Goh arme Brian en hij vindt zichzelf natuurlijk zoooveel interessanter...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:53 schreef MissSomebody het volgende:
Para moment coming up......![]()
[ afbeelding ]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegevenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Is Jaap dat ding eigenlijk zelf wel kwijt..? Ik lees wel dat ie gejat is maar niet dat Jaap hem mist.
Claire komt totaal niet uit de verf...ze is alleen maar te zien in de schaduw van een ander,als die wegvallen is ze nergens meer...stil en saai...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef 2live het volgende:
[..]
En hij spoort Claire aan tot meer actie.
Eric; ik hoef hier geen spel te spelen, doe dit ook voor jou.
Volgens mij hebben die 2 'straf' en moeten ze wat nader tot elkaar komenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoor Huub nu al beter praten met Mike dan , voor zover ik weet, ooit met Brian heeft gedaan....
Och, och, och, wat een niveau Selenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
S: Afstand,
Er: Nou nou Selene
S: Ik weet niet eens of ze zichzelf gewassen heeft
C: Nee heb ik niet gedaan
S: Ik dacht al wat stinkt het hier.
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Och, och, och, wat een niveau SelenePff, echt een meisje van 13. Wat een dom wicht is het ook. Ben blij dat die oprot zeg
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die staat volgende week weer lekker te sletten op het piusplein.
Ah kijk... na een paar dagen hoor ik nu pas hoe het zit....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Jaap is hem al een tijdje kwijt. Hij lag ook gewoon in de masterbedroom. En Mike heeft hem daar gevonden en meegenomen en aan Brrr gegeven
Diefstal dus.
Als iemand in mijn kamer een tientje vind die ik kwijt ben, dan is dat nog steeds mijn tientje.
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:10 schreef 2live het volgende:
Selene luistert af bij Huub en Mike.
Ze is nu net weg, samen met dat russisch ei stond ze te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die blijft dus zondag he, klaar. Terror op dat mokkel, ze MOET het krijgen![]()
Staat ze nog af te luisteren?
Precies en onbegrijpelijk dat Mikey dat gewoon niet doorheeft. Hij zit er al bjna twee maanden in een heeft nog niet door hoe hij gebruikt wordt. beetje triest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
M: Brian is de enige die het goed met me voor heeft. Daarom kies ik partij voor Brian
H: Bull fucking shit!!! Fuck it nou zeg ik het gewoon hardop. De enige reden waarom Brian jou die baan zogenaamd heeft gegeven, is omdat de redactie voor jou een baan had geregeld, en een miljonair die zogenaamd aan jou moest geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |