Volgens Desii slaapt hij. Ik zie hem maar weinig op de streams de laatste tijd en als ik hem zie, zie ik hem echt opgescheept zitten met die nitrussen of met Mikey. Misschien duwt achter hem een niet zo fijne richting op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wordt hij voorbereid door achter voor een grandioze actie?
Wahooo als dat wat wordt dan vergeef ik het Huub maar weer.... (voor de zoveelste keer )quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
yep.... ze gaan morgen een hele nacht een bokswedstrijd houden
Huub en Jaap gaan nepvechten
Claire is ronde miss
Japie is de commentator
En dit gaat door tot de vroege uurtjes, om Brian de juiste motivatie te geven
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
ik loop een beetje achter,
maar die maandverbandjes tegen het zweten!!![]()
doen meer mensen dat??
Ik gebruik tissues of papieren zakdoekjes...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
doen meer mensen dat??
Ja, of inlegkruisjes ook, is in de showbizz heel normaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:28 schreef Ziet het volgende:
doen meer mensen dat??
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Ja, of inlegkruisjes ook, is in de showbizz heel normaal.
Behalve die van het Kruidvat dan, die gaan zo snel stuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik gebruik tissues of papieren zakdoekjes...
is overal goed voor..
Ervaring mee? Ik gebruik dubbellaags...met menthol.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Behalve die van het Kruidvat dan, die gaan zo snel stuk.
Laten we hopen dat hij op de snelweg aan het zwerven is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Mike verstoten uit de rattenclub?
Oh ja, nou, ik gebruik die met 5 druppels erop...kan ik lekker veel zweten..haha!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ervaring mee? Ik gebruik dubbellaags...met menthol.
Spoedklus van meneer Ton?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Is Mike verstoten uit de rattenclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |