before!
Oh ja! dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is allemaal nep. Om hun zware nederlaag te verbergen. Van binnen huilen ze.
Als ik dat gigje zie hen ik ook spontaan zin om bij de pakken neer te gaan zitten....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal er het komende uur hoofdzakelijk toch heel gezellig zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:16 schreef Dark het volgende:
Ik hoor de stem van Brian nu al bibberen van de kou!
Oh, hij mompelt - I'm freezing my ass offffffffffff!
Yup en laten we dat maar zo houden.... ( al mag -10 ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
De sukkels gaan bij -7 een vuurtje stoken en in de chill is het gewoon lekker warm en gezellig....
Dorie en Valentijnsdag is net geweest....quote:
Plan? Welk plan? Goedgekeurd plan ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:15 schreef Desii het volgende:
Peetje het is geen ramp.... ik hoorde Huub zeggen dat ze voor het plan, niet perse muziek nodig hebben
Alhoewel Rocky-muziek de zooi wel afmaakt natuurlijk
das het mooie (bedenk ik me ineens).... ze mogen niet aan studiemateriaal komen van elkaarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon alle kabeltjes er uit halen, en over hen drieen verdelen.
Zodat zij bepalen wanneer er muziek wordt gedraaid.
En als die rat aan de piano mag komen, dan mag Huub aan de gitaarsnaren komen
naar bed, hij is krachten aan het sparen voor morgenavondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:19 schreef tipsch het volgende:
Waar is Jaap?
En jij gelooft dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
das het mooie (bedenk ik me ineens).... ze mogen niet aan studiemateriaal komen van elkaar![]()
dus alstie het doet.......... een boete(en alle uitjes worden dan afgezegd
.... me love)
Da's heel positief danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:23 schreef Desii het volgende:
[..]
naar bed, hij is krachten aan het sparen voor morgenavond
Wordt hij voorbereid door achter voor een grandioze actie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:19 schreef tipsch het volgende:
Waar is Jaap?
yep.... ze gaan morgen een hele nacht een bokswedstrijd houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plan? Welk plan? Goedgekeurd plan ook?
OTquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dorie en Valentijnsdag is net geweest....![]()
Thanks Desii.
De DJset is toch ook studiemateriaal??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
[..]
das het mooie (bedenk ik me ineens).... ze mogen niet aan studiemateriaal komen van elkaar![]()
dus alstie het doet.......... een boete(en alle uitjes worden dan afgezegd
.... me love)
Volgens Desii slaapt hij. Ik zie hem maar weinig op de streams de laatste tijd en als ik hem zie, zie ik hem echt opgescheept zitten met die nitrussen of met Mikey. Misschien duwt achter hem een niet zo fijne richting op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wordt hij voorbereid door achter voor een grandioze actie?
Wahooo als dat wat wordt dan vergeef ik het Huub maar weer.... (voor de zoveelste keer )quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
yep.... ze gaan morgen een hele nacht een bokswedstrijd houden
Huub en Jaap gaan nepvechten
Claire is ronde miss
Japie is de commentator
En dit gaat door tot de vroege uurtjes, om Brian de juiste motivatie te geven
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
ik loop een beetje achter,
maar die maandverbandjes tegen het zweten!!![]()
doen meer mensen dat??
Ik gebruik tissues of papieren zakdoekjes...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
doen meer mensen dat??
Ja, of inlegkruisjes ook, is in de showbizz heel normaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
doen meer mensen dat??
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja, of inlegkruisjes ook, is in de showbizz heel normaal.
Behalve die van het Kruidvat dan, die gaan zo snel stuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik gebruik tissues of papieren zakdoekjes...
is overal goed voor..
Ervaring mee? Ik gebruik dubbellaags...met menthol.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Behalve die van het Kruidvat dan, die gaan zo snel stuk.
Laten we hopen dat hij op de snelweg aan het zwerven is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Mike verstoten uit de rattenclub?
Oh ja, nou, ik gebruik die met 5 druppels erop...kan ik lekker veel zweten..haha!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ervaring mee? Ik gebruik dubbellaags...met menthol.
Spoedklus van meneer Ton?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Mike verstoten uit de rattenclub?
Dat zou al opruimenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij op de snelweg aan het zwerven is.
Met zijn USB-stick? Kan niet,moet eerst afgeleverd worden..........quote:
En hij spoort Claire aan tot meer actie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eric gaat proberen die Rus te scoren ..... hij zou er wel op kunnen zegt ie net
Oh ja, je bedoeltquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Met zijn USB-stick? Kan niet,moet eerst afgeleverd worden..........
Moet kunnen,in 2 dagen kan Mike vast een gigantische mooie kist fabriceren......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Blijkbaar een kist maken voor Brian.
. Geen paramoment...Volgens mij staat hij gewoon te bevriezen......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:53 schreef MissSomebody het volgende:
Para moment coming up......![]()
[ afbeelding ]
Is Jaap dat ding eigenlijk zelf wel kwijt..? Ik lees wel dat ie gejat is maar niet dat Jaap hem mist.quote:
Ja, precies. Pas op Brian voor een opkomend griepje of minimaal een verhoudheidje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:56 schreef Borga het volgende:
[..]
. Geen paramoment...Volgens mij staat hij gewoon te bevriezen......![]()
Goh arme Brian en hij vindt zichzelf natuurlijk zoooveel interessanter...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:53 schreef MissSomebody het volgende:
Para moment coming up......![]()
[ afbeelding ]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegevenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Is Jaap dat ding eigenlijk zelf wel kwijt..? Ik lees wel dat ie gejat is maar niet dat Jaap hem mist.
Claire komt totaal niet uit de verf...ze is alleen maar te zien in de schaduw van een ander,als die wegvallen is ze nergens meer...stil en saai...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef 2live het volgende:
[..]
En hij spoort Claire aan tot meer actie.
Eric; ik hoef hier geen spel te spelen, doe dit ook voor jou.
Volgens mij hebben die 2 'straf' en moeten ze wat nader tot elkaar komenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor Huub nu al beter praten met Mike dan , voor zover ik weet, ooit met Brian heeft gedaan....
Och, och, och, wat een niveau Selenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
S: Afstand,
Er: Nou nou Selene
S: Ik weet niet eens of ze zichzelf gewassen heeft
C: Nee heb ik niet gedaan
S: Ik dacht al wat stinkt het hier.
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Och, och, och, wat een niveau SelenePff, echt een meisje van 13. Wat een dom wicht is het ook. Ben blij dat die oprot zeg
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.
Ah kijk... na een paar dagen hoor ik nu pas hoe het zit....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegeven
Diefstal dus.
Als iemand in mijn kamer een tientje vind die ik kwijt ben, dan is dat nog steeds mijn tientje.
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:10 schreef 2live het volgende:
Selene luistert af bij Huub en Mike.
Ze is nu net weg, samen met dat russisch ei stond ze te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgen![]()
Staat ze nog af te luisteren?
Precies en onbegrijpelijk dat Mikey dat gewoon niet doorheeft. Hij zit er al bjna twee maanden in een heeft nog niet door hoe hij gebruikt wordt. beetje triest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
M: Brian is de enige die het goed met me voor heeft. Daarom kies ik partij voor Brian
H: Bull fucking shit!!! Fuck it nou zeg ik het gewoon hardop. De enige reden waarom Brian jou die baan zogenaamd heeft gegeven, is omdat de redactie voor jou een baan had geregeld, en een miljonair die zogenaamd aan jou moest geven.
Wist je al dat Mike en Brian in het papiamento bespraken dat Brrr die USB-stick aan Kenneth wil geven as Zondag, zodat die kan kijken wat er op staat, en dat door kan spelen aan brrrrr?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah kijk... na een paar dagen hoor ik nu pas hoe het zit....
[ afbeelding ]
De waarheid is altijd okay....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel een mooie confrontatie van H en C met Mikey ......
Ja dat had ik wel meegekregn... ik miste alleen het hoe.... en las niets in de COS dat Jaap heeft uitgesproken dat ie hem miste..... dus tnx voor de update.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wist je al dat Mike en Brian in het papiamento bespraken dat Brrr die USB-stick aan Kenneth wil geven as Zondag, zodat die kan kijken wat er op staat, en dat door kan spelen aan brrrrr?
Your welcomequote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel meegekregn... ik miste alleen het hoe.... en las niets in de COS dat Jaap heeft uitgesproken dat ie hem miste..... dus tnx voor de update.
Alle gastspelers waren voor die rat. Eric is de eerste en de enigste gastspeler die aan Huub zijn kant staat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef ruby het volgende:
Waarom zijn ze zo verbaasd dat Eric aan Huub z'n kant staat? Hoevaak hebben gastspelers wel niet aan de kant van die losers gestaan?
Selectief geheugen blijbkaar.
Die wandelende karkassen hebben zo een longonsteking te pakken....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:23 schreef Prospera het volgende:
Eric vraagt hoe het gaat als zij (B&A) het gaan doen als ze in de finale zitten.
Terzijde: Eric denkt dat Clair/Huub/Jaap het niet gaan redden.
Amanda is aardig op dreef en het hondje ook![]()
[ afbeelding ]
De russen hebben het koud buiten
[ afbeelding ]
Selene, Mikey, Luc, die russische mafkezen losers .... hoe triest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle gastspelers waren voor die rat. Eric is de eerste en de enigste gastspeler die aan Huub zijn kant staat.
Vleugje drank erinquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar komt die strijdbare Claire opeens vandaan ??????
Ze heeft zelfs eens een speciale stoel voor hem 'versierd' met het woord 'flikker' erop. Eric heeft z'n aanklacht toen ingetrokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:25 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het niet normaal om iemand vanwege z'n afkomst uit te schelden.
Ik kan me nog herinneren dat ze Eric in z'n miljonairstijd flink heeft uitgescholden om z'n geaardheid.
Hypocriet mokkel.
Was een valentijnspresentje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar komt die strijdbare Claire opeens vandaan ??????
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef noltje het volgende:
Wat een fokking miscast is die Claire.
Alles wat ze doet is Huub achterna lopen en ja en nee knikken.![]()
Geen zelfrespect, geen eigen mening en vaak inhoudsloze zinnen uitkramend.![]()
Zo'n mens 24 uur per dag op je lip houdt niemand lang vol.
Ik heb liever dat ie zegt dat ie Brian en Amanda walgelijke mensen vindt. Hij heeft toch niets te verliezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat zit Eric nu weer mee te lullen zeg......brrrr
Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef tipsch het volgende:
Waarom zien we Claire nou niet in gesprek met Mike?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....
Iets met stroop/honing of azijn misschien??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat zit Eric nu weer mee te lullen zeg......brrrr
Ik heb het USB stick verhaal niet echt meegekregen, maar Deborah Pannekoek zal weer een oogje toeknijpen.quote:
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Slaat toch helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef ruby het volgende:
Pfffff, alsof "flikker op" ook iets te maken heeft met homo zijn.
+2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
[Dennis mode]quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Iemand zei het al eerder ( wie ?) haar enige sterke wapen is de plaat voor haar kop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Amanda heeft het alleen maar over gekwetst worden en pijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?
Ja. We moeten haar minstens 3 maanden de tijd geven (als ze die krijgt) om zich in te werken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....
Tuurlijk... het mocht een sgezellig worden in de villa....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
OP DE WC BIJ DE BAJA BEACHCLUB!!!!!!!!!!!!quote:
Brian moet ook cup D krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Brian.
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
ff bommetje gooien voor ze weggaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Kom je aan de plastic borsten van Amanda, dan kom je aan Brian.........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Hoe meer 'info' Bwian krijgt , hoe minder hij slaapt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.
Het lijkt me niet dat ouders dat ook maar iets aangaat. Moet ze soms toestemming vragen ofzo? Is dat een antiliaans gebruik?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Brian gaat in de aanval. Claire heeft een punani en Huub neukt alles wat los en vast zit, dus ze hoeft niets te doen. En dan begint hij over haar vader: wat vindt die ervan dat ze weer met Huub neukt.
De toon waarop Brian praat is er een van de autoritaire vader. Zal hij zelf wel hebben gemist, daarom is het zo'n achterbakse lafbek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ouders dat ook maar iets aangaat. Moet ze soms toestemming vragen ofzo? Is dat een antiliaans gebruik?
1 op 1 is Brian niks meer. Vroeger speelde hij het spel door ze 1 voor 1 een ander verhaal op de mouw te spelden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
Claire zegt weinig, maar lult Brian wel even plat.......
Ze is beter allleen dan met Huub erbij... en eigenlijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Huub is wel vaak dominant aanwezig.... door z'n aanwezigheid of als ie het woord neemt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ok, Claire je kan het ...... gaat goed zo
Dat vond ik ook, maar hier blijft ze echt wel overeind tegen dat trailertrash.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunne jullie Claire zwak vinden....maar ik vind haar top.....
Dan zet ik het geluid weer heel zachtjes aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
Huub komt nu ook binnen, eens zien welke kant het nu opgaat.
Die bijt wel door.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
Mikey: als er een vrouw bestaat die Dilana kan overtreffen, dan ga ik daar voor.
NATASIA
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef mootie het volgende:
Brian: Neuken neuken neuken vader neuken vader neuken neuken vader vader neuken.
Ze staat er tot nu toe steeds nog boven... en dat vind ik best wel top... laat zich niet verleiden tot het zelfde niveau.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar hier blijft ze echt wel overeind tegen dat trailertrash.
Weet je zeker dat hij geen Grolsch zei?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ga aan Golf vragen of ze me boetes willen gaan betalen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef Disana het volgende:
Huub gaat Grolsch vragen of ze zijn boetes willen betalen.
Gevolgd door onrust in het kamp Brian?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian: no points
Claire: 10 points
Grolschquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik verstond Golf!!
Maar Grolsch is veel logischer
Ik ga morgen toch maar even naar Schoonenbergquote:
Wat wel weer zal betekenen dat Brian alleen nog maar groepsdiscussie met haar aangaat en als het hem te heet onder de voeten wordt weer wegsneakt....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, eindelijk eens een knal van Claire naar Brian, hoe klein ook.
Claire is gewoon Claire... laat haar maar lekker dicht bij zichzelf blijven..... ze doet het top. En eigenlijk lijkt haar niets te raken op dat akkefietje met Huub na... en die was dan ook behoorlijk hard. Jammer dat ze er zo kort in zit maar ze kan mijn favo worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:07 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vond ik Claire best wel uber-cool in dat gesprekje net.
Hele droge humor. Niet zo vet als we van Huub gewend zijn, maar wel okay.
What happened?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, eindelijk eens een knal van Claire naar Brian, hoe klein ook.
Vermaning op de plasma daar voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD Brian en Mikey weer in het Papiamento![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, hoe zou het gaan tussen Brian en Selene als Amanda een weekje weg zou zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
Brian&Selene buiten,
Dit wordt een nieuwe verhaallijn, maar Selene moet weg morgen
[ afbeelding ]
Precies, hoezo spelbederfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermaning op de plasma daar voor.
Daar zouden ze nou eens boetes voor moeten geven
Okee ik ben ook geen fan van Amandel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:11 schreef mazaru het volgende:
Huub: Wie heb je het allermeest zin om te zien?
Ik denk dat het allermeest zin heb in die drie uur he?
LOL!!!
Haar moeder heeft geen zin in die slet huub!!!![]()
![]()
Met op de achtergrond de poster met de tekst "Live as if you'll die today".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:17 schreef Yavido het volgende:
Mike aan het zingen achter de PC, met Elton John op:
[ afbeelding ]
Sacrifice, ja Mike, the USB-sacrifice
De ademhaling van Brian klonk in ieder geval niet relaxed..........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
B en A ruzie ... morgen die rat wakker houden en hij slaat door![]()
Ik doe een pogingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in18 posts ...... iemand ??
Topquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[COS #3299] it's no sacrifice
Mooie titel, en bedankt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[COS #3299] it's no sacrifice
Voor Brian komt de grote klap NA het gevecht met de Greorgische Sloper ...... Daar stopt zijn regeling !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:31 schreef agter het volgende:
De redactie weet heel goed dat er 2 personen een agressie probleem hebben:
1 brian
2 huub
En voor Brian hebben ze een agressie-regulerend programma opgezet. Kickboxen.
En als klap op de vuurpeil een gevecht. Alle reden voor Brian om zijn energie en agressie daarop te richten.
Huub wordt dat niet aangereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |