Wat levert dat nou op?quote:
WAs je nou bij de buren wezen kijken?quote:
Kijk das een goed plan 2e helft afschaffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Hoe kan het toch altijd dat zo'n 2e helft helemaal nergens meer over gaat...
omdat het een stelletje amateurs zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Hoe kan het toch dat het jou ontgaat dat de eerste helft ook nergens over gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
Talking to me?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Nou meid, gooi je haar los!
I'm a man babyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat het jou ontgaat dat de eerste helft ook nergens over gaat![]()
Weer 6¤ in de pocket.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:18 schreef Manu82 het volgende:
Ja, tegen een stelletje amateurs werd het 6-2
Nee. Is er wat spannends gebeurd daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WAs je nou bij de buren wezen kijken?
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Is er wat spannends gebeurd daar?
Mjah....zonde is het wel maar Adrietje lijkt die jongens toch aan het ballen te hebben gekregen...ook tegenb PSV en Roda btw...er straalt weer iets vanaf de laatste paar weken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat het een stelletje amateurs zijn
Is dat de moeite?quote:
Misschien moet ik daar mijn vak van maken...quote:
Vind dat je hier geen conclusies uit mag trekken. Zou davids trouwens z'n boksbeugel bij zich hebben vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....zonde is het wel maar Adrietje lijkt die jongens toch aan het ballen te hebben gekregen...ook tegenb PSV en Roda btw...er straalt weer iets vanaf de laatste paar weken.
Heb je nou haar of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar mijn vak van maken...
Meld je het even, als het daar hommeles is?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
Zo bleek ben ik niet hè?
Waar moet ik dan nog schuilenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meld je het even, als het daar hommeles is?
Kom ik ook ff rellen.
Op mijn hoofd zeker!quote:
sorry, geen rel...quote:
Did I ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar moet ik dan nog schuilen![]()
Maar je weet het onderwerp weer leuk te ontduiken...
Het gaat mij niet om winst of verlies...winst is mooi meegenomen natuurlijk maar wat je de laatste weken ziet is dat ze veel harder werken dan voorheen. Tegen PSV had het ook makkelijk 2 - 0 voor Ajax kunnen worden alleen het balletje rolde de andere kant op...PSV strafte een paar foutjes keihard en professioneel af en daar kan ik mee leven...Roda was gewoon domme pech net als Sparta nu eik geen partij was...er zit iig weer een idee achter met attractief aanvallend voetbal....de puntjes op de i komen dan vanzelf wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat je hier geen conclusies uit mag trekken. Zou davids trouwens z'n boksbeugel bij zich hebben vandaag
nee over bleek zien en een leeg fobo vanwege een te grote fotoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Did I ?
Welk onderwerp dan?
Toch niet dat potje voetbal?
Ik ga below kijken!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien moet ik daar mijn vak van maken...
We love this exaltation (woh oh, o-o-oh)quote:
is dit een hint?!quote:
Litha!quote:
Lekker belangrijk...FoK! Gert..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Litha!![]()
![]()
nou denken ze weer dat ik je geroepen heb...![]()
mocht ie willenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Geeft Yavido een knal voor zijn kop en is weer weg!![]()
Ik vind het wel een lekker nummer eik..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef Yavido het volgende:
[..]
We love this exaltation (woh oh, o-o-oh)
We want the new temptations (woh oh, o-o-o-oh)
http://www.youtube.com/watch?v=QvD6maGRh7c
Of issie te gay?
vanwege die muziek?!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Geeft Yavido een knal voor zijn kop en is weer weg!![]()
Ooooooooooowwww ja. Belletje rinkelt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee over bleek zien en een leeg fobo vanwege een te grote foto![]()
Gawd.. Weet je zeker dat je los vertrouwd bent met de auto?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer eik..![]()
Doe nog es posten ik ben luiquote:
welke muziek?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vanwege die muziek?!
Volkomen terecht
Heb je:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke muziek?
hij vergelijkt me met AmandaEn die heb ik al zo vaak gehoord
tjongejongejongequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooooooooooowwww ja. Belletje rinkelt.
Nee, nog niet gekeken! Effe loeren binnenkort.
bLIF NOG EVEN!111!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
is dit een hint?!![]()
da's toch niet net zoiets als tv kijken hè, want dan ben ik ook ff weg...
Waar?!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
welke muziek?
hij vergelijkt me met AmandaEn die heb ik al zo vaak gehoord
Had je gehoord dat ze Ajax misschien van de beurs willen halen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om winst of verlies...winst is mooi meegenomen natuurlijk maar wat je de laatste weken ziet is dat ze veel harder werken dan voorheen. Tegen PSV had het ook makkelijk 2 - 0 voor Ajax kunnen worden alleen het balletje rolde de andere kant op...PSV strafte een paar foutjes keihard en professioneel af en daar kan ik mee leven...Roda was gewoon domme pech net als Sparta nu eik geen partij was...er zit iig weer een idee achter met attractief aanvallend voetbal....de puntjes op de i komen dan vanzelf wel.
Zit je me nou een ban aan te smeren?quote:
Thanks klinkt een beetje naar niks .. sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nope....is dat belangrijk ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had je gehoord dat ze Ajax misschien van de beurs willen halen?
pOST NOG MAAR EVEVEN EEN KUTNUMMER!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit je me nou een ban aan te smeren?
Yep, daar gaan alle miljoenen van de verkopen. Aandelen terugkopen enzo.quote:
Hé buufje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Litha!![]()
![]()
nou denken ze weer dat ik je geroepen heb...![]()
Hee Cc !!! ook hier ..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef Copycat het volgende:
Ha!
Lol...staan die juist niet een stuk lager dan bij aanvangquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep, daar gaan alle miljoenen van de verkopen. Aandelen terugkopen enzo.
True!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé buufje!![]()
![]()
Ik kom toch altijd als geroepen.?![]()
Als je de helft weglaat gaat het vanzelf al beter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Soury het volgende:
Yeah Litha in da house (schrijf ik het nu goed)
Bij mij is alles echt! Inclusief tieten en haar!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb je:
- neptieten
- grote bek
- kapsones
- nephaar
dan?
Ik dacht eerst dat ze in het zweeds aan het zingen waren, maar tis volgens mij toch engels.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer eik..![]()
Ik viel net bijna letterlijk met de deur én fiets in huis. Doet u mij maar dan maar nog een Stoliquote:
Echt TE erg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar die gaan op zeker omhoogquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol...staan die juist niet een stuk lager dan bij aanvang
TALITHA tochquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je de helft weglaat gaat het vanzelf al beter.![]()
Nee hequote:
De danceversie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks klinkt een beetje naar niks .. sorry
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nExsLVg50zw![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze in het zweeds aan het zingen waren, maar tis volgens mij toch engels.
Ja! Jij ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
Hee Cc !!! ook hier ..![]()
stomme vraag kweet ut
Pecies..het deuntje is lekker dat is wat teltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze in het zweeds aan het zingen waren, maar tis volgens mij toch engels.
Ken 'm, goeie remixquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt TE erg.![]()
Doe ik ook effe wat geks. Soms zijn remixes leuker dan het origineel. Vind ik van deze!
nou jij weerquote:
Neuh ik ben een clone van Souryquote:
Ik ben nog naar 'Me and Mrs Jones' aan het luisteren muts.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik viel net bijna letterlijk met de deur én fiets in huis. Doet u mij maar dan maar nog een Stoli.
Hé!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef Copycat het volgende:
Ha!
Noem je dat gek?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt TE erg.![]()
Doe ik ook effe wat geks. Soms zijn remixes leuker dan het origineel. Vind ik van deze!
ja sjaal.... maar daarnaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben nog naar 'Me and Mrs Jones' aan het luisteren muts.
Dis mooi ..................quote:
nO FUCKING WAY NEVER AGAIN!!!1111EINZ EINZ!!!! !!!1111quote:
Je mag ook gewoon 'hé jij' zeggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
TALITHA tochGut Soury of muis is zoveel makkelijker .... Zeker als je een drankje op hebt
![]()
Ik heb net maar even een espresso gepaktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:...5 voor elf en nu al aan de slibovitchachtigen....
![]()
Je hebt toch niets bezeerd hoop ik ?
Tsssk tis de buuf dombo ...daar is iedereen vurlieft op..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
nO FUCKING WAY NEVER AGAIN!!!1111EINZ EINZ!!!! !!!1111
Mooi liedje.
Lipstick nog bij je of wordt dat morgen weer bij de deur afgeleverd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net maar even een espresso gepakt. Maar wel even weer leuk bijgeluld met hervonden oude vriend
.
Ik en mijn fiets zijn nog helemaal heel. Gelukkig maar, want een heup is zo gebroken, op onze leeftijd. En een spaak ook.
Mooi!quote:
Dan krijg ik zoveel antwoorden terug Litha .. En Ik vind persoonlijk Litha wel mooi een iedereen weet wie het isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon 'hé jij' zeggen?
Oude vrienden zijn kewl..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net maar even een espresso gepakt. Maar wel even weer leuk bijgeluld met hervonden oude vriend
.
Niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pecies..het deuntje is lekker dat is wat telt...fuck the lyrics...ik ben toch geen muzikaal genie of zo..
I prefer this one http://www.youtube.com/watch?v=nrxgqhrNnXg&feature=relatedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet?![]()
Heb ff een paar keer doorgeklikt op APK's linkje: http://www.youtube.com/watch?v=SwqynmqPPLA&feature=related
Ik wist helemaal niet dat hij ook kon zingen?
Zo errug is het nu ook weer niet. Vier vodka's (1 ijsblokje svp) in anderhalf uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
Lipstick nog bij je of wordt dat morgen weer bij de deur afgeleverd?
Ook lekker..quote:
Absoluut! Wanneer vindt dat heuglijke feit plaats? Dit jaar nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:14 schreef Jappie het volgende:
Oude vrienden zijn kewl..![]()
Hmm...50 is wel een mooie leeftijd voor een reunie van alles en iedereen die ik graag terug zou zien...mooi vooruitzicht.
Robbie!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I prefer this one http://www.youtube.com/watch?v=nrxgqhrNnXg&feature=related
nou je kon mij opvegen dan...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo errug is het nu ook weer niet. Vier vodka's (1 ijsblokje svp) in anderhalf uur.
Die tijd heb ik ook gehad. Denk ik.
Reminds me ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Neh..sorry buufquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en zelfs die vind ik in de Robbieversie leukerder...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Reminds me ...
http://nl.youtube.com/watch?v=j-5bkCkQ3V0
en mijn maag leegpompen maar ik ga dan ook heel snel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou je kon mij opvegen dan...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut! Wanneer vindt dat heuglijke feit plaats? Dit jaar nog?
wie zegt dat ik dat wil verhullen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh..sorry buuf...zo zie je maar dat je je kampers afkomst toch niet helemaal kunt verloochenen.
Ook goed! Dan reageer ik gewoon op alles wat maar een beetje op Talitha lijkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan krijg ik zoveel antwoorden terug Litha .. En Ik vind persoonlijk Litha wel mooi een iedereen weet wie het is
ow, ik was in coma vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
en mijn maag leegpompen maar ik ga dan ook heel snel!
Zo is het, niks mis met tijgervelletjesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat wil verhullen?Nel Veerkamp FTW!
Robbie was klaar en naadloos over naar Sammie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef Copycat het volgende:
Reminds me ...
http://nl.youtube.com/watch?v=j-5bkCkQ3V0
heb ik al eens gezegd dat ik m twee keer live heb gezien?quote:
Sjaggie biatchquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook goed! Dan reageer ik gewoon op alles wat maar een beetje op Talitha lijkt.
Hé hoeeeerrrrrrr!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook goed! Dan reageer ik gewoon op alles wat maar een beetje op Talitha lijkt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjaggie biatchHEEEEE JIJ DAAR !!!!!!
Maar je ziet er geen dag ouder uit dan 34!!!quote:
Wil je pimpen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
heb ik al eens gezegd dat ik m twee keer live heb gezien?
En nog een keer doorklikken en ik ben beland bij een vallende Miss World.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dacht ut ff nietquote:
live @ nebworth?!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je pimpen?![]()
Ik heb hem al 120 keer live gehoord.
Helemaal bleek?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou je kon mij opvegen dan...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je ziet er geen dag ouder uit dan 34!!!
Voor jou dan: http://nl.youtube.com/watch?v=NkOuLZ2zcY0&feature=related
ZEG!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je ziet er geen dag ouder uit dan 34!!!
Voor jou dan: http://nl.youtube.com/watch?v=NkOuLZ2zcY0&feature=related
We zouden eik een SC songcontest moeten houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook lekker..![]()
Ennuh neh...sorry...na de pianolessen van weleer is het nooit meer goed gekomen..
ben niet zoveel gewend als burgertrut zijndequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal bleek?![]()
Zó veel is het nou ook weer niet, in anderhalf uur.
Denk dat je eerder op de tafel zou gaan dansen.
Wattist Muis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjaggie biatchHEEEEE JIJ DAAR !!!!!!
Ik ga meteen checken. Was dat niet de scanmanrel (...) , een bankstel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef Jappie het volgende:
Wat gaf het weg...mijn fobo met bankstel ?
Hoe stel je je dat precies voor ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zouden eik een SC songcontest moeten houden.
Ik zie niet ééns een enkele letter terugkomen.quote:
geloof me, dat wil je niet...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zouden eik een SC songcontest moeten houden.
Neuh..was de Gert en Milagro rel..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga meteen checken. Was dat niet de scanmanrel (...) , een bankstel?
er is hier vast wel een geheelonthoudert.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben niet zoveel gewend als burgertrut zijnde![]()
en op tafel dansen?wie moet dat schoonmaken na die tijd???
![]()
Ik was er eerst!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik je virtueel aanraken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
Feel van Robbie vind ik nog steeds errug mooi
Eerst meldenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
er is hier vast wel een geheelonthoudert.
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh..was de Gert en Milagro rel..![]()
Niks Talitha (johhh doe ik het es goed) ..Maar ik ga je geen Héé of jéé noemen dat was ut. Verders was het geinen..quote:
Feel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik je virtueel aanraken?![]()
En post de fucking link dan ook!
Die past idd beter bij Robbie..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
Feel van Robbie vind ik nog steeds errug mooi
Dit is nieuw voor me, details!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wat was dat ook alweer? Iets met Gert Timmernan of zo toch?
Jemig die kent iedereen toch wel maar here you goquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik je virtueel aanraken?![]()
En post de fucking link dan ook!
Lol...zellfde periode maar net ff anders...hoe heette die gosert ook alweer ? FrancisC toch ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Wat was dat ook alweer? Iets met Gert Timmernan of zo toch?
Als jij nou een stukkie inzingt en het hier post, dan doen wij jureren.quote:
Sing along!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Feel?
http://www.youtube.com/watch?v=lj9cy70xdvE
een meezinger
Als je dat zo zegt, dan wil ik het juist wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof me, dat wil je niet...
Lol...die nassale Amsterdamse tongval leent zich echt niet voor het inzingen van liedjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij nou een stukkie inzingt en het hier post, dan doen wij jureren.![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is toch een soort van idols op Fok.. Ik weet niet waar maar las er wat overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snorlene?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Iemand met een snor toch?
Ik vergeet altijd al die rellen.
doe s voor...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt, dan wil ik het juist wel!
Ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef Jappie het volgende:
Lol...zellfde periode maar net ff anders...hoe heette die gosert ook alweer ? FrancisC toch ?![]()
quote:
Ga het ook nog eens uitleggen Muis.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks Talitha (johhh doe ik het es goed) ..Maar ik ga je geen Héé of jéé noemen dat was ut. Verders was het geinen..
Jappie's bankstel neem ik op de koop toequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
doe s voor...![]()
en Jappie zit z'n snor ook al te drukken...
maarmaarmaar....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jappie's bankstel neem ik op de koop toe.
Bookmarked .. Bright eyesquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol...zellfde periode maar net ff anders...hoe heette die gosert ook alweer ? FrancisC toch ?![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sQxZztI7264
Voor een uberfuhrer valt ie wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind zijn pakje niets maar ik vind hem wel schattig!
De kids ook ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jappie's bankstel neem ik op de koop toe.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mis ik weer iets?quote:
Dat bepalen wij wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol...die nassale Amsterdamse tongval leent zich echt niet voor het inzingen van liedjes...![]()
Maar dat bankstel is uit 1711 en dat kind kan niet van hem zijn en die snor!quote:
Die is ook geniaal slecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
Tja fok he?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TfJe8hQ8ha0
Volgens mij staat er al ergens op het net een filmpje met geluid waar ik de backing vocals verzorg..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel.Kom maar op met je meezingert.
![]()
Oh ja, er komt iets boven borrelen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat bankstel is uit 1711 en dat kind kan niet van hem zijn en die snor!![]()
(deed ff de rel na)
ow, waar ze hoogezand lijken te zingen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
Tja fok he?![]()
Toch wel eens enzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IgXfjOMusUo
mijn favoriet...
Don't push it!quote:
hier zit er een me te hypnotiseren. in de hoop op brokjes...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Even Danny luisteren en weg is de kat hier.
Goed he ? dit moet ik volgen .. Wel fucking lef btwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Eh, Weet ik daar iets van?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef Jappie het volgende:
Apie is wat meer op de voorgrond aanwezig zeg maar...
Staat dat nog stééds op internet? Abba was het toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al ergens op het net een filmpje met geluid waar ik de backing vocals verzorg..![]()
Die staat vanavond aan bed.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar kunnen ze jou ook filmen en op Youtube gooien zonder dat je het doorhebt?!quote:
Lol.....quote:
Hèhè, ff géén Robbie!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
Tja fok he?![]()
Ah, dan moeten we daar eens naar op zoek gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al ergens op het net een filmpje met geluid waar ik de backing vocals verzorg..![]()
Kijk de waarheid boven tafel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat dat nog stééds op internet? Abba was het toch?
Jaaaaaaa!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, er komt iets boven borrelen!
http://nl.youtube.com/watch?v=QorkFwpOo6E
om te gaan slapen zeker!quote:
Ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef Gert het volgende:
Jaaaaaaa!![]()
Die zouden we nog een keer samen luisteren.
Welterusten buuf!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om te gaan slapen zeker!Dus dat ga ik maar ff doen...
![]()
Trusten allen...
trustels Brave buuf!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen...
Slaap wel Buufquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen...
Trust buufquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Die staat vanavond aan bed.
[ afbeelding ]
Flauw..
Scorpioquote:
Trusten buufje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen...
Lekker fout is niet slecht.quote:
Sweet dreams tall titties.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lekker fout is niet slecht.![]()
Ik float ondertussen on richting mijn bed.![]()
Ooops volgens mij had ik het singeltjequote:
Jaapie, zijn we de enige personen die nog enigszins wakker zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor het eerst schuifelen..![]()
-edit- Zondagmiddag disco La bouteille..![]()
![]()
Kleren verraden echt wel uit welke tijd iets komt......die hoog opgetrokken bandplooibroek van dat meisje...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie, zijn we de enige personen die nog enigszins wakker zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=LweA7NLPB0c
Beetje laat, beter laat dan nooit, maareh, trustequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Trusten allen...
OMG Die was ik bewust vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:18 schreef Copycat het volgende:
Toen ik kind was, gingen we driekwart jaar elk weekend naar 'de camping' in Zeeland. Op de heen en terugreis vermaakte ik mijn gezinmet het afwisselend zingen van http://nl.youtube.com/watch?v=EONnCVyxvu8 en http://nl.youtube.com/watch?v=9o3Sb0sx4g4 .
De familietherapie begint langzaam maar zeker aan te slaan.
Nite.
Maar wrom dan toch die trieste PI ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:18 schreef Copycat het volgende:
Toen ik kind was, gingen we driekwart jaar elk weekend naar 'de camping' in Zeeland. Op de heen en terugreis vermaakte ik mijn gezinmet het afwisselend zingen van http://nl.youtube.com/watch?v=EONnCVyxvu8 en http://nl.youtube.com/watch?v=9o3Sb0sx4g4 .
Nite.
Euh, try harder?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:20 schreef Jappie het volgende:
Toch snap ik niet waarom mijn geheugen zo slecht werkt op sommige gebieden...elk nummer elk clippie ken ik maar ik kan ze uit me zelf niet of nauwelijks reproduceren...
Hoorde ik Victor ook niet op de achtergrond?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
Pimmie: je vriend Peterrrr zit weer bij Pauw en Witteman.
Morgen....morgen zullen we een poging wagenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, try harder?![]()
Maar ik ga nu dus niet 'try harder' inserten enzo.:
Update:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
Pimmie: je vriend Peterrrr zit weer bij Pauw en Witteman.
Love you Jappie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Morgen....morgen zullen we een poging wagen![]()
Voolopig gaan we de meisjes achterna......nog een daggie werken voor een kwart van Muis der nieuwe systeem......ik wil um ook.
![]()
quote:
Victor Reinierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
wie is die baardmans aan tafel?
neeheej..die had ik wel herkend..quote:
Zal je hosten stuur wel een prijsopgavequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Morgen....morgen zullen we een poging wagen![]()
Voolopig gaan we de meisjes achterna......nog een daggie werken voor een kwart van Muis der nieuwe systeem......ik wil um ook.
![]()
Welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neeheej..die had ik wel herkend..
Pseudoloog fantaST.. die komen hier ook regelmatig
alhoewel..het was ff stilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neeheej..die had ik wel herkend..
Pseudoloog fantaST.. die komen hier ook regelmatig
Short is BLUBquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:34 schreef APK het volgende:
Okay, dus Peter R zit bij P&W.
The long and short of it is?
Long is BLA BLAquote:
Doe dan maar een mooi liedje voor de mensen die niet gekeken hebben.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:18 schreef Copycat het volgende:
Nite.
Sorry..hij is het echt!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
Victor Reinier, kijk & vergelijk:
[ afbeelding ]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=victor+reinier&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Doe 'm een scheerapparaat cadeauquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry..hij is het echt!!!![]()
waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:43 schreef Lobasca het volgende:
$$$$$Kim PetitDaar gaan de 'heren' het ook nog over hebben?
Degene die in Baantjer niet de Cock met seeooseekaa speelt maar die anderequote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef Gert het volgende:
Die Spong draait en konkelt er op los zeg. Wat zwak.![]()
Wie is Victor Reinier?
EÉNM OF ANDER GEIL DING UIT 'DE cOCKquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:44 schreef Gert het volgende:
Die Spong draait en konkelt er op los zeg. Wat zwak.![]()
Wie is Victor Reinier?
Ow... heb nog nooit naar Baantjer gekeken. Vandaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degene die in Baantjer niet de Cock met seeooseekaa speelt maar die andere
dOP OP FLES. NU.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
EÉNM OF ANDER GEIL DING UIT 'DE cOCK
Doe maar iets wat jouw moeder leuk zou vinden!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:45 schreef Yavido het volgende:
Wat vind je leuk dan? Dance, rock, r&b, rap, you name it
Die zag ik vanmiddag.. hilarischquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_diep_in_de_zee.html
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar iets wat jouw moeder leuk zou vinden!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
Voor APK
http://nl.youtube.com/watch?v=0Uem8L6eteg
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doe maar niet
Ok, vooruit: http://www.youtube.com/watch?v=58CJih1iYC0
oeh, die komt zo!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Ok, vooruit: http://www.youtube.com/watch?v=58CJih1iYC0
wtf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
?? Ben jij het??
Ga eens ff heel snel je bed in!!![]()
Anders trek ik de stop van de bovenverdieping eruit
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:52 schreef APK het volgende:
Naah, ik ga deze: http://nl.youtube.com/watch?v=0Uem8L6eteg spelen tot ik omval!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
?? Ben jij het??
Ga eens ff heel snel je bed in!!![]()
Anders trek ik de stop van de bovenverdieping eruit
Wot?quote:
Lekker cheap en vrolijk deuntje wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:54 schreef Yavido het volgende:
Speciaal voor Gert
http://nl.youtube.com/watch?v=kICykjXfqTU![]()
Pfff is dat ff een opluchting, je bent het toch nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
wtf?
Dit vind ze ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=JBfjU3_XOaA
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfff is dat ff een opluchting, je bent het toch niet
CCR is wel goed maar ik zou t niet op m'n favo's lijstje zetten
Nope, hij was om 23.30 al thuis (morgen werken, dus vroeg op)... en als hij (vrijwel) nuchter was verbaast het me ook niets, hij zal wel weer bardienst hebben gehad en achter de bar drinken ze tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Zit ie niet in een "zuipkeet" momenteel dan?
Dus: MUSIC!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij was om 23.30 alweer thuis (morgen werken, dus vroeg op)... en als hij (vrijwel) nuchter was verbaast het me ook niets, hij zal wel weer bardienst hebben gehad en achter de bar drinken ze tegenwoordig niet meer
Het hele principe van een keet wordt op die manier om zeep geholpen natuurlijk
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag.. hilarisch
Nog even en ze zitten er kruidenthee nippend naar Bach te luisteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:59 schreef Leandra het volgende:
Het hele principe van een keet wordt op die manier om zeep geholpen natuurlijk
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KSWISS JORAN EDITION
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |