Nee hequote:
De danceversie dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks klinkt een beetje naar niks .. sorry
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nExsLVg50zw![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze in het zweeds aan het zingen waren, maar tis volgens mij toch engels.
Ja! Jij ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
Hee Cc !!! ook hier ..![]()
stomme vraag kweet ut
Pecies..het deuntje is lekker dat is wat teltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze in het zweeds aan het zingen waren, maar tis volgens mij toch engels.
Ken 'm, goeie remixquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt TE erg.![]()
Doe ik ook effe wat geks. Soms zijn remixes leuker dan het origineel. Vind ik van deze!
nou jij weerquote:
Neuh ik ben een clone van Souryquote:
Ik ben nog naar 'Me and Mrs Jones' aan het luisteren muts.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik viel net bijna letterlijk met de deur én fiets in huis. Doet u mij maar dan maar nog een Stoli.
Hé!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef Copycat het volgende:
Ha!
Noem je dat gek?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt TE erg.![]()
Doe ik ook effe wat geks. Soms zijn remixes leuker dan het origineel. Vind ik van deze!
ja sjaal.... maar daarnaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben nog naar 'Me and Mrs Jones' aan het luisteren muts.
Dis mooi ..................quote:
nO FUCKING WAY NEVER AGAIN!!!1111EINZ EINZ!!!! !!!1111quote:
Je mag ook gewoon 'hé jij' zeggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
TALITHA tochGut Soury of muis is zoveel makkelijker .... Zeker als je een drankje op hebt
![]()
Ik heb net maar even een espresso gepaktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:...5 voor elf en nu al aan de slibovitchachtigen....
![]()
Je hebt toch niets bezeerd hoop ik ?
Tsssk tis de buuf dombo ...daar is iedereen vurlieft op..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
nO FUCKING WAY NEVER AGAIN!!!1111EINZ EINZ!!!! !!!1111
Mooi liedje.
Lipstick nog bij je of wordt dat morgen weer bij de deur afgeleverd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net maar even een espresso gepakt. Maar wel even weer leuk bijgeluld met hervonden oude vriend
.
Ik en mijn fiets zijn nog helemaal heel. Gelukkig maar, want een heup is zo gebroken, op onze leeftijd. En een spaak ook.
Mooi!quote:
Dan krijg ik zoveel antwoorden terug Litha .. En Ik vind persoonlijk Litha wel mooi een iedereen weet wie het isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon 'hé jij' zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |