Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef tipsch het volgende:
Waarom zien we Claire nou niet in gesprek met Mike?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....
Iets met stroop/honing of azijn misschien??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat zit Eric nu weer mee te lullen zeg......brrrr
Ik heb het USB stick verhaal niet echt meegekregen, maar Deborah Pannekoek zal weer een oogje toeknijpen.quote:
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Slaat toch helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef ruby het volgende:
Pfffff, alsof "flikker op" ook iets te maken heeft met homo zijn.
+2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
[Dennis mode]quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Iemand zei het al eerder ( wie ?) haar enige sterke wapen is de plaat voor haar kop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Amanda heeft het alleen maar over gekwetst worden en pijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?
Ja. We moeten haar minstens 3 maanden de tijd geven (als ze die krijgt) om zich in te werken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....
Tuurlijk... het mocht een sgezellig worden in de villa....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
OP DE WC BIJ DE BAJA BEACHCLUB!!!!!!!!!!!!quote:
Brian moet ook cup D krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Brian.
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
ff bommetje gooien voor ze weggaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Kom je aan de plastic borsten van Amanda, dan kom je aan Brian.........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Hoe meer 'info' Bwian krijgt , hoe minder hij slaapt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.
Het lijkt me niet dat ouders dat ook maar iets aangaat. Moet ze soms toestemming vragen ofzo? Is dat een antiliaans gebruik?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Brian gaat in de aanval. Claire heeft een punani en Huub neukt alles wat los en vast zit, dus ze hoeft niets te doen. En dan begint hij over haar vader: wat vindt die ervan dat ze weer met Huub neukt.
De toon waarop Brian praat is er een van de autoritaire vader. Zal hij zelf wel hebben gemist, daarom is het zo'n achterbakse lafbek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ouders dat ook maar iets aangaat. Moet ze soms toestemming vragen ofzo? Is dat een antiliaans gebruik?
1 op 1 is Brian niks meer. Vroeger speelde hij het spel door ze 1 voor 1 een ander verhaal op de mouw te spelden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
Claire zegt weinig, maar lult Brian wel even plat.......
Ze is beter allleen dan met Huub erbij... en eigenlijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Huub is wel vaak dominant aanwezig.... door z'n aanwezigheid of als ie het woord neemt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ok, Claire je kan het ...... gaat goed zo
Dat vond ik ook, maar hier blijft ze echt wel overeind tegen dat trailertrash.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
Toch kunne jullie Claire zwak vinden....maar ik vind haar top.....
Dan zet ik het geluid weer heel zachtjes aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
Huub komt nu ook binnen, eens zien welke kant het nu opgaat.
Die bijt wel door.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:00 schreef Prospera het volgende:
Mikey: als er een vrouw bestaat die Dilana kan overtreffen, dan ga ik daar voor.
NATASIA
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:54 schreef mootie het volgende:
Brian: Neuken neuken neuken vader neuken vader neuken neuken vader vader neuken.
Ze staat er tot nu toe steeds nog boven... en dat vind ik best wel top... laat zich niet verleiden tot het zelfde niveau.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar hier blijft ze echt wel overeind tegen dat trailertrash.
Weet je zeker dat hij geen Grolsch zei?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ga aan Golf vragen of ze me boetes willen gaan betalen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef Disana het volgende:
Huub gaat Grolsch vragen of ze zijn boetes willen betalen.
Gevolgd door onrust in het kamp Brian?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian: no points
Claire: 10 points
Grolschquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik verstond Golf!!
Maar Grolsch is veel logischer
Ik ga morgen toch maar even naar Schoonenbergquote:
Wat wel weer zal betekenen dat Brian alleen nog maar groepsdiscussie met haar aangaat en als het hem te heet onder de voeten wordt weer wegsneakt....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, eindelijk eens een knal van Claire naar Brian, hoe klein ook.
Claire is gewoon Claire... laat haar maar lekker dicht bij zichzelf blijven..... ze doet het top. En eigenlijk lijkt haar niets te raken op dat akkefietje met Huub na... en die was dan ook behoorlijk hard. Jammer dat ze er zo kort in zit maar ze kan mijn favo worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:07 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vond ik Claire best wel uber-cool in dat gesprekje net.
Hele droge humor. Niet zo vet als we van Huub gewend zijn, maar wel okay.
What happened?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, eindelijk eens een knal van Claire naar Brian, hoe klein ook.
Vermaning op de plasma daar voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD Brian en Mikey weer in het Papiamento![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, hoe zou het gaan tussen Brian en Selene als Amanda een weekje weg zou zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
Brian&Selene buiten,
Dit wordt een nieuwe verhaallijn, maar Selene moet weg morgen
[ afbeelding ]
Precies, hoezo spelbederfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermaning op de plasma daar voor.
Daar zouden ze nou eens boetes voor moeten geven
Okee ik ben ook geen fan van Amandel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:11 schreef mazaru het volgende:
Huub: Wie heb je het allermeest zin om te zien?
Ik denk dat het allermeest zin heb in die drie uur he?
LOL!!!
Haar moeder heeft geen zin in die slet huub!!!![]()
![]()
Met op de achtergrond de poster met de tekst "Live as if you'll die today".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:17 schreef Yavido het volgende:
Mike aan het zingen achter de PC, met Elton John op:
[ afbeelding ]
Sacrifice, ja Mike, the USB-sacrifice
De ademhaling van Brian klonk in ieder geval niet relaxed..........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
B en A ruzie ... morgen die rat wakker houden en hij slaat door![]()
Ik doe een pogingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in18 posts ...... iemand ??
Topquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[COS #3299] it's no sacrifice
Mooie titel, en bedankt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[COS #3299] it's no sacrifice
Voor Brian komt de grote klap NA het gevecht met de Greorgische Sloper ...... Daar stopt zijn regeling !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:31 schreef agter het volgende:
De redactie weet heel goed dat er 2 personen een agressie probleem hebben:
1 brian
2 huub
En voor Brian hebben ze een agressie-regulerend programma opgezet. Kickboxen.
En als klap op de vuurpeil een gevecht. Alle reden voor Brian om zijn energie en agressie daarop te richten.
Huub wordt dat niet aangereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |