Goh arme Brian en hij vindt zichzelf natuurlijk zoooveel interessanter...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:53 schreef MissSomebody het volgende:
Para moment coming up......![]()
[ afbeelding ]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegevenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Is Jaap dat ding eigenlijk zelf wel kwijt..? Ik lees wel dat ie gejat is maar niet dat Jaap hem mist.
Claire komt totaal niet uit de verf...ze is alleen maar te zien in de schaduw van een ander,als die wegvallen is ze nergens meer...stil en saai...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef 2live het volgende:
[..]
En hij spoort Claire aan tot meer actie.
Eric; ik hoef hier geen spel te spelen, doe dit ook voor jou.
Volgens mij hebben die 2 'straf' en moeten ze wat nader tot elkaar komenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor Huub nu al beter praten met Mike dan , voor zover ik weet, ooit met Brian heeft gedaan....
Och, och, och, wat een niveau Selenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
S: Afstand,
Er: Nou nou Selene
S: Ik weet niet eens of ze zichzelf gewassen heeft
C: Nee heb ik niet gedaan
S: Ik dacht al wat stinkt het hier.
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Och, och, och, wat een niveau SelenePff, echt een meisje van 13. Wat een dom wicht is het ook. Ben blij dat die oprot zeg
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.
Ah kijk... na een paar dagen hoor ik nu pas hoe het zit....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegeven
Diefstal dus.
Als iemand in mijn kamer een tientje vind die ik kwijt ben, dan is dat nog steeds mijn tientje.
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:10 schreef 2live het volgende:
Selene luistert af bij Huub en Mike.
Ze is nu net weg, samen met dat russisch ei stond ze te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgen![]()
Staat ze nog af te luisteren?
Precies en onbegrijpelijk dat Mikey dat gewoon niet doorheeft. Hij zit er al bjna twee maanden in een heeft nog niet door hoe hij gebruikt wordt. beetje triest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
M: Brian is de enige die het goed met me voor heeft. Daarom kies ik partij voor Brian
H: Bull fucking shit!!! Fuck it nou zeg ik het gewoon hardop. De enige reden waarom Brian jou die baan zogenaamd heeft gegeven, is omdat de redactie voor jou een baan had geregeld, en een miljonair die zogenaamd aan jou moest geven.
Wist je al dat Mike en Brian in het papiamento bespraken dat Brrr die USB-stick aan Kenneth wil geven as Zondag, zodat die kan kijken wat er op staat, en dat door kan spelen aan brrrrr?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah kijk... na een paar dagen hoor ik nu pas hoe het zit....
[ afbeelding ]
De waarheid is altijd okay....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel een mooie confrontatie van H en C met Mikey ......
Ja dat had ik wel meegekregn... ik miste alleen het hoe.... en las niets in de COS dat Jaap heeft uitgesproken dat ie hem miste..... dus tnx voor de update.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wist je al dat Mike en Brian in het papiamento bespraken dat Brrr die USB-stick aan Kenneth wil geven as Zondag, zodat die kan kijken wat er op staat, en dat door kan spelen aan brrrrr?
Your welcomequote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel meegekregn... ik miste alleen het hoe.... en las niets in de COS dat Jaap heeft uitgesproken dat ie hem miste..... dus tnx voor de update.
Alle gastspelers waren voor die rat. Eric is de eerste en de enigste gastspeler die aan Huub zijn kant staat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:21 schreef ruby het volgende:
Waarom zijn ze zo verbaasd dat Eric aan Huub z'n kant staat? Hoevaak hebben gastspelers wel niet aan de kant van die losers gestaan?
Selectief geheugen blijbkaar.
Die wandelende karkassen hebben zo een longonsteking te pakken....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:23 schreef Prospera het volgende:
Eric vraagt hoe het gaat als zij (B&A) het gaan doen als ze in de finale zitten.
Terzijde: Eric denkt dat Clair/Huub/Jaap het niet gaan redden.
Amanda is aardig op dreef en het hondje ook![]()
[ afbeelding ]
De russen hebben het koud buiten
[ afbeelding ]
Selene, Mikey, Luc, die russische mafkezen losers .... hoe triest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle gastspelers waren voor die rat. Eric is de eerste en de enigste gastspeler die aan Huub zijn kant staat.
Vleugje drank erinquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar komt die strijdbare Claire opeens vandaan ??????
Ze heeft zelfs eens een speciale stoel voor hem 'versierd' met het woord 'flikker' erop. Eric heeft z'n aanklacht toen ingetrokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:25 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het niet normaal om iemand vanwege z'n afkomst uit te schelden.
Ik kan me nog herinneren dat ze Eric in z'n miljonairstijd flink heeft uitgescholden om z'n geaardheid.
Hypocriet mokkel.
Was een valentijnspresentje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar komt die strijdbare Claire opeens vandaan ??????
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef noltje het volgende:
Wat een fokking miscast is die Claire.
Alles wat ze doet is Huub achterna lopen en ja en nee knikken.![]()
Geen zelfrespect, geen eigen mening en vaak inhoudsloze zinnen uitkramend.![]()
Zo'n mens 24 uur per dag op je lip houdt niemand lang vol.
Ik heb liever dat ie zegt dat ie Brian en Amanda walgelijke mensen vindt. Hij heeft toch niets te verliezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat zit Eric nu weer mee te lullen zeg......brrrr
Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef tipsch het volgende:
Waarom zien we Claire nou niet in gesprek met Mike?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mike begon te vertellen over de ruzie met Huub en zijn fout hierin, kennelijk werd het tè duidelijk dat de "straf" van Huub ietwat onterecht was.....
Iets met stroop/honing of azijn misschien??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:28 schreef Lady-night het volgende:
Wat zit Eric nu weer mee te lullen zeg......brrrr
Ik heb het USB stick verhaal niet echt meegekregen, maar Deborah Pannekoek zal weer een oogje toeknijpen.quote:
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Slaat toch helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:32 schreef ruby het volgende:
Pfffff, alsof "flikker op" ook iets te maken heeft met homo zijn.
+2quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire leuk... de enige normale in het huis....
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
[Dennis mode]quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Iemand zei het al eerder ( wie ?) haar enige sterke wapen is de plaat voor haar kop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Amanda weer keihard praten.
Het is verdrietig dat haar moeder haar niet wil en dan is dit een survival techniek.
Hoe harder ze praat hoe erger haar pijn is.
Ze heeft geen vriendinnen meer, haar moeder wil haar niet ontmoeten, 1 vader door geweld om het leven gekomen en een andere valt van 4 hoog.
1 zusje is spoorloos verdwenen met de man die haar het ziekenhuis in heeft geslagen.
1 zusje uit de jeugdgevangenis verzaakt op haar jaardag.
Wat heeft dat kind nog, behalve haar grote bek en DGK.
Zelfs Brian is bij haar omdat Natas vond dat hij haar moest neuken voor back-up.
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+2
Alleen jammer dat ze niet echt uit de verf komt ............
Amanda heeft het alleen maar over gekwetst worden en pijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Trieste conclusie maar wel juist.........tijd voor actie van DGK?
Ja. We moeten haar minstens 3 maanden de tijd geven (als ze die krijgt) om zich in te werken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach volgens mij wordt gewoon vergeten dat ze pas 5 weekjes in het huis zit... de rest zitten er al bijna of meer dan een jaar. Ze doet het leuk. Komt lief over. De enige zonder boetes... de enige terechte winaar....
Tuurlijk... het mocht een sgezellig worden in de villa....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
OP DE WC BIJ DE BAJA BEACHCLUB!!!!!!!!!!!!quote:
Brian moet ook cup D krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Brian.
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sletlene is het gesprek van H, C en M verdraaid aan het doorlullen
Rat heeft weer een lading kabels uit de djset getrokken
ff bommetje gooien voor ze weggaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Kom je aan de plastic borsten van Amanda, dan kom je aan Brian.........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
Selene fokt Brian op. Claire was weer aan het slijmen en het stoken, ze had kritiek op Brian en op de borsten van Amanda.
Hoe meer 'info' Bwian krijgt , hoe minder hij slaapt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die 2 paranoïde gekken kunnen beter samen een relatie aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |